Volgend jaar weer Neude?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef disjfa het volgende:
Yo yo yo bitches hoooo
[ afbeelding ]
Whooo
Als er bier isquote:Op donderdag 13 november 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
Als er bier is is disjfa van de partij natuurlijk!
Weet jij of die ook voor de xdoos komt... wil hem ook!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Das waar
Fer ik heb Little big planet besteld. Gewoon kieken of het wat is
Ben echt heel erg benieuwdquote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef staticdata het volgende:
Fer ik heb Little big planet besteld. Gewoon kieken of het wat is
De konijnen van Kevinquote:
Whehe.. Was wel beste feest ooit..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er bier iszeker nog nooit op een BoF! Meeting geweest. De laatste keer liep het zo uit de hand dat we vd gemeente voortaan evenementenbier moeten gaan schenken als we in Apeldoorn zijn!
Hoe ik levend dat transformatorhuisje uit ben gekomen weet ik echt niet meer maar int donker was t idd stukken beterquote:Op donderdag 13 november 2008 13:28 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Was wel beste feest ooit..
Ik snap ook nog steeds niet welke gek die lantaarnpalen aanzette toen het donker werd..
Toen ze weer uit waren werd het weer veel gezelliger..
Is goedquote:Op donderdag 13 november 2008 13:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben echt heel erg benieuwd
Ik heb geloof ik eind deze maand een zaterdagavond t huis redelijk voor me alleen dus we kunnen dan evt gamenLaat ik je meteen GoW en Guitar Hero zien
Mja, je hoefde toen nog niet te vluchten voor de politie..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe ik levend dat transformatorhuisje uit ben gekomen weet ik echt niet meer maar int donker was t idd stukken beter
Maar dat had helemaal niet gehoeven als Jorrit de dochter van de Chinees met rust had gelaten. Ik snap dat blanken voor Aziaten allemaal op elkaar lijken maar dan nog, wijs gewoon de goede aanquote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
Mja, je hoefde toen nog niet te vluchten voor de politie..
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dat had helemaal niet gehoeven als Jorrit de dochter van de Chinees met rust had gelaten. Ik snap dat blanken voor Aziaten allemaal op elkaar lijken maar dan nog, wijs gewoon de goede aan
Alstu:quote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik mis een spits
(Zucht daar is die weer)
Echt niet! Dat 69 was geen oneerbaar voorstel aan z'n dochter, ik had gewoon trek in peking eend.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef ursel het volgende:Gauw nou niet zeggen dat jij daar niets mee te maken had
quote:ROTTERDAM - In het centrum van Rotterdam waren woensdagavond gnomen, nachtelfen en dwergen op straat te zien. Honderden fans van het online-computerspel World of Warcraft waren naar de Media Markt aan het Binnenwegplein gekomen voor de nachtelijke lancering van World of Warcraft: Wrath of the Lich King.
Met de uitbreiding van het populaire pc-spel kunnen gamers in de virtuele wereld van Azeroth het nieuwe eiland Northrend verkennen. Enkele gamers kwamen verkleed als een van de personages om zo de limited edition te bemachtigen. De 21-jarige Melvin is een Orc. De Rotterdammer wil het spel zo snel mogelijk hebben. „Ik ben verkleed voor de speciale editie van het spel.Ik ga het gelijk spelen.”
Op een groot scherm konden de wachtenden alvast voorstukjes zien. De 22-jarige Moniek uit Spijkenisse vindt dat de fragmenten er goed uit zien.„Het is de moeite waard om vanaf half tien in de rij te staan.” Met drie vrienden gaat ze vannacht tot minstens vier uur gamen. Ze is al drie jaar fan.
De 19-jarige Ilse uit Utrecht is met een vriendin gekomen om te kijken. „Het is wel vet dat deze wereldlancering in Rotterdam is. Moet je kijken hoe groot gamen is.”
Het spel is vanaf 00.01 uur te krijgen. Tijdens het wachten vertelde een van de makers, Alex Mayberry van producent Blizzard, over het nieuwe spel.
De gamers in Rotterdam zijn niet de enigen die zo laat op de been zijn om het spel als eerste te bemachtigen. Ook in Londen, Madrid, Parijs en Berlijn wachten gameliefhebbers op de uitbreiding.
World of Warcraft is een zogenoemde Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG), waarbij groepen spelers het via internet tegen elkaar op nemen. In de virtuele wereld van Azeroth lopen dagelijks meer dan 11 miljoen gamers rond.
Sinds het spel in 2004 op de markt kwam is het 's werelds meest gespeelde MMORPG. In 2005 en 2006 was World of Warcraft het best verkochte pc-spel. De uitbreiding The Burning Crusade was in 2007 het snelst verkochte pc-spel ooit. Binnen 24 uur vlogen ruim 2,4 miljoen exemplaren over de toonbank, in de eerste maand ongeveer 3,5 miljoen stuks. Ontwikkelaar Blizzard verwacht dat de nieuwe uitbreiding de snelst verkopende game-release ooit gaat worden.
Zet em onder de juiste tag lulquote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef Sickert het volgende:
Geem on
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen hobby hebtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef Keltie het volgende:
OMG!
http://www.telegraaf.nl/d(...)c-spel__.html?p=26,1
[..]
![]()
![]()
Hij slaat in z'n vrije tijd Ajax supporters in elkaar met z'n guild! How bout that!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:29 schreef disjfa het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen hobby hebt
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Zet em onder de juiste tag lul, heb ik voor niks zitten f5'en in online.
Nee hoor hij laat zijn lichaam tattoeren zoals ze dat noemen met lelijke tattoosquote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij slaat in z'n vrije tijd Ajax supporters in elkaar met z'n guild! How bout that!
wat voorn plaatje heb jij dan? sinterklaas ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee hoor hij laat zijn lichaam tattoeren zoals ze dat noemen met lelijke tattoos
Correctie: Lelijk is een persoonlijke interpretatie en dient derhalve voorzien te worden van de woorden "vindt ik ".quote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee hoor hij laat zijn lichaam tattoeren zoals ze dat noemen met lelijke tattoos
Grammatica verkrachting voor beginnersquote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef ursel het volgende:
Correctie: Lelijk is een persoonlijke interpretatie en dient derhalve voorzien te worden van de woorden "vindt ik ".
Wat voor tattoo ik op me rug heb bedoel je??quote:Op donderdag 13 november 2008 16:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wat voorn plaatje heb jij dan? sinterklaas ofzo
Beter grammatica verkrachten dan dat gezeik weer over persoonlijke voorkeuren..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Grammatica verkrachting voor beginners
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 16:54 schreef ursel het volgende:
Ik hoop dat u mijn welgemeende excuses aanvaard.
je kontkorst niet meegerekent...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat voor tattoo ik op me rug heb bedoel je??
zozoquote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je kontkorst niet meegerekent...
Je speelt in de basis bij HHC?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:04 schreef Sickert het volgende:
Klussen![]()
na 2 dagen niets vanavond weer aan de bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |