quote:
Nopequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:54 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
haha netsplitter heeft geen vrienden
quote:Ñatasz.jjaa;; »'te amo; Chantall; Pam; Melanie; Ibra; Mo; Ahmett; 'Robin - #'1 Myn'michelle! zegt:
Jj mOet oOk Buddyj pOke nemee,,!
Ñatasz.jjaa;; »'te amo; Chantall; Pam; Melanie; Ibra; Mo; Ahmett; 'Robin - #'1 Myn'michelle! zegt:
Egtt leukk hahahh
Er is niet zoveel bijzonders te quotenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Quote nog eens wat van je msngesprek kunnen we gieren
Heus wel , zwengel dat gesprek dan ff aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is niet zoveel bijzonders te quoten.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef Karina het volgende:
Hyves is zo te zien voor kleuters dus.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef Karina het volgende:
Hyves is zo te zien voor kleuters dus.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:31 schreef Silvercrest het volgende:
Ik vind buddypoke geweldig, het is gewoon mijn leven, echt top.
694 contacten in je hyves en je hebt wel vrienden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:54 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
haha netsplitter heeft geen vrienden
Natuurlijk, waarom zou ze hem anders slaan bij die andere foto?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:59 schreef Dodecahedron het volgende:
Zit hij in die foto links en rechtsboven nou aan d'r tietjes?
Gelukkig is dat ook niet nodig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er geen, ik word er niet voor uitgenodigt
Ik ga het niet uit mezelf makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is dat ook niet nodig.
Dan wil ik liever een pimp abo nemen bij FOK!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een klein maandelijks bedrag van ¤19,99.
Wauw, jij moet wel een echte baas zijnquote:Op zondag 16 november 2008 01:48 schreef James1988 het volgende:
Annelies says:
Alex, vind je mijn buddypoke niet ongelofelijk schattig?
*foto stuurt*
Alex says:
Nee.
(en dat zonder überhaupt gekeken te hebben naar de foto)
Je verdient eeuwig respect.quote:Op zondag 16 november 2008 01:48 schreef James1988 het volgende:
Annelies says:
*foto stuurt*
Alex says:
Nee.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:48 schreef James1988 het volgende:
Annelies says:
*foto stuurt*
Alex says:
Nee.
Nee tochquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
mimu, je voetstukquote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb gisteren tijdens de downtime mijn hyves afgestoft en toen zag ik ook 5 uitnodigingen voor buddypoke en nu heb ik er ook een.
Ik heb d'r emo gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Vind het niet nodigquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Wel stom dat je die buddypoke niet eens leuke hakken aan kunt doen.
Ik had er eerst een sletje van gemaakt met een groen-blauw tijgerprintjurkje maar dat werd zelfs mij te gek.quote:
Je moet er wel eerst 1 hebben om gepoked te worden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog geen buddypoke ontvangen, maar als dat gebeurt dan kieper ik direct mijn account eraf.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Specularium het volgende:
Bob-b, laat jouw poppetje eens zien.
ooooooh ik heb helemaal geen buddypoke op mijn hyvesquote:
Tuurlijk niet, kneusquote:Op zondag 16 november 2008 11:08 schreef msnk het volgende:
Het is dat TS weet wat het is.
[..]
Nee toch?
Wel?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
Okee, ik ga *nu* mijn hyves-accout verwijderen
haha muck heeft had hyves![]()
En wat is er volgens jou emo aan haar als ik vragen mag ?quote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb gisteren tijdens de downtime mijn hyves afgestoft en toen zag ik ook 5 uitnodigingen voor buddypoke en nu heb ik er ook een.
Ik heb d'r emo gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Ja hey, die dingen hebben allemaal die manische blik in de ogen en zijn niet depressief te maken maar de zwarte oogmake-up, al het zwart en de kisten vond ik aardig in de buurt komen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En wat is er volgens jou emo aan haar als ik vragen mag ?
Kisten zijn meer metal, emos dragen meestal Vans of Allstars en en de meeste huppelkutjes tegenwoordig dragen zwarte oogmake-up, niet alleen emosquote:Op zondag 25 januari 2009 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hey, die dingen hebben allemaal die manische blik in de ogen en zijn niet depressief te maken maar de zwarte oogmake-up, al het zwart en de kisten vond ik aardig in de buurt komen.
Sorry dat ik niet ingewijd ben in de modegeheimen van emo's.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kisten zijn meer metal, emos dragen meestal Vans of Allstars en en de meeste huppelkutjes tegenwoordig dragen zwarte oogmake-up, niet alleen emos
Wehehe niet erg joh, ik maak er wel een keer eentje die er emo uitzietquote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet ingewijd ben in de modegeheimen van emo's.
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe niet erg joh, ik maak er wel een keer eentje die er emo uitziet
Emo's op allstarsquote:Op zondag 25 januari 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kisten zijn meer metal, emos dragen meestal Vans of Allstars en en de meeste huppelkutjes tegenwoordig dragen zwarte oogmake-up, niet alleen emos
Allstars ftw !quote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Emo's op allstars?
allstars zijn![]()
![]()
Niet voor emo's![]()
Doen!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe niet erg joh, ik maak er wel een keer eentje die er emo uitziet
In de vuilvermaler?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Paul het volgende:
Mijn buddypoke zit nu in een robot
kijk maar op mijn hyves, Jamy Schulpen, uit Helmondquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft opeens heel hyves Buddypoke ?
Een poppetje die je kan laten zwaaien naar het andere poppetje van de andere hyves![]()
Wie heeft hier stiekem ook een buddypoke?
En waarom ?
Klacht: TS heeft alleen maar breezers in zijn hyves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OK...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kijk maar op mijn hyves, Jamy Schulpen, uit Helmond!
(oh god wat doe ik nou... )
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
OK...
Hmm je bent zelf een buddypoke
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |