Gefixedquote:Op woensdag 12 november 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
En dan nog een unavailable flikker foto. Kutscript
Dat het er minimaal 2500 zijn of dat het een oude foto isquote:
Zeg even tegen qu dat ie moet tellen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef draculettetje het volgende:
avond, hoe gaat het hier?
Ja, vrijdag.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey
las ik nou iets over testen bij het cwi, spannend!
Hoi!quote:
Maak jij dat zelf niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoi!
Meteen tegen mn moeder gezegd dat ik wel weer spruitjes-met-spekjes-schotel wil eten binnenkort
Let je wel ook opjezelf, het heeft geen zin om later jezelf te moeten oplappen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:04 schreef draculettetje het volgende:
deze week is het thuiswerk en helpen bij vamp vrijdag weer
tja ik wil vamp graag helpen en ga daardoor een beetje over eigen grenzen maar ja dat trekt wel weer bij
wat werk betreft blijft bagger!
nu helemaal omdat het systeem alle schema;s door elkaar heeft gegooid en er dus niks meer klopt
jawel hoor de dagen erna! maar vrijdag ga ik niet alleen dus ben ik er voor de gezelligheid!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maak jij dat zelf niet?Iets lekkers maken voor moeders.
[..]
Let je wel ook opjezelf, het heeft geen zin om later jezelf te moeten oplappen.
Dacht altijd dat systemen deden wat de persoon ervoor wil?stout syteem
Ik zei alleen maar dat ik het wilde eten, niet dat ze het moest makenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
Maak jij dat zelf niet?Iets lekkers maken voor moeders.
Nee, systemen doen wat de persoon aangeeft wat ze moeten doen. Alleen soms weten personen niet wat ze doenquote:Let je wel ook opjezelf, het heeft geen zin om later jezelf te moeten oplappen.
Dacht altijd dat systemen deden wat de persoon ervoor wil?stout syteem
hoe kan excell ineens de gegevens door elkaar gooien dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik het wilde eten, niet dat ze het moest maken
[..]
Nee, systemen doen wat de persoon aangeeft wat ze moeten doen. Alleen soms weten personen niet wat ze doen
Je hebt op een knop gedrukt of de control toets gebruikt bij het slepen van gegevens.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe kan excell ineens de gegevens door elkaar gooien dan?
ik sleep geen gevens en de enige knop die ik gebruik is die van op volgorde zettenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt op een knop gedrukt of de control toets gebruikt bij het slepen van gegevens.
hihi voor mij niet hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een paintje gemaakt
Verslavend, verdomme.
gelukkig ieder zn ding tochquote:Op donderdag 13 november 2008 07:43 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is wel grappig, niet alle paint topics, maar deze vind ik zelf wel erg leuk om te lezen.
Ik ben ook niet zo snel aan iets verslaafd.quote:
Link?quote:Op donderdag 13 november 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een paintje gemaakt
Verslavend, verdomme.
Hoi!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo snel aan iets verslaafd.Vind sommige wel grappig, die paint dingetjes.
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Qutie.
Heb hier ook eigenlijk helemaal geen zin in.er vandoor gaat.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Qutie.
Gaat goedquote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
smorgens
![]()
hoe gaat het klussen?
je hebt het al gevonden, luilak.quote:
Omdat jij traag was jaquote:
Ik help je door het leerproces van zelf klikken.quote:
Maar dat durf ik nog niet zo goedquote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik help je door het leerproces van zelf klikken.
Use the force, young paddawan!quote:
May the horse be with me?quote:
dat klinkt allemaal goed!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gaat goed. Ben zelf bezig met het houtwerk van de woonkamer te schuren, de slaapkamer is nu echt behang-af (moest de radiator losmaken om achter deze het behang weg te halen) en het plafond is gisterenochtend met succes de tweede keer gewit.
Straks richting Ikea (bekijken gordijnen, kopen laminaat) en karwei (Flexa-verf) en vanmiddag weer verder met schuren, wellicht dat er al begonnen kan worden met het schilderen van de kozijnen en plinten in de slaapkamer, maar dat weet ik zo even niet
wattissur meis?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Qutie.
Wat is er fout dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet niet, zal wel iets fout doen, weet alleen niet wat.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
Niets, laat maar, ik ben weer weg.Vraag me zelf af waarom ik niet gewoon wegblijf.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet niet, zal wel iets fout doen, weet alleen niet wat.
ik heb geloof ik iets gemistquote:Op donderdag 13 november 2008 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
Niets, laat maar, ik ben weer weg.Vraag me zelf af waarom ik niet gewoon wegblijf.
Dan pak je arnhem den boschquote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Grmbl. Wil ik zaterdag een rondje dooe Belgie gaan maken... werkzaamheden tussen Utrecht en Den Bosch
Je moeder!quote:
waar zei SHE datquote:Op donderdag 13 november 2008 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
That's what SHE said.
Dat is altijd beter dan afvallen in 7 dagen.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaah kuttiefes nou heb ik ook die singlesbanner
quote:
goed bezig.quote:
Gepland?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hip toch? ¤ 11,77 hebben en voor ¤ 11,76 boodschapsels doen
Ik ben ook constant geld aan het overboeken naar mn verschillende rekeningen iddquote:Op donderdag 13 november 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nah niet echt, maar ik probeer wel zo strak mogelijk langs het randje te knippen ja. Alleen als ik rood sta sluis ik heel mondjesmaar geld terug van mn spaarrek
Vraag een Toprekening aan!quote:Op donderdag 13 november 2008 @ 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens verwacht ik, met nog 5 euro in de portemonnee, dat ik niet eerder dan zaterdag weer hoef bij te vulenGewoon rente maximaliseren
(alhoewel die 2,5 % van de postbank niet echt opschiet
)
Goed punt. Houden we erin als ik structureel >5k heb. Duurt niet lang meer.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vraag een Toprekening aan!
http://www.postbank.nl/in(...)00.html?linktype=int
Als je je salaris er automatisch op laat storten heb je die niet nodig. Bovendien is het alleen voor de eerste inleg.quote:Op donderdag 13 november 2008 @ 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt. Houden we erin als ik structureel >5k heb. Duurt niet lang meer.
Heeej wacht es effequote:Gemakkelijk instappen
Het minimumsaldo is ¤ 5.000. Als u een Postbank hypotheek heeft, of uw salaris of studiefinanciering laat storten op uw Girorekening, dan geldt er helemaal geen minimumsaldo.
Ja heuy.. dat haal ik nou ook weer niet met één dagje in de week hoor!quote:Femke: Het is inderdaad mogelijk om een Toprekening te openen zonder een minimale inleg van 5000 euro, wanneer u 650 euro aan salaris per maand laat storten.
Ja die rentepunten zijn wel eenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef mcDavid het volgende:
Die rentepunten zijn wel huilen met de pet op trouwens.
Kun je in de Postbank Voordeelwinkel producten kopen en de helft met rentepunten betalen. Waarna het resterende bedrag nog steeds ruim boven de gemiddelde winkelprijs ligt.
Ik denk dat ik met dr wil trouwen.quote:Femke: Ik heb het even voor u nagekeken en u kunt inderdaad een Toprekening aanvragen met een Studentenrekening, mijn excuses. De voorwaarden zijn net veranderd.
David: Oh dat is prettig.
David: Dan zou ik dat graag direct willen doen.
De voorwaarden zijn net veranderdquote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met dr wil trouwen.
quote:Femke: Ik heb een verzoek ingediend om de Toprekening te openen. Over ongeveer 30 minuten is deze zichtbaar in uw Mijn Postbank.nl
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met dr wil trouwen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die Femke een beetje paalbaar of hoe zit dat?
Hey let op je woorden, zo praat je niet over een vrouw.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
De voorwaarden zijn net veranderd
Sufkut
Lekker op tijd, vuige teringhoerquote:Opent u vķķr 2 november 2008 een Toprekening, dan ontvangt u over de eerste zes maanden zelfs 4,75% rente!
Wel over een nepvrouw die me een streek levertquote:zo praat je niet over een vrouw.
Onzin, dan is het de schuld van degene die haarHET geprogrammeerd heeft, 90% kans op een vent.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op tijd, vuige teringhoer
[..]
Wel over een nepvrouw die me een streek levert
Prima. De verwensingen ZULLEN aankomenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
degene die haarHET geprogrammeerd heeft, 90% kans op een vent.
Dat is het zeker. Ik vergeet zowat te eten!quote:Op donderdag 13 november 2008 @ 20:35 schreef draculettetje het volgende:
goede avond!
da's niet zo heel handigquote:Op donderdag 13 november 2008 20:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Ik vergeet zowat te eten!
Leterme = Belg = Punten waardquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef qu63 het volgende:
Hodfr, weer in de laatste minuut ruim overboden op eBay
Gewoon de volgende keer ook op het laatst bieden. Of zo. Ik haal alleen maar bij ebay winkels, dan heb je dat gezeur nietquote:
Dit was ook een eBay-store..quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer ook op het laatst bieden. Of zo. Ik haal alleen maar bij ebay winkels, dan heb je dat gezeur niet
Je hebt Buy-Now en gewoon bieden ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer doen die aan overbiedingen?
Dat is toch bieden en krijgen?
Je bestelt vage dingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt Buy-Now en gewoon bieden ja.
Sommige shops waar ik bestel doen ook bieden
Nouja, in dit geval dus niksquote:
Enjoy dan maarquote:
Met dank aan Yvonnequote:
Waar heb je die aan te dankenquote:
Link naar desbetreffende opmerking?quote:
Daar was toch een topic voor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef JortK het volgende:
Ik wil van me tagje af.
Leer zoekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Link naar desbetreffende opmerking?
Maar dan zie ik het tagje nog welquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of naar mij, dan komt het ook wel goed.
Ik leer nu juist lui te zijn.quote:
't is dat ik er te lui voor ben, anders zou ik je de kneepjes van het vak wel even bijbrengen.quote:
Je hebt heul geen tag.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't is dat ik er te lui voor ben, anders zou ik je de kneepjes van het vak wel even bijbrengen.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef mcDavid het volgende:
Oh. Ik las "ik heb heul geen tag" [ afbeelding ]
qu is te lui om te lezen.quote:
Ik ga zo naar huis.quote:
Hoiquote:
Hey.quote:
Hoi.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
Ik heb een grote vriezer.En planken voor de afwerking bij de ramen.
Moet ze alleen even in de grondlak zetten en kan mijn pa ze komen verven, dat wil hij graag.
[..]
Hoi.![]()
Hoe is het eigenlijk met jou, zelfde of verbetering.
Ik mag niet klagen. Dus dat doe ik dan maar niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.![]()
Hoe is het eigenlijk met jou, zelfde of verbetering.
Dus m.a.w. niets veranderd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Dus dat doe ik dan maar niet.
Moet het ding nu wel nog gaan vullen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]heerlijk lijkt me dat een grote vriezer
hier vandaag lekker weinig op de planning
gister met mams nog even de stad ingeweest en een heerlijk paars vest gekocht
net een soeppie met rijst gemaakt, tis allleen meer rijst met soep geworden dan soep met rijst
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus m.a.w. niets veranderd.![]()
[..]
Moet het ding nu wel nog gaan vullen.![]()
Had eerst een met 3 la's, nu eentje met 5.Ik dacht dat die even groot was.
hijs echt heel mooiquote:Paars.![]()
quote:Je bent nu dus eigenlijk drab aan het eten??
Best wel. De helft hoger.quote:
Wat een koopje. Een lang vest?quote:hijs echt heel mooien was maar 15 euro, ik blij
Dat lijkt me niet smakelijk rijst met beschuit.quote:![]()
euh ja eigenlijk wel
kan er zelfs geen beschuit bij doen,
iig smakelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Zo, even richting balkenbrij. Met die darmen gaat het een stuk minder iig.
whoepsquote:
tot over mn kontquote:[..]
Wat een koopje. Een lang vest?
Qutie.quote:
oe dat is lekker.quote:
Nee, die moet ik nog doen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:25 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
Das goed nieuws!
Was dat nou die HBO-test?
Ik pm je zo even.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:30 schreef Ynske het volgende:
tof van die testen, en hoe gaat dat nu verder?
Geen bierquote:
Weer p0wned?quote:
Nee, wantquote:
Hoi!quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:47 schreef Ynske het volgende:
Intocht van Sinterklaas kijken met Isa vanmiddag
Wat voor test ben je aan het doen danquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
Snotverdulle, die HBO test is veel te moeilijk.![]()
Helemaal als er tijdens ook op de deurbel geduwd wordt, stomme johova's.
Competentietest van het CWI.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat voor test ben je aan het doen dan
Nou dat gaat dan niet meer he, als dat loopt dan loopt dat, mag je niet even stoppen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:28 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
Rustig muziekje op (of juist helemaal uit..) en deurbel er uit trekken enzo?
Das wel kut dan jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
Nou dat gaat dan niet meer he, als dat loopt dan loopt dat, mag je niet even stoppen.
Mja, verknalt, jammer.helaas.
CWI is niet open op zaterdag, dus neem aan dat hij er pas maandag naar kijkt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das wel kut dan ja
Uitslag heb je ook meteen al gekregen, of heb je gewoon het gevoel dat je het verknald hebt?
Nouja weet je hoe irritant het is als ze onder bij je deur een hele discussie over god beginnen en maar blijven wachten tot je naar de deur komt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom heb je niet eerst de test afgemaakt? Degene die aanbelt, komt of terug, of doet een briefje in met notitie dat je er niet was (zoals TNT/TPG het doet).
Maargoed, duimen dat er toch wat meer uitgekomen is dan dat je zelf verwacht
Ben weer richting flatje, eens zien of ik wat kiekjes kan schieten en natuurlijk wat klussen
Ik heb ze hier gelukkig nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja weet je hoe irritant het is als ze onder bij je deur een hele discussie over god beginnen en maar blijven wachten tot je naar de deur komt.Die lui vertrekken niet snel hoor. Het waren jehova's.
Ik wou bijna vragen of hij kon lezen en dan naar de sticker wijzen die de vorige bewoners hebben laten zitten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb ze hier gelukkig nog nooit gezien!
Wat voor een sticker was dat dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wou bijna vragen of hij kon lezen en dan naar de sticker wijzen die de vorige bewoners hebben laten zitten.Kippige lui.
Geen JEHOVA getuiges aan de deur.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat voor een sticker was dat dan?
Geen ongewenste reclame?
hoeft ook niet hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen JEHOVA getuiges aan de deur.zoiets. Moet ik naar beneden om te lezen als je het zeker wil weten.
(nee dat ga ik niet doen.)
dat was om 12 uurquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoi!
Die kan ik niet zien!
Werk enzo
Je bevind je dus hoger?quote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja weet je hoe irritant het is als ze onder bij je deur een hele discussie over god beginnen en maar blijven wachten tot je naar de deur komt.Die lui vertrekken niet snel hoor. Het waren jehova's.
hoi!quote:
Dat is lastiger dan je denkt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bevind je dus hoger?
Heb je een emmer en een kraan?
emmertje water boven de deur hangen met een touwtje naar t raam toequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lastiger dan je denkt.![]()
Mijn woonkamer hangt zeg maar iets over de voordeur.Ze schuilen dus bij de voordeur.
Anders vond ik het een heel goed plan.Gemeen, maar goed.
En dan met letterstickers "Donatie voor collectanten" erop.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
emmertje water boven de deur hangen met een touwtje naar t raam toe
t hoeft ook niet niet op te vallenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
Tuurlijk, dat emmertje aan het plafond onder mijn woonkamer, aan de buitenkant van de voordeur valt niet op natuurlijk.
Dan doe je dat emmertje als afleidingsmanoeuvre, en dan een tuinslang in de bosjes van opzij!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:38 schreef Bengeltje het volgende:Tuurlijk, dat emmertje aan het plafond onder mijn woonkamer, aan de buitenkant van de voordeur valt niet op natuurlijk.
Dan mis je alleen wel alle leedvermaak :'Dquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
t hoeft ook niet niet op te vallen
dan zien ze die emmer hangen en durven bij voorbaat al niet aan te bellen
Ze bellen hier volgens mij ook nooit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben eens gehad toen we nog in Wijlre woonden dat mijn paps nachtdienst gehad had, net thuis was, staan die Jehova-luitjes aan de deur
iets mn paps en niet blij, en die luitjes daarna ook niet blij
ze hebben nooit meer aangebeld
Of een emmer die alleen al beweegt bij het geluid van een bel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben eens gehad toen we nog in Wijlre woonden dat mijn paps nachtdienst gehad had, net thuis was, staan die Jehova-luitjes aan de deur
iets mn paps en niet blij, en die luitjes daarna ook niet blij
ze hebben nooit meer aangebeld
"Niet meer aanbellen, of leven met de gevolgen"quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zal ze ook vriendelijk verzoeken te noteren niet meer bij mij aan te bellen. Behoren ze ook te noteren
heb ik van een colega die jehova getuige is.
Mja, ik wilde nog melden dat ik weer thuis was en ging poolen, maar dat ging dus niet neequote:Op zondag 16 november 2008 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, hier heb je ook niets gemist......
Ik las het jaquote:Op zondag 16 november 2008 01:37 schreef mcDavid het volgende:
Sja, de redundante voeding bleek niet bepaald redundant te zijn..
De kapsalon zit in je maag?quote:Op zondag 16 november 2008 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Geen ontbijtje voor me, enkel wat fruit en koffie. Die kapsalon van vannacht zit nog in de maag
Nja, 't was een maaltijd bij de shoarmaboer.quote:Op zondag 16 november 2008 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kapsalon zit in je maag?
Goedemorgen.
En dat noemt men een kapsalon?quote:Op zondag 16 november 2008 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, 't was een maaltijd bij de shoarmaboer.
Groot bord, met onderste laag shoarma + friet, daarop kaas, daarop sla, daarop komkommer en tomaat.
Was een beetje veel van het goede
Ik in eerste instantie ookquote:Op zondag 16 november 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat noemt men een kapsalon?Ik moest aan een kapper denken.
Die het dan op zn minst goedquote:verwijderde reactie
Hoi!quote:Op zondag 16 november 2008 16:14 schreef Ynske het volgende:
moggeh
whoot ik kan al sinterklaas liedjes fluiten
Moe van de sinterklaasliedjes?quote:Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef Ynske het volgende:
pfff ben moe
morgen weer terug richting Utrecht, lekker rustigmaar ook wel weer ongezellig...
moe van de actieve dag gister en vanmorgen met mn nichtjequote:
tis geen wolkquote:Ik vind je wolkje zo wel leuker eigenlijk
k zit te wachten tot mams terug komt van een verjaardag, eten we broodjesquote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef qu63 het volgende:
Net roergebakken spruitjes met spekjes gehad
Maar wel een gezellige dag!quote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
moe van de actieve dag gister en vanmorgen met mn nichtje
Oepsquote:tis geen wolktis een kwal
Pilaf ken ik dan weer nietquote:Op zondag 16 november 2008 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zit te wachten tot mams terug komt van een verjaardag, eten we broodjes
vanmiddag met paps mee pilaf gegeten
iddquote:
dat klinkt als een goed plan!quote:Op maandag 17 november 2008 08:25 schreef leonieke het volgende:
Qu![]()
![]()
Maar om toch wat goed nieuws te brengen, als mijn baas akkoord is met mijn voorstel tot verlof moet ik nog 3 weken en 1 dag werken dit jaar (wel verspreid over 4 weken). En dan zou ik drie weken vakantie hebben vanaf 13 december
eigenlijk wel maar als je er recht op heb zou ik het ook zeker doen!quote:Op maandag 17 november 2008 08:31 schreef leonieke het volgende:
Veel problemen moet hij er alleszins niet van maken, want ik kan eigenlijk nog 6 weken thuis blijven dit jaar als ik al mijn verlof en overuren optel.
Als hij niet akkoord is, formuleer ik wel een ander (en voor hem slechter) voorstelKlinkt eigenlijk wel gemeen hé...?
quote:
Mja, ik voorspel weinig problemen, al weet je natuurlijk nooit in welk humeur hij isquote:Op maandag 17 november 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar als je er recht op heb zou ik het ook zeker doen!
dan hoop ik dat hij in een goed humeur is!quote:Op maandag 17 november 2008 08:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik voorspel weinig problemen, al weet je natuurlijk nooit in welk humeur hij is
Ben weer op kantoorquote:Op maandag 17 november 2008 08:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Qu had me gewoon nog eens persoonlijk aangesproken, dus nog even persoonlijk goeiemorgen terug![]()
Alles goed met jou?
quote:Op maandag 17 november 2008 09:16 schreef qu63 het volgende:
FlesGevangene ontsnapt in kartonnen doos class="spoiler">Helaas geen Belg
Ga eens foto's posten in je topic dan!quote:Op maandag 17 november 2008 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Over uurtje weer klussen in het flatje
Verven van het plafond zal vanochtend gedaan worden. 't Wordt een behoorlijke klus, maar heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |