Alweer zo'n prachtige post van jouquote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef GGMM het volgende:
Wat een faaltopic.
Nog 1 gemaakt door een boer? Waar dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja godver niemand maakt een topic, maak ik er 1 is ie dubbel vanwege zo;n boer die geeneens OP maakt
Idd, is zo'n figuur je voor, beetje jammer want jou topic had wel inhoud.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja godver niemand maakt een topic, maak ik er 1 is ie dubbel vanwege zo;n boer die geeneens OP maakt
Roda loot i.i.g. tegen Heerenveen.. vorig seizoen tegen heracles én de graafschap 2 x achter elkaar gespeeld (competitie en beker) en nu tegen Willem II ook weer, en aangezien PSV er al uit ligt moet het wel de 21e januari tegen Heerenveen wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer dat we vanwege feyenoord nog een dag moeten wachten op de loting... zonder feyenoord want HHCH wint dat gewoon natuurlijk.
Amateurs tegen jupiler league, en dan heb je nog maar 0 1e divisieploegen! Alhoewel ik Achilles niet echt goed vind.. Wonnen we vorig jaar de Amateurbeker van. Lienden weet ik niet, ik heb alleen de samenvatting gezien.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:44 schreef Dos37 het volgende:
AZ
Volendam
Groningen
Twente
Achilles
Lienden
Sparta
Dordrecht
Roda JC
Graafschap
NAC
NEC
Excelsior
Heerenveen
Ado den Haag
Feyenoord/HHC
2/3 amateurs, 2 jupiler league nog maar.
En dan vergat ik nog 2x excelsior in 3 weken, en uiteraard 2x feyenoord (laatste speeldag + bekerfinale)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:19 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Roda loot i.i.g. tegen Heerenveen.. vorig seizoen tegen heracles én de graafschap 2 x achter elkaar gespeeld (competitie en beker) en nu tegen Willem II ook weer, en aangezien PSV er al uit ligt moet het wel de 21e januari tegen Heerenveen worden
Dat was leuk toen he?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef NoMercy285 het volgende:
en uiteraard 2x feyenoord (laatste speeldag + bekerfinale)
Het is gewoon een klote zender. Alles duurt daar eeuwen. Reclameblokken van een kwartier etc..quote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef The_Verve het volgende:
Schiet maar even op, RTL. Gister ook al veel te lang zitten wachten op de samenvattingen...
quote:Roda JC - Lienden
ADO Den Haag - FC Twente
Feyenoord - SC Heerenveen
NEC - Sparta Rotterdam
FC Dordrecht - De Graafschap
NAC Breda - FC Groningen
AZ - Achilles '29
FC Volendam - Excelsior
Bijna daar heb je niks aanquote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef uitje4life het volgende:
Hadden we bijna Sparta thuis gehad...... Was wel leuk geweest.
Zekers. En niet alleen de onze, maar ook mogen Feyenoord en Heerenveen elkaar alvast uitschakelen, en NAC en Groningen ook nog eens, dus je bent er sowieso twee kwijt! Het is echt de perfecte loting gewoon!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Bijna daar heb je niks aananders zou ik zeggen ... gelukkig hebben wij Roda JC niet ( slechte bekerherineringen aan
)
Dat is de angst die men heeft voor ons. En terecht natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Lig jij er liever tegen een amateurploeg uit dan dat je de volgende ronde naar kerkrade moet?!?!
quote:Erik de Kruijk: held van de Betuwe
Erik de Kruijk is sinds woensdagavond één van de hoofdrolspelers in het ’sprookje van FC Lienden’. De geboren en getogen Ameidenaar knalde namelijk eigenhandig de zondag-hoofdklasser, een decennium geleden nog uitkomend in de vijfde klasse, langs eredivisionist Vitesse. ,,Toen de bal van mijn voet ging voelde ik al dat ’ie er in zou vliegen,’’ verklaart de 23-jarige aanvaller een dag later, nadat de kruitdampen in het Betuwse dorp enigszins zijn opgetrokken.
JAN-DIRK VERHEY
AMEIDE
Tien minuten voor het eind van de officiële speeltijd kreeg FC Lienden, getraind door de bloedfanatieke oud-prof en tv-persoonlijkheid Hans Kraay junior, op 25 meter van het doel van Vitesse een vrije trap na een handsbal van rechtsback Paul Verhage. Erik de Kruijk, die niet in de basis startte vanwege een lichte blessure en zodoende pas twintig minuten na rust zijn opwachting maakte, ontfermde zich over het speeltuig. ,,Ik wilde ’em eerst vol met de wreef nemen, maar ik zag op het laatste moment dat de keeper van Vitesse, Piet Velthuizen, een stapje naar links maakte. Daardoor kwam de hoek waar de muur voor stond net iets meer vrij. Toen besloot ik om de bal met gevoel te trappen. Hij vloog schitterend in de bovenhoek. Piet Velthuizen verklapte me na afloop dat hij volstrekt kansloos was.’’
Het was in de slotfase nog even billenknijpen voor FC Lienden, al kreeg Vitesse niet echt veel uitgespeelde kansen. ,,Vooraf denk je dat je kansloos bent, normaal gesproken is dat ook zo,’’ weet De Kruijk. ,,Maar de winst is eigenlijk niet eens onterecht te noemen. Vitesse bakte er gewoon weinig van en wij speelden een puike pot.’’
Erik de Kruijk, oud-speler van Ameide, Willem II en Heerjansdam, kreeg in het Betuwse plaatsje steun van een bus vol met dorpsgenoten. ,,En er waren er ook nog genoeg die zelf met de auto uit Ameide zijn gekomen. Al die steun was geweldig, de sfeer was sowieso fantastisch,’’ doelt De Kruijk op het met 2500 toeschouwers tot de nok toe gevulde sportpark De Abdijhof. Rechtspoot De Kruijk noemt zijn juweeltje van eergisteren één van de hoogtepunten uit zijn voetballoopbaan. ,,Ik heb met Willem II twaalf wedstrijden gespeeld in de eredivisie, dat is ook onvergetelijk.’’
De Kruijk reed woensdagavond uiteraard niet meer terug naar de Alblasserwaard. ,,We hebben tot half vier gefeest,’’ verklaart hij. ,,Ik heb maar bij onze elftalleider geslapen. Ik had vanochtend (donderdag, JDV) ook vrij genomen, dat is uiteindelijk de gehele dag geworden.’’
Erik de Kruijk is bezig aan zijn tweede jaargang bij FC Lienden. Hij werd door Hans Kraay junior zelf benaderd na een eenjarig avontuur bij Heerjansdam. ,,Lienden is echt een dorpsclub, dat bevalt me uitstekend. We hebben een leuke spelersgroep,’’ vindt De Kruijk. De club speelt nu sinds drie seizoenen op het hoogste amateurniveau. In de jaren daarvoor werd bijna jaarlijks een stapje omhoog gemaakt. Lienden doet voor het eerst in de clubgeschiedenis mee in het betaalde bekertoernooi. Met competitietegenstander Achilles’29 is het de enige amateurclub die tot de laatste zestien doordrong.
Erik de Kruijk hoopte donderdagmiddag wederom een mooie club uit het betaalde voetbal. ,,Het is jammer dat Ajax en PSV, waar ik fan van ben, al zijn uitgeschakeld.’’
De loting donderdagavond laat leverde FC Lienden niet bepaald een droomtegenstander op. De Kruijk en consorten moeten op 20, 21 of 22 januari in de achtste finales naar Kerkrade om Roda JC te bestrijden.
Beetje overdreven.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Hans Kraaij excuseert zich bij Roda-aanhang zaterdag 15 nov 2008 13:14uur
Hans Kraaij biedt de achterban van Roda JC excuses aan voor zijn reactie op de bekerloting. Als trainer van de amateurclub Lienden treft Kraaij in de volgende ronde Roda JC in Kerkrade. De TV-presentator betitelde die loting als "een strafkamp". Oliedom, zo zegt Kraaij nu.
De oud-voetballer verklaart zijn uitspraak uit emotie. "Ik vind Roda een prachtige club", aldus Kraaij. "Vorige week heb ik nog aangegeven dat ik er graag trainer zou worden."
Als goedmaker naar de Kerkraadse aanhang wil Hans Kraaij op een supportersavond van Roda JC persoonlijk zijn excuses komen aanbieden.
Waar niet? MVV vond hij ook een prachtige club, zei hij bij Voetbal International... Beetje Petrovic-achtig dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:
De oud-voetballer verklaart zijn uitspraak uit emotie. "Ik vind Roda een prachtige club", aldus Kraaij. "Vorige week heb ik nog aangegeven dat ik er graag trainer zou worden."
Clubliefde bestaat niet meer in Nederland.quote:Op zondag 16 november 2008 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
"FC Den Bosch zal altijd zijn club blijven" heeft ie ook meer dan eens geroepen.
Evenals alle 37 andere clubs waar ie ooit heeft gespeeld natuurlijk.
Onzin. Tuurlijk bestaat dat nog wel. Maar niet bij Kraay en consorten helaas...quote:Op zondag 16 november 2008 00:38 schreef toma het volgende:
[..]
Clubliefde bestaat niet meer in Nederland.
quote:Speelschema KNVB-beker
ZEIST - De KNVB heeft woensdag het speelschema voor de achtste finales van de KNVB-beker bekendgemaakt. Feyenoord en SC Heerenveen treffen elkaar op dinsdagavond 20 januari om 20.45 uur. Het duel is rechtstreeks op televisie te volgen.
Op woensdag 21 januari is NAC Breda - FC Groningen de livewedstrijd, een dag later gevolgd door ADO Den Haag - FC Twente. Van de andere duels wordt FC Dordrecht - De Graafschap op dinsdag (20.00 uur) afgewerkt. AZ - Achilles'29, FC Volendam - Excelsior, NEC - Sparta Rotterdam en Roda JC - Lienden staan woensdag geprogrammeerd. Al deze duels beginnen om 20.00 uur.
Superboerenquote:Sjoerd Rensen
Bart van Muyen
Ruud Kras
Johan Versluis
Reinhard Breinburg
Nito Sequeira (Kpv)
Guy Ramos (Kpv)
Marcel van der Sloot
Nick Coster
Cecilio Lopes (C) (Kpv)
Eddy Putter
quote:Erik Heijblok (C)
René Bot
Stephan Keller (Zwi)
Leon Hese
Purrel Fränkel
Resit Schuurman
Rogier Meijer
Joep van den Ouweland
Jason Oost
Luuk de Jong
Ben Sahar (Isr)
Gisteren 1.9 voor Graafschap bij Unibet.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef Adothehague het volgende:
er is niks aan de hand.
misschien hebben er aziaten zich mee bemoeit maar meer ook niet.
zon Yung ZE type die ze in Belgie ook hadden.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=28979&part=sportsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef Mindstate het volgende:
Is er een inet stream? heb hier geen toegang tot een tv
Vanmorgen was 'ie ook al bezig bij Evers staat op. Had 'ie het weer over een flinke drankrekening gisteravond en flink wat alcohol?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef de_boswachter het volgende:
Kraaij net bij de Koen en Sander show
Wat een held.
Nee ditmaal ging ie de voorzitter van FC Lienden vragen voor een contractverlenging van 5,5 jaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmorgen was 'ie ook al bezig bij Evers staat op. Had 'ie het weer over een flinke drankrekening gisteravond en flink wat alcohol?
Djimmie van Puttenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef Gatalin het volgende:
Voor de liefhebbers:
Opstelling AZ: Joey Didulica, Gill Swerts, Kew Jaliens, Kees Luijckx, Sébastien Pocognoli, Nick van der Velden, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Simon Poulsen, Graziano Pellè, Moussa Dembélé.
Opstelling Achilles’29: Stefan Kersten, Djimmie van Putten, Roy Grootaert, Sip Walraven, Peter Hendriks, Ivo Rigter, Thijs Hendriks, Tim Verhoeven, Bob Verweij, Gradus Hempenius, Luuk d'Hooghe.
Scheidsrechter: Danny Makkelie
Klopt. Met de broers Peter, Frits, Michiel en volgens mij ook nog een zusje toch? Volgens mij hebben al die jongens ooit wel eens bij een bvo gezeten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Djimmie van Putten
Stonden ooit nog eens met de hele familie in de Voetbal International.
Oh boy, gonna be a long evening.quote:Voorzet Van der Velden....Pellè kopt op de lat!
Peter en Frits en Djimmie volgens mij bij Nec. Daarna Djimmie volgens mij nog bij VVV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:08 schreef Strooper het volgende:
[..]
Klopt. Met de broers Peter, Frits, Michiel en volgens mij ook nog een zusje toch? Volgens mij hebben al die jongens ooit wel eens bij een bvo gezeten.
Yay.quote:12 min
Wat een blunder van de keeper
12 min
GOAL!! Pocognoli geeft laag voor....keeper Kerstens klemt de bal achter de lijn
Ex-NEC en VVV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Silenus het volgende:
Roy Grootaert zegt me ook wel iets?
Less is more.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef xFriendx het volgende:
AZ 1-0 voor met de rust, niet bepaald een monsterscore...
Wat lief van je.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef RayMania het volgende:
NEC mag wat mij betreft wel de beker winnen.
Van mij Volendamquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef RayMania het volgende:
NEC mag wat mij betreft wel de beker winnen.
Steerquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
15 centimeter!
quote:71 min
Het publiek in Alkmaar begint wat te morren...AZ speelt niet goed
quote:73 min
Dembélé begint aan een solo...loopt door...tikt de bal binnen...GOAL!!!
Een verlenging is al briljant joh.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:44 schreef KirkLazarus het volgende:
Een vroege tegengoal is dodelijk voor zo'n amateurteam. Naarmate de wedstrijd verstrijkt gaat Lienden zonder twijfel met een beter gevoel spelen dan Roda. Alleen gaat dadelijk ook de conditie een rol spelen en ik vrees dat ze het dan toch tegen de profs afleggen.
3-0 alquote:
Kan Nederland zich op internationaal niveau weer belachelijk maken. Al doe je dat sowieso al met deze laatste acht, hoef je niet eens voor afgeslacht te worden in de voorronde van de UEFA Cup door een ploeg uit Estland of Wales.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:49 schreef KirkLazarus het volgende:
WTF is dit voor een bekertoernooi?
De Graafschap en Volendam door naar de kwartfinale, misschien Roda en ADO nog.
Lijkt wel alsof ze alvast aan de nacompetitie begonnen zijn.
Hoorde dat ie de assist had op de 1-1.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Iemand enig idee hoe Rommedahl speelde?
Wat een onzin, FA CUP Finale afgelopen jaar was Cardiff (2) - Portsmouth...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan Nederland zich op internationaal niveau weer belachelijk maken. Al doe je dat sowieso al met deze laatste acht, hoef je niet eens voor afgeslacht te worden in de voorronde van de UEFA Cup door een ploeg uit Estland of Wales.
Je ziet toch ook wel in dat dit gewoon een lachertje is? Het zegt alles over de zogenaamde "topploegen". Je hebt best kans op een finale AZ-Volendam of de Graafschap. Als AZ dan kampioen wordt, zit je met Volendam in de Europa Cup.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:55 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, FA CUP Finale afgelopen jaar was Cardiff (2) - Portsmouth...
Nee, dan kunnen we ons beter belachelijk laten maken door Heerenveen of Feyenoord.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan Nederland zich op internationaal niveau weer belachelijk maken. Al doe je dat sowieso al met deze laatste acht, hoef je niet eens voor afgeslacht te worden in de voorronde van de UEFA Cup door een ploeg uit Estland of Wales.
net of ze zich in het buitenland interesseren wie hier de cup wintquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar dit kost wel weer punten op de ranglijst en dus zal het niveau van de Nederlandse competitie verder dalen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
net of ze zich in het buitenland interesseren wie hier de cup wint
Die doen het ook niet best inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:57 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen we ons beter belachelijk laten maken door Heerenveen of Feyenoord.
NEC en Twente zitten nog in de beker, die doen het leuk in Europa nu. AZ zit er nog in, da's zelfs een titelkandidaat. En anders heb je nog Groningen, Heerenveen of NAC...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel in dat dit gewoon een lachertje is? Het zegt alles over de zogenaamde "topploegen". Je hebt best kans op een finale AZ-Volendam of de Graafschap. Als AZ dan kampioen wordt, zit je met Volendam in de Europa Cup.
Vitessequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:![]()
Van wie won Lienden vorige keer ook alweer?
Vitessequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:![]()
Vites.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:![]()
preciesquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
NEC en Twente zitten nog in de beker, die doen het leuk in Europa nu. AZ zit er nog in, da's zelfs een titelkandidaat. En anders heb je nog Groningen, Heerenveen of NAC...
Je overdrijft nogal.
AZ kan kampioen worden en een finale AZ-Volendam zou best kunnen. Het overgebleven deelnemersveld is niet echt denderend. Nu is het niveau van de Nederlandse competitie dat sowieso niet, dus wat dat betreft sluit het goed op elkaar aan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
NEC en Twente zitten nog in de beker, die doen het leuk in Europa nu. AZ zit er nog in, da's zelfs een titelkandidaat. En anders heb je nog Groningen, Heerenveen of NAC...
Je overdrijft nogal.
quote:
dan moet volendam nog 2x stunten.. dan verdienen ze het ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
AZ kan kampioen worden en een finale AZ-Volendam zou best kunnen.
Gezien het deelnemersveld hoeven ze niet te stunten. Thuis winnen van de Graafschap vind ik geen stunt. Als je dan nog een keer thuis speelt tegen een ploeg als bv NAC ligt de finaleplek voor het grijpen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dan moet volendam nog 2x stunten.. dan verdienen ze het ook
haha, zo kan het ieder seizoen wel voorkomen, als je de loting mee hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezien het deelnemersveld hoeven ze niet te stunten. Thuis winnen van de Graafschap vind ik geen stunt. Als je dan nog een keer thuis speelt tegen een ploeg als bv NAC ligt de finaleplek voor het grijpen.
Garcia welquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef TheArt het volgende:
Garcia Garcia krijgt toch een flinke elleboog en dan niet eens geel
Het komt niet elk seizoen voor dat Ajax en PSV het zo laten afweten. Je moet dus en de mazzel hebben dat de zogenaamde topclubs het laten afweten en je moet de mazzel hebben van de loting.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha, zo kan het ieder seizoen wel voorkomen, als je de loting mee hebt
Ik wil AZ best loten thuis volgende ronde, mits we zelf doorgaan natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
Meest prachtige Finale zou nu toch wel FC Twente - De Graafschap zijn, en ik denk dat het voor zowel twente, als de Graafschap zeer zeker niet onhaalbaar is om die Finale ook te halen.
Alleen AZ moet een keer ongelukkig verliezen.
Is goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik wil AZ best loten thuis volgende ronde, mits we zelf doorgaan natuurlijk.
Ook NAC - Groningen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
Dik een uur samenvattingen nu, voor 4 potjes.
Keepen met nierstenen, dan vraag je er ook om.quote:
Ze zijn hoger opgeleid dan AZ.quote:
SV'tje waard.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik zie mensen met de blote handen klappen bij AZ
Die is ook van de amateurs volgens mij, hij krijgt Van Gaal nog niet op de stang...quote:
Sierd de Vos, alom bekend toch wel. Wekelijks te horen bij Sport 1 iig.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die is ook van de amateurs volgens mij, hij krijgt Van Gaal nog niet op de stang...
Ze kunnen het spel niet eens maken tegen een amateurploeg.quote:
Verschrikkelijk ja. Debiel enthousiast over de meest kutte wedstrijden die er zijnquote:
Ja maaaar uhhh dat is uhhh moeilijk als er 4 en 5 man tegen je staanquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze kunnen het spel niet eens maken tegen een amateurploeg.![]()
Vies counterploegje is het.
Toch kan ik wel om die gast lachen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:10 schreef _Mike_ het volgende:
Hans Kraaij ik ben geil op aandacht junior
Waarom denk je dat ie trainer is van zo'n amateur clubje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
Die speech van Kraaij, die kun je als speler toch niet serieus nemen
Zelfs als traint ie de pupillen, dan wordt ie nog niet serieus genomen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie trainer is van zo'n amateur clubje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |