Laatste keer dat die plaatsnaam in dit topic viel, icm die emoticon, stond die emoticon wel achterquote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Mornin'!
Ik zit weer in het pittoreske Gouda ()
Van Volendam. En nog goed gespeeld ookquote:
Tja, dat is tegenwoordig al een reden voor Feyenoordfans om feest te vieren.quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
En Feyenoord heeft gister niet verloren![]()
Tja je kunt niet elk jaar een UEFA cup winnen....quote:Op maandag 17 november 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, dat is tegenwoordig al een reden voor Feyenoordfans om feest te vieren.
da's meer medelijden denk ikquote:
Hallo LDGquote:
Ik zeg maar niks!quote:Op maandag 17 november 2008 06:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben ik ook wel hoor.![]()
Nu heb ik echt een hoge eigendunk zeker?
Die van mij is alweer bijna dicht.quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo! Ook mijn straat ligt open nu
Waar is dat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom het bij eetcafé Erasmus niet te vreten is?
Wisseling van de wacht enzoquote:Op maandag 17 november 2008 19:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die van mij is alweer bijna dicht.
Ik snap niet dat er niet wat wordt gedaan met dat dooie plein achter de laurenskerk, waar Erasmus staat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:05 schreef Breuls het volgende:
Bij mij gaat de hele buurt op de schop: alles rondom de Laurenskerk wordt vernieuwd (qua look, dus nieuwe stenen/tegels en verlichting), en de bouwstraat rondom mijn pand is nu langzaam een nette straat aan het worden. En onder de straat is de riolering meteen vernieuwd.
Waar Prachtig (oid?) zat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:32 schreef Fugie het volgende:
dat is toch dat tentje onderaan de erasmus wat laatst weer open is gegaan ?
De voordelen van het wonen in het centrum.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:05 schreef Breuls het volgende:
Bij mij gaat de hele buurt op de schop: alles rondom de Laurenskerk wordt vernieuwd (qua look, dus nieuwe stenen/tegels en verlichting), en de bouwstraat rondom mijn pand is nu langzaam een nette straat aan het worden. En onder de straat is de riolering meteen vernieuwd.
Da's voor de Laurenskerk, niet erachter.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet wat wordt gedaan met dat dooie plein achter de laurenskerk, waar Erasmus staat.
Das nu echt zo'n loos stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |