abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63308068
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:

Miss S, ik ben beetje visueel ingesteld en kijk eerder naar icons dan naar namen, je brengt me in verwarring

Sorry
pi_63308179
quote:
BE en Freecell beterschap verder

Riann, stomen werkt niet, alleen héél tijdelijk (tijdens het stomen).

MoBlo Echt supergaaf dat je die hele &%^!* 7 heuvels op en af bent geweest

Levi, vies eten meenemen naar je werk lijkt me een geweldige strategie haha, maar leuk om te horen dat je bent afgevallen!

Miss S, ik ben beetje visueel ingesteld en kijk eerder naar icons dan naar namen, je brengt me in verwarring

Mijn werk is altijd een obstakel betreffende gebak en koekjes en ander lekekrs, maar vanavond stond er een schaal heerlijk vers fruit in de koelkast. Voor mij
Maar als je dan neusholte ontsteking hebt waarom moet je dan wel stomen van de dokters ik heb toch eigenlijk altijd het idee dat het 2 dagen naderhand over is als ik gestoomt heb met dampo.
pi_63308327
Meningen over stomen verschillen... volgens de apotheker hier in 't dorp moest ik écht iets in het water doen als dampo of rhinocaps. ( ) Volgens mijn huisarts in mijn vorige woonplaats ging het alleen om de warmte en het vocht en Isa heeft blijkbaar weer een andere mening.

1 ding weet ik wel: stomen met rhinocaps doe ik noooooit meer. God, wat deed dat een pijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:04:07 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63308384
Ik kan dat stomen helemaal niet.
Gisteren met m'n kop boven die bak gezeten en het enige resultaat is een heerlijke verfriste huid en jank-ogen, want de boel blijft potdicht zitten zeg maar.
En de 2e keer heb ik van te voren neusspray gebruikt, maar dan gebeurt er ook niet heel veel meer dan een hele verfriste binnenkant van mijn neus en keel.

Ach, het gaat vanzelf wel over een keertje.

En nu... nu ben ik het zat! Echt!
Ik durf het nauwelijks meer te zeggen hier, hoe vaak heb ik het al niet gezegd.
Maar ohohoh... ik wil het zo graag, en baal dan zo erg van mezelf. Als ik MoBlo en Kwak en Beesie-Jen en vele anderen zie... dat moet ik toch ook gewoon kunnen?
pi_63309559
quote:

Nou, niet alleen miss-s, iedereen gaat massaal aan de andere icoontjes in deze tijd van het jaar en dan ben ik weer in de war

BE: voor je huid is het ook wel lekker En dat knopje is soms gewoon verrekte lastig te vinden! Het gaat wel lukken heus! gewoon doorzetten met proberen door te zetten! (geniale zin )
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:11:20 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63309727
Er is nu een user in OUD die de icon van Slarioux heeft. Ik zit steeds heel erg te kijken in het 2e streepjes topic!

Ik vind het niks hoor, die wisselende dingen. Ik scroll echt met mijn oog op icons gericht.
pi_63309863
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Er is nu een user in OUD die de icon van Slarioux heeft. Ik zit steeds heel erg te kijken in het 2e streepjes topic!

Ik vind het niks hoor, die wisselende dingen. Ik scroll echt met mijn oog op icons gericht.
Ik krijg hooguit sneeuw of een kerstmutsje, maar meer ook niet, want dan kan ik mezelf ook niet meer vinden
pi_63310197
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik krijg hooguit sneeuw of een kerstmutsje, maar meer ook niet, want dan kan ik mezelf ook niet meer vinden
Ik heb een pietenmutsje van Stormqueen gekregen.
Ik wijzig mijn avatar ook wel eens, maar de laatste keren was het wel steeds een foto met mijn eigen koppie.
***Levi was here***
pi_63310436
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef Riann het volgende:

[..]

Maar als je dan neusholte ontsteking hebt waarom moet je dan wel stomen van de dokters ik heb toch eigenlijk altijd het idee dat het 2 dagen naderhand over is als ik gestoomt heb met dampo.
da's psychisch
Ja doei.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:17:11 #114
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63311360
nou ja, op zich wordt je snot wel tijdelijk dunner van de waterdamp en loopt er dan iets naar buiten, waardoor je tijdelijk wel iets meer lucht hebt, toch?

ik haat stomen, doe t ook nooit...

@BE: t komt wel, echt, t is mij voorheen ook nooit gelukt en toen ineens wel. vooral het niet opgeven is the key.
ik schrok een beetje van mijn naam in t "grote afvallers" rijtje dat je noemde zo voelt t helemaal niet. misschien omdat ik er zo lang over doe al. Moblo was veel sneller dan ik, en ook BJ heeft me ruimschoots ingehaald in haar tweede ronde...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:22:06 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63311490
Je hebt er mss langer over gedaan, maar het is toch wel mooi 18.4 kilo.
Dat is 17,5% van wat je woog toen je begon! Dat is echt superveel hoor!

Ik mag ook niet echt helemaal klagen. Ik ben er toch 10 kwijt geraakt dit jaar, maar ik had in m'n hoofd dat het er dit jaar minstens nog 10 zouden moeten zijn. En ik vind het zo slap van mezelf dat het tijden lang heel goed gaat, maar dat ik het dan toch verlies en dat het zo lang duurt voor het weer terug is.
Ik zat tenslotte al op de -13 deze zomer...
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:26:54 #116
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63311622
ik zat na een jaar ook pas op 13 kilo hoor! en elk jaar tien is toch een heleboel!
pi_63311863
BE heb je zelf ook een goed idee wat de reden is dat het niet goed gaat?
Alleen maar naar de getallen kijken zegt natuurlijk weinig als er duidelijke oorzaken zijn.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:41:05 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63312066
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef dyna18 het volgende:
BE heb je zelf ook een goed idee wat de reden is dat het niet goed gaat?
Alleen maar naar de getallen kijken zegt natuurlijk weinig als er duidelijke oorzaken zijn.
Gewoon dat ik een slappe trut ben?

Daar komt het wel op neer zeg maar.
Ik was van de zomer onwijs goed bezig, in combinatie met een hele drukke sportmaand vloog het er af. Maar toen moest ik een week op reis voor mijn werk, alleen maar restaurants en hotels, en dan hou ik me op zich redelijk in met veel kip en vis kiezen, maar toch, het regime is er dan uit en dan krijg ik het zo moeilijk opgestart.
Had ik het net weer op de rit, gingen we op vakantie. Daarna had ik weer net het ritme er weer een beetje in en toen moest ik dus weer weg voor mijn werk. Ik brak mijn teen en kon dus niet sporten/wandelen 6 weken lang etc. etc.
En zo gaat het maar door. Als ik als een grijze muis in mijn huis blijf zitten gaat het prima, maar er moeten geen leuke dingen tussendoor komen want dan ga ik voor gaas. Er bestaat geen gulden middenweg.
Oh, en die 10 kilo die eraf zijn, dat waren zwangerschapskilo's, dat scheelt mss ook nog wel met hoe makkelijk ze eraf gingen.

Het is echt gewoon een kwestie van het ritme weer zien te vinden. En volhouden.

En ik heb nog wel zo'n leuk doel voor mezelf.
Voor ik ook maar aan een 2e kindje wil gaan denken wil ik 10 kilo lichter zijn dan voor de zwangerschap van de eerste. Leuk streven toch? Maar helaas werkt dat ook nog niet als stok achter de deur.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:51:58 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63312382
ahhh wat lief, ik zie mijn naam ook hier voorbij komen... THANX BE.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:03:55 #120
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63312774
@ BE wat voor mij gezorgd heeft dat t werkt is dat ik júist door moet kunnen gaan ook als er etentjes zijn enzo. dat wil zeggen, ik ben helemaal niet zo streng voor mezelf, en daardoor raak ik er ook nooit echt "uit" door dat soort dingen...
ik heb weleens geen zin ofzo, maar echt "van t pad" raak ik niet omdat dat "pad" helemaal niet zo streng is. daardoor gaat t wel ook langzamer.

snap je wat ik bedoel?
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:04:19 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63314540
Ik snap je.
Ik krijg het alleen zelf niet voor elkaar.
Afgelopen weekend, ondanks een dikke teleurstelling over een sollicitatie zit ik dan braaf de koekjes bij de thee in een cafe niet op te eten om vervolgens een paar dagen later volledig los te gaan.

Nou ja goed, ik moet het maar gewoon eens doen, en anders maar mijn mond houden. Ik doe het tenslotte zelf.
pi_63314608
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:03 schreef kwakveense het volgende:
@ BE wat voor mij gezorgd heeft dat t werkt is dat ik júist door moet kunnen gaan ook als er etentjes zijn enzo. dat wil zeggen, ik ben helemaal niet zo streng voor mezelf, en daardoor raak ik er ook nooit echt "uit" door dat soort dingen...
ik heb weleens geen zin ofzo, maar echt "van t pad" raak ik niet omdat dat "pad" helemaal niet zo streng is. daardoor gaat t wel ook langzamer.

snap je wat ik bedoel?
dat doe ik ook hoor, ook al ben ik natuurlijk nog geen afval-veteraan zoals sommige van jullie hier . Ik let gewoon een beetje op en een keertje wat meer dan anders vind ik geen probleem. Zo waren we laatst uit eten gegaan en ik heb heerlijk van alles gegeten met wijntjes en sausjes, de dag daarna een dagje gewandeld ( gingen we toch al doen) en een keertje op de fiets ipv met de metro en alles is weer zoals het was. Gewoon lekker rustig aan je weet zelf wat goed en niet goed voor je is!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63314640
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap je.
Afgelopen weekend, ondanks een dikke teleurstelling over een sollicitatie zit ik dan braaf de koekjes bij de thee in een cafe niet op te eten om vervolgens een paar dagen later volledig los te gaan.

mens neem toch lekker dat koekje maar neem er dan gewoon maar een of desnoods twee, heb je toch gewoon lekker een koekje op en daar kom je echt niet van aan hoor

lekker leven!
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:16:49 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63314821
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap je.

Nou ja goed, ik moet het maar gewoon eens doen, en anders maar mijn mond houden. Ik doe het tenslotte zelf.
tsja, dan neem ik dus wel een koekje in t café.... snap je? dat voorkomt echt alles of niks denken.

en soms eet ik chips. en ook soms weleens een hele zak, en dan doe ik de rest van de week weer normaal...
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:24:24 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63315022
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

mens neem toch lekker dat koekje maar neem er dan gewoon maar een of desnoods twee, heb je toch gewoon lekker een koekje op en daar kom je echt niet van aan hoor

lekker leven!
Ja, maar toch... ik merk dat het echt een soort van afkicken is bij mij.
Eentje is nooit genoeg. En dus doe ik het liever niet. En dat kan ik ook heel goed. Maar soms niet dus.

Het is niet dat ik er 'maar' 10 hoef he... Ik moet er nog minstens 20-30 en dan ben ik nog niet eens 'gezond'.
pi_63315124
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar toch... ik merk dat het echt een soort van afkicken is bij mij.
Eentje is nooit genoeg. En dus doe ik het liever niet. En dat kan ik ook heel goed. Maar soms niet dus.

Het is niet dat ik er 'maar' 10 hoef he... Ik moet er nog minstens 20-30 en dan ben ik nog niet eens 'gezond'.
ik moet ook nog een hele boel hoor ( 35 ) maar ik merk wel dat dit voor mij de enige manier is die werkt ( hoeft voor jou niet zo te zijn natuurljk ). Hat gaat dan misschien wel wat minder snel, maar ik voel me tenminste niet ongelukkig of wat dan ook omdat ik niks mag van mezelf.

maar iedereen moet natuurlijk gewoon doen wat voor hem/haar het beste werkt
pi_63315410
BE: Wat je zou kunnen doen is een week totaal kcal voor jezelf bepalen. Dan kun je de ene keer iets meer eten dan de andere keer, zonder dat je meteen het "ik heb gefaald" gevoel hebt. Mocht je dan een dag meer eten, compenseer je dat met een (sorry voor de term) "balansdag". Dat werkte bij mij echt heel goed.
Ben daar nu ook weer mee begonnen. Gisteren was mijn "balansdag" voor de afgelopen periode. Nu pak ik het dus weer op met 1 of 2 balansdagen in de week (afhankelijk van mijn energie inname de rest van de week).
Eventueel kun je dan ook met jezelf afspreken dat als je hoog dreigt uit te komen, je dat kunt compenseren met een extra wandeling oid.
***Levi was here***
pi_63315730
Nog meer mensen hier die op valtaf zitten? Ik zou jullie profiel graag toevoegen.
pi_63319845
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:59 schreef Levitation het volgende:1 ding weet ik wel: stomen met rhinocaps doe ik noooooit meer. God, wat deed dat een pijn.
Moet je eens een hap sushi nemen waarbij de wasabi in je neus belandt! Alles vliegt spontaan open!
pi_63319921
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Moet je eens een hap sushi nemen waarbij de wasabi in je neus belandt! Alles vliegt spontaan open!
auw! Zal inderdaad wel goed helpen.
***Levi was here***
pi_63320089
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

auw! Zal inderdaad wel goed helpen.
Het was enigszins ranzig, maar het is me gelukkig maar 1 keer overkomen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:59:59 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63322075
Auw!

dyna, ik zit er wel, af en toe, maar ik hou mijn profiel daar liever geheim. Heel kinderachtig wel.
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:28:42 #133
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63322741
dyna: mij heb je al toch??
pi_63323307
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op valtaf zitten? Ik zou jullie profiel graag toevoegen.
ik ben gewoon mij
pi_63332183
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:32 schreef Liejannuh het volgende:

Misschien helpt stomen met wasabi wel om alles goed open te krijgen (al zou ik er een lasbril oid bij opzetten haha)
Ben je ook afgevallen in het land van de slanke mogelijkheden en veel vis?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63332352
Isa!
Waar stonden die filmpjes ookalweer van die WoW spelers, die verschillende afleveringen, die elkaar ontmoeten enzo, en dat die ene gast bij dat meisje 'intrekt' enzo
Ja doei.
pi_63332451
Je hebt PM
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63332894
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef dyna18 het volgende:
Ik PM je wel even. Ik zit daar ook maar gooi mijn profiel niet zo snel hier online .
Dus wie daar ook zitten en mij ook willen toevoegen, even pm-en dus
pi_63332902
Ik had er geloof ik ook ooit een profiel, maar ik weet mijn naam niet meer
pi_63332989
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik had er geloof ik ook ooit een profiel, maar ik weet mijn naam niet meer
O jee! Nieuwe aanmaken dan?

Ik ga slapen. Truste!
pi_63333163
In een nieuwe moet ik mijn gewicht invoeren Slaaplekker!
pi_63336219
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt PM
thanks
Ja doei.
pi_63337313
Sonja Bakker-dieet werkt maar even
Beetje een "duh" bericht.
(Al vraag ik me bij het bericht wel af of Ladyline de wetenschappers financieel gesponsord heeft, dat ze zo prominent genoemd worden )
***Levi was here***
pi_63337359
soit, maar Sonja moet sowieso hoe dan ook, zeker weten dood (nou ja, figuurlijk dan, dit is geen lijfelijke doodsverwensing )
Doei.
pi_63337433
Snelle denkers daar zeg
pi_63337440
freecell
Doei.
pi_63337545
ik had het berichtje ook al gezien ja.

ik weet niet of ladyline ze sponsort, maar het is natuurlijk wel een voorbeeld van een methode waarbij je intensief op zowel eten als beweging wordt begeleid als ik de foldertjes van eerder goed herinner...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63337604
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:14 schreef Faithy het volgende:
freecell
Hullo
Zo op de vroege morgen

* freecell koprolt naar Feef
pi_63337839
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:10 schreef Faithy het volgende:
soit, maar Sonja moet sowieso hoe dan ook, zeker weten dood (nou ja, figuurlijk dan, dit is geen lijfelijke doodsverwensing )
Ik kan haar ook echt niet uitstaan.
Maar eerlijk is eerlijk, ze is een kei in marketing. Dat haar dieet van geen kant klopt is bijzaak...
***Levi was here***
pi_63338966
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef kwakveense het volgende:
dyna: mij heb je al toch??
Morgen allemaal.
Yup ik heb je toegevoegd (jij mij ook trouwens). Volgens mij ben jij trouwens het meest actief daar op valtaf.ad.nl

Wat is dat trouwens over WoW spelers?
pi_63339123
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:48 schreef freecell het volgende:

[..]

ik ben gewoon mij
Ik heb freecell toegevoegd, ik neem aan dat jij dat dan bent?
pi_63339322
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik heb freecell toegevoegd, ik neem aan dat jij dat dan bent?
knik
pi_63339334
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Hullo
Zo op de vroege morgen

* freecell koprolt naar Feef
!
Doei.
pi_63339476
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef Faithy het volgende:

[..]

!
Iets te weinig slaap gehad, vandaar
pi_63339714
Ik moet trouwens bekennen dat ik de afgelopen dagen niet echt goed bezig ben geweest. Ik heb alleen maar snelle magnetronmaaltijden gegeten (wel de meeste gezonde die er tussen zaten) en heb ook al 2x sporten overgeslagen.
Maar ik ben al wel level 78
pi_63359413
Ik meld me ook even...

Heb zelf ervaring met 2 diëten: http://www.ziekenhuisdieet.com/ & http://www.cambridgedieet.nl/

Beide goede ervaringen mee, mede omdat ik me er ook goed aan heb gehouden in de tijden dat ik de diëten volgde.

Maar helaas, het jojo effect weet mij elke keer te vinden.

Ik ben dus weer van plan om af te vallen en als het kan een beetje sporten...

Heeft iemand tips voor goedkope, gezonde, lekkere, makkelijk te bereiden maaltijden (ontbijt, lunch, diner, tussendoor)?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')