SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:20 schreef GilaMonyet het volgende:
Fipo
+
[ afbeelding ]hahahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Sorry te grappig om uit te leggen..quote:
ik ga wel straf krijgen.. wedde!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Djeez, je mag ook in ene alles daar he!
Komt zeker door de "ode" van Danny van vanmiddag ofzo?
Ben er eigenlijk wel klaar mee, ik scheld hem uit, zijn moeder en alles... en nog niets?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry te grappig om uit te leggen..
Komt kort op neer cerror sloot een leuk topic, nu zijn we hem aan bitchen
Ja we zijn gezegend met de protection of danny!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Djeez, je mag ook in ene alles daar he!
Komt zeker door de "ode" van Danny van vanmiddag ofzo?
En jij was nog redelijk beleefd in dat topic!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga wel straf krijgen.. wedde!
Ach vind wel droog..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee, ik scheld hem uit, zijn moeder en alles... en nog niets?
Te grappig eigenlijk
Moeten we nu niet een "ode aan danny" topic maken dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja we zijn gezegend met de protection of danny!
aan jou de eer... maar wel een positief topic he!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeten we nu niet een "ode aan danny" topic maken dan?
ik en sgele vergelijken hem met Hitler en dat helpt ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee, ik scheld hem uit, zijn moeder en alles... en nog niets?
Te grappig eigenlijk
Dan pak ik wel ff een kloon via een proxy, ok?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan jou de eer... maar wel een positief topic he!
Ik zij dat hij aids had, dat hielp ookquote:Op donderdag 13 november 2008 16:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ik en sgele vergelijken hem met Hitler en dat helpt ook niet
ben ik altijdquote:Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En jij was nog redelijk beleefd in dat topic!
Ik ook hoor, met wat "kleine" uitschieters hier en daarquote:
*proest*quote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan ik trouwens een TTT seal krijgen?
uh.... en nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |