Ja ik ook daar niet van, maar tochquote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah okay.. ja zit me zelf beetje gek te maken hier..
Wil echt zo graag spelen
Jah preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 12:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook daar niet van, maar toch. Heb er nog steeds erg veel zin in maar gister avond gewoon compleet niet meer aangedacht en nog steeds een beetje sjaggie vandaag. Maar goed we redden ons wel
.
Niet hahaquote:Op donderdag 13 november 2008 12:10 schreef incognitoomuch het volgende:
Een gnome DK....
Hoe serieus moet dat genomen worden...
Hahah..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ging er ergens van uit dat jullie het wel zouden snappen.
Op mijn weg naar beneden kwam ik ironisch genoeg de postbode tegenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ren en hem daar maar ophaal. Die andere key kan ik toch wel kwijt denk ik.
lolquote:Op donderdag 13 november 2008 12:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op mijn weg naar beneden kwam ik ironisch genoeg de postbode tegen. Ik ben nu aan het installen.
True, vond hem wel leuk, is eens wat anders ipv die smilies met bordjesquote:Op donderdag 13 november 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahah..
Dat wel maar jah beetje vaag
Lucky you!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zo pauze, dan ff snel naar de winkel rennen
En moet vandaag maar tot 14:30 werken
DK is toch melee, of ziet ik dat verkeerd?quote:
fixed.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef magge het volgende:
Btw, DK kan alleen op de server waar je lvl55+ chars op hebt, of elke ?
Melee and magic afaikquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef magge het volgende:
[..]
DK is toch melee, of ziet ik dat verkeerd?
d'ohquote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef revelution het volgende:
alleen op server waar je een 55+ hebt
Chop hop pewpew...hmmmmquote:
quote:World of Warcraft - Wrath Of The Lich King
Vivendi Games
PC-Game
¤ 32,99
Verzonden Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren
Ik koop je code wel over,deal?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en nog steeds niks.
ik wacht nog anderhalf uur, anders haal ik hem op in de stad ofzo
Neen.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:33 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb een lvl 55 BE -> dat is dan ook de race van mij BE?
Nope, was ook bij TBC niet zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:34 schreef drumstickNL het volgende:
eeh wtf, kreeg toch 30 dagen gratis?
Oh, ik dacht dat ik dat ergens gelezen had daarom. Hmmquote:
rofl hoezo dat?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:34 schreef Chiew het volgende:
jaaaa ik wacht ook
Ik ben trouwens wel vannacht naar de winkel geweest (jaa lach maar) maar dus met een vriend die hm wel vannacht al ging halen. Was best leuk hoor, we werden alleen beetje raar aangekeken door omstanders.
Xfire heeft een wedstrijd lopen voor wie 't eerst 80 is.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees dat er op Stormscale iemand al bijna lvl 79 is, en er is een live feed van op mmo-champion IRC.
This threat is useless without pictures,quote:Op donderdag 13 november 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees dat er op Stormscale iemand al bijna lvl 79 is, en er is een live feed van op mmo-champion IRC.
Auch je hebt wel een backup hoop ik?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
The file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\expansion-speech-enGB.MPQ" could not be renamed to "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\expansion-speech-enGB.MPQ.Trash". If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ConflictManager::ResolveConflicts/3)
INSTALLATION FAILED!
BUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
The file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\expansion-speech-enGB.MPQ" could not be renamed to "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\expansion-speech-enGB.MPQ.Trash". If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ConflictManager::ResolveConflicts/3)
INSTALLATION FAILED!
wtf, en nu kan ik het niet opnieuw proberen..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Auch je hebt wel een backup hoop ik?
Succes als je geen backup hebt word dat eerst wow dan TBC en daarna WOTLK installenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wtf, en nu kan ik het niet opnieuw proberen..
het schijnt als je een charr transferd naar andere realm (maar niet complete zeg maar)quote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef magge het volgende:
Btw, DK kan alleen op de server waar je chars op hebt, of elke ?
Reboot of anders Repair.exequote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
INSTALLATION FAILED!
Nee, WoW werkt gewoon nog. Installatie is gewoon mislukt. Er staat dus niks bijop.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Succes als je geen backup hebt word dat eerst wow dan TBC en daarna WOTLK installen. Tot over een weekje he
Inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 12:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Reboot of anders Repair.exe
Maar het valt mee hoe stabiel de server zijn zo te horen. Het zal mij benieuwen hoe dat vanavond gaat zijn als het werkende deel van de wow spelers online komt.
Ok dat is nog best tof danquote:Op donderdag 13 november 2008 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee, WoW werkt gewoon nog. Installatie is gewoon mislukt. Er staat dus niks bijop.
Lekker danquote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
Forums stonden vol met DVD's die errors gaven.
zal het lot wel zijn,quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
INSTALLATION FAILED!
Das zuurquote:Op donderdag 13 november 2008 13:10 schreef CittaR het volgende:
vriend van me had hem al om 10 uur in de brievenbus... hij woont een kilometer van me vandaan... andere vriend heeft hem nu ook een half uur, hij woont een kilometer de andere kant op...
ik zit nog steeds te wachten
Ik heb em net binnen gekregen via bol..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tot over een uur of 2, ik ga hem ophalen in de stad, cd-key van me bol.com game geef ik wel weg ofzo
Wat zegt ik nu net!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tot over een uur of 2, ik ga hem ophalen in de stad, cd-key van me bol.com game geef ik wel weg ofzo
Precies..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef CocaColaLight het volgende:
uhm ergens gaat er iets verkeerd volgens mij, bij een postorder bedrijf bestellen en dan niet kunnen wachten op de postbode
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef CocaColaLight het volgende:
uhm ergens gaat er iets verkeerd volgens mij, bij een postorder bedrijf bestellen en dan niet kunnen wachten op de postbode
Linkquote:Op donderdag 13 november 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens, op telegraaf.nl weer mooie reacties op het nieuwsbericht heur :
''Fantastisch om te zien hoeveel mensen blijkbaar nog het niveau van een kind van 4 hebben. In de rij voor een computerspel? Ik dacht dat ik maar een beperkt leven had maar vergeleken bij de 11 miljoen sukkels die zich gnomen wanen valt het wel mee. Dus was dit een opbeurend krantenbericht; mijn leven kan blijkbaar nog armoediger worden door te gaan gamen. Zodra ik weer 4 ben ga ik gelijk dat World Of Wankers kopen en kaboutertje spelen.''
Je hebt ook een vriendin thuis zitten?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Oke mijn WoTLK is binnen..
Nu ik nog!!
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef CocaColaLight het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)c-spel__.html?p=20,1
Ach jah de Telegraaf....
Uhuquote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je hebt ook een vriendin thuis zitten?
Al die reactiesquote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef CocaColaLight het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)c-spel__.html?p=20,1
Ach jah de Telegraaf....
Moet je nou iedereen afzeiken?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:11 schreef Shoombak het volgende:
[..]
zal het lot wel zijn,
omdat je ons op de hoogte hield van je installatiestatus.. WTF?
Die van mij welquote:Op donderdag 13 november 2008 13:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhu![]()
Die speelt alleen geen wow..
Probeerde haar al me DK te levelen (grapje)
Ruk nog niksquote:Op donderdag 13 november 2008 13:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die van mij welZe is nu kijken of WOTLK er is
Je hebt je pc al een keer gereboot neem ik aan?quote:
sorry, wil ook gewoon spelen!!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moet je nou iedereen afzeiken?
Als ik erachter kom dat die kerel ooit een potje mijnenveger heeft gespeeld, lach ik hem uit en noem ik hem een noliferquote:Op donderdag 13 november 2008 13:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Aangezien het bewezen is dat iedereen wel is een game speelt
Hehequote:Op donderdag 13 november 2008 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat die kerel ooit een potje mijnenveger heeft gespeeld, lach ik hem uit en noem ik hem een nolifer
Zolang i er over 4 uur maar isquote:
eh wat?!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
http://img201.imageshack.(...)t111308132619ov5.jpg
LMAO
Hehe.. ambush emquote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang i er over 4 uur maar is. Collega ook "kijk ik heb hem al *houd WOTLK voor wyri ze neus* kijken mag en aanraken is met handschoentjes"
Maak een account aan bij logmein.com das simpel uit te leggen aan je vriendin. Het scheelt een hoop uitleggen en je kan het zelf doenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef Draz het volgende:
Ik ga m'n lieve schat straks ook even bellen. Zit alleen te twijfelen of ik het haar meteen laat installeren, als ze binnen zijn, of eerst moet wachten tot ik zelf een backup van m'n WoW folder heb gemaakt.
Haar uitleggen hoe een kopie te maken (en ruimte vrij te maken) gaat teveel tijd in zitten
Dit is dus Athene, degene op Stormscale die al bijna lvl 80 was.quote:
Die paladin rechtsboven was al 79 en athene zelf 70.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is dus Athene, degene op Stormscale die al bijna lvl 80 was.
Die was dus aan t exploiten en is nu tijdelijk gebanned met al zijn helpers.
Ah owned...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja, wie dan ook, ze zijn allemaal gebanned.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Die paladin rechtsboven was al 79 en athene zelf 70.
Yup en hij is ook nog eens alliance dus sta volledig in me rechtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. ambush em
Je bent toch rogue ^^
dohquote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup en hij is ook nog eens alliance dus sta volledig in me recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |