quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ooh jezus, als je ergens geen verstand van hebt, zeg dan ook alsjeblieft niks.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Lange armen zijn niet in je voordeel bij bankdrukken.
Ik betaal 5euro per maand onbeperktquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
30 euro duur? Als je hier in Utrecht 30 euro neertelt zit je bij een cheapass sportschool.. Voor die wat duurdere waar alle kakkers rondhangen betaal je zo 60/70 euro per maand (dat is dan nog goedkoop onder de luxere sportscholen). Vaak ben je dan nog eens verplicht minimaal 100 euro inschrijf en administratie kosten te betalen en direct een jaar contract te ondertekenen..
Ik betaal zelf nu 38 euro bij een 3 maanden abbo. (normaal per maand 48 euro).
Nou als het te dol werd zou ik er gewoon wat van zeggen. Even voor lul zetten zeg maar. Overdreven figuren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:55 schreef mirved het volgende:
Op mijn oude sportschool was er zo'n gast die had altijd 2 shirtjes over elkaar heen en dan ging die na bepaalde oefeningen altijd terug lopen naar het stuk waar alle cardio apparaten stonden en trok die een van de 2shirtjes uit. Recht voor de dames die dan daar bezig waren. Zo triest.
Bij bankdrukken of gewichten moest hij ook altijd overdreven veel/hard kreunen zodat mensen even keken en konden zien hoeveel hij wel niet deed
Jij had toch meegedaan met zo'n fightgala? Die je had gewonnen? Dat was toch een foto van jou hier op FOK!? Zag er goed uit hoor. Maar dan moet je toch ook wel aan je conditie werken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:22 schreef Jajong het volgende:
Fitness, meh. Ik fitness nooit en ik sla iedereen hier in elkaar.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan beter 100x zestig doen, dan 60x honderd,
Waarom ga je er eik op in?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1) daar gaat het hoerige topic niet over!
2) ik heb het ook niet nodig mafkees
Dat zie je bij ons veelquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht.
Of mensen die overduidelijk veel te selectief trainen. Enorme armen en smalle schouders, of een brede rug en spillebeentjes
Boeiend, ik heb een revolverquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:22 schreef Jajong het volgende:
Fitness, meh. Ik fitness nooit en ik sla iedereen hier in elkaar.
Klopt allemaal, en thanks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij had toch meegedaan met zo'n fightgala? Die je had gewonnen? Dat was toch een foto van jou hier op FOK!? Zag er goed uit hoor. Maar dan moet je toch ook wel aan je conditie werken?
Die breek ik doormidden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb een revolver
Ja vast, gelukkig vind je jezelf echt een baasjequote:Op zaterdag 15 november 2008 04:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
De training die ik doe met mijn sport is vele malen zwaarder dan wat je in een fitnesszaal kan doen, daarnaast loop ik elke dag hard.
Ik doe zelf niks aan vechtsport (wel gedaan in een ver verleden) en heb zo'n 10 jaar aan krachtsport gedaan. Je hebt zeker gelijk als jij weet dat er een gevecht gaat komen of dat jij degene bent die de eerste klap uitdeelt, maar in een grondgevecht leg je het toch snel af dan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:42 schreef Flammie het volgende:
Ik vind het altijd grappig dat gespierde mensen meteen ook maar denken dat ze iemand in elkaar kunnen slaan.
Helaas is goed kunnen tillen en goed kunnen vechten een wereld van verschil. Heb zelf jaartjes thaiboxen gedaan en het is dan geweldig hoe je zo een brede mongo met een klap op de neus aan t janken kunt krijgen nadat deze ruzie gezocht (en gevonden) hebben,
Verder ben ik helemaal niet sterk of whatever the heck, maar ik vind het altijd cool die hele gedachtengang;
Ik doe fitness, ik kan tillen dus kna ik ook iedereen in elkaar slaan lekker puh!
Daarvoor moet je toch echt andere sporten doen
Hahaha ja QFTquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
In mijn sportschool gaan ze altijd acuut zwaarder trainen als je als chick meetraint.
Love it. En ik hoop altijd vurig dat ze veel pijn hebben de volgende dag.
Maar eh, Barra...jij bent dus 1 bonk goddelijk staal?
Jij laat ze toch wel vaker hard kreunen, BT?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en dan gaan ze heel hard kreunen terwijl ze dat doenwat behoorlijk irritant is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij laat ze toch wel vaker hard kreunen, BT?UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in dat geval is het niet irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uiteraardmaar in dat geval is het niet irritant!
Nou, vrouwen willen nog wel eens zeer irritant kreunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand her porky's heeft gezien, weet hij/zij wat ik bedoel![]()
Maar ik ben ervan overtuigt dat jou dat bij een man ook lukt
Neuken?Laffe huichelaar
Neequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, vrouwen willen nog wel eens zeer irritant kreunen
Als iemand her porky's heeft gezien, weet hij/zij wat ik bedoel![]()
Maar ik ben ervan overtuigt dat jou dat bij een man ook lukt
Neuken?
Jaaa!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en dan gaan ze heel hard kreunen terwijl ze dat doenwat behoorlijk irritant is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |