Whehe ik hou ook van jouw hoorquote:
Als je een linkje naar het nieuwe topic had gezet waarschijnlijk wel anders nietquote:Op donderdag 13 november 2008 10:52 schreef drumstickNL het volgende:
Dacht echt ff dat ik de laatste post had.
Ik snap niet waarom mensen dat doen, het is altijd zo'n dooddoener. Net als die lui die voor de t-mobile shop stonden te wachten voor een Iphone. (Ik had hem gewoon gereserveerd en heb hem na het telefoontje relaxed opgehaaldquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef jslavenburg het volgende:
Nou, en wie van jullie stakkers heeft voor de deur gelegen voor het spel
Ligt niet zo lekker op de koude natte stenenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef jslavenburg het volgende:
Aha, dus ik had wel een lapo ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehe ik hou ook van jouw hoor.
[..]
Als je een linkje naar het nieuwe topic had gezet waarschijnlijk wel anders niet. Mods kunnen door dichte topics heen posten
.
Haha.. inderdaad bed ligt veeeel lekkerder!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ligt niet zo lekker op de koude natte stenen
ik had om 0:01 een key in mijn mailbox.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef jslavenburg het volgende:
Had ik gister avond al..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef Black-Hole het volgende:
Geinstalleerd, gepatched, off to Northrend
Nouja, ik zit nog te wachten op m'n pre-order..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef jslavenburg het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen dat doen inderdaad. Ik pre-order gewoon via internet, heb ik hem dezelfde dag binnen, nadat ik thuis ben gekomen
Je leveld sowieso tot lvl58 heel snel..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Elmowan het volgende:
Hoor al dat er Death Knights zijn van lvl 68, wth?? Serieus hoe doen ze dat
email inboxquote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef drumstickNL het volgende:
Wow mailbox, of een brievenbus ?
Eerst even je account upgraden op de wow site en je kan spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef drumstickNL het volgende:
Heb alles al gepatched, kan ik nu gewoon gaan spelen als ik de key heb?
Je krijgt em pas in de middag.. (te minste dat verwacht ik als je em bij bol.com hebt besteld)quote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef revelution het volgende:
nou tis 11 uur geweest en nog steeds geen pakket/post hier
begin bettje gek te worden, meeste van me guild hebben de game al en ik zit te niksen
nie zo druk als hellfire op eerste dag want zijn nu 2 starting plaatsenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef msnk het volgende:
Het wordt steeds moeilijker om niet een extra maandje bij te kopen
Het deinstalleren van WoW helpt wel enorm mee, want dan haal ik het niet in mijn hoofd om al die CDse en patches te installeren
Hoe druk is Northrend trouwens, dat vind ik wel leuk altijd met exp packs. De drukte en chaos van de eerste dag
kleuter,quote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef revelution het volgende:
nou tis 11 uur geweest en nog steeds geen pakket/post hier
begin bettje gek te worden, meeste van me guild hebben de game al en ik zit te niksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |