Volgend jaar weer Neude?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef disjfa het volgende:
Yo yo yo bitches hoooo
[ afbeelding ]
Whooo
Als er bier isquote:Op donderdag 13 november 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
Als er bier is is disjfa van de partij natuurlijk!
Weet jij of die ook voor de xdoos komt... wil hem ook!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Das waar
Fer ik heb Little big planet besteld. Gewoon kieken of het wat is
Ben echt heel erg benieuwdquote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef staticdata het volgende:
Fer ik heb Little big planet besteld. Gewoon kieken of het wat is
De konijnen van Kevinquote:
Whehe.. Was wel beste feest ooit..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er bier iszeker nog nooit op een BoF! Meeting geweest. De laatste keer liep het zo uit de hand dat we vd gemeente voortaan evenementenbier moeten gaan schenken als we in Apeldoorn zijn!
Hoe ik levend dat transformatorhuisje uit ben gekomen weet ik echt niet meer maar int donker was t idd stukken beterquote:Op donderdag 13 november 2008 13:28 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Was wel beste feest ooit..
Ik snap ook nog steeds niet welke gek die lantaarnpalen aanzette toen het donker werd..
Toen ze weer uit waren werd het weer veel gezelliger..
Is goedquote:Op donderdag 13 november 2008 13:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben echt heel erg benieuwd
Ik heb geloof ik eind deze maand een zaterdagavond t huis redelijk voor me alleen dus we kunnen dan evt gamenLaat ik je meteen GoW en Guitar Hero zien
Mja, je hoefde toen nog niet te vluchten voor de politie..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe ik levend dat transformatorhuisje uit ben gekomen weet ik echt niet meer maar int donker was t idd stukken beter
Maar dat had helemaal niet gehoeven als Jorrit de dochter van de Chinees met rust had gelaten. Ik snap dat blanken voor Aziaten allemaal op elkaar lijken maar dan nog, wijs gewoon de goede aanquote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
Mja, je hoefde toen nog niet te vluchten voor de politie..
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dat had helemaal niet gehoeven als Jorrit de dochter van de Chinees met rust had gelaten. Ik snap dat blanken voor Aziaten allemaal op elkaar lijken maar dan nog, wijs gewoon de goede aan
Alstu:quote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik mis een spits
(Zucht daar is die weer)
Echt niet! Dat 69 was geen oneerbaar voorstel aan z'n dochter, ik had gewoon trek in peking eend.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef ursel het volgende:Gauw nou niet zeggen dat jij daar niets mee te maken had
quote:ROTTERDAM - In het centrum van Rotterdam waren woensdagavond gnomen, nachtelfen en dwergen op straat te zien. Honderden fans van het online-computerspel World of Warcraft waren naar de Media Markt aan het Binnenwegplein gekomen voor de nachtelijke lancering van World of Warcraft: Wrath of the Lich King.
Met de uitbreiding van het populaire pc-spel kunnen gamers in de virtuele wereld van Azeroth het nieuwe eiland Northrend verkennen. Enkele gamers kwamen verkleed als een van de personages om zo de limited edition te bemachtigen. De 21-jarige Melvin is een Orc. De Rotterdammer wil het spel zo snel mogelijk hebben. „Ik ben verkleed voor de speciale editie van het spel.Ik ga het gelijk spelen.”
Op een groot scherm konden de wachtenden alvast voorstukjes zien. De 22-jarige Moniek uit Spijkenisse vindt dat de fragmenten er goed uit zien.„Het is de moeite waard om vanaf half tien in de rij te staan.” Met drie vrienden gaat ze vannacht tot minstens vier uur gamen. Ze is al drie jaar fan.
De 19-jarige Ilse uit Utrecht is met een vriendin gekomen om te kijken. „Het is wel vet dat deze wereldlancering in Rotterdam is. Moet je kijken hoe groot gamen is.”
Het spel is vanaf 00.01 uur te krijgen. Tijdens het wachten vertelde een van de makers, Alex Mayberry van producent Blizzard, over het nieuwe spel.
De gamers in Rotterdam zijn niet de enigen die zo laat op de been zijn om het spel als eerste te bemachtigen. Ook in Londen, Madrid, Parijs en Berlijn wachten gameliefhebbers op de uitbreiding.
World of Warcraft is een zogenoemde Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG), waarbij groepen spelers het via internet tegen elkaar op nemen. In de virtuele wereld van Azeroth lopen dagelijks meer dan 11 miljoen gamers rond.
Sinds het spel in 2004 op de markt kwam is het 's werelds meest gespeelde MMORPG. In 2005 en 2006 was World of Warcraft het best verkochte pc-spel. De uitbreiding The Burning Crusade was in 2007 het snelst verkochte pc-spel ooit. Binnen 24 uur vlogen ruim 2,4 miljoen exemplaren over de toonbank, in de eerste maand ongeveer 3,5 miljoen stuks. Ontwikkelaar Blizzard verwacht dat de nieuwe uitbreiding de snelst verkopende game-release ooit gaat worden.
Zet em onder de juiste tag lulquote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef Sickert het volgende:
Geem on
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen hobby hebtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef Keltie het volgende:
OMG!
http://www.telegraaf.nl/d(...)c-spel__.html?p=26,1
[..]
![]()
![]()
Hij slaat in z'n vrije tijd Ajax supporters in elkaar met z'n guild! How bout that!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:29 schreef disjfa het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen hobby hebt
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Zet em onder de juiste tag lul, heb ik voor niks zitten f5'en in online.
Nee hoor hij laat zijn lichaam tattoeren zoals ze dat noemen met lelijke tattoosquote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij slaat in z'n vrije tijd Ajax supporters in elkaar met z'n guild! How bout that!
wat voorn plaatje heb jij dan? sinterklaas ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee hoor hij laat zijn lichaam tattoeren zoals ze dat noemen met lelijke tattoos
Correctie: Lelijk is een persoonlijke interpretatie en dient derhalve voorzien te worden van de woorden "vindt ik ".quote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee hoor hij laat zijn lichaam tattoeren zoals ze dat noemen met lelijke tattoos
Grammatica verkrachting voor beginnersquote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef ursel het volgende:
Correctie: Lelijk is een persoonlijke interpretatie en dient derhalve voorzien te worden van de woorden "vindt ik ".
Wat voor tattoo ik op me rug heb bedoel je??quote:Op donderdag 13 november 2008 16:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wat voorn plaatje heb jij dan? sinterklaas ofzo
Beter grammatica verkrachten dan dat gezeik weer over persoonlijke voorkeuren..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Grammatica verkrachting voor beginners
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 16:54 schreef ursel het volgende:
Ik hoop dat u mijn welgemeende excuses aanvaard.
je kontkorst niet meegerekent...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat voor tattoo ik op me rug heb bedoel je??
zozoquote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je kontkorst niet meegerekent...
Je speelt in de basis bij HHC?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:04 schreef Sickert het volgende:
Klussen![]()
na 2 dagen niets vanavond weer aan de bak
nee joh gekkie! hihiquote:
Even aanzetten en hoppakeequote:
Nee, door Volendam uit de beker geknikkerd worden is niet vernederend??quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerenveen - feyenoord en een aantal dagen later feyenoord - heerenveen..
Erg vernederend voor feyenoord.
heb je mij uit me vorige post horen zeggen dat dat niet vernederend is dan??quote:Op donderdag 13 november 2008 23:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, door Volendam uit de beker geknikkerd worden is niet vernederend??
Kijk, gelijk even een knokploeg op de been brengen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 05:10 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!![]()
@ Keltie,
Er zijn medestanders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Verbeek het op de rails houd, levert Heerenveen geen problemen op.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerenveen - feyenoord en een aantal dagen later feyenoord - heerenveen..
Erg vernederend voor feyenoord.
Tja er zijn helaas maar weinig vrouwen meer te vinden van het kaliber Wilhelmina .quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:05 schreef FJD het volgende:
Vogelaar
Slim joh die positieve discriminatie! De grootste brekebenen zijn het kabinet zijn vrouwen (denk Tineke "OV chip" Huizinga).
Gisteren bij P&W viel ze qua karakter wmb weer door de mand. Er komt steeds naar voren dat ze haar eigen ideeen en gedachten heeft en daar is geen discussie over mogelijk. Gisteren gaf Rayman aan dat hij de lijn van Verdonk wel kon volgen maar dat het onder Verdonk op hem te veel is overgekomen als iets waarbij de samenstellingen verscherpt werden. Dat is dus zijn gevoel, hij brengt het niet eens als een feit maar ondertussen zat Verdonk al hevig nee te schudden en te kirren. Dat zegt mij genoeg over het karakter van Verdonk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:22 schreef jpjedi het volgende:
Rita vond ik altijd wel sterk maar die moet her nog maar zien te bewijzen wat ze beweert. (NHG tot 350k)
Wie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas maar weinig vrouwen meer te vinden van het kaliber Wilhelmina .![]()
Rita vond ik altijd wel sterk maar die moet her nog maar zien te bewijzen wat ze beweert. (NHG tot 350k)
Ga jij terug in de klei dabben man.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wie?
zo oud zijn wij allemaal niet hoor
die kennen wij alleen van de pepermunt en dat geldstuk waar ze op stond vroegah'
Ergens eind 20 meen ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:12 schreef jpjedi het volgende:
Die zal niet oud zijn geweest zeg.Wist niet dat epilepsie zo aggresief kon zijn? Ken eigenlijk ook niemand die dat heeft.
AEX knalt even een opening van 3.34% op het bord.
Mjah, dankje.. Weet alleen niet zo goed waarmeequote:
quote:@all Mogguh..
Waar voetbal je eigenlijk en welk team?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, dankje.. Weet alleen niet zo goed waarmee
Vind het erg voor Joost/ Jopie (die elftalgenoot) maar ik heb er verder totaal niets mee. Baal er harder van dat we morgen niet voetballen, want ik begon net m' n draai te vinden op het veld en de trainingen gingen ook steeds beter.. Binnenkort maar eens centraal in de spits denk
[..]
G.V.V. Zaterdag 2 (Geldermalsen)quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar voetbal je eigenlijk en welk team?
Ik heb zelf gestopt na A1 en toen over gegaan op zaalvoetbal. Maar dat is ook weer een aantal jaren verwaterd.
Veel verlies, maar constant onnodig verlies.. Jammer is dat.quote:Uitslagen
Datum Thuis Uit Uitslag
01-11-08 Brakel 4 Tricht 6 5 - 1
01-11-08 WNC 3 GVV'63 5 2 - 0
01-11-08 Vuren 5 Rhelico 5 2 - 8
01-11-08 Nivo Sparta 5 Haaften 3 0 - 5
01-11-08 GVV 2 Theole 7 2 - 6
08-11-08 Tricht 6 WNC 3 2 - 6
08-11-08 Kerkwijk 3 GVV 2 3 - 1
08-11-08 MVV'58 4 Nivo Sparta 5 1 - 2
08-11-08 Rhelico 5 Haaften 3 2 - 1
08-11-08 Theole 7 Brakel 4 2 - 4
Maargoed, dit is weinig hoopgevend.quote:Stand
# Elftal G W GL V P DPV DPT PM
1. WNC 3 9 6 2 1 20 30 12
2. Rhelico 5 9 6 1 2 19 37 14
3. Brakel 4 9 6 1 2 19 25 13
4. Haaften 3 8 6 0 2 18 22 8
5. Theole 7 8 5 0 3 15 29 20
6. Tricht 6 9 4 2 3 14 31 27
7. Kerkwijk 3 8 4 1 3 13 22 15
8. Vuren 5 7 3 0 4 9 28 30
9. N. S. 5 9 2 2 5 8 15 35
10. MVV'58 4 7 1 1 5 4 9 23
11. GVV'63 5 8 1 0 7 3 12 29
12. GVV 2 9 1 0 8 3 13 47
Vorm is zo vaag, daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben je net in vorm is het winterstop
Kijk ik heb daar geen last van. Ik huppel lekker in de hal en kijk mijn ogen uit naar alle mooie vrouwtjes in van die lekkere strakke broekjes![]()
![]()
Uiteraard met een pilsje in de hand
Inderdaad.. ik ben ook meer een veldvoetballer, en liefst in de motregen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
G.V.V. Zaterdag 2 (Geldermalsen)
Regio Nederland Zuid 2 (meen ik).
Heb verschillende posities gehad binnen dit team, maar vooral Rechts-Mid of Rechts-Voor.
Leuk als je stijf links bent, dus voorzetten is lastig maar dreigend naar binnenkomen is leuk
Uitslagen van de laatste weken
[..]
Veel verlies, maar constant onnodig verlies.. Jammer is dat.
[..]
Maargoed, dit is weinig hoopgevend.
Toch, even de kleine puntjes op de ie zetten (:P) en dan gaan met die banaan.
Oftewel; ik trainen als een beest (op schoten) en dan in de spits (centraal) en knallen!
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef FJD het volgende:
Jaaaa feestNu heb ik m'n hardloopblessure ook bij het schaatsen
waar heb je last van? welke blessure heb je opgelopen bij het hardlopen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef FJD het volgende:
Jaaaa feestNu heb ik m'n hardloopblessure ook bij het schaatsen
Gelukkig heb ik jou nogquote:
Hoogstwaarschijnlijk compartimentssyndroom ook wel logesyndroom genoemd. Tis iig kut en als t echt zo is dan is opereren eigenlijk de enige oplossing.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:21 schreef dutch_cyclist het volgende:
waar heb je last van? welke blessure heb je opgelopen bij het hardlopen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou nogOf ga je me straks vertellen dat je al getrouwd bent
Gezien je enthousiasme voor het sporten zou ik het inderdaad serieus gaan overwegen. Wat kunnen de complicaties zijn bij zo'n operatie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk compartimentssyndroom ook wel logesyndroom genoemd. Tis iig kut en als t echt zo is dan is opereren eigenlijk de enige oplossing.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef ursel het volgende:![]()
Tuurlijk ga ik je dat niet vertellen. Dat hou ik lekker voor me..
Standaard operatierisicos plus kans op zenuwbeschadiging. Blijft de afweging natuurlij; als ik er in het dagelijks leven geen last van heb moet je dan in je benen willen snijden. Aan de andere kant, als je niet meer kunt hardlopen of schaatsen dan heb je er eigenlijk gewoon last van in je dagelijkse leven. Ik heb nu gelukkig een lotgenoot gevonden die de 26e onder t mes gaat dus daar kijk ik gewoon mee mee maar tenzij dat een horror verhaal wordt denk ik wel aan een operatie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef ursel het volgende:
Gezien je enthousiasme voor het sporten zou ik het inderdaad serieus gaan overwegen. Wat kunnen de complicaties zijn bij zo'n operatie?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Standaard operatierisicos plus kans op zenuwbeschadiging. Blijft de afweging natuurlij; als ik er in het dagelijks leven geen last van heb moet je dan in je benen willen snijden. Aan de andere kant, als je niet meer kunt hardlopen of schaatsen dan heb je er eigenlijk gewoon last van in je dagelijkse leven. Ik heb nu gelukkig een lotgenoot gevonden die de 26e onder t mes gaat dus daar kijk ik gewoon mee mee maar tenzij dat een horror verhaal wordt denk ik wel aan een operatie.
Ik mag de operatie openen door het eerste sneetje te doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef ursel het volgende:Ga je als toeschouwer bij de operatie staan??
![]()
Je bent wel erg veranderd zeg..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb tweakers gehaald
http://tweakers.net/nieuw(...)stingdienst-uit.html
Mag je dan ook kiezen waar je dat eerste sneetje maakt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik mag de operatie openen door het eerste sneetje te doen
Dat is de man die werkeloos gaat worden als het niet goed gaat komenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent wel erg veranderd zeg..
[ afbeelding ]
Oe.. dan kan je weer extra overwerken..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is de man die werkeloos gaat worden als het niet goed gaat komen
Vandaag hebben ze mijn projectleider eruit gekicked![]()
Nog maar 11 dagen en dan heb ik gewoon vakantiequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe.. dan kan je weer extra overwerken..
Dat heb ik altijd na te veel zuipen, nooit na overwerkenquote:
quote:FRANK
Moet jij kotsen van te veel zuipen??quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd na te veel zuipen, nooit na overwerken![]()
[..]
Zo en nu eerst een HJ
Ja, maar ik drink nooit te veelquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet jij kotsen van te veel zuipen??
Doe je goed..quote:Op zaterdag 15 november 2008 04:30 schreef FJD het volgende:
Om 5 uur stonden we te tanken&nu ist tijd om te tukken. 11,5 uur stap-marathon
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben je net in vorm is het winterstop
Kijk ik heb daar geen last van. Ik huppel lekker in de hal en kijk mijn ogen uit naar alle mooie vrouwtjes in van die lekkere strakke broekjes![]()
![]()
Uiteraard met een pilsje in de hand
De kerstman....quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:13 schreef COG_Playbunny het volgende:
Ho ho ho, wie is hier nou een bitchass?
Ik heb een heleboel gezien gisteren maar geen Sint!quote:
Je bent toch niet zwarte piet tegen gekomen toch??quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel gezien gisteren maar geen Sint!
Ik schakel 2 minuten in en zie eerst een broekie op de grond liggen en vervolgens een opaquote:Op zondag 16 november 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
Bedankt BraafheidWijnaldum geblesseerd. Onnodige overtreding waarbij opzet niet uitgesloten mag worden.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik schakel 2 minuten in en zie eerst een broekie op de grond liggen en vervolgens een opa
Ga koken ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga ergens anders Trollen
quote:
wat doe je blij dan alleen omdat Ajakkus heeft gewonnenquote:
Ja wil je gezellig thee drinken?? Zie jou alleen maar trollen als ik een reactie plaats...quote:Op zondag 16 november 2008 16:56 schreef Silver_Shark het volgende:
je zit hier alleen maar te trollen als ajax wint of feyenoord verliest...
flikker toch een eind op. Jij praat alleen maar mensen na. Jij hebt totaal geen eigen inbreng.quote:Op zondag 16 november 2008 16:56 schreef Silver_Shark het volgende:
je zit hier alleen maar te trollen als ajax wint of feyenoord verliest...
quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef FJD het volgende:
Mooi een punt overgehouden aan Twente
Ursel weer uitgelopen
Jorrit; http://www.nu.nl/news/184(...)oholisten_werkt.html
Jij hebt gelijk maar Silvie heeft over Diamond ook gelijk. Die kerel komt hier alleen maar om te trollen, blijf dan gewoon weg.quote:Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
flikker toch een eind op. Jij praat alleen maar mensen na. Jij hebt totaal geen eigen inbreng.
2 hele punten..quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef FJD het volgende:
Mooi een punt overgehouden aan Twente
Ursel weer uitgelopen
Jorrit; http://www.nu.nl/news/184(...)oholisten_werkt.html
Gefeliciteerd pikquote:
Je moet Yoshka feliciteren, die is ronde winnaar..quote:
Gefeliciteerd Yoshkaquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef ursel het volgende:
Je moet Yoshka feliciteren, die is ronde winnaar..![]()
Ik was gewoon iets minder slecht dan jou dit keer..![]()
Over twee weken op een zaterdag?quote:
Weet je wat het nu is... doordeweeks heb ik het redelijk druk (werk/vriendin) en als ik dan savonds thuis ben dan knal ik graag ff een potje en schiet het forum erbij in.quote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk maar Silvie heeft over Diamond ook gelijk. Die kerel komt hier alleen maar om te trollen, blijf dan gewoon weg.
Ajax verdient gewonnen, Feyenoord terecht een punt. Zo klaar! Om 19:00 uur gewoon allemaal gezellig de samenvattingen kijken.
Damn zeg, wij maar klagen over Greene en Timmer maar die Pieters en Issakson (oid) zijn ook echt sneuquote:
Topic loopt tijdens werkdagen veel beter dan in het weekend.quote:Op zondag 16 november 2008 18:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
dan begint ook iedereen hier weer wat te leven.
Direct schelden met kanker was inderdaad heel erg mans.quote:Daarentegen ben ik ook zo "mansgenoeg" () om woensdagavond nog even hier op het forum te komen ondanks ik de reacties al wist.
Ga je poesje eens maken man!quote:Op zondag 16 november 2008 19:46 schreef staticdata het volgende:
laten we het ipv voetbal dan over bf2 hebben als je dat vaak speelt
quote:Op zondag 16 november 2008 20:44 schreef Sickert het volgende:
woeij
mag binnenkort een kerst kado vragen van mn werk maar eens fifa scoren zoals ik al zei
ff zoeken waar ie 50,- = dan kan mn werk m daar mooi kopen voor me
.....quote:Op zondag 16 november 2008 19:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Topic loopt tijdens werkdagen veel beter dan in het weekend.
[..]
Direct schelden met kanker was inderdaad heel erg mans.
Als jij gelijk denkt dat ik dat bedoel zegt dat weer genoeg over jouquote:... doordeweeks heb ik het redelijk druk (werk/vriendin)
Jij was het toch die die post maakte? Probeer dan niet te doen alsof het aan mijn interpretatie ligt. Je weet dat dat soort termen niet gewenst zijn door verschillende BoF!ers.quote:Op zondag 16 november 2008 21:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als jij gelijk denkt dat ik dat bedoel zegt dat weer genoeg over jou
Daarom hield ik gisteren nog ff de boot af, voor zaterdag over twee weken. Tegenwoordig duurt het wat langer via play.com.quote:Op zondag 16 november 2008 19:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je poesje eens maken man!
Wanneer verwacht je LBP te hebben? Ben zo benieuwd
Crossposting FTWquote:Op maandag 17 november 2008 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volbeat!
Keffo, denk dat jij dat ook wel tof vindOh, je hebt al in het andere Topic gereageerd. De rest is heul niet bagger
![]()
Tis nog vroeg voor Frankiequote:
En laat je club maar in de steekquote:
Succes / sterkte er maar verder mee..quote:Op maandag 17 november 2008 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Om het crossposten hot te houden, hier even het vervolg...
Het was verder wel goed met mijn oor, hij was erg rustig en hij heeft er eigenlijk geen zak aan gedaan
Nou ik weet dat ik zelf kan voelen of er iets met mijn oor aan de hand is of niet. Ik had vanmorgen al het idee dat het er allemaal goed uit zou zien. Hij heeft eigenlijk geen zak gedaan, het zag er goed uit.quote:Op maandag 17 november 2008 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Succes / sterkte er maar verder mee..
Eigenlijk weet je nu nog steeds niets dus??
quote:Op zondag 16 november 2008 19:48 schreef ursel het volgende:
Politie int 92.000 euro bij controle rond ArenA![]()
Dan je hooguit weer een rekening mee te gevenquote:Op maandag 17 november 2008 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Om het crossposten hot te houden, hier even het vervolg...
Het was verder wel goed met mijn oor, hij was erg rustig en hij heeft er eigenlijk geen zak aan gedaan
Wij hebben ook geen fans.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef cardinalagain het volgende:
Wij hebben ook geen fans.
Wij hebben alleen maar kwaliteitscontroleurs. Even kijken of het spel en de resultaten voldoen aan de verwachtingen
quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen fans.
Wij hebben alleen maar kwaliteitscontroleurs. Even kijken of het spel en de resultaten voldoen aan de verwachtingen
quote:Gezeik omdie kut krisis wort je nie goe van zit nu ook zonder werk. Laat die nederlandse regering de geld kraan na de 3e wereld ma digt goojen, en de mensen wat bij de soos loopt die wel kunnen werken ma ant werk trappen. Grenzen digt en laat ze eest ons eigen nederland er ma boven op helpen. EIGEN VOLK EERST.
Ben je ontslagen??quote:Op maandag 17 november 2008 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Op partyflock hebben ze de crisis ook in de gaten gekregen.![]()
[..]
Tja .. wilde het niet rechtstreeks vertellen maar nu het hoge woord eruit is. Gelukkig kan ik weer terug naar de Brandweer.quote:
Wat betreft mansgenoeg heb ik het toch over dat ik op het forum kwam en dat ajax van volendam verloor en het forum al weer vol stond met reacties... Komop denk is na...quote:Op zondag 16 november 2008 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij was het toch die die post maakte? Probeer dan niet te doen alsof het aan mijn interpretatie ligt. Je weet dat dat soort termen niet gewenst zijn door verschillende BoF!ers.
Volgens mij is het geld aan de 3e wereld beter besteed dan aan zo'n gast. Nu maak ik taalfouten maar dit is wel heel erg belachelijkquote:Op maandag 17 november 2008 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Op partyflock hebben ze de crisis ook in de gaten gekregen.![]()
[..]
Maar serieus.. nee dus.quote:
Vroeger noemde je dat nog een concurrent..quote:Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar serieus.. nee dus.![]()
Onze markt gaat enorm goed en we verwachten nog steeds 10% groei volgend jaar. We zijn werkzaam in renewable energy, O&G, mobiele (bouwmachines etc) en industriele (fabrieken, machines) toepassingen. Daarom weinig kwetsbaar. Onze lucht- en ruimtevaart afdeling en de automotive (racing) afdelingen hebben wel wat te lijden helaas.
Goed nieuws is dat Warren Buffet veel geld heeft gestoken in een branchegenoot en dat geeft vertrouwen.![]()
http://www.foxbusiness.co(...)ts-stake-eaton-corp/
als je dat vergelijk met Barendrecht die als plaatst iets van 45.000 inwoners heeft. Zou in 1x een heel dorp leeg zijn....quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef jpjedi het volgende:
Hoppaaa. citigroup-> 50,000 man eruit.
Gaan ze samen toch als groep een nieuwe stad vormen..quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je dat vergelijk met Barendrecht die als plaatst iets van 45.000 inwoners heeft. Zou in 1x een heel dorp leeg zijn....
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:07 schreef Mrakz0r het volgende:
Ja. Er was nog niemand die koffie voor mij kon halen.
Heb ik ook nu vooral 's ochtends vroeg.. Snel aan de koffie is het gauw over..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:23 schreef FJD het volgende:
Kopje thee
GriepSnotteren, keelpijn, bah!
Ik ben ook gewoon op t werkquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ik ook nu vooral 's ochtends vroeg.. Snel aan de koffie is het gauw over..
Maarja, ik ben dan ook gewoon verder nog aan het werk..
Echte bikkels blijven niet ziek thuis..
Maar je cursus verzaak je wel om naar tetten te kijkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon op t werkJuist in de week waarin ik allerlei extra dingen over me heen haal, word ik ziek
Hier gebeurd ook niks voordat ik koffie heb gehadquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:11 schreef ursel het volgende:
[..]dus ga je maar wachten??
Dan loop ik zelf wel.. Gebeurd hier niets voordat er koffie is..
Zolang er bloed naar beneden stroomt kan het niet uit m'n neus stromenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef ursel het volgende:
Maar je cursus verzaak je wel om naar tetten te kijken
Theequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:23 schreef FJD het volgende:
Kopje thee
GriepSnotteren, keelpijn, bah!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thee
Je komt toch nog wel he morgen?
Had je nu maar mee gedaan met onze subleague..quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:41 schreef staticdata het volgende:
Waarde portefeuille (¤): -25.987 -20.464 +6,67%
Gereserveerd short/margin (¤): 90.887
Banksaldo (¤): 33.573
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal (¤): 100.000 103.995 +4,00%
Vandaag (¤): 102.652 103.995 +1,31%
Doe je lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:41 schreef staticdata het volgende:
Waarde portefeuille (¤): -25.987 -20.464 +6,67%
Gereserveerd short/margin (¤): 90.887
Banksaldo (¤): 33.573
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal (¤): 100.000 103.995 +4,00%
Vandaag (¤): 102.652 103.995 +1,31%
uhm twee weken geleden begonnen. Snap alleen niet dat je bij jullie spel niet short mag gaan. Gouwe tijden om short te gaan. Heb 38% rendement op short tomtomquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Doe je lekker.
Wanneer ben je ingestapt?
Ja inderdaad, geef hem er maar flink van langsquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar je cursus verzaak je wel om naar tetten te kijken
Oe.. verdien ik daar nieuwe foto's mee..quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Ja inderdaad, geef hem er maar flink van langs
Ik ben ziek, ik verdien medelijden, geen zweepslagenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
Ja inderdaad, geef hem er maar flink van langs
Ik probeer ook al nieuwe foto's voor je te regelen..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben ziek, ik verdien medelijden, geen zweepslagen
Ow, heb ik de oude tettenfoto's gemist dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik probeer ook al nieuwe foto's voor je te regelen..
Beetje bij beetje moeten we daar toch wel een keer uitkomen toch??quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow, heb ik de oude tettenfoto's gemist dan?
short gaan mag in het eggie ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm twee weken geleden begonnen. Snap alleen niet dat je bij jullie spel niet short mag gaan. Gouwe tijden om short te gaan. Heb 38% rendement op short tomtom
S TomTom -1013 7,28 -7.375 4,49 -4.548 2.826 (+38,32%)
Het is armoe troefquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef ursel het volgende:
Gaat lekker met dat beurs spel..
1. JMPOSTMAN 86624.68 -13,38 %
2. URSEL 74969.62 -25,03 %
3. CARDINALAGAIN 71445.54 -28,55 %
4. JPJEDI 67535.60 -32,46 %
5. FJDORR 59225.86 -40,77 %
die Beursspel?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Silver_Shark het volgende:
Waar spelen jullie die Beursspel
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Silver_Shark het volgende:
Waar spelen jullie die Beursspel
quote:
? waarom mag dag niet? Dat is juist speculeren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:46 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
short gaan mag in het eggie ook niet
Heeft Bossie verbodenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
? waarom mag dag niet? Dat is juist speculeren.
Ramkoersquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:29 schreef cardinalagain het volgende:
![]()
ff kijken of je ook op koers ligt
Zonde man, het zag er zo goed uit, nu heb je het helemaal verpest. Het was zo mooi retroquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Sickert het volgende:
Flexies van de ikeadingen kosten een tientje per stuk (80*180 oid) en die pwnen de zooi die we in de winkel verkopen en die kosten 40 per stuk
whehehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zo zag het er eerst uit
[ afbeelding ]
vandaag een stukje plafond gedaan+ check het stuc werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de poepie bruine kleuroh yeah! whehe
[ afbeelding ]
colega had een verkeerde basis kleur gepakten toen kwam die kleur er uit vonden hem wel leuk en er gewoon op gesmeerd
Agnes plaatjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Sickert het volgende:
Flexies van de ikeadingen kosten een tientje per stuk (80*180 oid) en die pwnen de zooi die we in de winkel verkopen en die kosten 40 per stuk
whehehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zo zag het er eerst uit
[ afbeelding ]
vandaag een stukje plafond gedaan+ check het stuc werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de poepie bruine kleuroh yeah! whehe
[ afbeelding ]
colega had een verkeerde basis kleur gepakten toen kwam die kleur er uit vonden hem wel leuk en er gewoon op gesmeerd
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ramkoers
[ afbeelding ]
Ik ben al onderweg hoor
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:19 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Mogguh waar blijft jou boot
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:25 schreef cardinalagain het volgende:
Heeft BoF FJD jou ook al geramd
Jij vaart op t lijntje, ik zit daar een heel stuk rechts vanquote:Op woensdag 19 november 2008 09:33 schreef ursel het volgende:
Volgens mijn kaartje liggen we alle 3 op dezelfde plek..
Wij ook, je scrollt dus maar ff naar boven op deze pagina..quote:Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar moet ik me aanmelden voor dat boten gedoe?Ja ik ben lui
Mijn boot heet soepsloepquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Voeg mij eens toe als jouw vriendje en gooi je yachtname eens op t forum. Ik heb nu de koers weer omgegooid. Tis wel vervelend dat je niet meer windvoorspellingen kunt zien maar goed, ik ben nu iig om dat dode "oog" heen gevaren.
ennu wie ben jij danquote:Op woensdag 19 november 2008 09:33 schreef ursel het volgende:
Ik snap er geen zak van, maar ut zal wel goed benne..
Heb jullie beide ge-add
Volgens mijn kaartje liggen we alle 3 op dezelfde plek..
Jij bent ook echt een allemans vriendquote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh.. wie is Cardinal dan?? Want die heb ik als vriend uitgenodigt..
Ja welke gek die hier Cardinal heet gaat dan zijn boot soepkom noemen dan..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:23 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een allemans vriend
Gisteren "Outsourced" gezien.. Moest aan JP denkenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja welke gek die hier Cardinal heet gaat dan zijn boot soepkom noemen dan..
Gisteren trouwens "The Strangers" zitten/ liggen kijken. Wat een waardeloze film zeg..
Echt een 13 in een dozijn film waarbij nagenoeg elke actie wel voorspelbaar is..
Een wazig langdradig begin, en een plotselinge wazige eind..
Whehe.. Was die ook kaal en had die "verstand" van computers??quote:Op woensdag 19 november 2008 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gisteren "Outsourced" gezien.. Moest aan JP denken
Leuke film over iemand die in India een manager moet gaan trainen voor een callcentre zodat het USA Callcentre de deur uit kan
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:40 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik heb julie allemaal volgens mij ge-add. Verder snap ik 't allemaal nog niet echt.
Dat moet je aan Viro vragen die dat andere topic had aangemaakt..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef RudyCarell het volgende:
Waarom dit topic terwijl er nog een is...
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:05 schreef FJD het volgende:
Alle snelheidsrecords verbreken om bij aankomst te horen "ow ja vergeten door te geven, de afspraak gaat niet door", is ook nooit grappig.
Heb je NXE al? Ik ga het stug proberen vanavond, we zien wel...quote:Op woensdag 19 november 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn boot heet HuubHangopGezelschap
Tot nu toe is het kut. Ik wil de oude terugquote:Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef RudyCarell het volgende:
Heb je NXE al? Ik ga het stug proberen vanavond, we zien wel...
Nee, ben om 16:15 thuis. Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je NXE al? Ik ga het stug proberen vanavond, we zien wel...
Cardinal of Soepkom??quote:Op woensdag 19 november 2008 13:20 schreef Mrakz0r het volgende:
Mijn boot heet: "Dikke boot" en ben 29764een ik lig 14 km voor op Cardinal
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:11 schreef Mrakz0r het volgende:
Soepkomof soepsloep had ik nog niet eens ge-add. Er is dus een nep-Cardinal? En ik denken dat ik bijzonder talent had hiervoor ofzo.
Ach ja.. nog 19 km varen en ik haal je in
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie boten zijn saai, ik ga liever terug naar de boot van Rudy in het andere topic
Maar nog steeds zonder:quote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef RudyCarell het volgende:
Guns N Roses - Chinese Democracy (2008)
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn boot nog niet gezien..
[ afbeelding ]
Mja, mijn boot heeft enige vertraging.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kom eraan, ff wat bagage pakken
Past dit er nog bij?
[ afbeelding ]
En dan ook nog een noodvoorraad, je weet nooit tijdens zo'n bootreisje
[ afbeelding ]
Nog wat voor de kritische drinker
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef ursel het volgende:
[..]Ik had ook eerst Cardinal toegevoegd..
Oftewel... Nòàr húús!quote:A storage area network (SAN) is an architecture to attach remote computer storage devices (such as disk arrays, tape libraries, and optical jukeboxes) to servers in such a way that the devices appear as locally attached to the operating system. Although the cost and complexity of SANs are dropping, they are still uncommon outside larger enterprises.
Network Attached Storage (NAS), in contrast to SAN, uses file-based protocols such as NFS or SMB/CIFS where it is clear that the storage is remote, and computers request a portion of an abstract file rather than a disk block.
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef ursel het volgende:
[..]Ik had ook eerst Cardinal toegevoegd..
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie boten zijn saai, ik ga liever terug naar de boot van Rudy in het andere topic
Heb jij langs de verkeerde kust gevarenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, mijn boot heeft enige vertraging.
Anders had het namelijk wel gepast..
[ afbeelding ]
Heb je de server mee te water genomen ofzo??quote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De Bierboot 69 is te water gelaten
Het te water laten ging gek genoeg met een lege fles champagne, heel raar
quote:Internal Server Error
You request could not be completed. Please retry later.
quote:
nuquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nuik ga nu slapen, ben doodop man
![]()
maar zeilen is altij dleuk, wanneer? 29/30 nov kan ik niet, 17-21dec ook niet, maar zeilen vind ik wel erg relaxed![]()
neemt er ook iemand een beamert mee? kunnen we lekker CoD4 spelen op het zeil
Maar zeilen is idd wel cool..quote:
CHEATER!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Sickert het volgende:
al mn punten in bf2 zijn weg _o- lijkt wel of ik gereset ben...
iemand enig idee waarnaar ik moet mailen?
punten is niet erg wel die wapens...
divx update is er al een tijdje. Maar NXE isquote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef RudyCarell het volgende:
NXE werkt, avatar created! En divx update downloaded!
Zoals Frank z'n zusje al zei; "Koop gewoon een Wii".quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Viro het volgende:
Mijn avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |