Sorryquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Miss S, ik ben beetje visueel ingesteld en kijk eerder naar icons dan naar namen, je brengt me in verwarring
Maar als je dan neusholte ontsteking hebt waarom moet je dan wel stomen van de dokters ik heb toch eigenlijk altijd het idee dat het 2 dagen naderhand over is als ik gestoomt heb met dampo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
BE en Freecell beterschap verder![]()
Riann, stomen werkt niet, alleen héél tijdelijk (tijdens het stomen).
MoBloEcht supergaaf dat je die hele &%^!* 7 heuvels op en af bent geweest
Levi, vies eten meenemen naar je werk lijkt me een geweldige strategiehaha, maar leuk om te horen dat je bent afgevallen!
Miss S, ik ben beetje visueel ingesteld en kijk eerder naar icons dan naar namen, je brengt me in verwarring
Mijn werk is altijd een obstakel betreffende gebak en koekjes en ander lekekrs, maar vanavond stond er een schaal heerlijk vers fruit in de koelkast. Voor mij
Nou, niet alleen miss-s, iedereen gaat massaal aan de andere icoontjes in deze tijd van het jaar en dan ben ik weer in de warquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg hooguit sneeuw of een kerstmutsje, maar meer ook niet, want dan kan ik mezelf ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Er is nu een user in OUD die de icon van Slarioux heeft. Ik zit steeds heel ergte kijken in het 2e streepjes topic!
![]()
Ik vind het niks hoor, die wisselende dingen. Ik scroll echt met mijn oog op icons gericht.![]()
Ik heb een pietenmutsje van Stormqueen gekregen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik krijg hooguit sneeuw of een kerstmutsje, maar meer ook niet, want dan kan ik mezelf ook niet meer vinden
da's psychischquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar als je dan neusholte ontsteking hebt waarom moet je dan wel stomen van de dokters ik heb toch eigenlijk altijd het idee dat het 2 dagen naderhand over is als ik gestoomt heb met dampo.
Gewoon dat ik een slappe trut ben?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef dyna18 het volgende:
BE heb je zelf ook een goed idee wat de reden is dat het niet goed gaat?
Alleen maar naar de getallen kijken zegt natuurlijk weinig als er duidelijke oorzaken zijn.
dat doe ik ook hoor, ook al ben ik natuurlijk nog geen afval-veteraan zoals sommige van jullie hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:03 schreef kwakveense het volgende:
@ BE wat voor mij gezorgd heeft dat t werkt is dat ik júist door moet kunnen gaan ook als er etentjes zijn enzo. dat wil zeggen, ik ben helemaal niet zo streng voor mezelf, en daardoor raak ik er ook nooit echt "uit" door dat soort dingen...
ik heb weleens geen zin ofzo, maar echt "van t pad" raak ik niet omdat dat "pad" helemaal niet zo streng is. daardoor gaat t wel ook langzamer.
snap je wat ik bedoel?
mens neem toch lekker dat koekjequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef Brighteyes het volgende:Ik snap je.
Ik krijg het alleen zelf niet voor elkaar.
Afgelopen weekend, ondanks een dikke teleurstelling over een sollicitatie zit ik dan braaf de koekjes bij de thee in een cafe niet op te eten om vervolgens een paar dagen later volledig los te gaan.
tsja, dan neem ik dus wel een koekje in t café.... snap je? dat voorkomt echt alles of niks denken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef Brighteyes het volgende:Ik snap je.
Ik krijg het alleen zelf niet voor elkaar.
Afgelopen weekend, ondanks een dikke teleurstelling over een sollicitatie zit ik dan braaf de koekjes bij de thee in een cafe niet op te eten om vervolgens een paar dagen later volledig los te gaan.
Nou ja goed, ik moet het maar gewoon eens doen, en anders maar mijn mond houden. Ik doe het tenslotte zelf.
Ja, maar toch... ik merk dat het echt een soort van afkicken is bij mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mens neem toch lekker dat koekjemaar neem er dan gewoon maar een of desnoods twee, heb je toch gewoon lekker een koekje op en daar kom je echt niet van aan hoor
![]()
lekker leven!
ik moet ook nog een hele boel hoor ( 35quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar toch... ik merk dat het echt een soort van afkicken is bij mij.
Eentje is nooit genoeg. En dus doe ik het liever niet. En dat kan ik ook heel goed. Maar soms niet dus.
Het is niet dat ik er 'maar' 10 hoef he... Ik moet er nog minstens 20-30 en dan ben ik nog niet eens 'gezond'.
Moet je eens een hap sushi nemen waarbij de wasabi in je neus belandt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:59 schreef Levitation het volgende:1 ding weet ik wel: stomen met rhinocaps doe ik noooooit meer.
God, wat deed dat een pijn.
auw!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Moet je eens een hap sushi nemen waarbij de wasabi in je neus belandt!Alles vliegt spontaan open!
Het was enigszins ranzig, maar het is me gelukkig maar 1 keer overkomen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
auw!Zal inderdaad wel goed helpen.
ik ben gewoon mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op valtaf zitten? Ik zou jullie profiel graag toevoegen.
Misschien helpt stomen met wasabi wel om alles goed open te krijgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je eens een hap sushi nemen waarbij de wasabi in je neus belandt!Alles vliegt spontaan open!
Ik PM je wel even. Ik zit daar ook maar gooi mijn profiel niet zo snel hier onlinequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op valtaf zitten? Ik zou jullie profiel graag toevoegen.
O jee!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik had er geloof ik ook ooit een profiel, maar ik weet mijn naam niet meer
Ik kan haar ook echt niet uitstaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:10 schreef Faithy het volgende:
soit, maar Sonja moet sowieso hoe dan ook, zeker weten dood(nou ja, figuurlijk dan, dit is geen lijfelijke doodsverwensing
)
Morgen allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef kwakveense het volgende:
dyna: mij heb je al toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |