SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:20 schreef GilaMonyet het volgende:
Fipo
+
[ afbeelding ]hahahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Sorry te grappig om uit te leggen..quote:
ik ga wel straf krijgen.. wedde!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Djeez, je mag ook in ene alles daar he!
Komt zeker door de "ode" van Danny van vanmiddag ofzo?
Ben er eigenlijk wel klaar mee, ik scheld hem uit, zijn moeder en alles... en nog niets?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry te grappig om uit te leggen..
Komt kort op neer cerror sloot een leuk topic, nu zijn we hem aan bitchen
Ja we zijn gezegend met de protection of danny!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Djeez, je mag ook in ene alles daar he!
Komt zeker door de "ode" van Danny van vanmiddag ofzo?
En jij was nog redelijk beleefd in dat topic!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga wel straf krijgen.. wedde!
Ach vind wel droog..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee, ik scheld hem uit, zijn moeder en alles... en nog niets?
Te grappig eigenlijk
Moeten we nu niet een "ode aan danny" topic maken dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja we zijn gezegend met de protection of danny!
aan jou de eer... maar wel een positief topic he!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeten we nu niet een "ode aan danny" topic maken dan?
ik en sgele vergelijken hem met Hitler en dat helpt ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee, ik scheld hem uit, zijn moeder en alles... en nog niets?
Te grappig eigenlijk
Dan pak ik wel ff een kloon via een proxy, ok?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan jou de eer... maar wel een positief topic he!
Ik zij dat hij aids had, dat hielp ookquote:Op donderdag 13 november 2008 16:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ik en sgele vergelijken hem met Hitler en dat helpt ook niet
ben ik altijdquote:Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En jij was nog redelijk beleefd in dat topic!
Ik ook hoor, met wat "kleine" uitschieters hier en daarquote:
*proest*quote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan ik trouwens een TTT seal krijgen?
uh.... en nu?quote:
Sgeluh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor
Fijne avond, en hopelijk tot morgen![]()
![]()
heb hem gepmtquote:
latur fijne avond jij ookquote:Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor
Fijne avond, en hopelijk tot morgen![]()
![]()
Relaxt man!quote:
nee je moet ook weten wanneer je moet stoppenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:33 schreef GilaMonyet het volgende:
Gaan we trouwens een 2de openen als die dicht gaat?
na Enschede weer ?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Relaxt man!
Ik ga zo de trein halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zeg ik met roken ook altijd, en toch steek ik altijd weer een 2e opquote:Op donderdag 13 november 2008 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee je moet ook weten wanneer je moet stoppen
Ik ben een aap ja dat weten wij nooitquote:Op donderdag 13 november 2008 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee je moet ook weten wanneer je moet stoppen
Jepquote:
in Enschede om 18.00quote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
Gaan winkels altijd om 5 of om 6 uur dicht?
5quote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
Gaan winkels altijd om 5 of om 6 uur dicht?
SEVENNNNNNNNNNN!!!!!!!quote:
naiiis , als je hand tekening wilt weet je me te vindenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep![]()
7 uur ga ik niet meer halen, dan maar 8 uur!
Vanaf het station gewoon de schapen volgen toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
naiiis , als je hand tekening wilt weet je me te vinden
lol!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
naiiis , als je hand tekening wilt weet je me te vinden
nou maken we deze vol dan stoppen we weerquote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben een aap ja dat weten wij nooit
uhuquote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanaf het station gewoon de schapen volgen toch?
3 voor 5 hier, ik mag wel opschieten!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu
ik ga de trein van 17.10 pakkennaar Enschede
Wat moet je kopen danquote:Op donderdag 13 november 2008 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw wacht het is koop avond vanavond
* Moozzie haalt het zweet van zijn hoofd *Phiew*
lik logi der aars even voor me oke?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
3 voor 5 hier, ik mag wel opschieten!
iddquote:Op donderdag 13 november 2008 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
3 voor 5 hier, ik mag wel opschieten!
Droxzzzzzzzzzzzz!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SEVENNNNNNNNNNN!!!!!!!
Nee, maar wel de laatste donderdag van de week
Tjah vind niet zo raarquote:Op donderdag 13 november 2008 16:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dunno
hebben meerdere mensen
Ben het wel gewend
oja als ik natuurlijk niet geband wordtquote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga maar eens afsluiten hiero
iedereen een fijne avonden mensen die nog moeten werken werkze
iedereen nog een fijn weekend , ik ben morgen vrij en ga naar een opendag met madskillz
take care , see u , love u all![]()
Hoooooooiquote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef Runx het volgende:
iedereen nog een fijn weekend , ik ben morgen vrij en ga naar een opendag met madskillz
cheeeers!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef Runx het volgende:
Faalhazenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:53 schreef Seventees het volgende:
Bejaarden steeds crimineler
Het verbaast me niet.
Criminele oudjes, en zij maar roepen dat 'die jeugd' alles verpest
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef tripack het volgende:
nog 9 minuutjes![]()
en dan lekker naar huis
Jah preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 16:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
terwijl ik altijd zo serieus ben
quote:
quote:
Eet smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot zoquote:Op donderdag 13 november 2008 17:05 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens stofhappen hier, tot straks!!
Stofhappen? Je kan bij jou een openhartoperatie uitvoeren zo steriel, als je het met mijn huisje vergelijkt iigquote:Op donderdag 13 november 2008 17:05 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens stofhappen hier, tot straks!!
Ow god, dat stinktquote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef debbie_19 het volgende:
Mijn hond krijgt op dit moment pens te etenje wilt niet weten
Daar komt je misselijkheid weerquote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef debbie_19 het volgende:
stinken als de tyfus!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef debbie_19 het volgende:
nee, maar ga wel ieder moment afsluitenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:16 schreef Crazy-p het volgende:
ben ik nou de enige die nog aan het werk is?
ik moet nog 12 minuten.. maar ben zo brak.. het voelt of ik gewoon al 12 uur aan het werk benquote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, maar ga wel ieder moment afsluiten![]()
heb al shoarma besteld
ik ook nog 12 minutenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:16 schreef Crazy-p het volgende:
ben ik nou de enige die nog aan het werk is?
Homofiele hondquote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef debbie_19 het volgende:
is de bedoeling dat dat ook zo blijft enzowquote:Op donderdag 13 november 2008 17:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stofhappen? Je kan bij jou een openhartoperatie uitvoeren zo steriel, als je het met mijn huisje vergelijkt iig
Check, ook nog een puntje voor mijn to do lijst, afwas bijhoudenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:46 schreef Logician het volgende:
anyways water is afgekoeld ik ben afwassen
Welja joh, waarom nietquote:Op donderdag 13 november 2008 18:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik dacht, laat ik mij op dit tijdstip eens melden
ik ga zo sraks mijn nieuwe mob ophalenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik dacht, laat ik mij op dit tijdstip eens melden
ik sta te verkleumenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M meldt zich rillend van de kou
Ken ik niet ....quote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik sta te verkleumen
ik bibber bibber ben blauw van de kou
sta te vernik ni nikkelen
en voor de weet ik het niet meer
Omdat je zo mooi stond te zingen!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef draculettetje het volgende:
wrom staat daar in die link draakje bij?
Onee, daar komt ze weer met haar schunnige taal hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 21:01 schreef draculettetje het volgende:
ow ha ha kwakje valt hoor
laat seven het maar niet horenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onee, daar komt ze weer met haar schunnige taal hoor
Die kan er ook wat van jaquote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
laat seven het maar niet horen
Nee dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar jouw oom beffen zullen we nooit!
ik had gewoon eerst nog niet even door dat je er weer wat anders van had gemaaktquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had gewoon eerst nog niet even door dat je er weer wat anders van had gemaakt
maar idd ook dat zal ik nooit doen
maakt niet uit hoor, ben wel weer wat van je gewendquote:Op donderdag 13 november 2008 21:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]!
Sorry, heb over een uurtje weekend dus voor mij voelt het als editfriday
Jeweetschquote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, ben wel weer wat van je gewend
en nee ik ga ook niet meer opletten wat ik hier neer knal
jij bedenkt echt op alles wel wat!
Sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
ow sta ik zo mooi voor je te zingen
Dankjequote:Op vrijdag 14 november 2008 07:19 schreef draculettetje het volgende:
nou vooruit dan maar weer crazy!
vandaag weer naar mn zoessie
Ik heb er meestal niet zo een last vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:24 schreef draculettetje het volgende:
die koppijn blijft ook wel duren bij jou
hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent!
tis wel bijna weekend!
