Heppie Luis is inderdaad erger dan Leaf. Niet veel, maar toch.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
"Jij denkt dat Leaf het allerergste is"
Ja, Hans Kraay is duidelijk erger
Dat lag niet aan Ziggoquote:Op donderdag 13 november 2008 13:48 schreef Marc63 het volgende:
Blijkbaar is Ziggo het niet eens met de zendtijd die deze indecent proposal band krijgt, want ze gooiden er ff een witje in.
Tja... als internet, tv en radio zo vaak stoort als hier, dan geef je al snel Ziggo de schuld.quote:
Mooi teaser naar q-musicquote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... http://www2.rickvanvelthu(...)en+mobiele+telefoon/
Zal kijken wat ik voor U kan doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kunt U Alphabeat niet naar de eeuwige jachtvelden schoppen?!
Deze mag dan ook wel gelijk meequote:Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor U kan doen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor U kan doen.
Ja, nu moet je niet gaan zitten doen alsof iedereen Amy McDonald al kent hoor! Er zijn ook mensen die al een lange tijd in een donker holletje in een ver weggstopt land zitten. Die voelen zich door zulke uitspraken heel erg aangevallen.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
!
Amy McDonald verveelt ook gelukkig nog steeds niet.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja, nu moet je niet gaan zitten doen alsof iedereen Amy McDonald al kent hoor! Er zijn ook mensen die al een lange tijd in een donker holletje in een ver weggstopt land zitten. Die voelen zich door zulke uitspraken heel erg aangevallen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja, nu moet je niet gaan zitten doen alsof iedereen Amy McDonald al kent hoor! Er zijn ook mensen die al een lange tijd in een donker holletje in een ver weggstopt land zitten. Die voelen zich door zulke uitspraken heel erg aangevallen.![]()
Jason Mraz mag ook welquote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kunt U Alphabeat niet naar de eeuwige jachtvelden schoppen?!
Voor mensen die het afgelopen jaar geen radio hebben geluisterd dus.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]!
Blijft toch wel enigszins onbegrijpelijk dat die plaat steeds maar weer in die playlist terecht komt.
Goede pluggersquote:Op donderdag 13 november 2008 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]!
Blijft toch wel enigszins onbegrijpelijk dat die plaat steeds maar weer in die playlist terecht komt.
Of een zendercoördinator die uit de muziekbusiness komt in plaats van het radiowereldje.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goede pluggersof anders iemand met beroerde smaak
Jaquote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Dandelion het volgende:
zal ik me maar stiekem in een hoekje gaan zitten schamen omdat ik amy macdonald wel leuk vind?
Voor mij hoef je je niet te schamen. Ik ben geen fan van haar, maar ik klaag om het feit dat haar platen kapot gedraaid worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Dandelion het volgende:
zal ik me maar stiekem in een hoekje gaan zitten schamen omdat ik amy macdonald wel leuk vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |