Wou net een pally maken.. >.< Wil je 'm transferren naar mij ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef magge het volgende:
Zal ik een DK maken dan?
of mijn priest 80? Paladin heb ik geen zin meer in. >_<
CD in je pc doen runnen.. laten installenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe installeer ik Wotlk juist? Ik dacht dat ik de key kon invoeren en kon spelen..
Zou ik niet doen..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ren en hem daar maar ophaal. Die andere key kan ik toch wel kwijt denk ik.
Fire, doe, ik neem jou key wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ren en hem daar maar ophaal. Die andere key kan ik toch wel kwijt denk ik.
Je mag hem hebben van mij. ^_^quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wou net een pally maken.. >.< Wil je 'm transferren naar mij ?
Horde,my friend, Horde.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Alliance zeker ^^
Maarja.. ik ga denk toch DK maken..
Ow na die domper van gister leek WOTLK toch in eens een stuk minder belangrijkquote:
Ja precies mij ook..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:02 schreef magge het volgende:
[..]
Horde,my friend, Horde.
DK lijkt me ook leuk. Zonder dat mijn vrienden 't weet en dan ze gaan liggen vervelen.
Ah okay.. ja zit me zelf beetje gek te maken hier..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow na die domper van gister leek WOTLK toch in eens een stuk minder belangrijk.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Brb, ga ff een postbode in elkaar slaan.
Ja ik ook daar niet van, maar tochquote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah okay.. ja zit me zelf beetje gek te maken hier..
Wil echt zo graag spelen
Jah preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 12:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook daar niet van, maar toch. Heb er nog steeds erg veel zin in maar gister avond gewoon compleet niet meer aangedacht en nog steeds een beetje sjaggie vandaag. Maar goed we redden ons wel
.
Niet hahaquote:Op donderdag 13 november 2008 12:10 schreef incognitoomuch het volgende:
Een gnome DK....
Hoe serieus moet dat genomen worden...
Hahah..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ging er ergens van uit dat jullie het wel zouden snappen.
Op mijn weg naar beneden kwam ik ironisch genoeg de postbode tegenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Fir3fly het volgende:
lolquote:Op donderdag 13 november 2008 12:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op mijn weg naar beneden kwam ik ironisch genoeg de postbode tegen. Ik ben nu aan het installen.
True, vond hem wel leuk, is eens wat anders ipv die smilies met bordjesquote:Op donderdag 13 november 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahah..
Dat wel maar jah beetje vaag
Lucky you!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zo pauze, dan ff snel naar de winkel rennen
En moet vandaag maar tot 14:30 werken
DK is toch melee, of ziet ik dat verkeerd?quote:
fixed.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef magge het volgende:
Btw, DK kan alleen op de server waar je lvl55+ chars op hebt, of elke ?
Melee and magic afaikquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef magge het volgende:
[..]
DK is toch melee, of ziet ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |