abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 16 november 2008 @ 17:24:32 #176
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_63266835
F.K.A. SuperwormJim
pi_63267206
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mensen die foto's van hun 'abs' in hun fotoboek zetten vind ik ook tamelijk sad hoor.
Inderdaad, iedereen heeft abs, als je maar weinig blijft eten.
  zondag 16 november 2008 @ 17:47:02 #178
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267365
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is pas royal sadness, homo.
zeg een man die zich vernoemt naar een makeup dragende gast
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 16 november 2008 @ 17:48:45 #179
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267416
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Agorias het volgende:

[..]

my point exactly.
grote mond van iemand die helemaal niets in zn fobo heeft staan
en wees niet bang.. eet gewoon nog maar een burgertje vriend
stay frosty
  zondag 16 november 2008 @ 17:51:23 #180
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267477
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mensen die foto's van hun 'abs' in hun fotoboek zetten vind ik ook tamelijk sad hoor.
check je eigen fobo... en ik had jou trouwens als een kwaliteitsuser geschat jajong!
stay frosty
  zondag 16 november 2008 @ 17:52:56 #181
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267522
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
nee sorry van de jongens hier mag ik het niet hebben want daar gaan mijn abs...

owja ... ze waren ook vergeten dat het topic niet over mij ging..
waarom moet hier alles toch over mij gaan

losers!
stay frosty
pi_63267562
Terechte klacht, maar je moet dan ook maar een echte sport gaan doen , niet fitnessen
  zondag 16 november 2008 @ 17:55:43 #183
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267611
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Terechte klacht, maar je moet dan ook maar een echte sport gaan doen , niet fitnessen
heb ik gedaan.. alleen kreeg er geen tijd meer voor heb het een beetje druk met en werken en mijn studie afronden... dus kan niet vaker dan 2 avonden in de week sporten omdat het vrouwtje me ook nog wel eens wil zien.. dus dan is fitness en mooi middel om toch nog een beetje in vorm te blijven
stay frosty
pi_63267656
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

heb ik gedaan.. alleen kreeg er geen tijd meer voor heb het een beetje druk met en werken en mijn studie afronden... dus kan niet vaker dan 2 avonden in de week sporten omdat het vrouwtje me ook nog wel eens wil zien.. dus dan is fitness en mooi middel om toch nog een beetje in vorm te blijven
Kijk, dat is dan wel weer een goede reden
  zondag 16 november 2008 @ 17:59:17 #185
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267720
waarschijnlijk ga ik na jan weer thaiboxen
stay frosty
pi_63267765
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Je kan op meerdere manieren in de sportschool bezig gaan, maar als je een beetje op een serieuze manier bezig gaat met veel 'compound' oefeningen en losse gewichten is het echt wel een mooie sport waar je niet alleen maar groot/gespierd van kan worden.

Ik heb de afgelopen 8 jaar niks anders gedaan dan af en toe naar de sportschool gaan qua sport maar heb een betere conditie dan 95% de mensen en dan doe ik niks qua conditieoefeningen in de sportschool, puur losse gewichten ed.
pi_63267829
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je kan op meerdere manieren in de sportschool bezig gaan, maar als je een beetje op een serieuze manier bezig gaat met veel 'compound' oefeningen en losse gewichten is het echt wel een mooie sport waar je niet alleen maar groot/gespierd van kan worden.

Ik heb de afgelopen 8 jaar niks anders gedaan dan af en toe naar de sportschool gaan qua sport maar heb een betere conditie dan 95% de mensen en dan doe ik niks qua conditieoefeningen in de sportschool, puur losse gewichten ed.
Ik heb het dan ook meer over de mensen die een uur op zo'n loopband staan, of zo'n fiets. Ga lekker buitenlopen/fietsen!
pi_63267861
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook meer over de mensen die een uur op zo'n loopband staan, of zo'n fiets. Ga lekker buitenlopen/fietsen!
Dat is inderdaad zo. Net als mensen die puur op die apparaten bezig zijn, dan boek je nooit echt vooruitgang.
pi_63268812
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:05 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo. Net als mensen die puur op die apparaten bezig zijn, dan boek je nooit echt vooruitgang.
Tuurlijk wel. Het zal alleen geen gesynchroniseerde vooruitgang zijn.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63268830
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De kans om ziek te worden op een loopband is vele malen kleiner dan in de buitenlucht. Daarnaast hoef je geen parcours te plannen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63268888
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

De kans om ziek te worden op een loopband is vele malen kleiner dan in de buitenlucht. Daarnaast hoef je geen parcours te plannen.
En sinds wanneer word je ziek in de buitenlucht. Als je het toch over ziek worden wilt hebben, is de kans een stuk groter in de sportschool, aangezien je met veel man in een kleine ruimte zit.

Tevens heb je ongelijk met vooruitgang op apparaten. Je loopt snel tegen een plateau aan zonder gebruik van free weights.
pi_63269204
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echt het iq van de fokkers tegenwoordig.

normale mensen en winnaars snappen mijn klacht
tegen hen wil ik zeggen bedankt dat je mijn frustraties goed kan voorstellen! jullie zijn kwaliteit users!

sport billys die zichzelf de man vinden omdat ze op Arnold S. lijken beginnen te zaniken dat ik er niets van af weet
tegen hen wil ik zeggen: i dont give a fuck dat ik 3x in je pas en dat je bovenarmen net zo breed zijn als mijn boven benen. gefeliciteerd.. in mijn ogen ben je doorgeslagen met een gezond lichaam maar als jij het zo geweldig vind wens ik je veel succes!

de kneusjes beginnen op fitness af te geven dat het stom is
een gezonde geest heeft een gezond lichaam nodig. dit houd in dat ik regelmatig lichamelijk actief ben. de sportschool zit niet alleen maar vol met die sportbilly's die minachtend over jullie doen. er zijn ook mensen die er komen om aan hun conditie te werken en om er net iets beter uit te zien. probeer het gewoon eens. als je het niets vind is het prima.. ik vind wow ook niets maar als jullie het wel leuk vinden laat ik je toch ook in je waarde?

de losers roepen dat TS een homo is of dat hij er niet mee om kan gaan
tegen jullie wil ik zeggen..
fucking royal sadness!

Met deze post ben ik het helemaal eens, en ik ben geen eens een kwaliteits user. Maar ik vind wel dat je je laat kennen. Meeste fokkers doen ict enzo laat ze toch lekker vanachter hun pc
  zondag 16 november 2008 @ 19:09:25 #193
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_63269319
Meeste mensen die fanatiek fitnessen hebben een verkeerd/verknipt/zeer laag zelfbeeld. Daarom zie je ze ook teveel gewichten pakken omdat ze bang zijn dat hun omgeving ze afrekent als ze lagere gewichten pakken. Alsmaar willen vergelijken met de rest, heel zielig. Ik kan er van spreken omdat ik zelf een jaar lang fanatiek gefitnesst heb.

Fitness moet je in de eerste plaats voor jezelf doen (en als jeje zelfbeeld op orde hebt), niet voor je omgeving.
Dasvidanja
  zondag 16 november 2008 @ 19:10:29 #194
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_63269349
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

In geairconditionde lucht zeker?
Nou ja, de kans dat je wordt aangereden door een voertuig is daarentegen wel miniem.
Dasvidanja
  zondag 16 november 2008 @ 21:51:43 #195
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63273689
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef Verluste het volgende:
Meeste mensen die fanatiek fitnessen hebben een verkeerd/verknipt/zeer laag zelfbeeld. Daarom zie je ze ook teveel gewichten pakken omdat ze bang zijn dat hun omgeving ze afrekent als ze lagere gewichten pakken. Alsmaar willen vergelijken met de rest, heel zielig. Ik kan er van spreken omdat ik zelf een jaar lang fanatiek gefitnesst heb.
Ik zie een verband.
pi_63273744
Zelfverbetering is masturbatie, aldus Tyler Durden.

Er is niks mis met fit zijn en op goed gewicht blijven etc. Maar mensen die het beeld van een Calvin Klein model gebruiken om naar toe te streven puur omdat de "maatschappij" het van ze eist, is ziek en triest en is een blijk van zware onzekerheid en gebrek aan zelfvertrouwen.
pi_63273750
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

grote mond van iemand die helemaal niets in zn fobo heeft staan
en wees niet bang.. eet gewoon nog maar een burgertje vriend
Ik heb niet de behoefte foto's van mijzelf, en zeker niet van mijn lichaam op internet te zetten. Ik heb geen minderwaardigheidscomplex.
pi_63273848
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

check je eigen fobo... en ik had jou trouwens als een kwaliteitsuser geschat jajong!
Ik heb foto's in mijn fotoboek staan waar ik een sport beoefen, dat ik daar geen shirt bij aan heb is irrelevant. Ik zet die foto's naar niet neer om mijn lichaam te 'showen' dat is tamelijk sneu namelijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63273873
Ik ben trouwens zelf krachtsporter, BarraCupraCuda
  zondag 16 november 2008 @ 22:55:41 #200
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_63275848
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:51 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik zie een verband.