Halloquote:
neequote:Op vrijdag 14 november 2008 08:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hallo,
eerste keer op dit topic ?
ahquote:
ja, in principe wel..genoeg eigenlijk...quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:41 schreef Faithy het volgende:
en dat terwijl deze kloon mn originele account is
Morguh Pquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:40 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
alweer op werk.. was vanochtend maar weer iets te laat op gestaan.. maar nog ruim optijd op werk.. moet over 5 minuten pas beginnen..
nu dus ff wat warme chocomelk halen
lol!quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, in principe wel..genoeg eigenlijk...
ik heb alleen geen zin, omdat ik spierpijn heb
ja, ik dus ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol!
Ja ik heb dus echt totaaaal geen zin vandaag
over niets te doen gesproken...quote:
kloon fuck ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:41 schreef Faithy het volgende:
en dat terwijl deze kloon mn originele account is
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
over niets te doen gesproken...
krijg zo geschiedenisles van mn baas, over 't bedrijf![]()
als ze maar koffie hebben
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:44 schreef Crazy-p het volgende:
denk dat niemand zin heeft op vrijdag..
*zet koffie/thee/chocomelk neer voor iedereen*
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:44 schreef Crazy-p het volgende:
denk dat niemand zin heeft op vrijdag..
*zet koffie/thee/chocomelk neer voor iedereen*
whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kloon fuck ?
btw, rest gebanned ofzo ?
ik hoef gelukkig maar een half dagje..daarna naar open dag HBO in zwollequote:Op vrijdag 14 november 2008 08:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dankjewel
Nee maar heb weer is geen fuck te doen
Vraag me af of ik vandaag nummer 1 ben met de posts.
Sinds die jordeeh en broekspaling actief zijn is er haast geen beginnen aan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:46 schreef Faithy het volgende:
[..]
whehe
nah, motorbloempje heb ik op een gegeven moment maar als hoofdaccount genomen (na / tijdens een ban van anderhalf jaar) en nu vind ik het zonde om dit account helemaaaaal niet meer te gebruiken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:48 schreef Faithy het volgende:
en over nog 's niets te doen gesproken:
of ik even wat wil reviewen... ja, prima, als ik weet waar op de gigantische schijven die twee mini-bestandjes staan![]()
ja, maar..huh..quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:49 schreef Faithy het volgende:
weet je hoeveel ' HELP ' bestanden er zijn! serieus!
en dan moet ik dat maar even zoeken ofzo
serieus! krijg hier prima betaald hoor, dat wel, maar ik houd niet zo van spelden, en hooibergen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Lucky mofo!quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig maar een half dagje..daarna naar open dag HBO in zwolle
Morguh p00p en..quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh
Dit weekend maar eens een wat dildo's in me reet douwen en maar hopen op het beste
quote:
dat is de dichtsbijzijnde school die de opleiding Journalistiek geeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
wrom zwolle btw MS? das kut reizen vanaf enschede![]()
Mogguh p00p jij bent ook optijdquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh
Dit weekend maar eens een sollicitatie de deur uit doen en hopen op 't beste
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar..huh..
je moet toch een bestandje opzoeken ? geen speld toch ?
ja, ik houd zo wel even een magneet naast de pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei.
Ga je nog wat spannends doen vandaag dan Draakje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
zo helemaal klaar voor vertrek nu wachten op mn dinnetje
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, ik houd zo wel even een magneet naast de pc
Waar gaat u solliciterenquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh
Dit weekend maar eens een sollicitatie de deur uit doen en hopen op 't beste
Yep, verbazingwekkend rustig op de weg vandaag, was nog wel redelijk laat vertrokkenquote:
ga nog een dagje naar mn zusquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ga je nog wat spannends doen vandaag dan Draakje?
waarschijnlijk het laatstequote:Op vrijdag 14 november 2008 08:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep, verbazingwekkend rustig op de weg vandaag, was nog wel redelijk laat vertrokken![]()
of ik reed gewoon weer te hard
1 of ander bedrijf dat trainee's zoekt voor MCDST en ITIL ofzoquote:
Okay tofquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
1 of ander bedrijf dat trainee's zoekt voor MCDST en ITIL ofzo
ah kquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga nog een dagje naar mn zus
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep, verbazingwekkend rustig op de weg vandaag, was nog wel redelijk laat vertrokken![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef Faithy het volgende:
oh nee, toch niet, baas is kwartier later
leg hem wel op je HD neerquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, ik houd zo wel even een magneet naast de pc
dat had ik dus ook ...quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
morguhquote:
Morguh Debsquote:
Zoek gewoon een hogeschool in een grote stad, waar je met de Intercity heen kan, ipv de stoptrein. Of met de snelweg, ipv die 80km weggetjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is de dichtsbijzijnde school die de opleiding Journalistiek geeft
even met mn kastje naar de grote magneet bij het Huygensgebouw lopen straksquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leg hem wel op je HD neer
Rest heeft echt een ban ofzo? wel heel rustig
LOL OMGquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zoek gewoon een hogeschool in een grote stad, waar je met de Intercity heen kan, ipv de stoptrein. Of met de snelweg, ipv die 80km weggetjes
En ik heb jou en Runx wel door. Jij gaat journalistiek doen en dan ga jij sneaky extra veel aandacht aan Runx besteden, zodat 'ie een BN'er wordt!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
Ik ben gewoon niet gebanned![]()
Buna Demineata allemaal![]()
Zit nog in het appartement, wilde weggaan, draai de deur op slot, trek de sleutel eruit... kut..slot er ook uit
alweer wat opgeknapt ?quote:
Hoi FUBAR...volgens mij is iedereen ziek aan het worden..sinds ik ziek benquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguhh debs ... eerst koffie ...... * _F.U.B.A.R_ voelt zich ziek worden ...belooft iig weer wat voor het weekend ...
sgelequote:Op vrijdag 14 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
Zit nog in het appartement, wilde weggaan, draai de deur op slot, trek de sleutel eruit... kut..slot er ook uit
Thanksquote:
het enige goede daar is dat je eten van Logi kan jattenquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ThanksIk ben het hier iig helemaal zat op m'n huidige werk...de fukkin sleur etc
Morghuh Sgele..gewoon Madskillz of Mad of Thomas of God is ook goed hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Draakje!![]()
Debs![]()
MadSkillz, FUBAR, Faithy, p00p![]()
![]()
Whahahahaha,quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
tjah, ik wordt alweer iets beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi FUBAR...volgens mij is iedereen ziek aan het worden..sinds ik ziek ben
Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo'n gespleten persoonlijkheid hebtquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morghuh Sgele..gewoon Madskillz of Mad of Thomas of God is ook goed hoor
Ja van dat vette broodje van je gisterquote:
Toedelsquote:
Neequote:Op vrijdag 14 november 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Whahahahaha,
* Crazy-M ziet het alvoor zich
Keek je niet gewoon sgeel ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi FUBAR...volgens mij is iedereen ziek aan het worden..sinds ik ziek ben
Er zit meestal een maand of 3 reparatiegarantie opquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
o ja...en me vaatwasser is ALWEER stuk
Paar weken geleden gemaakt, zal dan toch wel garantie zijn op het maken? Hij doet weer precies hetzelfde als toen!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo'n gespleten persoonlijkheid hebt
Tja je kan het niet blijven ontwijken natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
och ja met een vrouw die ziek is / was een kind dat ziek is
is het wel te verwachten dat ik vroeger of later ook wel de sjaak zou zijn ....
moet zeggen het heeft toch nog 2 weeken geduurd voor het me te pakken had ...
Ja vooral met kids he. Dus een besmettelijke boel bij jou thuisquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heuj Sgele!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Draakje!![]()
Debs![]()
MadSkillz, FUBAR, Faithy, p00p![]()
![]()
zo heeft mijn ma me ook na een week of 2 aangestokenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zit meestal een maand of 3 reparatiegarantie op
Mijn stem valt telkens wegquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja vooral met kids he. Dus een besmettelijke boel bij jou thuis![]()
Nou ik heb nu dit jaar..keelontsteking (toen niet ziek thuis geweest) en kotsgriep gehad.
Hoop dat het nu wel voorbij isnu mis ik alleen nog de...gewone griep
Luie donderquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou moet ik alles wat in de vaatwasser staat..afwassen
das zoooooofakking 80's
Ta ta!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
ben er weg van!
Ja maar we weten allemaal wat jij met je moeder uitspooktquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo heeft mijn ma me ook na een week of 2 aangestoken
omgquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar we weten allemaal wat jij met je moeder uitspookt
Volgens mij zijn de ziektes die nu heersen ook vet hardnekkigquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn stem valt telkens weg![]()
Ik krijg ook gewoon WEER de griep denk.
Da's 3x in nog geen 3 maanden tijd
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Luie donder
Ik heb geeneens een vaatwasser
Ben ik nu officieel retro ofzo?
Sorryquote:
Als ik een vaatwasser ga halen moet ik ook wat leidingen omleggenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja man..dat kan toch echt niet meer
![]()
Nee hoor grapjemaar je het gewend bent wordt je er wel lui van
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie maakt voor alle ziekies een vers glaasje jus d'orange voor de pitamientjes
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie maakt voor alle ziekies een vers glaasje jus d'orange voor de pitamientjes
Ik moest ook lachenquote:
Barra zal toch geen ban gehad hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
Waar is iedereen? En waar is de OP?
jahquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja van dat vette broodje van je gister
neu denk het nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Barra zal toch geen ban gehad hebben?
nee, staat niet in meld topicquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Barra zal toch geen ban gehad hebben?
Wil je me dood hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
En een glaasje verse jus d'orange van mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
Nee, vroeg naar bed, Paramols, en thee
Die zien niks anders op tvquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de ziektes die nu heersen ook vet hardnekkigen blijven ze maar terug komen.
Ik hoor het overal om mij heen. Das wel irritant, want meestal als je het eenmaal hebt gehad blijft het
voorlopig wel weg, maar die griepen vallen de laatste tijd erg in de herhaling
Ah goedquote:
aah okquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben
een crazy-m Pitamientjes voeren
Daar istie dan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes!
my back is still killing me!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:16 schreef GilaMonyet het volgende:
Toen waren jullie opeens pagina verder
Heb gelukkig nu iets te doen
failquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes!
Mocro'squote:Op vrijdag 14 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes!
die jonge jongens van tegenwoordig kunnen ook nergens meer tegenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn stem valt telkens weg![]()
Ik krijg ook gewoon WEER de griep denk.
Da's 3x in nog geen 3 maanden tijd
Beter dan gisterquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah goed
En goeiemorgen leipe TilboAlles goed daar?
You're getting to old for this shitquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die jonge jongens van tegenwoordig kunnen ook nergens meer tegen
ja, maar... je hebt ze alleen nog maar ingeschonken en niet uitgedeeld.. ik wil heel graag jouw zelf geperste sinaasappeltjes proevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb hele lekkere perssinaasappeltjes hoor
doe ik zo mijn best
hehe shit ze hebben me doorquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar istie dan!![]()
Waar is de OP pannekoek?
Heb je polio?????quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar... je hebt ze alleen nog maar ingeschonken en niet uitgedeeld.. ik wil heel graag jouw zelf geperste sinaasappeltjes proeven
jaquote:
Toch wel leuk, hondenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Beter dan gister
alleen de hond spoort niet
5:00; Lik in mn gezicht, werd ik wakker, duw hem weg, weer slapen.
6:30; Zelfde ritueel, echt zoiets van: Grrr, laat me nog 15 min slapen kut beest
6:45; Beest ligt in mn knieholtes te slapen en werd gewoon niet wakker
pas toen ik naar beneden ging en zijn naam ee nkeer riep was hij al beneden voor dat ik er was
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe shit ze hebben me doormoet ik hem echt nog bouwen... of zet iemand hem in het volgende topic?
Vandaar dat er niks zinnigs uit je toetsenbord komt.quote:
krjgquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vandaar dat er niks zinnigs uit je toetsenbord komt.
Lastig typen met stompjes he
Bouw 'm ffquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe shit ze hebben me doormoet ik hem echt nog bouwen... of zet iemand hem in het volgende topic?
Zegt meneertje auw aan me rugquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die jonge jongens van tegenwoordig kunnen ook nergens meer tegen
Godver m'n theequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vandaar dat er niks zinnigs uit je toetsenbord komt.
Lastig typen met stompjes he
daarom leer ik die van mij geen traplopen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch wel leuk, honden
Ik mis de mijne gewoon hierAlleen is haar ochtend ritueel wat vervelender...die duikt gewoon met d'r 50 kilo op bed en ranselt mij eruit
quote:
dat heb ik ookquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bouw 'm ffAnders moet die andere straks gaan zoeken tussen de gesloten topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |