dat is overdrevenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt dus een mailbom gestuurd...?
Slechts acht mailtjes!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt dus een mailbom gestuurd...?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuigquote:Op donderdag 13 november 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dan 11 dat is het gekkengetal, past wat beter in deze tijd
Als ik het goed heb onthouden zal dat ergens eind deze maand gebeuren, nog even geduld dus.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:56 schreef Treezz het volgende:
Yow hallo
Zeg, michiel veenstra word toch papa... of is da al gebeurt., heb namelijk nog niks gehoord erover..
jonas brothersquote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
Dus dit zijn de Jonas Brothers? Ik dacht tijdens dat single-strijd fragmentje dat het Shania Twain was!
Oke dan, ik ben benieuwd,quote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden zal dat ergens eind deze maand gebeuren, nog even geduld dus.
Que ?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef gerbenp het volgende:
Och god toch, extra nieuwsuitzending op RTL4..
Ja dat is dat 17 jarig modelletje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef Treezz het volgende:
[..]
Oke dan, ik ben benieuwd,
hebben jullie ook al iets gehoord over de vriendin van giel, wie het nu is ?
Kan je niet je PC en je TV naast elkaar zetten? Dan kan je het allebei tegelijkertijd doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet nog kiezen wat ik morgen ga doen, ekstra weekend luisteren of Domino Day kijken
DD begint toch pas om 21.00 dus eerst EWquote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet nog kiezen wat ik morgen ga doen, ekstra weekend luisteren of Domino Day kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |