Vanmorgen was 'ie ook al bezig bij Evers staat op. Had 'ie het weer over een flinke drankrekening gisteravond en flink wat alcohol?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef de_boswachter het volgende:
Kraaij net bij de Koen en Sander show
Wat een held.
Nee ditmaal ging ie de voorzitter van FC Lienden vragen voor een contractverlenging van 5,5 jaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmorgen was 'ie ook al bezig bij Evers staat op. Had 'ie het weer over een flinke drankrekening gisteravond en flink wat alcohol?
Djimmie van Puttenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef Gatalin het volgende:
Voor de liefhebbers:
Opstelling AZ: Joey Didulica, Gill Swerts, Kew Jaliens, Kees Luijckx, Sébastien Pocognoli, Nick van der Velden, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Simon Poulsen, Graziano Pellè, Moussa Dembélé.
Opstelling Achilles’29: Stefan Kersten, Djimmie van Putten, Roy Grootaert, Sip Walraven, Peter Hendriks, Ivo Rigter, Thijs Hendriks, Tim Verhoeven, Bob Verweij, Gradus Hempenius, Luuk d'Hooghe.
Scheidsrechter: Danny Makkelie
Klopt. Met de broers Peter, Frits, Michiel en volgens mij ook nog een zusje toch? Volgens mij hebben al die jongens ooit wel eens bij een bvo gezeten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Djimmie van Putten
Stonden ooit nog eens met de hele familie in de Voetbal International.
Oh boy, gonna be a long evening.quote:Voorzet Van der Velden....Pellè kopt op de lat!
Peter en Frits en Djimmie volgens mij bij Nec. Daarna Djimmie volgens mij nog bij VVV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:08 schreef Strooper het volgende:
[..]
Klopt. Met de broers Peter, Frits, Michiel en volgens mij ook nog een zusje toch? Volgens mij hebben al die jongens ooit wel eens bij een bvo gezeten.
Yay.quote:12 min
Wat een blunder van de keeper
12 min
GOAL!! Pocognoli geeft laag voor....keeper Kerstens klemt de bal achter de lijn
Ex-NEC en VVV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Silenus het volgende:
Roy Grootaert zegt me ook wel iets?
Less is more.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef xFriendx het volgende:
AZ 1-0 voor met de rust, niet bepaald een monsterscore...
Wat lief van je.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef RayMania het volgende:
NEC mag wat mij betreft wel de beker winnen.
Van mij Volendamquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef RayMania het volgende:
NEC mag wat mij betreft wel de beker winnen.
Steerquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
15 centimeter!
quote:71 min
Het publiek in Alkmaar begint wat te morren...AZ speelt niet goed
quote:73 min
Dembélé begint aan een solo...loopt door...tikt de bal binnen...GOAL!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |