tot die tijd hoop ik dat ie wat eerder binnen is.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je krijgt em pas in de middag.. (te minste dat verwacht ik als je em bij bol.com hebt besteld)
um nie egt want neem zelf nooit pakketjes aan want ben meestal hele dag wegquote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Shoombak het volgende:
[..]
kleuter,
je weet zelf toch wel wanneer je postbode komt.
Dit dus....quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
Ikke niet.. ben gewoon "heerlijk" aan het werk
damn, dan zit ik nu voor niks te wachtenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je krijgt em pas in de middag.. (te minste dat verwacht ik als je em bij bol.com hebt besteld)
Status 'Verzonden'quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef CittaR het volgende:
verdomme..... bol waar blijft mijn spel!!!
Ok, jij gaat dus om 16.01 naar huis, niet om 16.00?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nog maar 5 uur en 9 minuten hier. Vroeg beginnen ftw
.
Ja ik denk dat he.. wil niet zeggen dat ik gelijk heb en dat jullie straks allemaal boos op mij zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Stommie het volgende:
[..]
damn, dan zit ik nu voor niks te wachten
Ja maar het is geen pakketje dus kan je het niet tracenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef msnk het volgende:
Heb je geen e-mail gekregen met een volg-uw-pakket link via de TNT website?
Daar staat meestal of die al onderweg is of niet, en tussen welke tijden. Ik krijg mijn pakjes op verschillende tijden. De ene keer 13:00 en laatst nog een pakketje rond 20:00
Gewoon wachten dus
Kon je hem niet beter halen in de winkel..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef Thormodo het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk (nog) niet kopen, maar zojuist met de ingame stream van een vriend meegekeken en dus heb ik hem net besteld -,- .
Tijdlang niet gespeeld, omdat het ik het wel gezien had met TBC. Maar deze lijkt nog een stuk beter te worden met 5-man dungeons enzo.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef CittaR het volgende:
verdomme..... T.N.T. waar blijft mijn spel!!!
Precies of een buro stoel in een lekker warm kantoorquote:Op donderdag 13 november 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. inderdaad bed ligt veeeel lekkerder!
Laten we het er op houden van jaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Aha, dus ik had wel een lapo ?
Ik speel ook kazzak..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef magge het volgende:
Op kazzak is al een lvl 75.
Ik bedoel..
What the FUCK..
Tsja...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef magge het volgende:
Op kazzak is al een lvl 75.
Ik bedoel..
What the FUCK..
Volgens mij hoef je niet veel te installeren aangezien het meeste al met de patch is geinstalleerd toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef HeTaZ het volgende:
Heb hem net gehaald is nu aan het installeren kan niet wachten
Wat dacht je van alle Northrend graphics ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je niet veel te installeren aangezien het meeste al met de patch is geinstalleerd toch?
jaja..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef revelution het volgende:
lvl 69 DK aan het rondlopen wtf :S
Viel wel mee vergeleken met TBC en Vanilla wow..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle Northrend graphics ?
Volgens mij duurt installatie juist lang, las ik...
Screenshotquote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef revelution het volgende:
30-45 mins vind ik vrij lang eigenlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Viel wel mee vergeleken met TBC en Vanilla wow..
Je moet alleen op nieuw patchen wat ook geen probleem is want.. die heb je al
Duurd denk zon 30 a 45min tops
Pictures or it didnt happen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef revelution het volgende:
Same here man, ik was adrem gestopt, omdat ik gewoon niet meer in kon loggen..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Knoflook het volgende:
GVD gasten wees niet zo enthiousast man ! Het begint alweer helemaal te kriebelen en ik heb al maanden niet meer gespeeld.
Ik had ook al heeel lang n pre order staan maar die heb ik express weg gehaald omdat ik anders zou gaan spelen.
WAAAA Once you've played, there is no way back
Dat valt wel mee vergeleken met vinalla wow die duurde 3uur ofzo voordat je ECHT kon spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
30-45 mins vind ik vrij lang eigenlijk.
Omg, ik kan niet wachten het is zo supervetstrak spel man! Met het hele verhaal van Arthas en de supercoole nieuwe questline's. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de nieuwe battleground vehicles en de nieuwe mounts.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Knoflook het volgende:
GVD gasten wees niet zo enthiousast man ! Het begint alweer helemaal te kriebelen en ik heb al maanden niet meer gespeeld.
Ik had ook al heeel lang n pre order staan maar die heb ik express weg gehaald omdat ik anders zou gaan spelen.
Maar het is dus wel aangetekende post? Dat heb ik nou nooit met (die grote bruine) enveloppenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar het is geen pakketje dus kan je het niet tracen
Met andere woorden hij kan ook via de brievenbus. Maar gelukkig is er iemand thuis bij mij.
lmfaoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Omg, ik kan niet wachten het is zo supervetstrak spel man! Met het hele verhaal van Arthas en de supercoole nieuwe questline's. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de nieuwe battleground vehicles en de nieuwe mounts.
Hier komt hij altijd in de ochtend, rond 9/10 uur en in de middag nog rond 4/5quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef drumstickNL het volgende:
Hoelaat komt die postbode nou ?
Yeah ff over 1600quote:Op donderdag 13 november 2008 11:19 schreef Draz het volgende:
[..]
Ok, jij gaat dus om 16.01 naar huis, niet om 16.00?
Maar ik ben in 25min thuis!
/kill!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:48 schreef Keurmeester het volgende:
ik speel ook op Kazzak
Alliance druid & hunter
Nah, ik heb nog tentamensquote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kon je hem niet beter halen in de winkel..
Is volgens mij veel sneller
Ik wil ook om 4uur naar huisquote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah ff over 1600. Als ik 5 a 10 min eerder ga mis ik me trein vaak net an en als ik 5 a 10 min later ga en de bussen werken niet meer mis ik ook me trein dus 1600 is een goed moment om naar huis te gaan
.
Resistance is futile, ga het nou gewoon maar halenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Knoflook het volgende:
Whaha mij kan je opvegen als dat bericht er echt komtquote:Op donderdag 13 november 2008 11:51 schreef Murloc het volgende:
Zie morgen de artikels op nu.nl al:
"Diverse postbodes in elkaar gerost tijdens afleveren pakjes"
.....En waarom kom je zo laat kloothommel? Ik wil Unreal Wotlk spelen !!11einz!!11
Kheb stiekem wel medelijden met die gasten
Ach ben toch pas om 6 uur thuis eerst anderhalf uur reizen en dan ook nog naar de winkel om te voederenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik wil ook om 4uur naar huis!
Mooiquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whaha mij kan je opvegen als dat bericht er echt komt
Das is bagger..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach ben toch pas om 6 uur thuis eerst anderhalf uur reizen en dan ook nog naar de winkel om te voederen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |