ik moet ook nog een hele boel hoor ( 35quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar toch... ik merk dat het echt een soort van afkicken is bij mij.
Eentje is nooit genoeg. En dus doe ik het liever niet. En dat kan ik ook heel goed. Maar soms niet dus.
Het is niet dat ik er 'maar' 10 hoef he... Ik moet er nog minstens 20-30 en dan ben ik nog niet eens 'gezond'.
Moet je eens een hap sushi nemen waarbij de wasabi in je neus belandt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:59 schreef Levitation het volgende:1 ding weet ik wel: stomen met rhinocaps doe ik noooooit meer.
God, wat deed dat een pijn.
auw!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Moet je eens een hap sushi nemen waarbij de wasabi in je neus belandt!Alles vliegt spontaan open!
Het was enigszins ranzig, maar het is me gelukkig maar 1 keer overkomen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
auw!Zal inderdaad wel goed helpen.
ik ben gewoon mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op valtaf zitten? Ik zou jullie profiel graag toevoegen.
Misschien helpt stomen met wasabi wel om alles goed open te krijgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je eens een hap sushi nemen waarbij de wasabi in je neus belandt!Alles vliegt spontaan open!
Ik PM je wel even. Ik zit daar ook maar gooi mijn profiel niet zo snel hier onlinequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op valtaf zitten? Ik zou jullie profiel graag toevoegen.
O jee!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik had er geloof ik ook ooit een profiel, maar ik weet mijn naam niet meer
Ik kan haar ook echt niet uitstaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:10 schreef Faithy het volgende:
soit, maar Sonja moet sowieso hoe dan ook, zeker weten dood(nou ja, figuurlijk dan, dit is geen lijfelijke doodsverwensing
)
Morgen allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef kwakveense het volgende:
dyna: mij heb je al toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |