Laatste keer dat die plaatsnaam in dit topic viel, icm die emoticon, stond die emoticon wel achterquote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Mornin'!
Ik zit weer in het pittoreske Gouda ()
Van Volendam. En nog goed gespeeld ookquote:
Tja, dat is tegenwoordig al een reden voor Feyenoordfans om feest te vieren.quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
En Feyenoord heeft gister niet verloren![]()
Tja je kunt niet elk jaar een UEFA cup winnen....quote:Op maandag 17 november 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, dat is tegenwoordig al een reden voor Feyenoordfans om feest te vieren.
da's meer medelijden denk ikquote:
Hallo LDGquote:
Ik zeg maar niks!quote:Op maandag 17 november 2008 06:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben ik ook wel hoor.![]()
Nu heb ik echt een hoge eigendunk zeker?
Die van mij is alweer bijna dicht.quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo! Ook mijn straat ligt open nu
Waar is dat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom het bij eetcafé Erasmus niet te vreten is?
Wisseling van de wacht enzoquote:Op maandag 17 november 2008 19:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die van mij is alweer bijna dicht.
Ik snap niet dat er niet wat wordt gedaan met dat dooie plein achter de laurenskerk, waar Erasmus staat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:05 schreef Breuls het volgende:
Bij mij gaat de hele buurt op de schop: alles rondom de Laurenskerk wordt vernieuwd (qua look, dus nieuwe stenen/tegels en verlichting), en de bouwstraat rondom mijn pand is nu langzaam een nette straat aan het worden. En onder de straat is de riolering meteen vernieuwd.
Waar Prachtig (oid?) zat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:32 schreef Fugie het volgende:
dat is toch dat tentje onderaan de erasmus wat laatst weer open is gegaan ?
De voordelen van het wonen in het centrum.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:05 schreef Breuls het volgende:
Bij mij gaat de hele buurt op de schop: alles rondom de Laurenskerk wordt vernieuwd (qua look, dus nieuwe stenen/tegels en verlichting), en de bouwstraat rondom mijn pand is nu langzaam een nette straat aan het worden. En onder de straat is de riolering meteen vernieuwd.
Da's voor de Laurenskerk, niet erachter.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet wat wordt gedaan met dat dooie plein achter de laurenskerk, waar Erasmus staat.
Das nu echt zo'n loos stukje.
Alsof ik het kan helpen dat ze die kerk verkeerd-om neerzettenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's voor de Laurenskerk, niet erachter.En die wordt dus juist opgeknapt. Ze zijn er nu een stadspodium aan het bouwen, daarna gaan alle stenen eruit, wordt de riolering eronder vervangen, gaan er nieuwe stenen op en wordt de verlichting vervangen. En Erasmus ietsje verplaatst. Alles bij elkaar moet het wat aantrekkelijker maken. En het helpt ook dat het eromheen wat fijner wordt; winkels in de Hofdame beginnen een beetje de boel een aankleding te geven, de weg naar de Hoogstraat gaat ook mee in de opknapronde en de brug naar de Westewagenstraat wordt vervangen door een gelijkvloerse brug.
Aha oke, hoe zit het daar bijvoorbeeld met begeleiding? Lopen er wel mensen met verstand rond of wordt je aan lot overgelaten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben wel tevreden over fit4free, maar het is geen superluxe sportschool ofzo.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof ik het kan helpen dat ze die kerk verkeerd-om neerzetten![]()
Achter Centraal? Anders moet ik weer eens gaan sporten. Heb een abbonement maar kon geen reden vinden om te gaan. Maar als er leuke dames komen, moet ik toch maar gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben wel tevreden over fit4free, maar het is geen superluxe sportschool ofzo.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd GVD op de West-Kruiskade opzij geduwd (ik was op de fiets) door een k-wijf in een P.C. Hooft-tractor.Neem dan gewoon een Ford Ka ofzo als je niet met een grote auto overweg kunt.
Ja precies vlak bij ingang van metrostation wilhelminapleinquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:32 schreef Fugie het volgende:
dat is toch dat tentje onderaan de erasmus wat laatst weer open is gegaan ?
quote:
* littledrummergirl voelt zich trots op deze eenzame strijdster tegen het onrechtquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb haar nagescholden en mijn hand in woede ten hemel geheven, maar het mocht niet baten.
Doorrijden na aanrijding. Gelijk 112 bellen en nummerplaat en/of omschrijving doorgevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een terugtraprem. Ik heb haar nagescholden en mijn hand in woede ten hemel geheven, maar het mocht niet baten.
denk het ook jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doorrijden na aanrijding. Gelijk 112 bellen en nummerplaat en/of omschrijving doorgeven
Ja. Kijk naar hoe mn vader na een kleine val tijdens agressietraining terecht was gekomen, en daar nu >5 jaar later nog mee loopt te tobben. Die kreeg ook pas na 3 of 4 dagen last.quote:
Beetje overdreven wellicht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doorrijden na aanrijding. Gelijk 112 bellen en nummerplaat en/of omschrijving doorgeven
Ik weet niet, ik vraag nooit om begeleiding en het wordt je in eerste instantie ook niet echt gegeven. Je kunt er wel om vragen geloof ik.... Maar onder de 20 euro met begeleiding? Wordt nog moeilijk denk ik hoor!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:13 schreef thomasss het volgende:
[..]
Aha oke, hoe zit het daar bijvoorbeeld met begeleiding? Lopen er wel mensen met verstand rond of wordt je aan lot overgelaten?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Achter Centraal? Anders moet ik weer eens gaan sporten. Heb een abbonement maar kon geen reden vinden om te gaan. Maar als er leuke dames komen, moet ik toch maar gaan
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd GVD op de West-Kruiskade opzij geduwd (ik was op de fiets) door een k-wijf in een P.C. Hooft-tractor.Neem dan gewoon een Ford Ka ofzo als je niet met een grote auto overweg kunt.
Er zijn sowieso veel vrouwen die beter niet kunnen gaan rijden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Geen idee, ik denk dat ze haar auto gewoon te klein inschatte.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel vrouwen die beter niet kunnen gaan rijden.![]()
Had ze je niet gezien of was het opzet?
In mijn straat gaan ze ook beginnen binnenkort.quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo! Ook mijn straat ligt open nu
Njah, rijd er dan niet in ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze haar auto gewoon te klein inschatte.
Hey, dat kan ik hier toch niet ruikenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje overdreven wellicht.Er was geen materiële schade.
Maar daarom hoef je nog geen aannames te maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, dat kan ik hier toch niet ruiken![]()
SUV + fiets + omver.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar daarom hoef je nog geen aannames te maken.
Hoeft niet per se. Heb afgelopen vrijdag nog een smak gemaakt zonder zichtbare schade.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
SUV + fiets + omver.
Verwacht ik toch minstens een kapotte knie in een broek
Fietstas ook geen schade?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Nee hoor, ik ben niet omgevallen. Ik werd alleen opzij geduwd. Tegen mijn volle fietstas aan.
Uhh begeleiding dat ze de eerste keer een uitleg geven van alle apparaten en dergelijkequote:Op dinsdag 18 november 2008 18:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vraag nooit om begeleiding en het wordt je in eerste instantie ook niet echt gegeven. Je kunt er wel om vragen geloof ik.... Maar onder de 20 euro met begeleiding? Wordt nog moeilijk denk ik hoor!
[..]Ja die ja.
[..]Altijd ellende daar, veel paupers die niet met hun auto overweg kunnen. Van mij mogen ze die kutjeeps ook gewoon weren uit de stad, onzinnige klotedingen zijn het.
Nope.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fietstas ook geen schade?
Ah ja, dat doen ze wel. Niet 'automatisch', maar volgens mij is er altijd wel iemand aanwezig die een rondje met je loopt en laat zien hoe dit en dat werkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:21 schreef thomasss het volgende:
[..]
Uhh begeleiding dat ze de eerste keer een uitleg geven van alle apparaten en dergelijkeBij YourHealth was alleen zo'n iemand op bepaalde dagen en bepaalde tijden
Op de Oostzeedijk is ook altijd gekut met fietsen/auto's/trams. Zie ook http://www.loculus.tk/. Site van enthousiaste bewoners
Hebben we niks leukers dat dit!quote:
heyheyhey vuile capellenaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:15 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Hebben we niks leukers dat dit!
Tijd voor een fok-edite van Rotterdam?
Oh god, mr verhuisd naar Rotterdam en denkt gelijk dat het een Rotterdammer isquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
heyheyhey vuile capellenaarbeetje dat toffe liedje afzeiken he
tssss
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:47 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Oh god, mr verhuisd naar Rotterdam en denkt gelijk dat het een Rotterdammer is![]()
Ik kan teminste nog zeggen dat ik een Rotterdammer ben
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
heyheyhey vuile capellenaar![]()
Of die plaats, waarvan de naam klinkt alsof je ergens in stikt, wat dan na een goede heimlichpoging toch los schiet, Gggggg *AU* >Daahhhquote:
Echt nietquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen, Rotterdammers!
Morgen optredenHelaas wel in 020
Tja soms moet je ver gaan om goede bands te zien spelenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
rare mensen die rotterdammers :S
scheelt iig nog iets dat ze maar een keer dat laatste bord hoeven om te rijdenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef DutchTrain het volgende:
Net weer een hele rij auto's die vanaf het Weena de Beukelsdijk rechtdoor op willen rijden.
Voor de duidelijkheid: dan moet je dus eerst de borden niet gezien hebben, vervolgens alle verkeerslichten negeren, dan een krijspunt rechtdoor oversteken waar de lijnen naar links gaan, om een bord heen rijden dat je niet rechtdoor mag en dan kom je er dus achter dat de enige manier om daar weg te komen, over een vluchtheuven, een bord omver rijden en omkeren is....
Als je het doet, rij dan meteen die enorme rij afzettingen om op het Weena, denk ik dan...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
scheelt iig nog iets dat ze maar een keer dat laatste bord hoeven om te rijden
Dat was er zeker een van Tempo Teamquote:Man door het lint op eerste werkdag
ROTTERDAM - Niet iedereen vindt het blijkbaar nodig om een goede indruk te maken op de eerste werkdag. Bij een 19-jarige man die voor het eerst aan de slag ging bij een bedrijf in Rotterdam sloegen in de nacht van dinsdag op woensdag de stoppen door.
De werknemer vond dat zijn nieuwe collega's hem nogal vreemd aankeken. Daarop ontstond ruzie.
Hij bedreigde verscheidene mensen met de dood en sloeg tevens een ruit in. Gewaarschuwde agenten hielden de kersverse werknemer aan.
Heiden werkt toch niet bij tempoteam maar bij een ander?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was er zeker een van Tempo Team
Frank is echt geen drol aan, 'hippe' singles die popi jopie pimpen met hun geweldige carriéresquote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Wie kent dit trouwens: http://www.frank010.nl/
Altijd leuk, mensen kijken.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef PeRi het volgende:
Frank is echt geen drol aan, 'hippe' singles die popi jopie pimpen met hun geweldige carriéres.
Link, bewijs, data. NU!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
PLACEBO GAAT WEER TOUREN! PLACEBO GAAT WEER TOUREN!!!
ik wacht nog op de beeldenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was er zeker een van Tempo Team
Klinkt saaiquote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Frank is echt geen drol aan, 'hippe' singles die popi jopie pimpen met hun geweldige carriéres.
Das wel zo zuid dat ik niet weet of dat nog wel op mn kaart gaat passen hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 07:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zo naar Dumasstraat, even voor een huisje kijken waar ik optie op heb, dus wellicht binnenkort ook Rotterdammer
Importquote:Op donderdag 20 november 2008 07:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zo naar Dumasstraat, even voor een huisje kijken waar ik optie op heb, dus wellicht binnenkort ook Rotterdammer
Och die werk je toch niet bijquote:Op donderdag 20 november 2008 09:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Das wel zo zuid dat ik niet weet of dat nog wel op mn kaart gaat passen hoor
Haha. Nogmaals: neem je tijd, dudequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |