Ik schakel 2 minuten in en zie eerst een broekie op de grond liggen en vervolgens een opaquote:Op zondag 16 november 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
Bedankt BraafheidWijnaldum geblesseerd. Onnodige overtreding waarbij opzet niet uitgesloten mag worden.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik schakel 2 minuten in en zie eerst een broekie op de grond liggen en vervolgens een opa
Ga koken ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga ergens anders Trollen
quote:
wat doe je blij dan alleen omdat Ajakkus heeft gewonnenquote:
Ja wil je gezellig thee drinken?? Zie jou alleen maar trollen als ik een reactie plaats...quote:Op zondag 16 november 2008 16:56 schreef Silver_Shark het volgende:
je zit hier alleen maar te trollen als ajax wint of feyenoord verliest...
flikker toch een eind op. Jij praat alleen maar mensen na. Jij hebt totaal geen eigen inbreng.quote:Op zondag 16 november 2008 16:56 schreef Silver_Shark het volgende:
je zit hier alleen maar te trollen als ajax wint of feyenoord verliest...
quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef FJD het volgende:
Mooi een punt overgehouden aan Twente
Ursel weer uitgelopen
Jorrit; http://www.nu.nl/news/184(...)oholisten_werkt.html
Jij hebt gelijk maar Silvie heeft over Diamond ook gelijk. Die kerel komt hier alleen maar om te trollen, blijf dan gewoon weg.quote:Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
flikker toch een eind op. Jij praat alleen maar mensen na. Jij hebt totaal geen eigen inbreng.
2 hele punten..quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef FJD het volgende:
Mooi een punt overgehouden aan Twente
Ursel weer uitgelopen
Jorrit; http://www.nu.nl/news/184(...)oholisten_werkt.html
Gefeliciteerd pikquote:
Je moet Yoshka feliciteren, die is ronde winnaar..quote:
Gefeliciteerd Yoshkaquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef ursel het volgende:
Je moet Yoshka feliciteren, die is ronde winnaar..![]()
Ik was gewoon iets minder slecht dan jou dit keer..![]()
Over twee weken op een zaterdag?quote:
Weet je wat het nu is... doordeweeks heb ik het redelijk druk (werk/vriendin) en als ik dan savonds thuis ben dan knal ik graag ff een potje en schiet het forum erbij in.quote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk maar Silvie heeft over Diamond ook gelijk. Die kerel komt hier alleen maar om te trollen, blijf dan gewoon weg.
Ajax verdient gewonnen, Feyenoord terecht een punt. Zo klaar! Om 19:00 uur gewoon allemaal gezellig de samenvattingen kijken.
Damn zeg, wij maar klagen over Greene en Timmer maar die Pieters en Issakson (oid) zijn ook echt sneuquote:
Topic loopt tijdens werkdagen veel beter dan in het weekend.quote:Op zondag 16 november 2008 18:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
dan begint ook iedereen hier weer wat te leven.
Direct schelden met kanker was inderdaad heel erg mans.quote:Daarentegen ben ik ook zo "mansgenoeg" () om woensdagavond nog even hier op het forum te komen ondanks ik de reacties al wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |