Wou net een pally maken.. >.< Wil je 'm transferren naar mij ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef magge het volgende:
Zal ik een DK maken dan?
of mijn priest 80? Paladin heb ik geen zin meer in. >_<
CD in je pc doen runnen.. laten installenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe installeer ik Wotlk juist? Ik dacht dat ik de key kon invoeren en kon spelen..
Zou ik niet doen..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ren en hem daar maar ophaal. Die andere key kan ik toch wel kwijt denk ik.
Fire, doe, ik neem jou key wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ren en hem daar maar ophaal. Die andere key kan ik toch wel kwijt denk ik.
Je mag hem hebben van mij. ^_^quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wou net een pally maken.. >.< Wil je 'm transferren naar mij ?
Horde,my friend, Horde.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Alliance zeker ^^
Maarja.. ik ga denk toch DK maken..
Ow na die domper van gister leek WOTLK toch in eens een stuk minder belangrijkquote:
Ja precies mij ook..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:02 schreef magge het volgende:
[..]
Horde,my friend, Horde.
DK lijkt me ook leuk. Zonder dat mijn vrienden 't weet en dan ze gaan liggen vervelen.
Ah okay.. ja zit me zelf beetje gek te maken hier..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow na die domper van gister leek WOTLK toch in eens een stuk minder belangrijk.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Brb, ga ff een postbode in elkaar slaan.
Ja ik ook daar niet van, maar tochquote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah okay.. ja zit me zelf beetje gek te maken hier..
Wil echt zo graag spelen
Jah preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 12:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook daar niet van, maar toch. Heb er nog steeds erg veel zin in maar gister avond gewoon compleet niet meer aangedacht en nog steeds een beetje sjaggie vandaag. Maar goed we redden ons wel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |