Alsof ik het kan helpen dat ze die kerk verkeerd-om neerzettenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's voor de Laurenskerk, niet erachter.En die wordt dus juist opgeknapt. Ze zijn er nu een stadspodium aan het bouwen, daarna gaan alle stenen eruit, wordt de riolering eronder vervangen, gaan er nieuwe stenen op en wordt de verlichting vervangen. En Erasmus ietsje verplaatst. Alles bij elkaar moet het wat aantrekkelijker maken. En het helpt ook dat het eromheen wat fijner wordt; winkels in de Hofdame beginnen een beetje de boel een aankleding te geven, de weg naar de Hoogstraat gaat ook mee in de opknapronde en de brug naar de Westewagenstraat wordt vervangen door een gelijkvloerse brug.
Aha oke, hoe zit het daar bijvoorbeeld met begeleiding? Lopen er wel mensen met verstand rond of wordt je aan lot overgelaten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben wel tevreden over fit4free, maar het is geen superluxe sportschool ofzo.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof ik het kan helpen dat ze die kerk verkeerd-om neerzetten![]()
Achter Centraal? Anders moet ik weer eens gaan sporten. Heb een abbonement maar kon geen reden vinden om te gaan. Maar als er leuke dames komen, moet ik toch maar gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben wel tevreden over fit4free, maar het is geen superluxe sportschool ofzo.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd GVD op de West-Kruiskade opzij geduwd (ik was op de fiets) door een k-wijf in een P.C. Hooft-tractor.Neem dan gewoon een Ford Ka ofzo als je niet met een grote auto overweg kunt.
Ja precies vlak bij ingang van metrostation wilhelminapleinquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:32 schreef Fugie het volgende:
dat is toch dat tentje onderaan de erasmus wat laatst weer open is gegaan ?
quote:
* littledrummergirl voelt zich trots op deze eenzame strijdster tegen het onrechtquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb haar nagescholden en mijn hand in woede ten hemel geheven, maar het mocht niet baten.
Doorrijden na aanrijding. Gelijk 112 bellen en nummerplaat en/of omschrijving doorgevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een terugtraprem. Ik heb haar nagescholden en mijn hand in woede ten hemel geheven, maar het mocht niet baten.
denk het ook jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doorrijden na aanrijding. Gelijk 112 bellen en nummerplaat en/of omschrijving doorgeven
Ja. Kijk naar hoe mn vader na een kleine val tijdens agressietraining terecht was gekomen, en daar nu >5 jaar later nog mee loopt te tobben. Die kreeg ook pas na 3 of 4 dagen last.quote:
Beetje overdreven wellicht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doorrijden na aanrijding. Gelijk 112 bellen en nummerplaat en/of omschrijving doorgeven
Ik weet niet, ik vraag nooit om begeleiding en het wordt je in eerste instantie ook niet echt gegeven. Je kunt er wel om vragen geloof ik.... Maar onder de 20 euro met begeleiding? Wordt nog moeilijk denk ik hoor!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:13 schreef thomasss het volgende:
[..]
Aha oke, hoe zit het daar bijvoorbeeld met begeleiding? Lopen er wel mensen met verstand rond of wordt je aan lot overgelaten?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Achter Centraal? Anders moet ik weer eens gaan sporten. Heb een abbonement maar kon geen reden vinden om te gaan. Maar als er leuke dames komen, moet ik toch maar gaan
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd GVD op de West-Kruiskade opzij geduwd (ik was op de fiets) door een k-wijf in een P.C. Hooft-tractor.Neem dan gewoon een Ford Ka ofzo als je niet met een grote auto overweg kunt.
Er zijn sowieso veel vrouwen die beter niet kunnen gaan rijden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Geen idee, ik denk dat ze haar auto gewoon te klein inschatte.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel vrouwen die beter niet kunnen gaan rijden.![]()
Had ze je niet gezien of was het opzet?
In mijn straat gaan ze ook beginnen binnenkort.quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo! Ook mijn straat ligt open nu
Njah, rijd er dan niet in ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze haar auto gewoon te klein inschatte.
Hey, dat kan ik hier toch niet ruikenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje overdreven wellicht.Er was geen materiële schade.
Maar daarom hoef je nog geen aannames te maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, dat kan ik hier toch niet ruiken![]()
SUV + fiets + omver.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar daarom hoef je nog geen aannames te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |