Lijkt mij ook niet legaal. Dat ze dan zo makkelijk via google reclame kunnen maken. Of is er niemand die dat controleert?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort verkopers moeten ze echt kapotschieten. En de mensen die daar nog kopen.....
![]()
.
Die verkoop is (nog) legaal, dus die reclame kan en mag gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet legaal. Dat ze dan zo makkelijk via google reclame kunnen maken. Of is er niemand die dat controleert?
Daar dacht ik dus ook meteen aan...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Kate Ryan... zou de requester geïnspireerd zijn door het RabRadio Popduel van vanmiddag? Daar kwam een vraag over precies dit nummer in voor!
Dat wel, maar volgens mij staat al het verkeer tussen Elden en het Gelredome wel stil.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Tussen Elden en het Gelredome 2km file... Zit daar überhaupt wel 1km tussen?
Och, je hoort soms wel vaker vreemde filemeldingen. Een tijdje terug hoorde ik bijvoorbeeld "De A5 Hoofddorp-Haarlem is afgesloten tussen knooppunt De Hoek en knooppunt Raasdorp"...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Tussen Elden en het Gelredome 2km file... Zit daar überhaupt wel 1km tussen?
Klopt.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha leest toch michiels mail
tis al goed, je bent niet de enigequote:
Okay.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis al goed, je bent niet de enige
Je hebt dus een mailbom gestuurd...?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Okay.
Heb gewoon altijd zo iets van: "Dit wil ik hebben!", en dan overdrijf ik wel eens met mn emails.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |