quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ja als iedereen nou ff stopt kunnen we rustig discussieren over de evolutietheorie van Darwin en de psychoanalyse van Freudquote:
Dat klinkt mij bijzonder goed in de ( gewassen JA GERS GEWASSEN ) oortjesquote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja als iedereen nou ff stopt kunnen we rustig discussieren over de evolutietheorie van Darwin en de psychoanalyse van Freud
Wat is nou echt een goede film in dat soort? Moet ik toch eens kijken of het echt leuk is.quote:
Goaf! Ik ben nu "Het verhaal van onze voorouders" van Dawkins aan het lezen, mooi boek.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja als iedereen nou ff stopt kunnen we rustig discussieren over de evolutietheorie van Darwin en de psychoanalyse van Freud
Welke filmquote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat is nou echt een goede film in dat soort? Moet ik toch eens kijken of het echt leuk is.
Goede smaak meiskequote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
Wie postte dat van Of Montreal? Geweldig.
Ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
Wie postte dat van Of Montreal? Geweldig.
NIET ZO KANKEREN !quote:Op woensdag 12 november 2008 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
KANKER, NEE!!111!!!
GEEN WARM WATER TOT VRIJDAG.![]()
![]()
OMFGS![]()
![]()
![]()
VRIJDAG AVOND PAS EEN NIEUWE KETEL![]()
![]()
RAAAAAH!!!2@11!!1
Mijn warme douche, wat doe je?!![]()
WHAHAHHAA. Fucking PWNT.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
KANKER, NEE!!111!!!
GEEN WARM WATER TOT VRIJDAG.![]()
![]()
OMFGS![]()
![]()
![]()
VRIJDAG AVOND PAS EEN NIEUWE KETEL![]()
![]()
RAAAAAH!!!2@11!!1
Mijn warme douche, wat doe je?!![]()
Het zijn relaxte films.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat is nou echt een goede film in dat soort? Moet ik toch eens kijken of het echt leuk is.
Even naam van goede film heb ik wat te kijken vannachtquote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zijn relaxte films.![]()
Geen hollywood poespas eromheen.
Doet lekker oldskool aandenken.
MAAR DAT HEBBEN WE NIETquote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NIET ZO KANKEREN !
In afrika hebben ze heul geen water !
GA JE MAAR DOUCHEN IN DE STADSFONTEIN ! ( of DORPSPUT )
GERS MIJN OREN ZIJN WEER SCHOONquote:
GA DAN ONDER DIE SPROEIKUT VAN JE MOEDER STAANquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MAAR DAT HEBBEN WE NIET
EN IK MOET IEDERE DAG 10 KM FIETSEN, DUS 2X5 KM DAS 2X KANKERVEEL ZWETEN OP EEN DAG
ZONDER DOUCHE11!!!11!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek maar op MTV Asian screen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Even naam van goede film heb ik wat te kijken vannacht...
Zeg dat dan gelijk in godensnaamquote:
je weet dan dat mirre boos op je wordt hequote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GERS MIJN OREN ZIJN WEER SCHOON![]()
EN IK HEB TEVEEL KOFFIE GEHAD![]()
AZUMI !!quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie m'n vriend Haagse John hier in de openingspost.
elke avond naar het zwembad, even je cellulitus wegwerkenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MAAR DAT HEBBEN WE NIET
EN IK MOET IEDERE DAG 10 KM FIETSEN, DUS 2X5 KM DAS 2X KANKERVEEL ZWETEN OP EEN DAG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja moar ik heb het der al verteld aan de telefoonquote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef gers het volgende:
[..]
je weet dan dat mirre boos op je wordt he
MIJN MOEDER IS DOOD DUS DAT IS NIET ZO FRISquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GA DAN ONDER DIE SPROEIKUT VAN JE MOEDER STAAN
Snatch is tofquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Even naam van goede film heb ik wat te kijken vannacht...
Ik kan 4 weken mijn linkervoet niet wassen, dat is pas goor.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MAAR DAT HEBBEN WE NIET
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb voor jou wel wat anders, PM me maar.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk in godensnaam
Whehehehequote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MIJN MOEDER IS DOOD DUS DAT IS NIET ZO FRIS
nee, grapje, ze leeft nog
KANKER, IK WIL EEN DOUCHE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordat jij gepost had in deze reeks had ik al gemeld dat ik nu de strakste benen en kontje van het land heb door dat fietsen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Sjibble het volgende:
[..]
elke avond naar het zwembad, even je cellulitus wegwerken
en was ze boos of alleen teleurgesteldquote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja moar ik heb het der al verteld aan de telefoon
Pis in een bekertje en gooi dat over je heen, het zuur vreet alle vuiligheid weg en het is minstens zo effectief als een douchequote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MIJN MOEDER IS DOOD DUS DAT IS NIET ZO FRIS
nee, grapje, ze leeft nog
KANKER, IK WIL EEN DOUCHE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een buurmeisje van 10.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehehehe
Ga gewoon even naar de buren man !
En vraag of het buurmeisje mee doet !
ome armaquote:
Geen van beidequote:Op woensdag 12 november 2008 23:09 schreef gers het volgende:
[..]
en was ze boos of alleen teleurgesteld
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Pis in een bekertje en gooi dat over je heen, het zuur vreet alle vuiligheid weg en het is minstens zo effectief als een douche
ANAAL VERNEDEREN DIE HOER !quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een buurmeisje van 10.Maar je ziet wel dat die over 6 jaar keilekker zal zijn.
![]()
![]()
Mijn buurvrouw is lekker daarintegen.
Pis is niet zuur.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Pis in een bekertje en gooi dat over je heen, het zuur vreet alle vuiligheid weg en het is minstens zo effectief als een douche
ow danquote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geen van beide
Ze vond het wel grappig dat ik zo fucking hyper was.
Zolang ik maar niet zoveel drink als normaal gaat alles prima
Daarnaast is ochtendurine ook nog is erg gezond.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die extra titel naast je naamquote:
N00b-alert!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die extra titel naast je naam
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
ANAAL VERNEDEREN DIE HOER !
( dat meisje dan he)
quote:
Als je in de woestijn loopt moet je over je shirt heenpissen en deze om je hoofd binden om te zorgen dat je hersenpan niet overhit raaktquote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jazeker! Daar gaan we weer aan werken. Eerst een kind op de wereld zetten.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef gers het volgende:
[..]
ome arma![]()
komen je negerianen nog terug
Ja wat !quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Zotheid het volgende:![]()
Als er een hemel zou bestaan zou deze muziek daar zijn.
dan wordt dus de hele week keihard neuqenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Volgende week komt ze thuis !
Discoveryquote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je in de woestijn loopt moet je over je shirt heenpissen en deze om je hoofd binden om te zorgen dat je hersenpan niet overhit raakt
Omdat ik de bom ben.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die extra titel naast je naam
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jazeker! Daar gaan we weer aan werken. Eerst een kind op de wereld zetten.
Ik zou allereerst al het drinken dat je hebt meegenomen opdrinken, alvorens je besluit over je shirt te pissen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je in de woestijn loopt moet je over je shirt heenpissen en deze om je hoofd binden om te zorgen dat je hersenpan niet overhit raakt
Weekje vrij nemenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
dan wordt dus de hele week keihard neuqen
Kindjesquote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
dit is geen oud sc nb wordt ook al pappa
of tijdens je werkquote:
quote:
Neenquote:
Heb hier 9 jaar lopen kloten op FOK. Moet me toch een keer voortplanten.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
dit is geen oud sc nb wordt ook al pappa
Ik maar dan moet je wel morgen naar Zutphen komenquote:
dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
Al zijn die treinen wel ideaal om keihard in te batsen
Samen met mijn Noorsequote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
En dan jezelf de hele week lamlazarus zuipen.
Hoe ver is dat van Assendelft?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik maar dan moet je wel morgen naar Zutphen komen
Is je chick zwanger?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
Al zijn die treinen wel ideaal om keihard in te batsen
2x de helftquote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe ver is dat van Assendelft?
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net gedouched was vét chill.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
A glass of piss a day keeps the doctor awayquote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarnaast is ochtendurine ook nog is erg gezond.![]()
Alle vitamines die je hebt uitgepist.
Whehehequote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Is je chick zwanger?![]()
Nou wees niet getreurd, ik heb er goed m'n best op gedaan, wordt een mooi kindje
Ohja jij woont in Assendelft hequote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
tussen beverwijk en a'damquote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed topografische kennis faalt.
Waar ligt dat in godensnaam ?
3 stations van Zaandam. Zaandam ligt weer 2 stations van Amsterdam.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed topografische kennis faalt.
Waar ligt dat in godensnaam ?
Gaaf, al heb ik hem nog zo heel vaak gehoord, maar vooral het eerste deel van de cd is erg sterk.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat vindt gij van de nieuwe cd van kings of leon?
Dank !quote:
Erhm anderhalf uur met de trein dan geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3 stations van Zaandam. Zaandam ligt weer 2 stations van Amsterdam.
Woont in noord, zuid (paupers) of Saendelft (medelandersquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ohja jij woont in Assendelft he
Blijf van m'n vriendin af
Bij kruispuntpop zeker!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ASOdelft, waar het bier uit de kraan komt.
Jij bent nieuw hier he ?quote:
Doodsverwensing!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik slapen.
Sterf zacht allemaal.
iemand die hier ook wel eens komtquote:
Niet trouwen hoor, die alimentatie is niet mis tegenwoordigquote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En we gaan trouwen en krijgen een kind
Kruispuntpop.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij kruispuntpop zeker!_! Of dat altofestijn met die 2 kleine podia en een worstelring!
_!
Kanker, ze drumt.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier he ?![]()
Ze luistert keiharde metal
Drinkt meer bier dan menig vriend van mij
Speelt drums
Is Noors
ze drumt zelfsquote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Speelt drums
Is Noors
Je woont echt serieus vlakbij mn vriendinquote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kruispuntpop.Dat is serieus 250 meter van mijn huis. Ik kan een steen vanuit mijn kamer in de kroeg en daarnaast de snackbar gooien.
En aan de overkant het wapen van Assendelft.
Wij hebben een hele hechte ouderwetsequote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet trouwen hoor, die alimentatie is niet mis tegenwoordig
Boem Baas denkt dat hij Admin is.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Doodsverwensing!
IQM , mag even een maandje afkoelen, mail dan of later maar
Wanneer mag ik dagje langskomen? Ik neem wel psychoactieve middelen mee, dat lustte je toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Speelt drums
Is Noors
Waar woont ze? Het witte dorp?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je woont echt serieus vlakbij mn vriendin
nou kan NB nog neuqe, straks niet meer, of hij moet het risico lopen dat hij niet per ongeluk zijn eigen kind hosselt terwijl die nog in mammies buik zitquote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
dan wordt dus de hele week keihard neuqen
Dat komt zeker een keer goed danquote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wanneer mag ik dagje langskomen? Ik neem wel psychoactieve middelen mee, dat lustte je toch?
vlakbij die benzinepomp op een hoekquote:Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar woont ze? Het witte dorp?![]()
Daar woon ik namelijk.![]()
Ik klap je kaak bitch!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boem Baas denkt dat hij Admin is.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat komt zeker een keer goed dan![]()
Bij pompstation Winter!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
vlakbij die benzinepomp op een hoek
Whehequote:Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Noorsbloed heeft homo vrienden want zijn vriendin drinkt meer bier.
Zwangere vrouwen neuken is geil !quote:Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nou kan NB nog neuqe, straks niet meer, of hij moet het risico lopen dat hij niet per ongeluk zijn eigen kind hosselt terwijl die nog in mammies buik zit
Ervaring?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehe
Ze drinkt gewoon extreem veel
Noors he.
[..]
Zwangere vrouwen neuken is geil !
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Clap your hands, Clap your hands clap!
Mooi !quote:
quote:
Noorsquote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Whehe
Ze drinkt gewoon extreem veel
Noors he.
quote:
Moet je als nachtwaker ook wel eens wat doen, of gebeurd er echt nooit watquote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mooi !
Dan ben ik straks niet alleen
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erhm
Nee ?
* Noorsbloed gaat maar eens aan het werk
Like I said, every day.. again and again and again.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
Goddomme, gaat het nu al weer over die Noorse.
Nou, nog 1,5 week.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Like I said, every day.. again and again and again.
Jeps !quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga bij Noors eerst een vleesstoofpot eten en daarna bieren met hem en zijn vriendin en dan gaan we slap ouwehoeren.
Juist. Of gewoon keihard doorsmeren natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga bij Noors eerst een vleesstoofpot eten en daarna bieren met hem en zijn vriendin en dan gaan we slap ouwehoeren.
Hij is een Viking, voor 'ie erin zit beukt hij je.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Juist. Of gewoon keihard doorsmeren natuurlijk
WERK ZEquote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry mensen ik moet gaan werken
tot straks
En sorry Ludo !
quote:
geef ze er van langsquote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry mensen ik moet gaan werken
tot straks
En sorry Ludo !
Die postte ik laatst ookquote:
Psst...Cunninlynguists, enige hiphop die wel geil isquote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die postte ik laatst ook.
Props 4EBE!
Ik luister hem nu.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Props 4EBE!
Really?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Props 4EBE!
Ik nu ookquote:Op woensdag 12 november 2008 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik luister hem nu.
Heb je last.fm?
\quote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is een Viking, voor 'ie erin zit beukt hij je.[ afbeelding ]
ieder z'n fetish.....quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik nu ook![]()
.
Yesyes. Zal je even toevoegen
.
Oh en Florian_ ik zal 't even checken. Welterusten.
Iedereen die tegen kanker is zet een X voor je naam!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
Iedereen die fan van mij is zet dit onder je post!
[ afbeelding ]
Je moet een keer in Den Haag komen hosselen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:55 schreef afcajos het volgende:
Wie woont er allemaal in de buurt van zwolle? Komende vrijdag ga ik mij bezatten daar
Weet je hoe verquote:Op woensdag 12 november 2008 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet een keer in Den Haag komen hosselen.
Ik regel een slaapplaats.quote:
Oh...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet een keer in Den Haag komen hosselen.
Is dit een poging om mij te versieren?quote:
Hij probeert de hosselaar te hosselenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is dit een poging om mij te versieren?Maar kom maar naar de meet 28 nov
Ik denk dat het tijd is voor mijn zusje om oog is ontmaagd te worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is dit een poging om mij te versieren?
Mag dat?quote:Maar kom maar naar de meet 28 nov
True, ik ben een keer verdwaald in Moerwijk nadat ik een collega had thuisgebracht. Dat was niet erg fijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is voor mietjes. Moerwijk is hardcore.
Je hosselt je eigen zusje uit?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor mijn zusje om oog is ontmaagd te worden.
[..]
Mag dat?
Ik sliep vannacht maar 5 uur omdat ik mênnus schijterij had en moes tkotsenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom is iedereen al naar bed?![]()
5 uur slaap is all you need.
Ze is 18 en ze is nog nooit uitgeweest en heeft nog nooit een vriend gehad.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hosselt je eigen zusje uit?
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True, ik ben een keer verdwaald in Moerwijk nadat ik een collega had thuisgebracht. Dat was niet erg fijn.
Joint ging niet zo goed?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik sliep vannacht maar 5 uur omdat ik mênnus schijterij had en moes tkotsen!!!!
Is ze lekker?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze is 18 en ze is nog nooit uitgeweest en heeft nog nooit een vriend gehad.
Stuur maar naar Moerwijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze is 18 en ze is nog nooit uitgeweest en heeft nog nooit een vriend gehad.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True, ik ben een keer verdwaald in Moerwijk nadat ik een collega had thuisgebracht. Dat was niet erg fijn.
Zal je chick blij mee zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel mijn chick is zwanger. Ik heb wel tijd.
Hallo, ik ben dr broer.quote:
Wanneer?quote:
Dus, je kan toch wel zeggen of je een potentieel lekker zusje hebt?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hallo, ik ben dr broer.
Maar ze noemen mij altijd moeders mooiste.![]()
[..]
Wanneer?
6 maanden!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal je chick blij mee zijn.![]()
Hoelang zwanger?Wij hebben namelijk supersnelle suprise abortions.
Ananas heeft plaatjes ter uitleg.
Weet niet, was heel vaagquote:Op donderdag 13 november 2008 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joint ging niet zo goed?
Of je kobiejasie eetstijl poging?
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal je chick blij mee zijn.![]()
Hoelang zwanger?Wij hebben namelijk supersnelle suprise abortions.
Ananas heeft plaatjes ter uitleg.
Dank voor de details. Echt.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet, was heel vaag
Echt 5 liter diarree en 3 liter kots maar ik was echt klaar in 1 minuut (had onder de douche gekotst omdat ik tegelijk diarree had)
Toen ik klaar was merkte ik niks en was ik 100% beter, geen nasmaak of iets
Die heb ik hier niet. Ik zal morgen eens kijken als ik bij m'n pa ben.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus, je kan toch wel zeggen of je een potentieel lekker zusje hebt?
Pics.
Ik zat er serieus nog aan te denken om pics te maken maar het stonk zo erg dat ik het maar niet had gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dank voor de details. Echt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die surprise Abortions strips.
Jammer, ik was er wel voor in geweest.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zat er serieus nog aan te denken om pics te maken maar het stonk zo erg dat ik het maar niet had gedaan!!!!!
Ik ben niet naar bed, en ik heb nu weekend..quote:Op donderdag 13 november 2008 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom is iedereen al naar bed?![]()
5 uur slaap is all you need.
Joah !quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je een beetje vleesstoofpot machen?
Komt Tanja?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef afcajos het volgende:
Zotheid, kom maar naar de meet als je je maagdelijke zusje meeneemt
WTF? Dit had ik ook maandag! kankervirus!!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet, was heel vaag
Echt 5 liter diarree en 3 liter kots maar ik was echt klaar in 1 minuut (had onder de douche gekotst omdat ik tegelijk diarree had)
Toen ik klaar was merkte ik niks en was ik 100% beter, geen nasmaak of iets
GENOEG ... !!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zat er serieus nog aan te denken om pics te maken maar het stonk zo erg dat ik het maar niet had gedaan!!!!!
Groente? Das veur de knéne!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Joah !
Wild stoofpot![]()
Wild zwijn, konijn , hert![]()
Heerlijk gekruid
Lekker bij een verse salade of gewoon aardappel puree !
Beste kots die ik ook gehad hebquote:Op donderdag 13 november 2008 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
WTF? Dit had ik ook maandag! kankervirus!!
Damn.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet naar bed, en ik heb nu weekend..
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef afcajos het volgende:
Zotheid, kom maar naar de meet als je je maagdelijke zusje meeneemt
Dat is teveel. Echt.quote:
M'n darmen deden wel echt verschrikkelijk zeer, dan weet je dat er of spuitpoep of een stink scheet aankomtquote:
Kanker, ik krijg nu al trek!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Joah !
Wild stoofpot![]()
Wild zwijn, konijn , hert![]()
Heerlijk gekruid
Lekker bij een verse salade of gewoon aardappel puree !
Dat is niet echt handig.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Damn.![]()
Ik moet in zo op het werk trouwens een hardeschijf recovery bedrijf zoeken.
Die 2000 gig die kapot is MOET terug.
Staan contracten in enzo.
Godver....quote:Op donderdag 13 november 2008 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
M'n darmen deden wel echt verschrikkelijk zeer, dan weet je dat er of spuitpoep of een stink scheet aankomt
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, ik krijg nu al trek!Wanner kan ik langskomen?
Dus ze is lelijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bukake.
[..]
Dat is teveel. Echt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zodra mijn Noorse terug is even een datum prikken
quote:
Ik zal morgen kijken.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch willen we pics/hyves/sugababes.
Oeh, lijkt me tof.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Blijf je ook pitten dan ?
Dan zuipen we ons lam met z'n drieen !
Ik heb ook nog wel gitaren waar we ons mee kunnen vermaken.
Hadden we maar backups, dan hoefde ik geen bedrijf te zoeken zometeen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig.
Je hebt toch wel backups van die schijf ?
Gitaren?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me tof.![]()
M'n ouder zullen wel even een wtfdoejenou moment krijgen maar daar komen ze wel overheen. Ben verdulleme 18.![]()
En nog nooit kankerlam geweest,![]()
quote:
Kennelijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat mot je?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan was het Jordeeeh of Sackboy.
Wat een kankerbedrijf dan waar je werktquote:Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hadden we maar backups, dan hoefde ik geen bedrijf te zoeken zometeen.
We waren net bezig met het uitzoeken voor een systeem om die schijven de backuppen.
Haha, ik wil wel overleven en zulks.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ouders
Die overleven het wel.
En nog nooit kankerlam geweest ?![]()
Hmmm
Ik sla wel wat goldstrike en tequila in
Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen.quote:
Het is een puickend bedrijf. Alleen nieuwe software en er komen 2 nieuwe servers dus dan heb je het opeens heel druk.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat een kankerbedrijf dan waar je werkt![]()
Iedere debiel met meer dan 2 vingers weet dat je ALTIJD JE DATA MOET BACKUPPEN
Dan was het dus Jordeeeh.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik wil wel overleven en zulks.Niet alles onderkotsen enzo.
![]()
![]()
Heb nooit echt meer als 8 bier in een paar uur gedronken. Maar als ik nu niet stoer genoeg voor iemand ben is dat lulkoek want ik vermaeck me prima.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |