abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:47:54 #51
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_63209756
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Bijna daar heb je niks aan anders zou ik zeggen ... gelukkig hebben wij Roda JC niet ( slechte bekerherineringen aan )

Lig jij er liever tegen een amateurploeg uit dan dat je de volgende ronde naar kerkrade moet?!?!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_63211863
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Lig jij er liever tegen een amateurploeg uit dan dat je de volgende ronde naar kerkrade moet?!?!
Dat is de angst die men heeft voor ons. En terecht natuurlijk!
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:29:07 #53
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63211924
HHC speelde gisteren echt goed de eerste helft zeg! Erg mooi om te zien. Maar duidelijk een lesje effectiviteit van Feyenoordkant. Lekkere voetballer trouwens, die Pedro!
Was in ieder geval erg gezellig in Emmen. Echt een gezinsuitje.
pi_63223343
Denk dat AZ m pakt die beker
pi_63224203
Er bestaan sterke vermoedens dat de wedstrijd Roda JC-Willem II van afgelopen dinsdag, die eindigde in een 1-0 overwinning voor de Limburgers, is verkocht. Frank Huizinga, woordvoerder van de KNVB en van directeur betaald voetbal Henk Kesler, werd dinsdagavond telefonisch door Telesport vooraf ingelicht over het scenario, dat zich in Kerkrade inderdaad voltrok. Zonder zelfs maar de blunderende Willem II-speler Danny Schenkel, trainer Andries Jonker, scheidsrechter Ruud Bossen of een Roda JC'er te horen, concludeerde de KNVB nog dezelfde avond dat er niks mis was met het bekerduel. Oordeelt u zelf.

Doelpuntenmaker Sekou Cissé (m) wordt gefeliciteerd door zijn Roda JC-ploeggenoten Willem Janssen en Ruud Vormer. Krijgt Roda JC de treffer in de schoot geworpen door Willem II? Er bestaan sterke vermoedens dat Roda JC-Willem II is verkocht.

Deze krant kreeg dinsdag in de late namiddag een tip dat er in Azië buitengewoon zwaar (miljoenen euro's) werd gegokt op de wedstrijd Roda JC-Willem II, met de Limburgers als zekere winnaar. Later, vlak voor het beginsignaal van arbiter Ruud Bossen, stuurde de informant een sms-bericht: 'Roda JC wint!! Kijk naar de tv vanavond!' Even later gevolgd door een telefoontje dat de inzet bij het internetgokkantoor Betfair voor een zege van Roda JC zonder direct aanwijsbare reden in korte tijd steeg van 50.000 euro naar 350.000 euro. Tijdens de wedstrijd liep dit bedrag met enige honderdduizenden euro's verder op.

Met bovenstaande wetenschap bekeek Telesport de wedstrijd en de commentaren op Roda JC-Willem II. Daarbij aangetekend dat zelfs een amateurpsycholoog weet dat met die 'bagage' bepaalde fouten meer in het oog springen dan in andere duels. Het volgende viel op:

- Na een tamme openingsfase krijgt Roda JC de eerste grote kans in de 34e minuut als Danny Mathijssen in een één tegen twee situatie blind stapt voor buitenspel. Boldizsar Bodor en Sekou Cissé gaan alleen op doelman Maikel Aerts af, maar spelen het slecht uit.

- In de 42e minuut maakt Schenkel een kapitale blunder door over een simpele terugspeelbal van Mathijssen te struikelen. Cissé loopt zo vrij op Aerts af en scoort door de benen van de Willem II-goalie 1-0.

- Commentator Leo Driessen zegt: "Schenkel zal boos zijn op zichzelf."

- Rens van Eijden (Willem II) kopt pal na rust rakelings naast.

- Willem II-trainer Jonker haalt ondanks de achterstand in de knock-outwedstrijd zijn twee beste spelers (Said Boutahar en Frank Demouge) naar de kant in respectievelijk de 45e en 54e minuut.

- Jonker na afloop: "Bij Boutahar hebben we tevoren gezegd: we gaan het proberen. Het is toch een belangrijke wedstrijd. We kijken of hij het een half uur volhoudt of een halve wedstrijd. Het werd het laatste. Demouge had problemen in zijn kuit en wordt ook nog eens twee keer vol geraakt in die kuit. Dan houdt het op. Dat heeft iedereen kunnen zien. Dan moet je wisselen."

- Analist Adrie Koster zegt in de studio, na de voorzet van presentator Humberto Tan dat Boutahar en Demouge volgens Jonker niet fit waren: "Ja, dat zegt-ie. Maar ik denk dat als er een andere wedstrijd gespeeld had moeten worden, hij ze had laten staan. Als je die spelers - ze hebben tien doelpunten gemaakt in de competitie - eruit haalt, geef je aan dat je ze rust wilt geven, dat je de competitie belangrijker vindt. Dat vind ik onbegrijpelijk."

- Na rust roept commentator Leo Driessen: "Het is niet zijn avond, van Schenkel." In de 59e minuut levert Schenkel, aangegooid door Aerts, de bal zo maar in bij Willem Janssen.

- Uit een Willem II-vrije trap mist Niels Vorthoren vijf minuten voor tijd dé kans op 1-1.

- In de 90e minuut hangt Schenkel bij een corner van Willem II opzichtig met twee handen aan de schouders van Jan-Paul Saeijs, die daardoor hands maakt. Arbiter Bossen laat doorspelen. Schenkels ploeggenoten appelleren voor een penalty, de verdediger van Willem II zelf nauwelijks.

- Jonker staat na afloop interviewer Marcel Maijer te woord.

Maijer: "Jullie hebben wel heel weinig kansen gecreëerd?"

Jonker: "Ja, dat is ook niet zo gek. De voorhoede was afgelopen zaterdag Muhamadu, Demouge, Boutahar. Nu niet."

Maijer: "Je oogt niet erg teleurgesteld?"

Jonker: "Nee, want je moet reëel zijn. We zijn gestraft voor een grote individuele fout."

Maijer: "Neem je dat Danny Schenkel nog kwalijk?"

Jonker: "Absoluut niet, absoluut niet. Ik ben een trainer die vindt dat dit een onderdeel is van het spel. Spelers moeten fouten kunnen maken zonder dat daar de doodstraf op staat van de trainer."

Maijer: "Daarna gaat-ie bijna nog een keer in de fout, wat je bijna de kop kost!"

Jonker: "Ja oké, maar als je ziet wat voor inbreng hij zaterdag had."

- De ervaring van een aantal basisspelers bij Roda JC is dat zij het idee kregen dat de Willem II'ers helemaal geen zin in de bekerwedstrijd hadden, zo weinig tegenstand ondervonden ze.

Of dat Roda JC-Willem II is verkocht of de uitslag is beinvloed door een van de deelnemers, zal boven de markt blijven hangen zolang de KNVB geen serieus onderzoek start. Een volwassen onderzoek, waarbij betrokkenen gehoord worden, kan juist bewijzen dat geen sprake is van illegale praktijken bij het bekertreffen. Zodoende kunnen alle betrokkenen ook in één klap worden bevrijd van iedere mogelijke verdachtmaking. Zoals ook Willem II-trainer Andries Jonker voorstelt.

http://www.wedden-op-spor(...)da-jc-willem-ii.html
pi_63224262
Nog een stukje uit de Dordtenaar met Lienden-held De Kruijk:
quote:
Erik de Kruijk: held van de Betuwe

Erik de Kruijk is sinds woensdagavond één van de hoofdrolspelers in het ’sprookje van FC Lienden’. De geboren en getogen Ameidenaar knalde namelijk eigenhandig de zondag-hoofdklasser, een decennium geleden nog uitkomend in de vijfde klasse, langs eredivisionist Vitesse. ,,Toen de bal van mijn voet ging voelde ik al dat ’ie er in zou vliegen,’’ verklaart de 23-jarige aanvaller een dag later, nadat de kruitdampen in het Betuwse dorp enigszins zijn opgetrokken.

JAN-DIRK VERHEY

AMEIDE

Tien minuten voor het eind van de officiële speeltijd kreeg FC Lienden, getraind door de bloedfanatieke oud-prof en tv-persoonlijkheid Hans Kraay junior, op 25 meter van het doel van Vitesse een vrije trap na een handsbal van rechtsback Paul Verhage. Erik de Kruijk, die niet in de basis startte vanwege een lichte blessure en zodoende pas twintig minuten na rust zijn opwachting maakte, ontfermde zich over het speeltuig. ,,Ik wilde ’em eerst vol met de wreef nemen, maar ik zag op het laatste moment dat de keeper van Vitesse, Piet Velthuizen, een stapje naar links maakte. Daardoor kwam de hoek waar de muur voor stond net iets meer vrij. Toen besloot ik om de bal met gevoel te trappen. Hij vloog schitterend in de bovenhoek. Piet Velthuizen verklapte me na afloop dat hij volstrekt kansloos was.’’

Het was in de slotfase nog even billenknijpen voor FC Lienden, al kreeg Vitesse niet echt veel uitgespeelde kansen. ,,Vooraf denk je dat je kansloos bent, normaal gesproken is dat ook zo,’’ weet De Kruijk. ,,Maar de winst is eigenlijk niet eens onterecht te noemen. Vitesse bakte er gewoon weinig van en wij speelden een puike pot.’’

Erik de Kruijk, oud-speler van Ameide, Willem II en Heerjansdam, kreeg in het Betuwse plaatsje steun van een bus vol met dorpsgenoten. ,,En er waren er ook nog genoeg die zelf met de auto uit Ameide zijn gekomen. Al die steun was geweldig, de sfeer was sowieso fantastisch,’’ doelt De Kruijk op het met 2500 toeschouwers tot de nok toe gevulde sportpark De Abdijhof. Rechtspoot De Kruijk noemt zijn juweeltje van eergisteren één van de hoogtepunten uit zijn voetballoopbaan. ,,Ik heb met Willem II twaalf wedstrijden gespeeld in de eredivisie, dat is ook onvergetelijk.’’

De Kruijk reed woensdagavond uiteraard niet meer terug naar de Alblasserwaard. ,,We hebben tot half vier gefeest,’’ verklaart hij. ,,Ik heb maar bij onze elftalleider geslapen. Ik had vanochtend (donderdag, JDV) ook vrij genomen, dat is uiteindelijk de gehele dag geworden.’’

Erik de Kruijk is bezig aan zijn tweede jaargang bij FC Lienden. Hij werd door Hans Kraay junior zelf benaderd na een eenjarig avontuur bij Heerjansdam. ,,Lienden is echt een dorpsclub, dat bevalt me uitstekend. We hebben een leuke spelersgroep,’’ vindt De Kruijk. De club speelt nu sinds drie seizoenen op het hoogste amateurniveau. In de jaren daarvoor werd bijna jaarlijks een stapje omhoog gemaakt. Lienden doet voor het eerst in de clubgeschiedenis mee in het betaalde bekertoernooi. Met competitietegenstander Achilles’29 is het de enige amateurclub die tot de laatste zestien doordrong.

Erik de Kruijk hoopte donderdagmiddag wederom een mooie club uit het betaalde voetbal. ,,Het is jammer dat Ajax en PSV, waar ik fan van ben, al zijn uitgeschakeld.’’

De loting donderdagavond laat leverde FC Lienden niet bepaald een droomtegenstander op. De Kruijk en consorten moeten op 20, 21 of 22 januari in de achtste finales naar Kerkrade om Roda JC te bestrijden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63224381
Tegen Sparta Saaie kuttegenstander.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_63224709
Lijkt me wel apart gisteren om HHC-trainer te zijn.

Zit je in de rust je ploeg gigantisch te prijzen en complimenteren en dan is het binnen acht minuten na rust gewoon afgelopen...
www.thuisuiteten.nl
pi_63224771
Kraaij over loting Roda: 'strafkamp'

Een strafkamp in Limburg. Zo noemt Hans Kraaij junior, de trainer van amateurclub FC Lienden, de bekerwedstrijd van zijn club tegen Roda. In de achtste finales van het bekertoernooi lootte Roda een thuiswedstrijd tegen de amateurs.

Dit tot ontzetting van Kraaij, die dinsdag nog met Lienden Vitesse uitschakelde. Tegenover Omroep Gelderland zei Kraaij dat het voelde als een ontslag. 'Deze loting heeft voor ons generlei waarde, het is als een strafkamp in Limburg', aldus de coach.

[ Bericht 9% gewijzigd door Biertjuhhhh op 14-11-2008 17:12:30 ]
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:41:51 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63225865
Ik heb werkelijk geen idee wat ie bedoeld
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:17:58 #62
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63227998
Roda uit. Dat vind ik ook geen echt mooi affiche na de stunt tegen Vitesse. Maar strafkamp is overdreven
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 15 november 2008 @ 00:36:03 #63
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63236336
Kraaij jr. is gewoon een randdebiel, als dat al niet duidelijk was.
pi_63246645
Hans Kraaij excuseert zich bij Roda-aanhang zaterdag 15 nov 2008 13:14uur
Hans Kraaij biedt de achterban van Roda JC excuses aan voor zijn reactie op de bekerloting. Als trainer van de amateurclub Lienden treft Kraaij in de volgende ronde Roda JC in Kerkrade. De TV-presentator betitelde die loting als "een strafkamp". Oliedom, zo zegt Kraaij nu.

De oud-voetballer verklaart zijn uitspraak uit emotie. "Ik vind Roda een prachtige club", aldus Kraaij. "Vorige week heb ik nog aangegeven dat ik er graag trainer zou worden."
Als goedmaker naar de Kerkraadse aanhang wil Hans Kraaij op een supportersavond van Roda JC persoonlijk zijn excuses komen aanbieden.
  Forum Admin zaterdag 15 november 2008 @ 17:44:16 #65
35723 crew  GGMM
pi_63247305
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Hans Kraaij excuseert zich bij Roda-aanhang zaterdag 15 nov 2008 13:14uur
Hans Kraaij biedt de achterban van Roda JC excuses aan voor zijn reactie op de bekerloting. Als trainer van de amateurclub Lienden treft Kraaij in de volgende ronde Roda JC in Kerkrade. De TV-presentator betitelde die loting als "een strafkamp". Oliedom, zo zegt Kraaij nu.

De oud-voetballer verklaart zijn uitspraak uit emotie. "Ik vind Roda een prachtige club", aldus Kraaij. "Vorige week heb ik nog aangegeven dat ik er graag trainer zou worden."
Als goedmaker naar de Kerkraadse aanhang wil Hans Kraaij op een supportersavond van Roda JC persoonlijk zijn excuses komen aanbieden.
Beetje overdreven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63250558
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:

Waar niet? MVV vond hij ook een prachtige club, zei hij bij Voetbal International... Beetje Petrovic-achtig dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_63253426
"FC Den Bosch zal altijd zijn club blijven" heeft ie ook meer dan eens geroepen.
Evenals alle 37 andere clubs waar ie ooit heeft gespeeld natuurlijk .
pi_63253509
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
"FC Den Bosch zal altijd zijn club blijven" heeft ie ook meer dan eens geroepen.
Evenals alle 37 andere clubs waar ie ooit heeft gespeeld natuurlijk .
Clubliefde bestaat niet meer in Nederland.
pi_63253563
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:38 schreef toma het volgende:

[..]

Clubliefde bestaat niet meer in Nederland.
Onzin. Tuurlijk bestaat dat nog wel. Maar niet bij Kraay en consorten helaas...
pi_63254284
Verrassende uitslagen .

Interessante loting met Feyenoord - Heerenveen.
pi_63346949
quote:
Speelschema KNVB-beker

ZEIST - De KNVB heeft woensdag het speelschema voor de achtste finales van de KNVB-beker bekendgemaakt. Feyenoord en SC Heerenveen treffen elkaar op dinsdagavond 20 januari om 20.45 uur. Het duel is rechtstreeks op televisie te volgen.

Op woensdag 21 januari is NAC Breda - FC Groningen de livewedstrijd, een dag later gevolgd door ADO Den Haag - FC Twente. Van de andere duels wordt FC Dordrecht - De Graafschap op dinsdag (20.00 uur) afgewerkt. AZ - Achilles'29, FC Volendam - Excelsior, NEC - Sparta Rotterdam en Roda JC - Lienden staan woensdag geprogrammeerd. Al deze duels beginnen om 20.00 uur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65146808
schopje, volgende week weer verder
pi_65254980
Morgen dagje Volendam
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_65257433
Boeruh!
pi_65257519
Lopes toch in de basis bij Dord. Ben benieuwd of Ben Sahar weer scoort.
pi_65257563
Iemand opstelling van Dordrecht en Graafschap ?
Wanneer ik de bookies mag geloven is er bij de Graafschap iets aan de hand
Geen Ben Sahar ?
U MAD?
pi_65257616
Volgens Sportweek wel.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 januari 2009 @ 19:55:04 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65257667
Dordrecht
quote:
Sjoerd Rensen
Bart van Muyen
Ruud Kras
Johan Versluis
Reinhard Breinburg
Nito Sequeira (Kpv)
Guy Ramos (Kpv)
Marcel van der Sloot
Nick Coster
Cecilio Lopes (C) (Kpv)
Eddy Putter
Superboeren
quote:
Erik Heijblok (C)
René Bot
Stephan Keller (Zwi)
Leon Hese
Purrel Fränkel
Resit Schuurman
Rogier Meijer
Joep van den Ouweland
Jason Oost
Luuk de Jong
Ben Sahar (Isr)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65257669
Thanks BS

Opstelling FC Dordrecht:
1. Sjoerd Rensen
2. Bart van Muyen
3. Ruud Kras
4. Johan Versluis
5. Reinhard Breinburg
7. Nito Sequeira
6. Guy Ramos
10. Marcel van der Sloot
8. Nick Coster
9. Cecilio Lopes
11. Eddy Putter

Opstelling De Graafschap:
1. Erik Heijblok
2. René Bot
3. Stephan Keller
4. Leon Hese
5. Purrel Fränkel
8. Resit Schuurman
6. Rogier Meijer
7. Joep van den Ouweland
10. Jason Oost
9. Luuk de Jong
11. Ben Sahar
U MAD?
pi_65257843
Die odds, hoe bizar !
pi_65257898
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die odds, hoe bizar !
Gisteren 1.9 voor Graafschap bij Unibet.
Vanmorgen 2.06 bij Betfair.
Nu 2.46 bij Betfair.
U MAD?
pi_65257991
er is niks aan de hand.
misschien hebben er aziaten zich mee bemoeit maar meer ook niet.
zon Yung ZE type die ze in Belgie ook hadden.
pi_65258039
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef Adothehague het volgende:
er is niks aan de hand.
misschien hebben er aziaten zich mee bemoeit maar meer ook niet.
zon Yung ZE type die ze in Belgie ook hadden.
geld
U MAD?
pi_65258182
Oh het is de grens/scheids.
pi_65258479
morgen achilles en lienden in actie dat hele dorp is morgen een spookdorp gek , iedereen in limburg

LIENDEN - Waren het er vrijdag nog zo'n duizend, inmiddels is het aantal volgelingen van FC Lienden in het bekeravontuur tegen Roda JC opgelopen tot meer dan twaalfhonderd.
De colonne aan dubbeldekkers vertrekt woensdag, onder politiebegeleiding rond 15.00 uur vanaf het Liendense industrieterrein De Hofstede. Zelfs vanuit Veenendaal vertrekt er woensdag een bus met zestig supporters.
pi_65258618
Vorige ronde was er toch ook al iets met Willem II en eventuele verkochte wedstrijd?
pi_65259234
Dat was hier uit bij Roda ja, was een slappe wedstrijd, eindige met 1-0, maar was verder niet veel op aan te merken in mijn ogen.. Zijn wel meerdere van die geruchten geweest de laatste jaren (NAC-Groningen oid vorig seizoen nog)
pi_65259590
Is er een inet stream? heb hier geen toegang tot een tv
pi_65260211
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef Mindstate het volgende:
Is er een inet stream? heb hier geen toegang tot een tv
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=28979&part=sports

Moet je zelf maar ff uitzoeken wat voor jou werkt, kan zijn dat je programma moet downloaden e.d., verschilt per link
pi_65261201
Nog ergens een stream van de Graafschap te vinden?
pi_65261560
Niet dat ik weet i.i.g...
pi_65261577
Wel 0-1 !
pi_65261915
Mooi, pingel Oost.
pi_65262374
yess kwartfinale here we come!
pi_65290147
Voor vanavond:

20:00 AZ - Achilles '29
20:00 NEC - Sparta
20:00 Roda JC - Lienden
20:00 FC Volendam - Excelsior

Keeper van Achilles schijnt met nierstenen te gaan keepen . Roda met de sterkste 11, Rommedahl bij NEC in de basis en Excelsior hoopt op een stunt.

De TV wedstrijd graag hier: [KNVB-Beker 21/1] Nac Breda - FC Groningen 20.45 RTL7
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:58:14 #96
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65290491
Achilles moet stunten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:00:53 #97
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_65290568
Lienden weer
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_65290611
Kraaij net bij de Koen en Sander show
Wat een held.
U MAD?
pi_65291027
Komt er een livestream van roda ?
pi_65291090
Heb wel een radiostream voor je
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties