live? hoe?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:25 schreef Dacide het volgende:
ikke ook.. ga weer lekker live kijken
Als Brock de SSP gaat doen is het Couture by doctor stoppagequote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Reddiablo het volgende:
Brock wint... door een Shooting Star Press.
Amir heeft een infectie aan zijn been opgelopen en zal niet vechten.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Semargofni het volgende:
TVP, ik zie bij bovenstaande picks geen Amir Sadollah vs Nick Catone staan? En volgens mij bedoel je Matt Riddle ipv Brown of mis ik iets?
quote:Randy Couture: Dude Is Terrorizing My Family
UFC champ Randy Couture has just dealt with a distraction that has been haunting him, days before his championship fight in Las Vegas. But this time, it's not a cage fight, it's a court fight.
Couture's wife Kim just got a restraining order against the guy who runs Affliction, the clothing company that carries T-shirts and other items from Randy's clothing line, Xtreme Couture, which Kim runs.
Randy and wife Kim claim Affliction Prez Todd Beard has been on a campaign of terror against them since they asked for an accounting of profits. A Las Vegas judge just issued a temporary restraining order, prohibiting Beard from going near Kim, and that includes going near the MGM Grand when Randy fights this Saturday. And Beard can't go to the Hotel during the weigh-in the day before either.
According to Kim Couture's declaration, Beard has made "a series of threats and acts intended to intimidate me and otherwise coerce me to 'back off.'"
She goes on: "My fear of Mr. Beard is well-founded given his extensive criminal history. Not only has he been convicted of numerous state and federal felonies relating to fraud ...he has engaged in numerous acts of violence, including violence against women."
Couture's belt is on the line Saturday night at the MGM grand, when he takes on Brock Lesnar.
Do you smell what the Brock is cookin'?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben ik weer, terug uit Engeland, en ik ga voor Brock als enige [ afbeelding ]
ik ga ook voor Brockquote:Op donderdag 13 november 2008 13:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben ik weer, terug uit Engeland, en ik ga voor Brock als enige [ afbeelding ]
ja godver nu hoor ik het Taz zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef roepdeman het volgende:
Randy Couture......HERE COMES THE PAIN!
quote:
So as the drinking reaches its pinnacle, there is a little bet going on. Somebody bet Dave Kaplan and Tom Lawler some "Rhinobucks" to take a shot of his own urine. Let me first explain these "Rhinobucks."
We had heard that Dana White and the crew take us out to a nice dinner after we get done filming the show. We had also heard that after we were done with dinner, Dana took us out for dessert -- in the form of one of the best strip clubs in Las Vegas, the Spearmint Rhino. We had heard that Dana also gives you upward of $1,000 of the strip club's own money, which are "Rhinobucks." These rumors were absolutely true, and the free dessert was amazing.
So having heard this, these "Rhinobucks" became a bargaining tool inside the house. I think the bet was something around 100 Rhinobucks to take a shot of urine. Tom was the first to accept the bet and peed in a shot glass, but before he could take it, Dave jumped in front of him and took it down. Not to be outdone by Dave, Tom then chugged a whole Solo cup of urine. Dave now, not to be outdone by Tom, starts peeing in a glass -- as does Tom once again. Not that this was bad enough, but when they get done peeing in each glass, they look at each other and switch glasses so they have each other's urine and both proceed to drink the whole glasses down. This was one of the most disgusting things that I have ever witnessed, and I was actually dry heaving. (Even though I had just ingested urine soaked fruit.)
quote:Chute Boxe trainer Osmar Dias was shot and killed early Tuesday morning in while leaving the Chute Boxe Academy in Curitiba, Brazil, according to a report by Marcelo Alonso of Sherdog.com.
The report states that Brazilian announcer and close friend Xicão Joly indicated that Dias was shot three times. It was possibly an attempted assault on Dias, but Joly told Sherdog that the details of the incident were still unclear.
Dias was a part of Chute Boxe for more than a decade, leading students such as Wanderlei Silva, Maurico and Murilo Rua, Fabricio Werdum, Andre Dida, Evangelista "Cyborg" Santos, and more.
His funeral was to be held on Wednesday in Taruma, Brazil.
Que?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef roepdeman het volgende:
Ik moet een keuze maken. Ik moet iets zeggen waardoor iedereen mij verder op dit forum zal achtervolgen. Remember the CroCop bet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pre limsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk gevecht was gewoon een regelrechte HOMERUN!! Damn wat een fights!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Als het een saaie 5-rounder wordt dan gaan ze worstelen. Evans is enorm klein en Griffin is echt gigantisch. Denk niet dat Evans dat kan winnen dus die zal gaan voor een kickbokswedstrijd. Als dat gebeurt zal Forrest gaan brawlenquote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Dacide het volgende:
Ik denk dat de partij van evans en griffin NIET het vuurwerk gaat leveren wat wij nu verwachten..
Ik denk een redelijk saaie 5 ronder die naar de judges gaat.. met als uiteindelijke winnaar op punten: Evans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
quote:Op maandag 17 november 2008 13:25 schreef Dacide het volgende:
couture-lesnarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Hehe ik moest hardop lachen over Hardonk en Roganquote:Op maandag 17 november 2008 09:59 schreef Paxlie het volgende:
Forrest Griffin Vs. Rashad Evans
by Heart, dit gaat echt een war worden.
Antonio Rodrigo Nogueira Vs. Frank Mir
Hij is gewoon beter....
CB Dollaway Vs. Mike Massenzio
by sub
Wanderlei Silva Vs. Quinton Jackson
epic war galore
Cheick Kongo Vs. Mustapha Al-Turk
Yushin Okami Vs. Dean Lister
by onverwachte sub in de 3e
Antoni Hardonk Vs. Mark Burch
by legkicks + Joe Rogan die klaarkomt daardoor
Matt Hamill Vs. Reese Andy
Ryo Chonan Vs. Brad Blackburn
Dan Evensen Vs. Pat Barry
wie?
Ik vind dat bij veel gala's in Nederland de kwaliteit van d evechters niet all that is, behalve van de grote namen dan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef Dacide het volgende:
Gaan er nog mensen naar SLAMM 5 Holland vs Thailand?
ik heb de kans van mijn leven... mixfight forumbuddy heeft een viptafel gewonnen (twv meer dan 4000 euro) en ik mag met hem mee...
Daarnaast krijgen we ook nog backstage polsbandjes..
Uiteraard hele dag gratis en gratis thais eten
Man, wat heb ik hier zin in .. (ook al ben ik niet zo van het thaiboksen).
Er staat 1 MMA partij op de kalender (return of Ricardo Fyeet)
Florian wint het /threadquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:33 schreef king_of_the_night het volgende:
Kenny Florian denkt dat hij een match is voor BJJoe blijft maar zeggen dat Florians muay thai helemaal top is, Florian heeft dus geeeeen heavy hands.
Bj is de man
Ja, we weten het, je mag BJ nietquote:
Maar dude!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:51 schreef Dacide het volgende:
...Maar Penn pakt deze... poedelnaakt, met een banaan in zijn kont.
Ik mag BJ wel en vind het fantastisch om te zien dat iedereen nu bij een rear-naked-choke bijvoorbeeld zijn been gebruikt om een arm vast te pakken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:20 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ja, we weten het, je mag BJ niet
Ik denk dat kotn mij bedoeltquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik mag BJ wel en vind het fantastisch om te zien dat iedereen nu bij een rear-naked-choke bijvoorbeeld zijn been gebruikt om een arm vast te pakken.
Ik denk alleen dat Florian beter gaat zijn
quote:Paulo Filho likely released from WEC contract and will not fight in UFC … for now
Filho (in vorm) tegen Anderson Silva zou wel interessant zijn!quote:
Dat is waar ook en er zijn nog veel meer Brazilianen die nooit tegen elkaar zullen vechten...quote:Op woensdag 19 november 2008 08:31 schreef Dacide het volgende:
partij tussen filho en anderson silva zal er NOOIT van komen... hebben ze beiden al vaak zat verklaard. zijn zeer goeie vrienden van elkaar.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef Dacide het volgende:
Gelukkig zijn Wand en Griffin anders van mening..
hun trainen nu al een dik jaar samen... En Wandy zegt:
"mja, ik zou het niet leuk vinden om tegen forrest te knokken... Maar werk is werk en als we tegen elkaar komen te staan dan knallen we erop los alsof we nooit vrienden geweest zijn"
quote:UFC President Dana White, who until only recently gave a bleak outlet for the possibility of women's MMA in the UFC, may be softening his stance.
And EliteXC star Gina Carano is to thank.
During the UFC's recent stop in Toronto on the UFC 94 press tour, White said he's willing to put Carano in the WEC to "test the waters" of women's MMA.
"Gina Carano is a star, and I think she's talented," White said. "I think she has all the tools, so what I'm willing to do is bring Gina into the WEC. We could do fights whenever there's a challenge for Gina. That's how I'll test the waters and see how it goes."
The most obvious challenge for Carano (7-0) is currently Cristiane "Cyborg" Santos (6-1). In fact, the two fighters, who are currently tied up in a mess created when ProElite Inc. claimed it was ceasing operations (only to deny the statement weeks later), had been on a collision course for a future EliteXC card. As MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) previously reported, EliteXC officials were even considering the bout for the company's pay-per-view debut.
While a recent guest on ESPN's "MMA Live!," White said he'd consider the Carano-Santos fight for the UFC's sister promotion.
"I wouldn't be opposed to [the fight]," White said. "And if I did do it, I'd probably do it in the WEC."
The UFC will first have to wait to see how ProElite's legal situation shakes out. The company, which canceled its Nov. 8 show and ceased promotional operations at the end of October, until recently was attempting to thwart Showtime's plan to sell ProElite's remaining assets at public auction.
Showtime has claimed rights to ProElite's "tangible and intangible" assets after the company defaulted on two promissory notes of $4 million that it lent to the company in June and September. The premium cable company notified the public markets earlier this month of its intentions to auction off those assets, which include fighter contracts, on Nov. 17.
However, when a group of agents led by the likes of Ken Pavia and Monte Cox banded together for a united front and threatened to challenge the legality of any sale, Showtime postponed the auction.
The fighters, including Carano and Santos, now remain in a state of limbo.
In any manner, White's current comments are a far departure from his past feelings.
In early 2007, the UFC head said, "I'm not a huge fan of women fighting. Period."
Since then his reasons not to get involved in women's MMA have been plentiful. He's cited everything from the lack of talent in the women's ranks to the lack of quality with their fights to the social stigma attached with women fighting.
Carano, though, has proven to be the exception to the norm. With solid skills, good looks, a strong following and a track record of drawing solid TV ratings, she could certainly boost the WEC's efforts on Versus.
opvallend dat Fitch het woord doet terwijl zijn manager degene is die met Dana White babbelt. Er zal wel weer meer achterzitten dan het zo op het eerste gezicht lijkt.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef Dacide het volgende:
ook voor Fitch zijn teamgenoten ,Koscheck en Velasquez kan het slecht gaan uitpakken
stukje van sherdog:
Christian Wellisch, an AKA teammate of Fitch, was also released on Wednesday, said Fitch. Wellisch had also received an agreement for a pending bout that was later retracted.
“They cut him from the organization first, I think as kind of a scare for me and Josh Koscheck and Cain Velasquez ” said Fitch. “I guess Cain Velasquez wouldn’t sign under his contract and they we’re saying that after his fight he was done and they weren’t going to re-up his contract. I think the same thing goes for Koscheck. I think they would drop him right now too, if he wasn’t fighting on the 10th, if he wasn’t headlining that show –- so they can’t drop him.”
dana white's reactie:
In an interview with Yahoo Sports on Wednesday, White said the UFC would no longer do business with the American Kickboxing Academy, Fitch’s San Jose-based fight team.
“We’re looking for guys who want to work with us and not against us, and frankly I’m just so [expletive] sick of this [expletive] it’s not even funny,” White told Yahoo Sports. “Affliction is still out there trying to build its company. Let Fitch go work with them. Let him see what he thinks of those [expletives]. [Expletive] him. These guys aren’t partners with us. [Expletive] them. All of them, every last [expletive] one of them.”
dat vind ik ook niet raar, ik vind het uit zijn mond niet per se de waarheid aangezien zijn manager het woord gevoerd heeft met de UFC. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Dacide het volgende:
Fitch heeft na zijn "release uit de ufc" gebabbeld met MMAweekly.. Helemaal niks raars aan...
Het is nog niet afgelopen. Zou me niks verbazen als dit nog rechttrekt.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef roepdeman het volgende:
well 2 top tien welterwieghts naar affliction...
quote:“No, no, no. It has nothing to do with an agreement. It doesn’t have to do with Jon Fitch either. I like Jon Fitch. I’ve never had a bad word with Jon Fitch. The problem is with the idiots that run AKA. I won’t use any names; the idiots know who they are.”
Chuck liddell wordt ook gemanaged door de mensen achter AKA. Dana heeft Chuck gebeld en verteld dat dat moest wijzigen dus dat gebeurde.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb allemaal niet echt gelezen wat er in dat grote artikel staat maar het gaat zich helemaal niet om Jon Fitch de persoon.. Dana vind Fitch een prima gozer!!
Het gaat puur om de mensen die AKA beheren, daar heeft hij ruzie mee en nu heeft ie gezetgd:
Kies maar, of je blijft bij AKA en wordt ontslagen of je gaat weg en je mag blijven!
Directe quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:In the ever expanding “quest for the best” ADCC Championships is proud to announce that two of the World’s top fighters have agreed to compete in the 2009 ADCC event. ADCC is proud to announce that Pride and Affliciton Champion Fedor Emelianenko, widely considered the World’s best fighter and 2008 Dream Middleweight Champion Gregard Mousassi are set to compete in ADCC 2009. ADCC Europe President Marko Leistén confirmed the fighter’s presence after a meeting with the two fighters manager Aby Echteld in Holland 8th November.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindcijfer magere 7
.
..
We moeten nu alleen weer 1,5week wachten totdat we wat fatsoenlijks te zien krijgen
Dan staat WEC 37 op het programmamet als hoogtepunt Miguel Torres vs. Manny Tapia wat een freaking goed gevecht gaat dat worden!!!!
[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 22-11-2008 19:22:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik ken iemand die erbij isquote:After competing in three legendary light-heavyweight fights, former UFC champions Randy Couture (16-9 MMA, 13-6 UFC) and Chuck Liddell (21-6 MMA, 16-5 UFC) could now meet during a heavyweight encounter at a June 13 event in Cologne, Germany.
The report comes from the U.K.-based The Sun, which cites UFC officials as saying Liddell has been offered the heavyweight main event.
Couture recently lost his heavyweight belt to Brock Lesnar at UFC 91. Liddell, meanwhile, has dropped three of his four past fights at light heavyweight, but he's made no public statement regarding a potential move up to heavyweight.
A source told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) that Couture is open to a fourth Liddell fight, but we've been unable to confirm is the fight has been offered to Liddell.
With the event apparently in the works for Germany, it should come as little surprise that the UFC invited a small contingent of German press to UFC 91 to see Couture's main event with Lesnar. The 45-year-old Couture speaks German and has long been considered a likely headliner once the UFC does head to Germany, a market UFC officials have continually mentioned as a site for future expansion.
Couture and Liddell took part in a popular trilogy of fights that played out between 2003 and 2006. Couture scored a third-round TKO at UFC 43 to win the first match-up for the interim heavyweight title (former champ Tito Ortiz had been stripped of the title), but the 38-year-old Liddell won back the belt and made a successful title defense over Couture with knockout wins at UFC 52 and UFC 57.
* * * *
With Liddell potentially tied up with the Germany event, he is apparently no longer being considered as an opponent for Anderson Silva at UFC 95 in London, England.
The Sun reported the possibility of the bout, and though not opposed to the fight, Silva's manager, Ed Soares, last week told MMAjunkie.com that the UFC had not officially approached them about it.
The newspaper now reports that Silva, the UFC's current middleweight champion, could instead meet one of the losers from UFC 92's two marquee 205-pound fights: UFC light heavyweight champion Forrest Griffin vs. Rashad Evans or Wanderlei Silva vs. Quinton Jackson.
The fight would take place at 205 pounds as a non-title affair.
Wat zijn de oevrige matches? Ik hou niet van kleine mannetjes, althans, ik hou wel van kleine mannetjes, maar gechten worden voor mij pas interessant vanaf lw.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan staat WEC 37 op het programmamet als hoogtepunt Miguel Torres vs. Manny Tapia wat een freaking goed gevecht gaat dat worden!!!!
Ik ga denk ik zowieso met een delegatie van mixfight... Of er moet al iets heel dringends tussendoor komen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens, wie is er allemaal van plan om op 13 juni naar Keulen te gaan?
Geruchten worden steeds sterker maar helaas is het nog niet helemaal officieel.. ben toch alvast benieuwd wie interesse heeft!! Mss dat we soort van gezamleijk kunnen gaan bij genoeg animo.. denk dat de mannen van MixFight sowieso gaan
quote:Jorge Gurgel released by UFC and signed by Strikeforce
uiteraard nietquote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef roepdeman het volgende:
Zou hij bij Strikeforce dan wel gebruik maken van zn Jiu Jitsu?
Deze week geen TUFquote:
Sokoudjou also cut from UFC?quote:As a reminder, Spike TV will not air a new episode of "The Ultimate Fighter: Team Nogueira vs. Team Mir" tonight due to the holiday.
Instead, next Wednesday, Dec. 3, will host back-to-back new episodes of the show.
quote:Rameau Thierry Sokoudjou (5-3 MMA, 1-2 UFC), a highly touted light heavyweight who joined the UFC last year, has been dropped from the organization following a recent loss to Luis Cane.
The PRIDE veteran and Team Quest fighter went 1-2 in the UFC.
News of his release comes from a variety of reports, including one from fiveouncesofpain.com.
Following high-profile victories over Antonio Rogerio Nogueira and Ricardo Arona in the Japanese-based PRIDE in 2007 -- victories that earned Sokoudjou a top-10 ranking in some major polls -- the 24-year-old Cameroonian fighter signed with the UFC.
He made his octagon debut at UFC 79 and suffered a second-round submission loss to Loyoto Machida. He rebounded for a first-round TKO of Kazuhiro Nakamura at UFC 84 before he was tagged with a TKO loss to Cane at UFC 89.
He appeared an unlikely candidate to be dropped from the UFC so quickly, but his sizable contract likely played a factor. At UFC 79 and UFC 84 -- the two events in which fight purses were disclosed -- Sokoudjou's contract called for $40,000 to show and an additional $40,000 as win bonuses.
quote:No Cop: Overeem vs Filipovic fails to materialize for Fields Dynamite
Dream bepaald welke partijen er komen en welke niet. De beslissing ligt in deze niet bij vechters.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:12 schreef Tazmaniac het volgende:
oei, volgens mij heeft meneer CroCop geen trek meer in Overeem
[..]
Dream bepaald welke partijen er komen en welke niet. De beslissing ligt in deze niet bij vechters.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:12 schreef Tazmaniac het volgende:
oei, volgens mij heeft meneer CroCop geen trek meer in Overeem
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:07 schreef Paxlie het volgende:
ik ook, al antwoord hij wel op een sherdog manier met die dubbelpost, dat is weer een minpuntje
Lol, dit is niets voor CroCop?!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:28 schreef Paxlie het volgende:
Verder heeft Cro Cop gezegd dat Alistair mag langskomen ze het gevecht zullen uitzenden op internet. Daar is door Overeem nog niet op gereageerd.
Meestal doen ze er daar niet zo moeilijk over en willen ze een card zo goed mogelijk makenquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:22 schreef Dacide het volgende:
[..]
Dream bepaald welke partijen er komen en welke niet. De beslissing ligt in deze niet bij vechters.
Ik kan me ook heel goed voorstellen waarom de partij niet doorgaat.
Dynamite is een van de best bekeken events van het jaar. Die kijkers trekken ze ook zonder CC en Overeem.
Nooit al je kruit verschieten op 1 avond.
Waarom zou je hun twee dan laten knokken met oud en nieuw? Je kan beter wachten tot een volgend (normaal) event.. dan heb je veel meer aan zo'n gewilde partij.
1. Nee. Vanwaar die obsessie met mijn avatarquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Denk ook wel dat Dacide gelijkt heeft, al vind ik het wel jammer. Ik had mij op deze partij verheugd en roepdeman verheugde zich op zijn nieuwe avatar!![]()
Ik las trouwens ook dat Alistair heeft gezegd dat hij ook tegen Brock wilde vechten. Gedurfd, ik zou zeggen laten we eerst de partij tegen Cop afwachten...
Jups, zelf gemaakt met mijn canon ixus tijdens Glory 10 te Arnhem.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
haha funny, zat net ff een fimpje van Goodridge vs. Overeem te zoeken kom ik terecht op Youtube blijkt het een filmpje van Dacide te zijn
Het zal mij benieuwen wat dit voor spannende momenten gaat opleveren.. meteen tegen Badr Hariquote:Kimbo Slice to K-1!
Japanese tabloid Tokyo Sports reported that Kimbo Slice will be making appearance at Dec 6 K-1 show in Yokohama Japan to say hi to Japanese fans, K-1 Event Producer Tanigawa confirmed. His K-1 debut match will be in March, vs. current K-1 heavyweight champ, Badr Hari.
K-1 is basically kickboxing without elbow and muay thai clinch. Good for Kimbo not have to worry about ground game.
In Japan, Fuji TV (one of major network TV) covers major K-1 events, including Dec 6 show, on prime time. I believe US fans can also see K-1 on HDNet, starting this show.
Iemand die dit boek gaat kopen? Opzich wel leuk voor in de kast maar wel behoorlijk prijzig imo.quote:Op maandag 1 december 2008 23:30 schreef Paxlie het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006292497/index.html
Het echte origineel kost tussen de 2500 en 7500 dollarquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:28 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Iemand die dit boek gaat kopen? Opzich wel leuk voor in de kast maar wel behoorlijk prijzig imo.
Hehe ja dat zag ik net ook ja. Ik ga hem denk ik ook wel aanschaffen. Mooi voor in de kast.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het echte origineel kost tussen de 2500 en 7500 dollar
ik denk er wel over om dit aan te schaffen ja
Yvel kan (of: kon?) behoorlijk ongeremd agressief zijn. Bekijk de highlights op youtube maar. Maar desalniettemin vind ik het een geweldige vechter om naar te kijken, net als Alistair Overeem vecht hij voor de overwinning (de kill kan je wel stellen) en niet om een decision te winnen.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:49 schreef n00cL30n het volgende:
WoW!
Zal mij benieuwen hoe dit zal gaan!
(Hoe komt het trouwens dat ik Yvel veel weg vind hebben van Mike Tyson, kwa ongeremde aggressie?)
Jups, ik denk dat ik daarom hem ook vergelijkbaar vind met Tyson.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Yvel kan (of: kon?) behoorlijk ongeremd agressief zijn. Bekijk de highlights op youtube maar.
Ik ben hier eigenlijk ook wel bang voor.quote:Maar Barnett is niet niks. Ik denk dat Barnett deze match wint op submission. [..]
Ik hoop dat Yvel wint, maar het wordt denk ik Barnett
Hari vs. Aertsquote:Kwart Finales
Hari - Zimmermanquote:Halve finales
Hari - Bonjaskiquote:Finale
Manhoef - Slowinskiquote:Best of the Rest
Waarom denk je dat ik zeg: "Als hij zo kan connecten".quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:22 schreef Dacide het volgende:
Waarom denken jullie allemaal dat saki zo makkelijk over Karaev heen walst... Saki is echt maar een kleintje in de HW wereld. Daarnaast heeft ie amper tegen "echte" k1 toppers gestaan.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:09 schreef king_of_the_night het volgende:
Over K1.
Wordt t live op sbs6 uitgezonden?
En we moeten het er toch wel over eens zijn dat Karaev de lekkerste K1-vechter is?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:31 schreef Fyodor het volgende:
Heb ook veel zin in de K1 finals morgen. Het wordt trouwens vanaf 23:20 uur op onze campingzender uitgezonden, dat is an sich wel relaxed. Ik geef ff geen voorspellingen, maar denk dat dit wel eens Badr Hari zou kunnen worden! En Aerts gun ik het van harte, maar 3 gevechten voor deze strijder op 1 avond is vaak te veel van het goede...
Nou zeg, dan kan ik net zo geod op internet kijken ipv te wachten tot 2315.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:57 schreef Breach het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is. Maar voor de vroege vogels is het morgen vanaf 9.00 live op sbs.nl Al zal het commentaar wel bagger zijn. Royers zit bij Eurosport dacht ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oppassen met deze dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door n00cL30n op 06-12-2008 11:40:26 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik de rest vanavond maar kijk, moet toch zo weg.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu semifinal 2
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:45 schreef Fyodor het volgende:
Badr Hari vs. Peter Aerts
http://www.dailymotion.com/swf/x7n5mt
Uitslag:Blijf di elinks plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik de rest vanavond maar kijk, moet toch zo weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
[ Bericht 24% gewijzigd door Unstoppable op 07-12-2008 04:02:55 ]
quote:Op zondag 7 december 2008 14:41 schreef king_of_the_night het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zondag 7 december 2008 14:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
quote:Op zondag 7 december 2008 15:13 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]slecht gelezen met een slaperig hoofd.... sorry KOTNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Kan nu al niet wachten. En UFC 93 moet nog komenquote:
quote:Five-fight UFC veteran Jess Liaudin (12-11 MMA, 2-3 UFC) has been dropped from the UFC's roster of fighters following three consecutive losses in the organization.
The news comes from fiveouncesofpain.com.
The UFC has made no official announcement, though, and as of Tuesday afternoon, the 34-year-old fighter was still listed on UFC.com.
Liaudin, a French-born fighter who trains out of London, debuted with the UFC in April 2007 and posted first-round stoppage victories over Dennis Siver and Anthony Torres to launch his UFC career. However, he went 0-3 in 2008 with losses to Marcus Davis (knockout), Paul Taylor (split decision) and David Bielkheden (unanimous decision).
All five of his UFC fights took place in overseas, European shows.
Liaudin, who fought primarily for Cage Rage prior to joining the UFC, had tested himself against many notables, including Taylor, Paul Daley, Shonie Carter and Abdul Mohamed. His first two victories in the UFC pushed his career-high win streak to five fights.
Overeem vs. Kharitonov is nu officieel he of niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef Unstoppable het volgende:
Zullen we Kharitonov, Crocop, Overeem etc nog in actie zien tijdens K-1 Dynamite?
quote:Apparently cooler heads have prevailed.
After a very public battle between fighter and promoter, talented lightweight Roger Huerta (20-2-1) has signed a new five-fight contract with the UFC according to MMAWeekly.com.
This of course comes on the heels of Huerta’s bombshell in Fight! magazine last August when he revealed that he wasn’t pleased with his contractual arrangement with the UFC. In addition, he was seemingly ticked that the promotion twisted his UFC 87 pre-fight interviews to insinuate that his fight with Kenny Florian would be a “cake walk” (Huerta was actually comparing the fight to his rough and tumble upbringing).
Huerta lost to Florian via unanimous decision and afterward tried to provide some context to the controversial remarks he made just before the fight. His statements clearly agitated UFC President Dana White who referred to Huerta — once considered the Latino golden boy who could do no wrong — as a “moron.”
Prior to his new contract, “El Matador” had one fight remaining with the UFC and there was speculation that he and the promotion were “far apart” on reaching an agreement. Some of Huerta’s demands included a guaranteed six-figures per fight as well as points on the PPV - a better deal than current lightweight champion BJ Penn enjoys.
Sounds pretty outrageous but I guess like Jon Fitch and Randy Couture before that, all’s forgiven once pen touches paper.
It’s also interesting to note that Huerta is confirmed as being on the roster for the upcoming release of the ‘UFC Undisputed 2009′ video game set to hit shelves this Spring.
Wordt weer een mooie tijd, net als vorig jaarquote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight For The Troops op 11 december
TUF 8 Finale op 13 december
UFC 92 op 28 december
UFC 93 op 17 januari
UFC 94 op 31 januari
Ik tel er zelfs 5 op 1,5 maand tijd
KO of the year is de uppercut op Werdum wat mij betreft. Die had niemand verwacht en was echt prachtigquote:Op woensdag 10 december 2008 21:27 schreef roepdeman het volgende:
Even voor de duidelijkheid zou ik graag twee vragen aan iedereen willen stellen voor Wanderlei - Rampage.
Wat is de Fight of the Year?
Wat is de Knock Out of the Year?
hoe kan je dat vergeten?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef Breach het volgende:
Nu we alle hoogtepunten aan het opsommen zijn. We zijn toch nog niet YAMMA vergeten he
En Butterbean die 4 minuten lang als een varkentje op zijn rug spartelend op een submission lag te wachten en alsnog een TKO aan zn broek kreeg.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hoe kan je dat vergeten?
vooral met die ring-announcer die bijna doodging aan zijn longkanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koscheck vs. YoshidaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Nu ook met un-aired prelims
[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 11-12-2008 17:22:38 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
[ Bericht 76% gewijzigd door roepdeman op 11-12-2008 17:02:00 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Zoals mij dus. Maar WTF. Je hoopt dat het een fotoshop is, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef Tazmaniac het volgende:
oooohw!
is wel een dikke spoiler voor de mensen met de oude layout.. just saying
Diegene die het echt wat uitmaakt zal zich in geen wegen of velden op de "foute" plekken bevinden, ik mijdt zelfs teletekst omdat ik bang ben dat ze ineens wel iets te melden hebben. Ik heb de spoiler tags getest omdat ik de oude layout nog kende maar ik wist niet dat de oude layout nog bestond.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef Tazmaniac het volgende:
oooohw!
is wel een dikke spoiler voor de mensen met de oude layout.. just saying
Thanks. Het zag er niet fijn uit. Ik hou van de sport, maar elke keer dat ik weer iets zie breken, zit ik weer ff bij te komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Niet erg hoor, maar ik denk zeg het wel maar ff.. in de oude layout zie je de fotos dus nog gewoon
Samen met de Japanners tijdens oliebollentijd eindigt en begint het jaar goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight For The Troops op 11 december
TUF 8 Finale op 13 december
UFC 92 op 28 december
UFC 93 op 17 januari
UFC 94 op 31 januari
Ik tel er zelfs 5 op 1,5 maand tijd
Wat geen gebroken ledematen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:22 schreef Dacide het volgende:
winnaar ronde 2 by arm triangle/side choke/anaconda
sobral
Ik heb Soko het alleen moeilijk zien hebben tegen gasten die staan derg goed zijn. Babalu is helaas staand niet heel goed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Goed bij deze danWelkom Fokski en Disorder
Sokoydjou found a new home
[ afbeelding ]
Nakamura heeft geen standup, dus hij won, Cane en zeker Machida hebben goede standup en hij verloor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Soko heeft in de UFC geen fuck laten zien.. in PRIDE was hij geweldig.. ik blijf het een vreemd verhaal vinden
In Pride had hij twee snelle overwinningen waar zijn vuist kin raakte maar zonder dat hij superieure techniek liet zien, staand of op de grond. Ik denk gewoon niet dat hij de real deal is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Soko heeft in de UFC geen fuck laten zien.. in PRIDE was hij geweldig.. ik blijf het een vreemd verhaal vinden
Awesome pax.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:49 schreef Paxlie het volgende:
fight for the troops was tof
Wel jammer dat 1 iemand gelijk opgenomen kon worden in het nieuw te bouwen hersentrauma centrum
Vintagequote:
Ik ga voor de 3 main events, de rest van de gevechten kan me gestolen wordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:14 schreef n00cL30n het volgende:
Iemand trouwens nog gedachtes over het Yushin Okami vs Dean Lister gevecht in UFC92?
Dat zou ook wel eens een leuke submission pot kunnen gaan worden.
Okami pakt hem via standup....quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:14 schreef n00cL30n het volgende:
Iemand trouwens nog gedachtes over het Yushin Okami vs Dean Lister gevecht in UFC92?
Dat zou ook wel eens een leuke submission pot kunnen gaan worden.
Bullshit, die hele card is vet!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ik ga voor de 3 main events, de rest van de gevechten kan me gestolen worden
Precies, Dean Listerquote:
Ach, ik mag die dean lister wel.. Tis gewoon een van de beste grapplers in het mma spelletje die beschikt over een matige standup...quote:
Go UFCquote:1. Boxing: Oscar De La Hoya vs. Manny Pacquiao, Dec. 6, 1,250,000
2. UFC: Brock Lesnar vs. Randy Couture, Nov. 15, 1,010,000
3. Wrestling: WrestleMania, Floyd Mayweather Jr. vs. Paul “Big Show” Wight, March 30, 670,000
4. UFC: Georges St. Pierre vs. Jon Fitch/Lesnar vs. Heath Herring, Aug. 9, 625,000
5. UFC: Lesnar vs. Frank Mir, Feb. 2, 600,000
6. UFC: Quinton Jackson vs. Forrest Griffin, July 5, 540,000
7. UFC: St. Pierre vs. Matt Serra, April 19, 530,000
8. Boxing: Felix Trinidad vs. Roy Jones Jr., Jan. 19, 500,000
9. UFC: Chuck Liddell vs. Rashad Evans, Sept. 6, 480,000
10. UFC: B.J. Penn vs. Sean Sherk/Tito Ortiz vs. Lyoto Machida, May 24, 475,000
hot dang die laatste wedstrijdquote:Op zondag 14 december 2008 14:58 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF Finale was wel leuk
Zit iig meer talent bij dan vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonnar vs. Griffin was van een heel andere planeetAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 15 december 2008 23:04 schreef roepdeman het volgende:
Moet wel als Alistair niet durft...![]()
Daar ben ik het dus niet met je eens! De K1 top zou hem verslaan. Dat vergelijk is vergane glorie.quote:Op maandag 15 december 2008 23:20 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat het striken van CC nogsteeds goed is. Dusdanig goed dat hij nog te vergelijken is met de K-1 top.
Punt is dat CC tegen HMC een grotere draw is voor NYE dan CC tegen Alistair. Het heeft dus niets te maken met dat de NYE card al top was, eerder het tegenovergestelde. NYE is een live free-to-air event en kent veel casual kijkers die normaal niet voor een K-1 PPV gaan en die zullen HMC als grote vriendelijke reus veel meer kennen en spreekt meer tot de verbeelding dan Alistair Overeem waar ze dus echt totaal niets mee hebben. Als je kijkt naar vorige NYE cards dan zie je dat meerdere "freakshows" vaste partij waren (met name Sapp). Verder was CC vs Overeem 1 nou niet echt het toppunt van spannend dus dat speelt ook mee.quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef Fyodor het volgende:
Nu een onderbouwde reactie van mij![]()
Op vele fora wordt geschreven dat CroCop bang is voor Alistair. Echter... ik heb vernomen dat FEG deze match niet wilde en waarschijnlijk CroCop vs Alistair later in 2009 laat plaatsvinden, omdat de NYE card al top was.
Persoonlijk vind ik het erg jammer, aangezien ik Alistair hoog heb staan.
Dit is al eerder geschreven door ik dacht Dacide.
CroCop tegen HMC is trouwens een bad matchup voor Cop! Dat wordt HMC op decision of zelfs TKO!
Daar heb je wel goede punten zo. Ik hou persoonlijk niet van die freakshows, maar zoals jij zei die Japanners zijn er gek van. Overeem vs CroCop zijn wij natuurlijk wel weg van, maar vanuit het Japanse oogpunt kan ik begrijpen dat dat wat minder is.quote:Op maandag 15 december 2008 23:50 schreef Fokski het volgende:
[..]
Punt is dat CC tegen HMC een grotere draw is voor NYE dan CC tegen Alistair. Het heeft dus niets te maken met dat de NYE card al top was, eerder het tegenovergestelde. NYE is een live free-to-air event en kent veel casual kijkers die normaal niet voor een K-1 PPV gaan en die zullen HMC als grote vriendelijke reus veel meer kennen en spreekt meer tot de verbeelding dan Alistair Overeem waar ze dus echt totaal niets mee hebben. Als je kijkt naar vorige NYE cards dan zie je dat meerdere "freakshows" vaste partij waren (met name Sapp). Verder was CC vs Overeem 1 nou niet echt het toppunt van spannend dus dat speelt ook mee.
quote:Former UFC fighter Tito Ortiz, one of the most notable names currently available on the free-agent market, will be a special guest at Wednesday's press conference for "Affliction: Day of Reckoning."
The California-based Affliction Entertainment today announced the former UFC champion's upcoming appearance.
Ortiz has long been in negotiations with Affliction, and back in August, he even famously announced he was about to sign the largest contract in MMA history with the organization.
That deal never came to fruition, though, and just three months later, he attended "EliteXC: Heat" and told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) he expected to sign with the EliteXC within a month.
But, after the event, EliteXC canceled its November show and has since been reduced to a skeleton staff. The organization's fighters remain in a state of limbo as potential buyers consider purchasing the nearly dead company. No fighters have been signed since the collapse of the CBS-backed organization.
In any manner, even if Ortiz announces he's signed with Affliction, don't expect him to compete at the Jan. 24 "Day of Reckoning" event, which takes place at the Honda Center in Anaheim, Calif. Ortiz underwent back surgery in October and said he expects to be out approximately six months, though similar injuries in other fighters have resulted in 12- to 18-month layoffs.
Ortiz (15-6-1) remains one of the sport's most recognizable stars and one of the very top pay-per-view draws in MMA history. However, he's winless in his past three fights, and he hasn't fought professionally since a loss to Lyoto Machida in May. Ortiz fulfilled the terms of his UFC contract with the fight, and he recently vowed never to return to the organization, largely because of his public feud with his former manager and current UFC President Dana White.
MMAjunkie.com will be on scene and reporting from Wednesday's press conference, which takes place in Los Angeles, so stay tuned for news about Ortiz's appearance.
Ik dacht dat Cro Cop - HMC ook MMA-rules was. Maar desondanks een card om je vingers bij af te likkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Updated MMA/K-1 rules card
MMA RULES:
Heavyweight: Jerome LeBanner (3-1-1) vs. Mark Hunt (5-4)
Heavyweight: Semmy Schilt (25-14-1) vs. Mighty Mo (3-0)
Heavyweight: Alistair Overeem (29-11) vs. Sergei Kharitonov (15-3)**
Middleweight: Kazushi Sakuraba (24-11-1) vs. Kiyoshi Tamura (32-13-2)
Lightweight: Joachim Hansen (19-7-1) vs. Gesias Cavalcante (14-2-1)
Lightweight: Eddie Alvarez (15-1) vs. Shinya Aoki (18-3)
Lightweight: Hideo Tokoro (21-14-1) vs. Daisuke Nakamura (18-9)
K-1 RULES :
Middleweight: Gegard Mousasi (24-2-1) vs. Musashi (49-28-5-1)
Heavyweight: Mirko “Cro Cop” Filipovic (23-6-2) vs. Hong Man Choi (1-1)**
Lightweight: Tatsuya Kawajiri (22-5-2) vs. Kozo Takeda (43-18-7)
Lightweight: Yoshihiro Sato (47-10) vs. Artur Kyshenko (43-5-1, 1NC)
Schilt vs. Mo: MMA style![]()
Van Schilt sta ik niet zo te kijken wat MMA betreft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Updated MMA/K-1 rules card
MMA RULES:
[..]
Schilt vs. Mo: MMA style![]()
Gegard heeft een hele goede standup hoor...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:01 schreef Fokski het volgende:
Als het K-1 rules is weet ik niet hoe Gegard het in zijn hoofd haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |