Als het nou een chick was die constant knipoogde.. Ik heb btw ook een abbo gehad bij healthcity voor 60 p/m maar ik kon het niet opbrengen om er naar toe te gaan. Ik heb het abbo afgesloten en zwem nu elke week.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij knipoogt naar je schaap
en ik vind het niet erg dat mensen me afzeikenzijn makkelijke reacties van losers
hoe lang ben je eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:06 schreef McGilles het volgende:
Altijd leuk om koud 140 kg weg te duwen op de bank en weer weg te lopen als er van die patsertjes bezig zijn
jij bent nog erger dan TSquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Even wat vraagjes.
Waar precies doet TS stoer, waar precies zegt hij dat hij gespierd is, waar zegt hij dat jij zijn foto's moet bekijken en als laatste, wie ben jij om over zijn borst te oordelen![]()
OT:
Ik zie het zelf ook redelijk vaak, even wat opsommingen.
Tijdens het opwarmen met 50kg bankdrukken. Komt er een ventje (nadruk op ventje) naast mij liggen. Bekijkt mij van top tot teen en besluit dat hij mij wel even topt met 65kg![]()
Aangezien ik de kwaadste niet ben en al zag aankomen dat deze persoon op ludieke wijze zelfmoord zou plegen, stond ik op toen hij zich mentaal voorbereidde om de 65kg te drukken. Je kent dat wel, adem in, adem uit. Vingers knakken.
Hij kreeg de stang inderdaad omhoog, voor een stuk... Ik zag hem toch hevig trillen en hij werd rood. Toen pakte ik de stang maar over en zette hem in de houder.
Vervolgens weer liggen en dan gewoon even 75kg drukken. Dat gezicht van die kerel![]()
Een andere was ook grappig. Was echt zo een newbie (nofi), had hem nog nooit gezien, en zijn fysiek vertelde mij dat hij daar voor het eerst was.
Opzich geen ramp natuurlijk, toen ik daar voor het eerst kwam woog ik ook maar 60kg. Maar.. die kerel wil zich gelijk meten aan de sportschoolhelden (). En wij hadden dus precies hetzelfde als barra omschrijft.
Mensen die veel te zwaar te trainen, en die oefening half uitvoeren omdat de andere helft te zwaar is (de beweging). Doordat het zwaar is, nemen zij vage houdingen aan en trainen ze niet de juiste spiergroepen![]()
Leuk detail is, dat toen ik na ongeveer 40 min buikspieroefeningen deed, hij was flauw gevallen![]()
![]()
![]()
De instructeur kwam aanlopen en maakte er ook allemaal grapjes over. Die gast is nooit meer teruggekomen
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:41 schreef Agorias het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan TSWauw, 75 kilo, held!
.
het is gewoon best triest met zijn fobofoto's.
Dan weet ik dat 140 kg bankdrukken voor jouw lengte wel redelijk is als je goed gespierd bent, zat al te twijfelen aan de geloofwaardigheid:Pquote:
Lengte is in je nadeel bij bankdrukken. Langere armen dus grotere afstand die je moet afleggen. Niet dat ik nu nog 150kg kan drukken oid, 16kg afgevallen in 2 maanden omdat ik niet heb gesportquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:54 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dan weet ik dat 140 kg bankdrukken voor jouw lengte wel redelijk is als je goed gespierd bent, zat al te twijfelen aan de geloofwaardigheid:P
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lengte is in je nadeel bij bankdrukken. Langere armen dus grotere afstand die je moet afleggen. Niet dat ik nu nog 150kg kan drukken oid, 16kg afgevallen in 2 maanden omdat ik niet heb gesport
Ooh jezus, als je ergens geen verstand van hebt, zeg dan ook alsjeblieft niks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:19 schreef krioro het volgende:
[..]
. Als je langer bent zijn je spieren ook groter.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:19 schreef krioro het volgende:
[..]
. Als je langer bent zijn je spieren ook groter.
Ik moet zeggen dat vrouwelijk schoon inderdaad PR verleggend werkt jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
In mijn sportschool gaan ze altijd acuut zwaarder trainen als je als chick meetraint.
Love it. En ik hoop altijd vurig dat ze veel pijn hebben de volgende dag.
Maar eh, Barra...jij bent dus 1 bonk goddelijk staal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |