Ik heb em net binnen gekregen via bol..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tot over een uur of 2, ik ga hem ophalen in de stad, cd-key van me bol.com game geef ik wel weg ofzo
Wat zegt ik nu net!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tot over een uur of 2, ik ga hem ophalen in de stad, cd-key van me bol.com game geef ik wel weg ofzo
Precies..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef CocaColaLight het volgende:
uhm ergens gaat er iets verkeerd volgens mij, bij een postorder bedrijf bestellen en dan niet kunnen wachten op de postbode
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef CocaColaLight het volgende:
uhm ergens gaat er iets verkeerd volgens mij, bij een postorder bedrijf bestellen en dan niet kunnen wachten op de postbode
Linkquote:Op donderdag 13 november 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens, op telegraaf.nl weer mooie reacties op het nieuwsbericht heur :
''Fantastisch om te zien hoeveel mensen blijkbaar nog het niveau van een kind van 4 hebben. In de rij voor een computerspel? Ik dacht dat ik maar een beperkt leven had maar vergeleken bij de 11 miljoen sukkels die zich gnomen wanen valt het wel mee. Dus was dit een opbeurend krantenbericht; mijn leven kan blijkbaar nog armoediger worden door te gaan gamen. Zodra ik weer 4 ben ga ik gelijk dat World Of Wankers kopen en kaboutertje spelen.''
Je hebt ook een vriendin thuis zitten?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Oke mijn WoTLK is binnen..
Nu ik nog!!
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef CocaColaLight het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)c-spel__.html?p=20,1
Ach jah de Telegraaf....
Uhuquote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je hebt ook een vriendin thuis zitten?
Al die reactiesquote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef CocaColaLight het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)c-spel__.html?p=20,1
Ach jah de Telegraaf....
Moet je nou iedereen afzeiken?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:11 schreef Shoombak het volgende:
[..]
zal het lot wel zijn,
omdat je ons op de hoogte hield van je installatiestatus.. WTF?
Die van mij welquote:Op donderdag 13 november 2008 13:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhu![]()
Die speelt alleen geen wow..
Probeerde haar al me DK te levelen (grapje)
Ruk nog niksquote:Op donderdag 13 november 2008 13:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die van mij welZe is nu kijken of WOTLK er is
Je hebt je pc al een keer gereboot neem ik aan?quote:
sorry, wil ook gewoon spelen!!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moet je nou iedereen afzeiken?
Als ik erachter kom dat die kerel ooit een potje mijnenveger heeft gespeeld, lach ik hem uit en noem ik hem een noliferquote:Op donderdag 13 november 2008 13:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Aangezien het bewezen is dat iedereen wel is een game speelt
Hehequote:Op donderdag 13 november 2008 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat die kerel ooit een potje mijnenveger heeft gespeeld, lach ik hem uit en noem ik hem een nolifer
Zolang i er over 4 uur maar isquote:
eh wat?!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
http://img201.imageshack.(...)t111308132619ov5.jpg
LMAO
Hehe.. ambush emquote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang i er over 4 uur maar is. Collega ook "kijk ik heb hem al *houd WOTLK voor wyri ze neus* kijken mag en aanraken is met handschoentjes"
Maak een account aan bij logmein.com das simpel uit te leggen aan je vriendin. Het scheelt een hoop uitleggen en je kan het zelf doenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef Draz het volgende:
Ik ga m'n lieve schat straks ook even bellen. Zit alleen te twijfelen of ik het haar meteen laat installeren, als ze binnen zijn, of eerst moet wachten tot ik zelf een backup van m'n WoW folder heb gemaakt.
Haar uitleggen hoe een kopie te maken (en ruimte vrij te maken) gaat teveel tijd in zitten
Dit is dus Athene, degene op Stormscale die al bijna lvl 80 was.quote:
Die paladin rechtsboven was al 79 en athene zelf 70.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is dus Athene, degene op Stormscale die al bijna lvl 80 was.
Die was dus aan t exploiten en is nu tijdelijk gebanned met al zijn helpers.
Ah owned...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja, wie dan ook, ze zijn allemaal gebanned.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Die paladin rechtsboven was al 79 en athene zelf 70.
Yup en hij is ook nog eens alliance dus sta volledig in me rechtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. ambush em
Je bent toch rogue ^^
dohquote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup en hij is ook nog eens alliance dus sta volledig in me recht
ROFL LMAO PWND!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
http://img201.imageshack.(...)t111308132619ov5.jpg
LMAO
Whehe weet niet of de systeem beheerder dat wel ze leuk gaat vinden als we in zijn hok gaan LARPENquote:Op donderdag 13 november 2008 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad..
Corpse camp hem dan ook meteen
Larpen als improvisatie tot toneelspelquote:Op donderdag 13 november 2008 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehe weet niet of de systeem beheerder dat wel ze leuk gaat vinden als we in zijn hok gaan LARPEN
Of de klaag topics dat de postbode nog niet geweest isquote:Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik mis gewoon de anti wow topics in KLB nu.
haha geduld is een schonezaakquote:Op donderdag 13 november 2008 14:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja hoor, sta ik mooi op de bus te wachten bij de bushalte vlak voor mijn huis, zie ik de TNT man aankomen
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Of de klaag topics dat de postbode nog niet geweest is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |