quote:Op donderdag 13 november 2008 04:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En geen modjes meer online: http://forum.fok.nl/rde/list_online_users![]()
BAGGEREN!
quote:Op donderdag 13 november 2008 04:23 schreef TheZapster het volgende:
Wat heb jij een supercoole icon trouwens
Ik pas me aan aan de muziek op 3fmquote:Op donderdag 13 november 2008 08:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goede TT.
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan de muziek op 3fm
anders gewoon niet slapen en die bouwmensjes lastg vallenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:17 schreef TheZapster het volgende:
Laat ik nu maar eens proberen te slapen ondanks de heipalen
nu nog het 1ste uur arbeidsvitaminen terug , dan zijn we helemaal weer blijquote:Op donderdag 13 november 2008 09:03 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe luistercijfers! 3FM heeft 0,3% winst.
http://www.mediajournaal.(...)es-voor-radio-1.html
Te gek !quote:Op donderdag 13 november 2008 09:03 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe luistercijfers! 3FM heeft 0,3% winst.
http://www.mediajournaal.(...)es-voor-radio-1.html
En haar halve klas was het er mee eensquote:Op donderdag 13 november 2008 09:30 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
OMG, wat erg dit bij GielSneu voor die man...zoveel moeite gedaan, zegt ze nee
sorry, n95 kapt tt's af..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lees is door na topic , wat staat er dan.
"De slechte 3fm topic titel ooit"
Aha, thanks! Zometeen NL..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probleem verklaart. Zapster had last van niet kunnen slapen vandaar de topic titel
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:48 schreef Glacier het volgende:
Ik wil de topictitel bij deze nomineren voor de beste topictitel ooit
Hmm? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:30 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
OMG, wat erg dit bij GielSneu voor die man...zoveel moeite gedaan, zegt ze nee
Een hoop..een man die Paul de Leeuw nodig had om zijn vriendin ten huwelijk te vragen..maar ze zei nee en het was nogal chaotisch (op een basisschool)..terugluisteren is denk ik het handigstquote:
dit levert al een scheiding op voordat ze getrouwd zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 10:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dus dat zal een lekker gesprek worden als ze elkaar zo weer prive spreken
Iets met GMTA.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ook gewoon dezelfde smileys gebruiken![]()
.
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat krijgen we nu? Waar is Ekdom? Waarom zetten ze altijd van die ziekenhuisomroep-dj's in als invaller?
Goedemorgen Roos,quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef antiroos het volgende:
goedemorgen hier is de ziekenomroep, had u nog verzoekjes? :-)
Dan heb je daar gelukquote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Voor de verandering hier buiten ook.
Sigur Rós.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef antiroos het volgende:
Ik wacht er nog steeds op dat je Plork en de Aannemers draait, zoals je een paar maanden geleden in je eigen programma beloofd hadquote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef antiroos het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef antiroos het volgende:
Heb het misschien gemist maar waarom mag je invallenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef antiroos het volgende:
Had je liever timor willen horen dan.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat krijgen we nu? Waar is Ekdom? Waarom zetten ze altijd van die ziekenhuisomroep-dj's in als invaller?
Gerard zit een dag in de sneeuw voor een kerstprogramma.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het misschien gemist maar waarom mag je invallen
?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had je liever timor willen horen dan.
Let it snow let it snow let it snowquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gerard zit een dag in de sneeuw voor een kerstprogramma.
Gerards cavia moet afzwemmen!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het misschien gemist maar waarom mag je invallen
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Let it snow let it snow let it snow
DIE LUCHT !quote:Op donderdag 13 november 2008 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ruik de dennennaalden al!
Alphabeat en Sweet About Me.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef antiroos het volgende:
En Amy McDonald. Niet iedereen kent dat. Vraag maar aan Robquote:Op donderdag 13 november 2008 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Racoon, maar die crap hebben we al gehad.
Doe anders Kane maar.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Racoon, maar die crap hebben we al gehad.
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En Amy McDonald. Niet iedereen kent dat. Vraag maar aan Rob
Toch es een keer naar op zoek gaan dan.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Marc63 het volgende:
Een mooi lijstje van platen die nog nooit op 3FM gedraaid zijn:
415 - Alphabeat - Fascination
389 - Amy Macdonald - This Is The Life
379 - Sara Bareilles - Love Song
362 - Jamie Lidell - Another Day
350 - Gabriella Cilmi - Sweet About Me
Heppie Luis is inderdaad erger dan Leaf. Niet veel, maar toch.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
"Jij denkt dat Leaf het allerergste is"
Ja, Hans Kraay is duidelijk erger
Dat lag niet aan Ziggoquote:Op donderdag 13 november 2008 13:48 schreef Marc63 het volgende:
Blijkbaar is Ziggo het niet eens met de zendtijd die deze indecent proposal band krijgt, want ze gooiden er ff een witje in.
Tja... als internet, tv en radio zo vaak stoort als hier, dan geef je al snel Ziggo de schuld.quote:
Mooi teaser naar q-musicquote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... http://www2.rickvanvelthu(...)en+mobiele+telefoon/
Zal kijken wat ik voor U kan doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kunt U Alphabeat niet naar de eeuwige jachtvelden schoppen?!
Deze mag dan ook wel gelijk meequote:Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor U kan doen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor U kan doen.
Ja, nu moet je niet gaan zitten doen alsof iedereen Amy McDonald al kent hoor! Er zijn ook mensen die al een lange tijd in een donker holletje in een ver weggstopt land zitten. Die voelen zich door zulke uitspraken heel erg aangevallen.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
!
Amy McDonald verveelt ook gelukkig nog steeds niet.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja, nu moet je niet gaan zitten doen alsof iedereen Amy McDonald al kent hoor! Er zijn ook mensen die al een lange tijd in een donker holletje in een ver weggstopt land zitten. Die voelen zich door zulke uitspraken heel erg aangevallen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja, nu moet je niet gaan zitten doen alsof iedereen Amy McDonald al kent hoor! Er zijn ook mensen die al een lange tijd in een donker holletje in een ver weggstopt land zitten. Die voelen zich door zulke uitspraken heel erg aangevallen.![]()
Jason Mraz mag ook welquote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kunt U Alphabeat niet naar de eeuwige jachtvelden schoppen?!
Voor mensen die het afgelopen jaar geen radio hebben geluisterd dus.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]!
Blijft toch wel enigszins onbegrijpelijk dat die plaat steeds maar weer in die playlist terecht komt.
Goede pluggersquote:Op donderdag 13 november 2008 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]!
Blijft toch wel enigszins onbegrijpelijk dat die plaat steeds maar weer in die playlist terecht komt.
Of een zendercoördinator die uit de muziekbusiness komt in plaats van het radiowereldje.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goede pluggersof anders iemand met beroerde smaak
Jaquote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Dandelion het volgende:
zal ik me maar stiekem in een hoekje gaan zitten schamen omdat ik amy macdonald wel leuk vind?
Voor mij hoef je je niet te schamen. Ik ben geen fan van haar, maar ik klaag om het feit dat haar platen kapot gedraaid worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Dandelion het volgende:
zal ik me maar stiekem in een hoekje gaan zitten schamen omdat ik amy macdonald wel leuk vind?
Is dat sarcastisch bedoeld?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:38 schreef cosmick het volgende:
De muziek wordt ook maar beter en beter!
Nu kan het wel weer even wat mij betreftquote:Op donderdag 13 november 2008 14:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu ben ik bijna zo benieuwd dat ik er aan denk om 3fm aan te zetten.
Is niet nodigquote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Dandelion het volgende:
Ketter!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit hier stoned van de pepernoten achter m'n bureau. Blegh. Ze komen me m'n neus uit. En dat al op 13 november.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is niet nodig. Ik vind haar muziek ook leuk, MITS met mate gedraaid.
Nog een beetje kunnen slapen met die hei jam sessie naast je deur.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu ben ik bijna zo benieuwd dat ik er aan denk om 3fm aan te zetten.
Ja toch wel uiteindelijk, heerlijk geslapen verder.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen met die hei jam sessie naast je deur.
sky had zo'n mooi tussen x en y uur hoor je nooit de zelfde plaat garantie, die hebben ze al snel overboord gemiktquote:Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef Dandelion het volgende:
[..]
![]()
Sowieso hebben radiozenders de neiging om platen dood te draaien vrees ik.
Kijk wat sky radio met My heart will go on van Celine Dion heeft gedaan!
Dat is ook zo'n geval jaquote:Op donderdag 13 november 2008 14:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
!
Amy McDonald verveelt ook gelukkig nog steeds niet.
afhankelijk hoeveel gerard eral tijdens de apres ski op heeftquote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen trouwens Gerard vs. Annemieke in het popduel. Ik gok dat Gerard gaat winnen!
Als Geer niet omgekocht is lijkt me dat een zekerheidje. Of het moet gaan over de Spice Girls en K3quote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen trouwens Gerard vs. Annemieke in het popduel. Ik gok dat Gerard gaat winnen!
En zelfs zal de wandelende popencyclopedie wel wetenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef jmac het volgende:
[..]
Als Geer niet omgekocht is lijkt me dat een zekerheidje. Of het moet gaan over de Spice Girls en K3
als je kinderen hebt is K3 gesneden koek!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef jmac het volgende:
[..]
Als Geer niet omgekocht is lijkt me dat een zekerheidje. Of het moet gaan over de Spice Girls en K3
Behoorlijk ja. Zeiknummerquote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef Professional het volgende:
Allo Allo!
James Morrisson begint me nu ook beetje de keel uit te hangen.
lijkt me raar als ie niet wintquote:
Gerard komt langszij met 3-3 en komt weer gelijk , de shootoutquote:Op donderdag 13 november 2008 15:46 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke staat met 3-0 voor!
Opvallend!
Simpel, je mag niet hetzelfde antwoord geven als de ander.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:49 schreef Marc63 het volgende:
Waarom wint Annemieke nou de shootout-vraag? Ze hadden het toch allebei goed?
Ik vond het ook een stomme shootoutvraag. Bij een shootoutvraag moet het antwoord zo moeilijk zijn dat je moet gokken en dan maar hopen dat je er het dichtst bij zit. Dit had een gewone vraag kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Simpel, je mag niet hetzelfde antwoord geven als de ander.
Iets van totaal aantal weken top 40 voor de Stones ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een stomme shootoutvraag. Bij een shootoutvraag moet het antwoord zo moeilijk zijn dat je moet gokken en dan maar hopen dat je er het dichtst bij zit. Dit had een gewone vraag kunnen zijn.
Ik vind het wel leuk voor Annemieke hoor. Als je na 6 vragen 3-3 staat dan verdien je net zo goed te winnen als je tegenstander. Maar op deze manier... Je kon aan Gerard horen dat ie zat te wachten op het goede antwoord van Annemieke.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iets van totaal aantal weken top 40 voor de Stones ofzo.
Deze was wel erg makkelijk (vind ik dan).
Wanneer Dookie van Green Day out kwamquote:Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
Helemaal gemist, maar
Wat was de shootout? Daar ben ik dan wel benieuwd naar
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:15 schreef borisz het volgende:
Ekdom eruit
Ik pleur draai nu Talkie Walkie van die Lucht
M.I.A.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is leuk om een paar keer te horen, maar ook niet meer dan dat.
Dat heb je dan ook wel verdiend, na al die weekeinden werkenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:33 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeend
Sinds 15.00 vanmiddag al. Maandag om 15.00 moet ik pas weer aan het werk
Proost!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Sersjee het volgende:
Mensen, prettige avond verder, ik ga even wat klusjes doen en daarna bier drinken met m'n voetbalkornuiten.
Ik switch tussen 3 en de lokale omroepquote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Ff naar het programma van één van 's werelds grootste radiopersonalities luisteren
Dat klinkt toch gaaf!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Ff naar het programma van één van 's werelds grootste radiopersonalities luisteren
Ik vergelijk de luistercijfers altijd met dezelfde periode van het jaar ervoor, omdat het in bepaalde maanden standaard is dat bepaalde zenders dalen en stijgen wat betreft luistercijfers (bijvoorbeeld Radio1 in de zomer vanwege de Tour en Radio2 in december vanwege de Top2000). Maar ook ten opzichte van vorig jaar is er winst geboektquote:Op donderdag 13 november 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
3FM heeft zeker alle reden om een feestje te vieren
+0,3.
Veronica scoort ook een record nu rick v V bij Veronica zit.
Die cijfers heb ik nog niet bekekenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vergelijk de luistercijfers altijd met dezelfde periode van het jaar ervoor, omdat het in bepaalde maanden standaard is dat bepaalde zenders dalen en stijgen wat betreft luistercijfers (bijvoorbeeld Radio1 in de zomer vanwege de Tour en Radio2 in december vanwege de Top2000). Maar ook ten opzichte van vorig jaar is er winst geboekt
Wat een leuke dag vandaag. Wie weet moet Michiel straks ineens naar huis
volledig en compleet toeval!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Is dat nou toeval, of wist je dat je zo'n (respectloos) figuur aan de telefoon zou krijgen?
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
3FM heeft zeker alle reden om een feestje te vieren
+0,3.
Veronica scoort ook een record nu rick v V bij Veronica zit.
En ik geloof eigenlijk dat toeval niet bestaat....quote:Op donderdag 13 november 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In dat geval kun je niets anders dan respect voor het lot hebben
Het lot is ook wat anders dan toeval. Het tegenovergestelde zelfs.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik geloof eigenlijk dat toeval niet bestaat....
Ff doorklikken en je komt er achter dat het 105 euro kostquote:The Killers Hmh
Laatste Tickets Concert 12 Maart 09 Tickets Concert The Killers in HMH
Tickets-Concerten.nl/TheKillers
Dat soort verkopers moeten ze echt kapotschietenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nu de volgende reclame bij mn google-ads staan:
[..]
Ff doorklikken en je komt er achter dat het 105 euro kost
Lijkt mij ook niet legaal. Dat ze dan zo makkelijk via google reclame kunnen maken. Of is er niemand die dat controleert?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort verkopers moeten ze echt kapotschieten. En de mensen die daar nog kopen.....
![]()
.
Die verkoop is (nog) legaal, dus die reclame kan en mag gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet legaal. Dat ze dan zo makkelijk via google reclame kunnen maken. Of is er niemand die dat controleert?
Daar dacht ik dus ook meteen aan...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Kate Ryan... zou de requester geïnspireerd zijn door het RabRadio Popduel van vanmiddag? Daar kwam een vraag over precies dit nummer in voor!
Dat wel, maar volgens mij staat al het verkeer tussen Elden en het Gelredome wel stil.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Tussen Elden en het Gelredome 2km file... Zit daar überhaupt wel 1km tussen?
Och, je hoort soms wel vaker vreemde filemeldingen. Een tijdje terug hoorde ik bijvoorbeeld "De A5 Hoofddorp-Haarlem is afgesloten tussen knooppunt De Hoek en knooppunt Raasdorp"...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Tussen Elden en het Gelredome 2km file... Zit daar überhaupt wel 1km tussen?
Klopt.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha leest toch michiels mail
tis al goed, je bent niet de enigequote:
Okay.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis al goed, je bent niet de enige
Je hebt dus een mailbom gestuurd...?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Okay.
Heb gewoon altijd zo iets van: "Dit wil ik hebben!", en dan overdrijf ik wel eens met mn emails.
dat is overdrevenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt dus een mailbom gestuurd...?
Slechts acht mailtjes!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt dus een mailbom gestuurd...?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuigquote:Op donderdag 13 november 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dan 11 dat is het gekkengetal, past wat beter in deze tijd
Als ik het goed heb onthouden zal dat ergens eind deze maand gebeuren, nog even geduld dus.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:56 schreef Treezz het volgende:
Yow hallo
Zeg, michiel veenstra word toch papa... of is da al gebeurt., heb namelijk nog niks gehoord erover..
jonas brothersquote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
Dus dit zijn de Jonas Brothers? Ik dacht tijdens dat single-strijd fragmentje dat het Shania Twain was!
Oke dan, ik ben benieuwd,quote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden zal dat ergens eind deze maand gebeuren, nog even geduld dus.
Que ?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef gerbenp het volgende:
Och god toch, extra nieuwsuitzending op RTL4..
Ja dat is dat 17 jarig modelletje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef Treezz het volgende:
[..]
Oke dan, ik ben benieuwd,
hebben jullie ook al iets gehoord over de vriendin van giel, wie het nu is ?
Kan je niet je PC en je TV naast elkaar zetten? Dan kan je het allebei tegelijkertijd doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet nog kiezen wat ik morgen ga doen, ekstra weekend luisteren of Domino Day kijken
DD begint toch pas om 21.00 dus eerst EWquote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet nog kiezen wat ik morgen ga doen, ekstra weekend luisteren of Domino Day kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |