quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG ja. Herkenbaar !
Van die types zonder nek, met een body alsof ze de Michelin man opgevreten hebben, maar dan wel een losse broek aan. Omdat ze zich schamen voor hun kleine leuter die gekrompen is van de anabolen
Echt SAD ASSES.
Vandaar dat ik ook standaard een naald in mijn beurs heb. Wanneer zulkes type me bedreigt steek ik hem hiermee lek
kinderen krijgen ook owneequote:
ik heb op een sportschool gezeten waar ik 60 euro pm kwijt was en daar waren ze ook nog wel.. enige voordeel was dat daar ook veel mensen liepen om dat volk te vertellen hoe het wel moetquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb gisteren tijdens het trainen gewoon een "responsiecollege" over de basics van krachttrraing gegeven aan een groepje van 6 gastjes
OT:
Ik ben het eens met TS. Ik zit op een hele goede sportschool waar ik 30 euro voor betaal en daar komt het gelukkig niet zo vaak voor. Maar mijn pa heeft een supergoedkoop abbonement bij Healthcity Basic heel dicht in de buurt, en soms als ik geen tijd heb, dan neem ik zijn pasje en ga ik daar trainen. Je kan zo het verschil kwa volk zien tussen beide fitnessclubs. Healthcity zit vol van de kampers en de bontkraagjongetjes die er echt voor de stoerheidsgehalte komen. Toen ik daar voor het eerst binnenkwam, vielen de intimiderende blikken op mij. Blijkbaar hebben ze daar nooit iemand gezien die wel resultaat heeft geboekten maar blijven kijken als ik twee en een half zoveel bakdruk als hen
, gewoon zo leuk
30 euro duur? Als je hier in Utrecht 30 euro neertelt zit je bij een cheapass sportschool.. Voor die wat duurdere waar alle kakkers rondhangen betaal je zo 60/70 euro per maand (dat is dan nog goedkoop onder de luxere sportscholen). Vaak ben je dan nog eens verplicht minimaal 100 euro inschrijf en administratie kosten te betalen en direct een jaar contract te ondertekenen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb gisteren tijdens het trainen gewoon een "responsiecollege" over de basics van krachttrraing gegeven aan een groepje van 6 gastjes
OT:
Ik ben het eens met TS. Ik zit op een hele goede sportschool waar ik 30 euro voor betaal en daar komt het gelukkig niet zo vaak voor. Maar mijn pa heeft een supergoedkoop abbonement bij Healthcity Basic heel dicht in de buurt, en soms als ik geen tijd heb, dan neem ik zijn pasje en ga ik daar trainen. Je kan zo het verschil kwa volk zien tussen beide fitnessclubs. Healthcity zit vol van de kampers en de bontkraagjongetjes die er echt voor de stoerheidsgehalte komen. Toen ik daar voor het eerst binnenkwam, vielen de intimiderende blikken op mij. Blijkbaar hebben ze daar nooit iemand gezien die wel resultaat heeft geboekten maar blijven kijken als ik twee en een half zoveel bakdruk als hen
, gewoon zo leuk
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:59 schreef JohnDDD het volgende:
een godse winnaar vertelde mij eens dat al die gastjes die zwaar boven hun niveu trainenen en daardoor de oefening niet goed doen eigenlijk losers zijn.
1) daar gaat het hoerige topic niet over!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:39 schreef Agorias het volgende:
TS doet stoer maar is helemaal niet gespierdDie foto's in je fobo, om te huilen man. Ga jij maar eerst maar eens aan je borst werken voordat je gaat huilen over anderen.
Ik heb dan ook een studentenabbo (1 jarig contract), normaal gezien betaal je 42 euro. Ik krijg er iig wel wat voor terug : sauna plus infraroodsauna, zonnebank, klimhal, squashen, spinnen, en alle soorten groepslessen voor 30 euro is niet slechtquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
30 euro duur? Als je hier in Utrecht 30 euro neertelt zit je bij een cheapass sportschool.. Voor die wat duurdere waar alle kakkers rondhangen betaal je zo 60/70 euro per maand (dat is dan nog goedkoop onder de luxere sportscholen). Vaak ben je dan nog eens verplicht minimaal 100 euro inschrijf en administratie kosten te betalen en direct een jaar contract te ondertekenen..
Ik betaal zelf nu 38 euro bij een 3 maanden abbo. (normaal per maand 48 euro).
hij knipoogt naar je schaapquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef LethalNinja het volgende:
mensen die ts afzeiken om zijn uiterlijk maar zelf geen eens een fotoboek hebben
Los hiervan heeft TS nog steeds een irritante avatar
Even wat vraagjes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:39 schreef Agorias het volgende:
TS doet stoer maar is helemaal niet gespierdDie foto's in je fobo, om te huilen man. Ga jij maar eerst maar eens aan je borst werken voordat je gaat huilen over anderen.
Dat zwaaien als een aap.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef NJ het volgende:
Herkenbare klacht. Er stond er vanmorgen ook weer zo eentje die heel stoer om zich heen kijkend een bicepsoefening deed die duidelijk te zwaar was en dus ook eindigde in een oefening voor alle spiergroepen, behalve z'n biceps..
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:06 schreef McGilles het volgende:
Altijd leuk om koud 140 kg weg te duwen op de bank en weer weg te lopen als er van die patsertjes bezig zijn
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Opzich geen ramp natuurlijk, toen ik daar voor het eerst kwam woog ik ook maar 60kg. Maar.. die kerel wil zich gelijk meten aan de sportschoolhelden (). En wij hadden dus precies hetzelfde als barra omschrijft.
Hehe herkenbaar. Ik heb ook een tijdje geslacked en toen ik na een paar weken weer begon kon ik niet verder op mijn oude niveau.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat bedoel ik. ik heb het van de zomer dik laten slacken en moest daarna weer met alles overnieuw beginnen... biceps met 10 kg
maar als je het een maandje doet zit je zo weer op 16 ofzo
![]()
is niet erg... maar je hebt alleen jezelf er maar mee als je boven je niveau traint
ik sta daar dan trots met mijn 10kg als ik weer overnieuw moet beginnenno problem.. en als iemand zich stoerder voelt omdat hij zwaarder traint... nou good for him. heeft hij ook een fijne dag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |