Proost!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Sersjee het volgende:
Mensen, prettige avond verder, ik ga even wat klusjes doen en daarna bier drinken met m'n voetbalkornuiten.
Ik switch tussen 3 en de lokale omroepquote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Ff naar het programma van één van 's werelds grootste radiopersonalities luisteren
Dat klinkt toch gaaf!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Ff naar het programma van één van 's werelds grootste radiopersonalities luisteren
Ik vergelijk de luistercijfers altijd met dezelfde periode van het jaar ervoor, omdat het in bepaalde maanden standaard is dat bepaalde zenders dalen en stijgen wat betreft luistercijfers (bijvoorbeeld Radio1 in de zomer vanwege de Tour en Radio2 in december vanwege de Top2000). Maar ook ten opzichte van vorig jaar is er winst geboektquote:Op donderdag 13 november 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
3FM heeft zeker alle reden om een feestje te vieren
+0,3.
Veronica scoort ook een record nu rick v V bij Veronica zit.
Die cijfers heb ik nog niet bekekenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vergelijk de luistercijfers altijd met dezelfde periode van het jaar ervoor, omdat het in bepaalde maanden standaard is dat bepaalde zenders dalen en stijgen wat betreft luistercijfers (bijvoorbeeld Radio1 in de zomer vanwege de Tour en Radio2 in december vanwege de Top2000). Maar ook ten opzichte van vorig jaar is er winst geboekt
Wat een leuke dag vandaag. Wie weet moet Michiel straks ineens naar huis
volledig en compleet toeval!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Is dat nou toeval, of wist je dat je zo'n (respectloos) figuur aan de telefoon zou krijgen?
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
3FM heeft zeker alle reden om een feestje te vieren
+0,3.
Veronica scoort ook een record nu rick v V bij Veronica zit.
En ik geloof eigenlijk dat toeval niet bestaat....quote:Op donderdag 13 november 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In dat geval kun je niets anders dan respect voor het lot hebben
Het lot is ook wat anders dan toeval. Het tegenovergestelde zelfs.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik geloof eigenlijk dat toeval niet bestaat....
Ff doorklikken en je komt er achter dat het 105 euro kostquote:The Killers Hmh
Laatste Tickets Concert 12 Maart 09 Tickets Concert The Killers in HMH
Tickets-Concerten.nl/TheKillers
Dat soort verkopers moeten ze echt kapotschietenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nu de volgende reclame bij mn google-ads staan:
[..]
Ff doorklikken en je komt er achter dat het 105 euro kost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |