quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil weer een lekker vleesstoofpot.![]()
Nadat ik gister verzaakt had gezond te eten heb ik dat vandaag gedaanquote:Op woensdag 12 november 2008 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
wat had je gekookt![]()
een echte vikingmaaltijd ?
OMG, zo klinkt m'n vriendin ook als ik de afwas niet wil doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:44 schreef jordeeeh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d/hondje_defect.html
Haha wtf
Om wiet te halen?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb 10 euro van m'n moeder meegekregen om wiet te halen
Wtfquote:Op woensdag 12 november 2008 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Of als ik haar doorsmeerquote:Op woensdag 12 november 2008 18:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG, zo klinkt m'n vriendin ook als ik de afwas niet wil doen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, je insunueert dat je het met mijn vriendin doet. Wat grappig.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Omdat ie nog niet is geweest (toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, gelukkig.1 van de 4 duurdere delen van de kachel is naar de kanker.
De boiler.![]()
De turbo, gaskamer (bwehe) en pomp leven nog.![]()
En wiezo controlers van de kacheldienst die hun werk goed doen?De CO2 meter zat vol met prut. Prutsers. Gellukig ben ik zelf een technisch genie. Ik denk dat ik voortaan alles maar zelf doe.
APK, Kachelkkeuring. Onzekere meisjes en hun vagina.
![]()
![]()
![]()
Als ze zoveel moeite doet om je even uit huis te krijgen.quote:
Moet even kijken of ik mensen mee kan krijgen.quote:
Omdat je ontzettend langzaam was.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:53 schreef Skaff-a het volgende:
waarom gooit die remlof deze topic wel dicht en niet toen ik eigenlijk de lapo had
mongool
dobber zequote:Op woensdag 12 november 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Moar mensen ik ga eens even in bad dobberen![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:53 schreef Skaff-a het volgende:
waarom gooit die remlof deze topic wel dicht en niet toen ik eigenlijk de lapo had
mongool
ja wat had je verwachtquote:Op woensdag 12 november 2008 18:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat je ontzettend langzaam was.
Nu weet je het voor de volgende keer.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ja wat had je verwachtm`n 1e lapo....
maar alsnog lekker krom
Je bent de eerste die het zegt.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:53 schreef Skaff-a het volgende:
mongool
wat dat remlof je naait op basis van bekendheid?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu weet je het voor de volgende keer.
whehehe als dat gebeurd draai ik vanavond niet meerquote:
bas is miss ook in het klavertjequote:Op woensdag 12 november 2008 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
We gaan we naar Alem, ik wil voetbal kijken.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wat dat remlof je naait op basis van bekendheid?
EN ZEKER NIET DE LAATSTEquote:Op woensdag 12 november 2008 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt.
Gokken is dan ook duivels.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef wobble het volgende:
Trouwens: wisten jullie dat alle getallen die op een rouletteschijf zitten bij elkaar opgeteld 666 zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is daar tv?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
bas is miss ook in het klavertje
Maar wel ons er mee lastig vallen. Wat gemeen!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
neen want dan riskeer ik een banen banheid is not done
dat is echt van der zottequote:Op woensdag 12 november 2008 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wel ons er mee lastig vallen. Wat gemeen!
je polsen doorsnijdenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Skaff-a het volgende:
ow en weet iemand een goede en effectieve manier om zo snel mogelijk van een verkoudheid, gepaard met keelpijn, af te komen?
Zelf.... vitamientjuhs~!!1quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Skaff-a het volgende:
ow en weet iemand een goede en effectieve manier om zo snel mogelijk van een verkoudheid, gepaard met keelpijn, af te komen?
stervenquote:
Hihi.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
vast niet maar het is wel de 1e keer dat ik het zeg lekker woezeltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat voor gitaarquote:Op woensdag 12 november 2008 19:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.![]()
![]()
Ik ging m'n gitaar polijsten en nu heb ik vet last van hoofdpijn.
doe jij is ff niet zo wijs zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 x v AUBquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Zotheid het volgende:
Een Les Paul Custom Ebony.
oeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik een Fender StratocasterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
oe![]()
ik een Fender StratocasterGoaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wil ik ook!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
een prive sessie van 30 minutenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Anders nog iets?
Fender ''redknob'' the twinquote:
Sorry, ze doet alleen sessies van 20 en van 40 minuten. Helaas.quote:
Stoppen met FOK! en aftrekken op gaypr0n.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Skaff-a het volgende:
Jeuj!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Fender ''redknob'' the twin
ik post wel een keer een plaatje van mijn ''gear''
DOEI!!
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Skaff-a kan vet goed gitaar spelen btw
40 minutenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, ze doet alleen sessies van 20 en van 40 minuten. Helaas.
Das dan 6000 dagdag spaarpunten.quote:
oke hier 6000 dagdagpuntenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Das dan 6000 dagdag spaarpunten.
Probeer je nou te frauderen met dagdagpunten?quote:
Haha, nu ga je doodquote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben helemaal gerimpeld
Was in slaap gevallen in bad.
Ah, nu wil Mirre je niet meer.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Noorsbloed het volgende:
hahaquote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Jij kan met kerst ook een ebola knuffel ontvangenquote:
Wel want iedereen die gerimpeld is is oud en iedereen die oud is staat op het punt om dood te gaan!quote:
Neen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel want iedereen die gerimpeld is is oud en iedereen die oud is staat op het punt om dood te gaan!
Yay! Kom je wel naar LA dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij kan met kerst ook een ebola knuffel ontvangen![]()
Vikingen sterven niet, jeweet!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel want iedereen die gerimpeld is is oud en iedereen die oud is staat op het punt om dood te gaan!
Nee dank jequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee dank je![]()
Amerikanen zijn eng.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Noren zijn stoer. Amerikanen zijn debiel en achterlijk.
Eens, op Haley Bennett en Hilary Duff na dan. Oja, en Stephanie Sadorraquote:Op woensdag 12 november 2008 19:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee dank je![]()
Amerikanen zijn eng.
Het gaat heul niet snelquote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even niet zo snel, ik ben aan het eten...
Oh, neequote:
quote:
Snel? Er zit een minuut tussen iedere post, dat is niet snel. Okee, als je lui bent zoals jij is dat misschien wel snel.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even niet zo snel, ik ben aan het eten...
Amerikanen verkrachten hun kinderen enzoquote:Op woensdag 12 november 2008 19:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Ge kent zeker geeneens Amerikanen?
Noren zijn zo suicidaal en depressief. Effe niet opletten en splijten je keel open met een hakbijl.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Snel? Er zit een minuut tussen iedere post, dat is niet snel. Okee, als je lui bent zoals jij is dat misschien wel snel.
Ge bent in de war met Oostenrijkers.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Amerikanen verkrachten hun kinderen enzo![]()
Inteelt jeweets ..
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ge bent in de war met Oostenrijkers.
Nog altijd meer dan mij en m'n SX acoustic.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
De gear van skaff-a
Wanneer ga jij nou eens een elektrische kopen !quote:Op woensdag 12 november 2008 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan mij en m'n SX acoustic.
Pauperding van 60 eu.
Tja, als je zelf een geile dochter hebt zou ik d'r ook doen!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Amerikanen verkrachten hun kinderen enzo![]()
Inteelt jeweets ..
Ja maar .. maar ... maar ...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hedde goin ide of ick weol on ein elektriek gitaar toe komn in januar. Geld en raibewais enzo.
Woon jij stiekem in Urk ?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, als je zelf een geile dochter hebt zou ik d'r ook doen!Kan ze geen ongelijk geven. Onterechte klacht dus.
Mijn moeder zoekt nog een minnaarquote:
Voorlopig houde ik me bezig met vanaf de 16.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn moeder zoekt nog een minnaar![]()
Maar dan moet je wel beter presteren dan de vorige keer
Tsk bied ik je een baan aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voorlopig houde ik me bezig met vanaf de 16.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik wil me rijbewijs. Kankerkutfaaltyfusebolaknuffelplaatjeteringhoerenweer.![]()
En is het mooi weer gaat alsnog m'n haar naar de shit omdat ik zo pwnend hard fiets.
quote:
Kroket en patat hiero.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
Net frikandel, hotdog, gehaktstaaf en patat op. Dus nu heb ik trek in bier.
Eh, de wereld is rond?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
ALLE HOMO'S HEBBEN PIEMELS!!1!!
Jij zou zo een Noor kunnen zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, m'n 2e wrat in 'm leven ever.Heel kleintje op m'n linker middelvinger.
![]()
![]()
Als ik zuruck ben van gitaarles knip ik 'm weg. Zonder verdoving want ik ben te baas voor dat.
Ik hedde eventueel een vriesdingetje. Maar die doen ruk. Niks dus.
Gatver, ik ben aan het eten, man.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, m'n 2e wrat in 'm leven ever.Heel kleintje op m'n linker middelvinger.
![]()
![]()
Als ik zuruck ben van gitaarles knip ik 'm weg. Zonder verdoving want ik ben te baas voor dat.
Ik hedde eventueel een vriesdingetje. Maar die doen ruk. Niks dus.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:01 schreef gers het volgende:
ALLE VROUWEN FAILEN IN DE AUTO!!
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij zou zo een Noor kunnen zijn![]()
Bikkel !
Nog steeds ja ?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gatver, ik ben aan het eten, man.
?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk dat je het daar over hebt.
hoor ik een klachtquote:Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk dat je het daar over hebt.
Nee, Oostenrijk.quote:
Tsk tskquote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ook wel uitleg.
Wat een kanker faler is die BP, beetje jezelf quoten.
quote:
Gat graven.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Kan jij mij dan uitleggen hoe ik een mooie kelder maak ?
Hoezo moet je een mooie kelder hebben? Goede matras is het enige.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Kan jij mij dan uitleggen hoe ik een mooie kelder maak ?
Oja, en stevige kettingen die goed in de muur vastblijven zitten.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet je een mooie kelder hebben? Goede matras is het enige.
Even remlof vragen of ie je username naar Broekfaling kan wijzingen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ook wel uitleg.
Wat een kanker faler is die BP, beetje jezelf quoten.
Ja maar straks lopen mijn " lama's " wegquote:Op woensdag 12 november 2008 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet je een mooie kelder hebben? Goede matras is het enige.
En jouw naam naar Faalboy?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Even remlof vragen of ie je username naar Broekfaling kan wijzingen.
zware betonnen deur en zon shockband die ze ook voor honden gebruikenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar straks lopen mijn " lama's " weg![]()
En ze zijn bang in het daglicht dus ..
Vandaar
Typertfoutjequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Even remlof vragen of ie je username naar Broekfaling kan wijzingen.
Lama's? Laat Mirre het maar niet horen dat je je vriendinnetjes zo noemt.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar straks lopen mijn " lama's " weg![]()
En ze zijn bang in het daglicht dus ..
Vandaar
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:10 schreef gers het volgende:
[..]
zware betonnen deur en zon shockband die ze ook voor honden gebruiken
Van een echte baas verwacht ik geen foutjesquote:
Wie zegt dat ik het over andere vriendinnetjes heb ?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lama's? Laat Mirre het maar niet horen dat je je vriendinnetjes zo noemt.
Nu terugkrabbelen he?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over andere vriendinnetjes heb ?
Ik heb gewoon een kudde lichtgevoelige lama's
BWEHEH FLORIAN_quote:
Heul niet.quote:
Ik ben dan ook geen baas. Ik zit namelijk in kaste 5 volgens eminerd.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van een echte baas verwacht ik geen foutjes
Duhquote:Op woensdag 12 november 2008 20:15 schreef gers het volgende:
maarre over mirre![]()
heeft ze noorse vriendinnen
picsquote:
Kan ik die huren voor mijn lama's ?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens een vet grote kelder
Op de flaptop van Mirrequote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 20:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kan ik die huren voor mijn lama's ?
Owquote:Op woensdag 12 november 2008 20:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heul niet.
Jij ziet lama's blijkbaar aan voor vriendinnen ..
In dat geval moet jij eens met de psycholoog praten
Nee, daar zitten al haar slaafjes in.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kan ik die huren voor mijn lama's ?
quote:
Ja maar eminerd...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen baas. Ik zit namelijk in kaste 5 volgens eminerd.
Stuk of 34quote:Op woensdag 12 november 2008 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen baas. Ik zit namelijk in kaste 5 volgens eminerd.
Moet lukkenquote:
quote:
Ja hoor, moeten ze eigenlijk ook nog uitgelaten worden ?quote:
Ik stond er ook niet in, maar ben ook niet eens met de plaats in die kast. Kom, we gaan naar IKEA en zetten we zelf een kast in elkaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:23 schreef Acinonyx het volgende:
Ik sta er niet eens in.. kut-pauper die die kast gemaakt heeft
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je toch wel hoger plaatsen in de kaste
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef postmortum het volgende:
mannen , bazen , bt , het is een zwarte dag voor het nl betaald voetbald de oudste nl profclub dreigt op te gaan in een Duitse degradatie kandidaat , daarom zal ik de komende dagen minder hier zijn. Het is tijd voor acties nu het nog kan![]()
Oh voor de voetbalbazen ( Gers o.a.) , laat ff een berichtje achter om jullie steun te betuigen op de website van Fortunahome
jij bent ook geen baas hequote:
Ja maar dan wel midden in de nachtquote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, moeten ze eigenlijk ook nog uitgelaten worden ?
Van ikea ?! nee man die stort zo in elkaar onder het gewicht van al die dikkerds hier die hele dag alleen maar zitten te Fok!ken, fappen en fretenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stond er ook niet in, maar ben ook niet eens met de plaats in die kast. Kom, we gaan naar IKEA en zetten we zelf een kast in elkaar.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stond er ook niet in, maar ben ook niet eens met de plaats in die kast. Kom, we gaan naar IKEA en zetten we zelf een kast in elkaar.
Veeleisendquote:Op woensdag 12 november 2008 20:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar dan wel midden in de nacht
Dat lijkt me idd best kut als supporter.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef postmortum het volgende:
mannen , bazen , bt , het is een zwarte dag voor het nl betaald voetbald de oudste nl profclub dreigt op te gaan in een Duitse degradatie kandidaat , daarom zal ik de komende dagen minder hier zijn. Het is tijd voor acties nu het nog kan![]()
Oh voor de voetbalbazen ( Gers o.a.) , laat ff een berichtje achter om jullie steun te betuigen op de website van Fortunahome
NOOIT FC LIMBURG ZEKER NIET MET DIE MOFFENquote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef postmortum het volgende:
Heeey jou zag ik gisteren in Stockholmquote:
wacht maar zaterdag zijn de tribunes van ons , mooie steward die een spandoekje gaat weghalenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef gers het volgende:
[..]
NOOIT FC LIMBURG ZEKER NIET MET DIE MOFFEN
ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:27 schreef IQM het volgende:
Deze TT hebben we toch al eens gehad of niet?
Ja !quote:
ze spelen toch vrijdag?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar zaterdag zijn de tribunes van ons , mooie steward die een spandoekje gaat weghalen
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heeey jou zag ik gisteren in Stockholm
zaterdag tegen zwollen wedstrijd verplaast ivm bekervoetbalquote:
Dat is hun gebruikelijke stijl.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Silentalarm het volgende:
Ajax is echt zo dramatisch bezig. Maar ik ga maar weer kijken, kijken of ze nog gaan scoren.
tot zo:D
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar zaterdag zijn de tribunes van ons , mooie steward die een spandoekje gaat weghalen
jaquote:
wil eigenlijk wel gaan kijkenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
zaterdag tegen zwollen wedstrijd verplaast ivm bekervoetbal
Ik doe me ook niet voor als 1.quote:
gewoon komen hoe meer mensen hoe beterquote:
quote:
Ja ik zag het, je had het zo druk met wegrennen voor een meute grote gespierde boze zweden die eruit zagen alsof ze maar wat graag een knäckebröd in je strot wilden rammenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja goed he! maar zoals je zag had ik een beetje haast want ik zei jou niet gedag, sorry nog...
Zweden zijn reserve Norenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja ik zag het, je had het zo druk met wegrennen voor een meute grote gespierde boze zweden die eruit zagen alsof ze maar wat graag een knäckebröd in je strot wilden rammen
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
gewoon komen hoe meer mensen hoe beter
kan ik gewoon een kaartje kopen zonder dat ze lastig doen kwa paspoort enzoquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
gewoon komen hoe meer mensen hoe beter
nou de politie kon ons niet beschermen tegen mvv , dus heeft oze harde kern ons maar beschermdquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
TOP!
wij hebben meestal politie om ons heen, 415-hooloigans![]()
![]()
Met een tandenborstel zeker ?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja !
En je moet ze borstelen![]()
Dat vinden ze fijn.
ja N-side = 15 euroquote:Op woensdag 12 november 2008 20:35 schreef gers het volgende:
[..]
kan ik gewoon een kaartje kopen zonder dat ze lastig doen kwa paspoort enzo
fuck it ik ga gewoonquote:
Tegen de Noren kunnen ze nooit opquote:
Dat ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een tandenborstel zeker ?
!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tegen de Noren kunnen ze nooit op
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:41 schreef postmortum het volgende:
ik ga ervan uit dat ook wat steun gaat komen uit België ( Genk Causuals zitten ook altijd op de tribune) , trouwens waarom zouden ze moeilijk doen over je paspoort?
NB!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar eerst met een penseel
Ja ..quote:Op woensdag 12 november 2008 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NB!
Je hebt je lama's teveel verwend
pics?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja ..
Maar ..
Het zijn wel hele mooi lama's
Dit is Crane de homo onder de lama'squote:
kijk in de OP van SC-topics van paar dagen terugquote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
heeft iemand dat plaatje nog met die vogel waaronder staat, Fuck it, i'm going home????
die is wel erg gayquote:Op woensdag 12 november 2008 20:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dit is Crane de homo onder de lama's![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dit is Crane de homo onder de lama's![]()
[ afbeelding ]
quote:
Crane word altijd genomen door Bielsquote:Op woensdag 12 november 2008 20:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die heeft geen sterretje meer maar een rondje??
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Crane word altijd genomen door Biels![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:50 schreef Devvie het volgende:
Ik had net buikpijn, zat ik op de pot was het een veldslag daarbeneden..
en 5minuten later zat ik weer![]()
TMI?quote:
ik vertelde geen sappige (quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt, zulke informatie, kun je maar beter voor je houden...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
En soms wisselen ze afquote:Op woensdag 12 november 2008 20:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dus biels is homo en crane het knaapje???
Laffing aut laut.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
heeft iemand dat plaatje nog met die vogel waaronder staat, Fuck it, i'm going home????
quote:
NEEquote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik raad je met klem aan, dat ook niet te doen ...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik vertelde geen sappige () details
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gast! jij hebt gewoon 2 spuugdieren die heel jaren 60 bezig zijn....
"Sexuele revolutie onder lama's treft nu ook nederland."
quote:
quote:
HAHAHAHA DAN TOCH NIET!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
LUL!
SACKBOY HELPT MIJ WEL TOCH, HEB GEEN ZIN OM ALLE TOPICS VAN DE AFGELOPEN 3 DAGEN DOOR TE SPITTEN!
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
LUL!
SACKBOY HELPT MIJ WEL TOCH, HEB GEEN ZIN OM ALLE TOPICS VAN DE AFGELOPEN 3 DAGEN DOOR TE SPITTEN!
Jolienquote:
laat der tieten zienquote:
Nee dat doet ze nietquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hai fas!
ja leuk he, ik denk ik post hem weer eens!!!!Hey KaliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo heet zerebubbled
.
Ze had zo'n topic geopend. Waar heb jij 'm van dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
post hyves?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm fuck, wie was dat nou ookalweer*denkt*
die is lelijk,kan je hem geen spuitje gevenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Dit is remlof.
Hij is wel de lelijkste van het stel![]()
[ afbeelding ]
Wordt wat tegen PSV zondag.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Leek wel een wedstrijd tussen FC Timboektoe en SC Kankerzooi
KANKERquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef gers het volgende:
[..]
die is lelijk,kan je hem geen spuitje geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |