Ga je poesje eens maken man!quote:Op zondag 16 november 2008 19:46 schreef staticdata het volgende:
laten we het ipv voetbal dan over bf2 hebben als je dat vaak speelt
quote:Op zondag 16 november 2008 20:44 schreef Sickert het volgende:
woeij
mag binnenkort een kerst kado vragen van mn werk maar eens fifa scoren zoals ik al zei
ff zoeken waar ie 50,- = dan kan mn werk m daar mooi kopen voor me
.....quote:Op zondag 16 november 2008 19:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Topic loopt tijdens werkdagen veel beter dan in het weekend.
[..]
Direct schelden met kanker was inderdaad heel erg mans.
Als jij gelijk denkt dat ik dat bedoel zegt dat weer genoeg over jouquote:... doordeweeks heb ik het redelijk druk (werk/vriendin)
Jij was het toch die die post maakte? Probeer dan niet te doen alsof het aan mijn interpretatie ligt. Je weet dat dat soort termen niet gewenst zijn door verschillende BoF!ers.quote:Op zondag 16 november 2008 21:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als jij gelijk denkt dat ik dat bedoel zegt dat weer genoeg over jou
Daarom hield ik gisteren nog ff de boot af, voor zaterdag over twee weken. Tegenwoordig duurt het wat langer via play.com.quote:Op zondag 16 november 2008 19:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je poesje eens maken man!
Wanneer verwacht je LBP te hebben? Ben zo benieuwd
Crossposting FTWquote:Op maandag 17 november 2008 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volbeat!
Keffo, denk dat jij dat ook wel tof vindOh, je hebt al in het andere Topic gereageerd. De rest is heul niet bagger
![]()
Tis nog vroeg voor Frankiequote:
En laat je club maar in de steekquote:
Succes / sterkte er maar verder mee..quote:Op maandag 17 november 2008 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Om het crossposten hot te houden, hier even het vervolg...
Het was verder wel goed met mijn oor, hij was erg rustig en hij heeft er eigenlijk geen zak aan gedaan
Nou ik weet dat ik zelf kan voelen of er iets met mijn oor aan de hand is of niet. Ik had vanmorgen al het idee dat het er allemaal goed uit zou zien. Hij heeft eigenlijk geen zak gedaan, het zag er goed uit.quote:Op maandag 17 november 2008 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Succes / sterkte er maar verder mee..
Eigenlijk weet je nu nog steeds niets dus??
quote:Op zondag 16 november 2008 19:48 schreef ursel het volgende:
Politie int 92.000 euro bij controle rond ArenA![]()
Dan je hooguit weer een rekening mee te gevenquote:Op maandag 17 november 2008 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Om het crossposten hot te houden, hier even het vervolg...
Het was verder wel goed met mijn oor, hij was erg rustig en hij heeft er eigenlijk geen zak aan gedaan
Wij hebben ook geen fans.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef cardinalagain het volgende:
Wij hebben ook geen fans.
Wij hebben alleen maar kwaliteitscontroleurs. Even kijken of het spel en de resultaten voldoen aan de verwachtingen
quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen fans.
Wij hebben alleen maar kwaliteitscontroleurs. Even kijken of het spel en de resultaten voldoen aan de verwachtingen
quote:Gezeik omdie kut krisis wort je nie goe van zit nu ook zonder werk. Laat die nederlandse regering de geld kraan na de 3e wereld ma digt goojen, en de mensen wat bij de soos loopt die wel kunnen werken ma ant werk trappen. Grenzen digt en laat ze eest ons eigen nederland er ma boven op helpen. EIGEN VOLK EERST.
Ben je ontslagen??quote:Op maandag 17 november 2008 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Op partyflock hebben ze de crisis ook in de gaten gekregen.![]()
[..]
Tja .. wilde het niet rechtstreeks vertellen maar nu het hoge woord eruit is. Gelukkig kan ik weer terug naar de Brandweer.quote:
Wat betreft mansgenoeg heb ik het toch over dat ik op het forum kwam en dat ajax van volendam verloor en het forum al weer vol stond met reacties... Komop denk is na...quote:Op zondag 16 november 2008 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij was het toch die die post maakte? Probeer dan niet te doen alsof het aan mijn interpretatie ligt. Je weet dat dat soort termen niet gewenst zijn door verschillende BoF!ers.
Volgens mij is het geld aan de 3e wereld beter besteed dan aan zo'n gast. Nu maak ik taalfouten maar dit is wel heel erg belachelijkquote:Op maandag 17 november 2008 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Op partyflock hebben ze de crisis ook in de gaten gekregen.![]()
[..]
Maar serieus.. nee dus.quote:
Vroeger noemde je dat nog een concurrent..quote:Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar serieus.. nee dus.![]()
Onze markt gaat enorm goed en we verwachten nog steeds 10% groei volgend jaar. We zijn werkzaam in renewable energy, O&G, mobiele (bouwmachines etc) en industriele (fabrieken, machines) toepassingen. Daarom weinig kwetsbaar. Onze lucht- en ruimtevaart afdeling en de automotive (racing) afdelingen hebben wel wat te lijden helaas.
Goed nieuws is dat Warren Buffet veel geld heeft gestoken in een branchegenoot en dat geeft vertrouwen.![]()
http://www.foxbusiness.co(...)ts-stake-eaton-corp/
als je dat vergelijk met Barendrecht die als plaatst iets van 45.000 inwoners heeft. Zou in 1x een heel dorp leeg zijn....quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef jpjedi het volgende:
Hoppaaa. citigroup-> 50,000 man eruit.
Gaan ze samen toch als groep een nieuwe stad vormen..quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je dat vergelijk met Barendrecht die als plaatst iets van 45.000 inwoners heeft. Zou in 1x een heel dorp leeg zijn....
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:07 schreef Mrakz0r het volgende:
Ja. Er was nog niemand die koffie voor mij kon halen.
Heb ik ook nu vooral 's ochtends vroeg.. Snel aan de koffie is het gauw over..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:23 schreef FJD het volgende:
Kopje thee
GriepSnotteren, keelpijn, bah!
Ik ben ook gewoon op t werkquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ik ook nu vooral 's ochtends vroeg.. Snel aan de koffie is het gauw over..
Maarja, ik ben dan ook gewoon verder nog aan het werk..
Echte bikkels blijven niet ziek thuis..
Maar je cursus verzaak je wel om naar tetten te kijkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon op t werkJuist in de week waarin ik allerlei extra dingen over me heen haal, word ik ziek
Hier gebeurd ook niks voordat ik koffie heb gehadquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:11 schreef ursel het volgende:
[..]dus ga je maar wachten??
Dan loop ik zelf wel.. Gebeurd hier niets voordat er koffie is..
Zolang er bloed naar beneden stroomt kan het niet uit m'n neus stromenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef ursel het volgende:
Maar je cursus verzaak je wel om naar tetten te kijken
Theequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:23 schreef FJD het volgende:
Kopje thee
GriepSnotteren, keelpijn, bah!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thee
Je komt toch nog wel he morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |