quote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met dr wil trouwen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die Femke een beetje paalbaar of hoe zit dat?
Hey let op je woorden, zo praat je niet over een vrouw.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
De voorwaarden zijn net veranderd
Sufkut
Lekker op tijd, vuige teringhoerquote:Opent u vóór 2 november 2008 een Toprekening, dan ontvangt u over de eerste zes maanden zelfs 4,75% rente!
Wel over een nepvrouw die me een streek levertquote:zo praat je niet over een vrouw.
Onzin, dan is het de schuld van degene die haarHET geprogrammeerd heeft, 90% kans op een vent.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op tijd, vuige teringhoer
[..]
Wel over een nepvrouw die me een streek levert
Prima. De verwensingen ZULLEN aankomenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
degene die haarHET geprogrammeerd heeft, 90% kans op een vent.
Dat is het zeker. Ik vergeet zowat te eten!quote:Op donderdag 13 november 2008 @ 20:35 schreef draculettetje het volgende:
goede avond!
da's niet zo heel handigquote:Op donderdag 13 november 2008 20:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Ik vergeet zowat te eten!
Leterme = Belg = Punten waardquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef qu63 het volgende:
Hodfr, weer in de laatste minuut ruim overboden op eBay
Gewoon de volgende keer ook op het laatst bieden. Of zo. Ik haal alleen maar bij ebay winkels, dan heb je dat gezeur nietquote:
Dit was ook een eBay-store..quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer ook op het laatst bieden. Of zo. Ik haal alleen maar bij ebay winkels, dan heb je dat gezeur niet
Je hebt Buy-Now en gewoon bieden ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer doen die aan overbiedingen?
Dat is toch bieden en krijgen?
Je bestelt vage dingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt Buy-Now en gewoon bieden ja.
Sommige shops waar ik bestel doen ook bieden
Nouja, in dit geval dus niksquote:
Enjoy dan maarquote:
Met dank aan Yvonnequote:
Waar heb je die aan te dankenquote:
Link naar desbetreffende opmerking?quote:
Daar was toch een topic voor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef JortK het volgende:
Ik wil van me tagje af.
Leer zoekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Link naar desbetreffende opmerking?
Maar dan zie ik het tagje nog welquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of naar mij, dan komt het ook wel goed.
Ik leer nu juist lui te zijn.quote:
't is dat ik er te lui voor ben, anders zou ik je de kneepjes van het vak wel even bijbrengen.quote:
Je hebt heul geen tag.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't is dat ik er te lui voor ben, anders zou ik je de kneepjes van het vak wel even bijbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |