Vites.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:![]()
Van wie won Lienden vorige keer ook alweer?
preciesquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
NEC en Twente zitten nog in de beker, die doen het leuk in Europa nu. AZ zit er nog in, da's zelfs een titelkandidaat. En anders heb je nog Groningen, Heerenveen of NAC...
Je overdrijft nogal.
AZ kan kampioen worden en een finale AZ-Volendam zou best kunnen. Het overgebleven deelnemersveld is niet echt denderend. Nu is het niveau van de Nederlandse competitie dat sowieso niet, dus wat dat betreft sluit het goed op elkaar aan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
NEC en Twente zitten nog in de beker, die doen het leuk in Europa nu. AZ zit er nog in, da's zelfs een titelkandidaat. En anders heb je nog Groningen, Heerenveen of NAC...
Je overdrijft nogal.
quote:
dan moet volendam nog 2x stunten.. dan verdienen ze het ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
AZ kan kampioen worden en een finale AZ-Volendam zou best kunnen.
Gezien het deelnemersveld hoeven ze niet te stunten. Thuis winnen van de Graafschap vind ik geen stunt. Als je dan nog een keer thuis speelt tegen een ploeg als bv NAC ligt de finaleplek voor het grijpen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dan moet volendam nog 2x stunten.. dan verdienen ze het ook
haha, zo kan het ieder seizoen wel voorkomen, als je de loting mee hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezien het deelnemersveld hoeven ze niet te stunten. Thuis winnen van de Graafschap vind ik geen stunt. Als je dan nog een keer thuis speelt tegen een ploeg als bv NAC ligt de finaleplek voor het grijpen.
Garcia welquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef TheArt het volgende:
Garcia Garcia krijgt toch een flinke elleboog en dan niet eens geel
Het komt niet elk seizoen voor dat Ajax en PSV het zo laten afweten. Je moet dus en de mazzel hebben dat de zogenaamde topclubs het laten afweten en je moet de mazzel hebben van de loting.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha, zo kan het ieder seizoen wel voorkomen, als je de loting mee hebt
Ik wil AZ best loten thuis volgende ronde, mits we zelf doorgaan natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
Meest prachtige Finale zou nu toch wel FC Twente - De Graafschap zijn, en ik denk dat het voor zowel twente, als de Graafschap zeer zeker niet onhaalbaar is om die Finale ook te halen.
Alleen AZ moet een keer ongelukkig verliezen.
Is goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik wil AZ best loten thuis volgende ronde, mits we zelf doorgaan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |