Is dat Jezus?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
Echte foto van situatie aub.
*edit*
Deze situatie komt dichterbij
[ afbeelding ]
The Grinch.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
*edit*
[ afbeelding ]
Het klopt met de omschrijving in de FoBoquote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
*edit*
[ afbeelding ]
quote:En nee, ik post geen foto's. Ik ben een lelijke, dikke blob. Heb ernstige acne en vettig, rossig, sluik haar. Mijn favo kledingstuk is mijn bandshirt en mijn cupmaat is 90 AA. Mijn billen en bovenbenen lijden onder cellulitis en ik heb hamertenen. En dit alles kan mij weinig interesseren, zie relatiestatus.
whehequote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Govinda het volgende:
Ik heb ook wel eens last van een 20cm lange opgezwollen streep met een prachtige dieppaarse kleur hier en daar.. Niks mis mee dus klacht onterecht!
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het klopt met de omschrijving in de FoBo
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
*edit*
[ afbeelding ]
Het komt van haar prive album, heul niet zeggen hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het klopt met de omschrijving in de FoBo
[..]
Na foto 2 zal het bij mij wel even duren voordat ik dat weer heb...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Govinda het volgende:
Ik heb ook wel eens last van een 20cm lange opgezwollen streep met een prachtige dieppaarse kleur hier en daar.. Niks mis mee dus klacht onterecht!
Stiekum ist jou droom eens een keer wakker te worden en zulks vrouw te zien dat naast je ligt, en dat je haar de avond ervoor keihard hebt zitten palen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Na foto 2 zal het bij mij wel even duren voordat ik dat weer heb...
Ik draaide Michael Jackson en voelde me genoodzaakt te moonwalken.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:59 schreef Aoristus het volgende:
waarom loop je achterstevoren de trap af
Zo, das echt een beste!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
En een mooie foto van the day after ter afsluiting.
Focus op de blauwe plek!![]()
[ afbeelding ]
HOE, in godsnaam?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |