Alweer zo'n prachtige post van jouquote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef GGMM het volgende:
Wat een faaltopic.
Nog 1 gemaakt door een boer? Waar dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja godver niemand maakt een topic, maak ik er 1 is ie dubbel vanwege zo;n boer die geeneens OP maakt
Idd, is zo'n figuur je voor, beetje jammer want jou topic had wel inhoud.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja godver niemand maakt een topic, maak ik er 1 is ie dubbel vanwege zo;n boer die geeneens OP maakt
Roda loot i.i.g. tegen Heerenveen.. vorig seizoen tegen heracles én de graafschap 2 x achter elkaar gespeeld (competitie en beker) en nu tegen Willem II ook weer, en aangezien PSV er al uit ligt moet het wel de 21e januari tegen Heerenveen wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer dat we vanwege feyenoord nog een dag moeten wachten op de loting... zonder feyenoord want HHCH wint dat gewoon natuurlijk.
Amateurs tegen jupiler league, en dan heb je nog maar 0 1e divisieploegen! Alhoewel ik Achilles niet echt goed vind.. Wonnen we vorig jaar de Amateurbeker van. Lienden weet ik niet, ik heb alleen de samenvatting gezien.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:44 schreef Dos37 het volgende:
AZ
Volendam
Groningen
Twente
Achilles
Lienden
Sparta
Dordrecht
Roda JC
Graafschap
NAC
NEC
Excelsior
Heerenveen
Ado den Haag
Feyenoord/HHC
2/3 amateurs, 2 jupiler league nog maar.
En dan vergat ik nog 2x excelsior in 3 weken, en uiteraard 2x feyenoord (laatste speeldag + bekerfinale)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:19 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Roda loot i.i.g. tegen Heerenveen.. vorig seizoen tegen heracles én de graafschap 2 x achter elkaar gespeeld (competitie en beker) en nu tegen Willem II ook weer, en aangezien PSV er al uit ligt moet het wel de 21e januari tegen Heerenveen worden
Dat was leuk toen he?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef NoMercy285 het volgende:
en uiteraard 2x feyenoord (laatste speeldag + bekerfinale)
Het is gewoon een klote zender. Alles duurt daar eeuwen. Reclameblokken van een kwartier etc..quote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef The_Verve het volgende:
Schiet maar even op, RTL. Gister ook al veel te lang zitten wachten op de samenvattingen...
quote:Roda JC - Lienden
ADO Den Haag - FC Twente
Feyenoord - SC Heerenveen
NEC - Sparta Rotterdam
FC Dordrecht - De Graafschap
NAC Breda - FC Groningen
AZ - Achilles '29
FC Volendam - Excelsior
Bijna daar heb je niks aanquote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef uitje4life het volgende:
Hadden we bijna Sparta thuis gehad...... Was wel leuk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |