quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Goed gedenkt!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik denk dat dagdag de lapo pakt
Iehl, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wtf, mijn broodje kaas ontplofte bijna in de oven ..
nu vind ik dat ik in de OP magquote:Op donderdag 13 november 2008 13:53 schreef dagdag het volgende:
skaffa had miljonair kunnen zijn
want ik had lapo maar maakt niet
uit want je hebt niet gewed
De tering, ik ga zo effe fappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je hobbelzakken(tieten)quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
De tering, ik ga zo effe fappen.vergeet je treksok nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
Nu is het net alsof wij er net bij zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er heeft zich trouwens een verschuiving gedaan bij de UI's..
[..]
De tering, ik ga zo effe fappen.wt is fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
[..]
De tering, ik ga zo effe fappen.Use your prostate young padawanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Nu je het zegtquote:Op donderdag 13 november 2008 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er heeft zich trouwens een verschuiving gedaan bij de UI's..
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Use your prostate young padawan
Vast iemand die mij aardig vond want nu sta ik zelfs voor DAquote:Op donderdag 13 november 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegtWie heeft de UI's door elkaar geschud?
Ze had wel eens een nieuw topje mogen kopen, deze is helemaal kapoerewietes.quote:
overleg maar met modquote:Op donderdag 13 november 2008 13:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nee maar wel een joint en wiet?
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Use your prostate young padawan
opeten opeten opetenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:57 schreef Florian_ het volgende:
TreksokIk smeer het gewoon af aan de onderkant van mn bureau(stoel)
Ik sta ergens achteraan...quote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nu is het net alsof wij er net bij zijn.
Je staat nu onder mijn (oude) UIquote:Op donderdag 13 november 2008 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vast iemand die mij aardig vond want nu sta ik zelfs voor DA
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze had wel eens een nieuw topje mogen kopen, deze is helemaal kapoerewietes.
bt wilt je wel een cursusje gevenquote:
En ik sta achter je.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta ergens achteraan...![]()
Ik ookquote:Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit gasten ik zit op me werk....
quote:
Hoezo moet jij per se naast BT staan?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef IQM het volgende:
Welke mongool heeft Bt en mij uit elkaar gehaald?
gvd heb dat ding opgestuurd naar afrikaquote:
Dat is nu wel anders.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:02 schreef Jenglejack het volgende:
Fok ging vanochtend als een raket.
(huidig) (vorige) 13 nov 2008 12:58 BobbyB (Overleg | bijdragen) (7.722 bytes) (ongedaan maken)quote:Op donderdag 13 november 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik sta ineens helemaal vooraanquote:
Diegene verdient klapjes...quote:Op donderdag 13 november 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt het dus veranderd?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoezo moet jij per se naast BT staan?
wel waarom sta ik nietquote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef IQM het volgende:
[..]
(huidig) (vorige) 13 nov 2008 12:58 BobbyB (Overleg | bijdragen) (7.722 bytes) (ongedaan maken)
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef IQM het volgende:
[..]
(huidig) (vorige) 13 nov 2008 12:58 BobbyB (Overleg | bijdragen) (7.722 bytes) (ongedaan maken)
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meteen mijn UI maar ff aanpassen
En eenzame opsluiting tussen onze lama'squote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Diegene verdient klapjes...
Is goed, gaan we oefenen op een banaan enzoquote:Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil wel een cursus pijpen volgen
quote:
Als je elke dag gaat blowen is het toch helemaal niet tof meerquote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef Skaff-a het volgende:
hee wat ziet mijn oog verstopt achter mijn bord op tafel liggen???
joint brb
nou wijfie niet te hard van stapel post eerst maar is een fotoquote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goed, gaan we oefenen op een banaan enzo!
Veroordeeld tot 10 jaar lang poetsen en verzorgen...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En eenzame opsluiten tussen onze lama's
Nee hoor. Heb wel wat beters te doen dan UI's door elkaar te schoppen.quote:
Een keer ging zo'n vriendin van mij de hals van een fles malibu in dr keel steken, kijken hoever ze kon (quote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goed, gaan we oefenen op een banaan enzo!
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:06 schreef Sackboy het volgende:
Whehehe, ik had ze door elkaar geschud! (volledig willekeurig overigens)
Wilde ff kijken wie er gingen janken
Met kapotte tandenborstels ..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veroordeeld tot 10 jaar lang poetsen en verzorgen...
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je elke dag gaat blowen is het toch helemaal niet tof meerOok zo'n meisje bij m'n studie "ja ik blow elke avond anders kan ik niet slapen"
_! En je gaat er ook zo van stinken
Klootzak, mij achteraan zettenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:06 schreef Sackboy het volgende:
Gaan we dat nu elke sc vragen ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 14:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou wijfie niet te hard van stapel post eerst maar is een foto
Misschien moeten ze maar standaard in de wiki komen te staanquote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaan we dat nu elke sc vragen ofzo
Ze is dan wel contemporaine, maar wel knap jaquote:Op donderdag 13 november 2008 14:07 schreef Rhythm het volgende:
Breathtaking vindt m'n contemporaine1 meisje knap.
1 Dankje servus.
Of dat nou zo positief isquote:Op donderdag 13 november 2008 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een keer ging zo'n vriendin van mij de hals van een fles malibu in dr keel steken, kijken hoever ze kon () Ik kwam veul verder
Schatje, mag ik je foto?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaan we dat nu elke sc vragen ofzo
Poesje? Die heb ik allang de deur gewezen. Ik ben nu metquote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Klootzak, mij achteraan zetten. Je bent poesje niet waard!
Jij bent ook snel op iemand uitgekekenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Poesje? Die heb ik allang de deur gewezen. Ik ben nu met
[ afbeelding ]
Moet jij zeggen, jouw usericon verandert met de dag!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent ook snel op iemand uitgekeken
Poesje pwnt haar, sukkelquote:Op donderdag 13 november 2008 14:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jouw usericon verandert met de dag!
Ik waarschuw je alvast, ze is nu wel wat opgerektquote:Op donderdag 13 november 2008 14:16 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Poesje pwnt haar, sukkel.
Maar nu is ze van mij.
Ja leuk.quote:
Maar ik hou nog steeds van Haleyquote:Op donderdag 13 november 2008 14:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jouw usericon verandert met de dag!
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met kapotte tandenborstels ..
Gelukkig, dan past die van mij er tenminste inquote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, ze is nu wel wat opgerekt
okquote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, ze is nu wel wat opgerekt
[..]
Ja leuk.
Waar was jij vannacht trouwens ineens heen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |