Xfire heeft een wedstrijd lopen voor wie 't eerst 80 is.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees dat er op Stormscale iemand al bijna lvl 79 is, en er is een live feed van op mmo-champion IRC.
This threat is useless without pictures,quote:Op donderdag 13 november 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees dat er op Stormscale iemand al bijna lvl 79 is, en er is een live feed van op mmo-champion IRC.
Auch je hebt wel een backup hoop ik?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
The file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\expansion-speech-enGB.MPQ" could not be renamed to "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\expansion-speech-enGB.MPQ.Trash". If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ConflictManager::ResolveConflicts/3)
INSTALLATION FAILED!
BUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
The file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\expansion-speech-enGB.MPQ" could not be renamed to "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\expansion-speech-enGB.MPQ.Trash". If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ConflictManager::ResolveConflicts/3)
INSTALLATION FAILED!
wtf, en nu kan ik het niet opnieuw proberen..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Auch je hebt wel een backup hoop ik?
Succes als je geen backup hebt word dat eerst wow dan TBC en daarna WOTLK installenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wtf, en nu kan ik het niet opnieuw proberen..
het schijnt als je een charr transferd naar andere realm (maar niet complete zeg maar)quote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef magge het volgende:
Btw, DK kan alleen op de server waar je chars op hebt, of elke ?
Reboot of anders Repair.exequote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
INSTALLATION FAILED!
Nee, WoW werkt gewoon nog. Installatie is gewoon mislukt. Er staat dus niks bijop.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Succes als je geen backup hebt word dat eerst wow dan TBC en daarna WOTLK installen. Tot over een weekje he
Inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 12:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Reboot of anders Repair.exe
Maar het valt mee hoe stabiel de server zijn zo te horen. Het zal mij benieuwen hoe dat vanavond gaat zijn als het werkende deel van de wow spelers online komt.
Ok dat is nog best tof danquote:Op donderdag 13 november 2008 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee, WoW werkt gewoon nog. Installatie is gewoon mislukt. Er staat dus niks bijop.
Lekker danquote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
Forums stonden vol met DVD's die errors gaven.
zal het lot wel zijn,quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
INSTALLATION FAILED!
Das zuurquote:Op donderdag 13 november 2008 13:10 schreef CittaR het volgende:
vriend van me had hem al om 10 uur in de brievenbus... hij woont een kilometer van me vandaan... andere vriend heeft hem nu ook een half uur, hij woont een kilometer de andere kant op...
ik zit nog steeds te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |