SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
In haar nest, die weet morgen echt niet wat ze moet zeggenquote:
"Leuk, dankje."quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In haar nest, die weet morgen echt niet wat ze moet zeggen![]()
Die schrikt zich voorzichtig het lazarus als ze morgenochtend even Fok! doorneemt met een heerlijk kopje thee!quote:
Senseoquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Die schrikt zich voorzichtig het lazarus als ze morgenochtend even Fok! doorneemt met een heerlijk kopje thee!
Maar maar maar, maaruh... nou, euh...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:36 schreef SHE het volgende:
Topwijf
Heerlijk mens
Waanzinnig mormel
Super wezen
Als ik een man was, dan had ik haar gehuwd en haar hele leven voor haar gezorgd.
Love it.
Eerst foto'squote:Op vrijdag 14 november 2008 00:36 schreef SHE het volgende:
Topwijf
Heerlijk mens
Waanzinnig mormel
Super wezen
Als ik een man was, dan had ik haar gehuwd en haar hele leven voor haar gezorgd.
Love it.
En die West-Friese knakker moet hier ook absoluut op reagerenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Die had ze toch weggegeven, ik zie die knakker uit West Friesland al dagen koffie drinken.
tyft jij even lekker opquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:54 schreef RijstNatie het volgende:
Geen mens verdient het om onder een brug of weet ik veel te slapen !!
Zwerf honden en katten kunnen wel buiten leven
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:54 schreef RijstNatie het volgende:
Zwerf honden en katten kunnen wel buiten leven
een hond leeft toch van nature buiten?quote:
De mens niet natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
een hond leeft toch van nature buiten?
Dingo, wolf, vos, etc etc
nog maar over katten te zwijgen
Niet de hond hoe wij haar gemaakt hebben. De wolf of dingo komt niet in het asiel terecht hè, en nu koppen dichtquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
een hond leeft toch van nature buiten?
Dingo, wolf, vos, etc etc
nog maar over katten te zwijgen
Je spoort echt niet hè?quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet de hond hoe wij haar gemaakt hebben. De wolf of dingo komt niet in het asiel terecht hè, en nu koppen dicht [ afbeelding ]
Niet alleen datquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
elisa b is een fijne dierenvriendin. en dat waardeer ik altijd top notch.
voor de rest weet ik niks van haar. en dat wil ik zo houdenquote:
mensen die zich inzetten voor hun mededieren zijn ook niet mis.quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:36 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Mensen die zich inzetten voor hun medemensen zijn altijd fantastisch.
Oh, ik dacht dat ik wezens had getypt. Bij deze. Medewezens.quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mensen die zich inzetten voor hun mededieren zijn ook niet mis.
aha, dus mens en dier zijn niet gelijk! frapant.quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:39 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik wezens had getypt. Bij deze. Medewezens.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha, dus mens en dier zijn niet gelijk! frapant.
nou nou. en ik ben nog lang niet moe, ratje toe.quote:
Inderdaad welverdiende tag Elisaquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:36 schreef ElisaB het volgende:
Oh my fucking God
Harajuka, hierrrr en over de knie!
Ja idd!quote:Op zondag 23 november 2008 02:54 schreef Harajuku. het volgende:
Was adt de hond die beestje oid in huis nam? Dat had ik gemist toen het bezig was [ afbeelding ]
Ik wel i.e.g.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik krijg rode koontjes.
en zo is het!quote:Op zondag 23 november 2008 10:14 schreef yvonne het volgende:
Je bent gewoon een Gouden Wijf!
En bescheiden!
beste post van het topicquote:Op zondag 23 november 2008 10:14 schreef yvonne het volgende:
Je bent gewoon een Gouden Wijf!
En bescheiden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |