Hoeft niet per se. Heb afgelopen vrijdag nog een smak gemaakt zonder zichtbare schade.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
SUV + fiets + omver.
Verwacht ik toch minstens een kapotte knie in een broek
Fietstas ook geen schade?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Nee hoor, ik ben niet omgevallen. Ik werd alleen opzij geduwd. Tegen mijn volle fietstas aan.
Uhh begeleiding dat ze de eerste keer een uitleg geven van alle apparaten en dergelijkequote:Op dinsdag 18 november 2008 18:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vraag nooit om begeleiding en het wordt je in eerste instantie ook niet echt gegeven. Je kunt er wel om vragen geloof ik.... Maar onder de 20 euro met begeleiding? Wordt nog moeilijk denk ik hoor!
[..]Ja die ja.
[..]Altijd ellende daar, veel paupers die niet met hun auto overweg kunnen. Van mij mogen ze die kutjeeps ook gewoon weren uit de stad, onzinnige klotedingen zijn het.
Nope.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fietstas ook geen schade?
Ah ja, dat doen ze wel. Niet 'automatisch', maar volgens mij is er altijd wel iemand aanwezig die een rondje met je loopt en laat zien hoe dit en dat werkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:21 schreef thomasss het volgende:
[..]
Uhh begeleiding dat ze de eerste keer een uitleg geven van alle apparaten en dergelijkeBij YourHealth was alleen zo'n iemand op bepaalde dagen en bepaalde tijden
Op de Oostzeedijk is ook altijd gekut met fietsen/auto's/trams. Zie ook http://www.loculus.tk/. Site van enthousiaste bewoners
Hebben we niks leukers dat dit!quote:
heyheyhey vuile capellenaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:15 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Hebben we niks leukers dat dit!
Tijd voor een fok-edite van Rotterdam?
Oh god, mr verhuisd naar Rotterdam en denkt gelijk dat het een Rotterdammer isquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
heyheyhey vuile capellenaarbeetje dat toffe liedje afzeiken he
tssss
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:47 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Oh god, mr verhuisd naar Rotterdam en denkt gelijk dat het een Rotterdammer is![]()
Ik kan teminste nog zeggen dat ik een Rotterdammer ben
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
heyheyhey vuile capellenaar![]()
Of die plaats, waarvan de naam klinkt alsof je ergens in stikt, wat dan na een goede heimlichpoging toch los schiet, Gggggg *AU* >Daahhhquote:
Echt nietquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen, Rotterdammers!
Morgen optredenHelaas wel in 020
Tja soms moet je ver gaan om goede bands te zien spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |