Ja welke gek die hier Cardinal heet gaat dan zijn boot soepkom noemen dan..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:23 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een allemans vriend
Gisteren "Outsourced" gezien.. Moest aan JP denkenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja welke gek die hier Cardinal heet gaat dan zijn boot soepkom noemen dan..
Gisteren trouwens "The Strangers" zitten/ liggen kijken. Wat een waardeloze film zeg..
Echt een 13 in een dozijn film waarbij nagenoeg elke actie wel voorspelbaar is..
Een wazig langdradig begin, en een plotselinge wazige eind..
Whehe.. Was die ook kaal en had die "verstand" van computers??quote:Op woensdag 19 november 2008 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gisteren "Outsourced" gezien.. Moest aan JP denken
Leuke film over iemand die in India een manager moet gaan trainen voor een callcentre zodat het USA Callcentre de deur uit kan
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:40 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik heb julie allemaal volgens mij ge-add. Verder snap ik 't allemaal nog niet echt.
Dat moet je aan Viro vragen die dat andere topic had aangemaakt..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef RudyCarell het volgende:
Waarom dit topic terwijl er nog een is...
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:05 schreef FJD het volgende:
Alle snelheidsrecords verbreken om bij aankomst te horen "ow ja vergeten door te geven, de afspraak gaat niet door", is ook nooit grappig.
Heb je NXE al? Ik ga het stug proberen vanavond, we zien wel...quote:Op woensdag 19 november 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn boot heet HuubHangopGezelschap
Tot nu toe is het kut. Ik wil de oude terugquote:Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef RudyCarell het volgende:
Heb je NXE al? Ik ga het stug proberen vanavond, we zien wel...
Nee, ben om 16:15 thuis. Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je NXE al? Ik ga het stug proberen vanavond, we zien wel...
Cardinal of Soepkom??quote:Op woensdag 19 november 2008 13:20 schreef Mrakz0r het volgende:
Mijn boot heet: "Dikke boot" en ben 29764een ik lig 14 km voor op Cardinal
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:11 schreef Mrakz0r het volgende:
Soepkomof soepsloep had ik nog niet eens ge-add. Er is dus een nep-Cardinal? En ik denken dat ik bijzonder talent had hiervoor ofzo.
Ach ja.. nog 19 km varen en ik haal je in
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie boten zijn saai, ik ga liever terug naar de boot van Rudy in het andere topic
Maar nog steeds zonder:quote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef RudyCarell het volgende:
Guns N Roses - Chinese Democracy (2008)
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn boot nog niet gezien..
[ afbeelding ]
Mja, mijn boot heeft enige vertraging.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kom eraan, ff wat bagage pakken
Past dit er nog bij?
[ afbeelding ]
En dan ook nog een noodvoorraad, je weet nooit tijdens zo'n bootreisje
[ afbeelding ]
Nog wat voor de kritische drinker
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef ursel het volgende:
[..]Ik had ook eerst Cardinal toegevoegd..
Oftewel... Nòàr húús!quote:A storage area network (SAN) is an architecture to attach remote computer storage devices (such as disk arrays, tape libraries, and optical jukeboxes) to servers in such a way that the devices appear as locally attached to the operating system. Although the cost and complexity of SANs are dropping, they are still uncommon outside larger enterprises.
Network Attached Storage (NAS), in contrast to SAN, uses file-based protocols such as NFS or SMB/CIFS where it is clear that the storage is remote, and computers request a portion of an abstract file rather than a disk block.
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef ursel het volgende:
[..]Ik had ook eerst Cardinal toegevoegd..
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie boten zijn saai, ik ga liever terug naar de boot van Rudy in het andere topic
Heb jij langs de verkeerde kust gevarenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, mijn boot heeft enige vertraging.
Anders had het namelijk wel gepast..
[ afbeelding ]
Heb je de server mee te water genomen ofzo??quote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De Bierboot 69 is te water gelaten
Het te water laten ging gek genoeg met een lege fles champagne, heel raar
quote:Internal Server Error
You request could not be completed. Please retry later.
quote:
nuquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nuik ga nu slapen, ben doodop man
![]()
maar zeilen is altij dleuk, wanneer? 29/30 nov kan ik niet, 17-21dec ook niet, maar zeilen vind ik wel erg relaxed![]()
neemt er ook iemand een beamert mee? kunnen we lekker CoD4 spelen op het zeil
Maar zeilen is idd wel cool..quote:
CHEATER!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Sickert het volgende:
al mn punten in bf2 zijn weg _o- lijkt wel of ik gereset ben...
iemand enig idee waarnaar ik moet mailen?
punten is niet erg wel die wapens...
divx update is er al een tijdje. Maar NXE isquote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef RudyCarell het volgende:
NXE werkt, avatar created! En divx update downloaded!
Zoals Frank z'n zusje al zei; "Koop gewoon een Wii".quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Viro het volgende:
Mijn avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |