verzendkosten had je daarmee wel kunnen besparenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:01 schreef Elvi het volgende:
Ok... Ik hoor er nu écht bij... Ik heb per ongeluk vandaag 60 euro uitgegeven in Lush Den Haag![]()
Ik heb:
Dream Cream
Ultra Bland
Ring of Roses
Spice Curls
Godmother
Taai Taai
En ik twijfelde om Snow Fairy te kopen, maar misschien koop ik die nog 'even' online
Nou dat was dus mn originele plan... Ik wilde namelijk alleen Dream Cream en Ultra Bland kopen, maar online kwam dat uit op 40 euro. Dus ik dacht "ik heb OV, laat ik was geld uitbesparen door naar de winkel te gaan" Maar ja dan zie en ruik je allerlei lekkers en kom je ineens op de 60 euro uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:59 schreef HoneyTrap het volgende:
verzendkosten had je daarmee wel kunnen besparen
quote:Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef .Sparkling. het volgende:
- The godmother --> die vind ik eigenlijk niet zo lekker
Yepquote:Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Heeft iemand hier al eens Volcano Foot Mask gebruikt?
Ik heb altijd hele erge koude en droge voeten in de wintertijd en volgens de beschrijving hiervan zou dit dan wel iets voor me zijn.
Ik vind alleen 12 euro een beetje te veel als ik niet eens weet of het werkt.
Oeh jaquote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef Ooi86 het volgende:
Mocht iemand nog interesse hebben in Jungle parfum..... PB'tje!
Dan ga ik het volgende maand kopen!quote:Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yephet is geweldig
het is echt een verwennerij voor je voetjes. Vooral als je veel moet staan, zoals ik voor mijn werk, dan is het echt fijn om af en toe je voeten even extra te behandelen.
en je doet een keer of tien met zo'n pot dus zo duur is het niet
laat even weten wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dan ga ik het volgende maand kopen!
Ik vind Lush trouwens helemaal niet duur als je bekijkt hoe lang je er altijd mee kan doen, ik wil alleen altijd graag zekerheid voor ik iets koop
Wat zal het daar heerlijk geroken hebbenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n fles karma is vanmorgen kapot gevallen in de badkamer
het heeft daar inderdaad 3 dagen geweldig gerokenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zal het daar heerlijk geroken hebben
Je krijgt voor iedere 5 potjes een maskertje dus je mag er zoveel halen als je wiltquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:33 schreef heppifisj het volgende:
Oeh, goed dat ik dit topic tegenkom, Snowfairy voor mijn nichtje is een briljant plan!![]()
Ik wil eigenlijk mijn collega's voorzien van een vers maskertje voor de kerst, en ik verzuip in de zwarte potjes, iemand enig idee of ik meerdere maskertjes tegelijk kan krijgen voor die potjes? Of mogen ze maar 1 gratis masker per keer weggeven?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je krijgt voor iedere 5 potjes een maskertje dus je mag er zoveel halen als je wilt
zorg wel dat je op een dag komt dat er nieuwe maskertjes zijn, dan heb je meer keuseens in de twee weken op woensdag komen de nieuwe maskers binnen.
Ze hebben ook bodylotion in potjes, zoals Charity Pot, Dream Cream en Sympathy for the Skin. Dream Cream is heel goed voor de huid maar ruikt wat minder, vind ik, en Sympathy for the Skin ruikt ontzettend zoet, heel lekker als je ervan houdtquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef Dipkip het volgende:
Mn moeder is nu helemaal Lush fan en wil nu graag een bodylotion en een shampooik wil die voor dr kopen voor de kerst, maar ik weet niet goed welke. Met name bodylotion, dat is bij lush dan toch een bodybutter? Heeft iemand een tip?
Oh ok, wist ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef HoneyTrap het volgende:
[..]
nee hoor, 1 x in de week, het zijn tenslotte verse maskers!
Dan moet je inderdaad voor een massagebar of een 'gewone' bodylotion gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil niet iets heel zoets, daar houdt ze niet van. En een na de douche smeer spul zonder scrub.. Hm.
Alles van Flying fox en snowcake!!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriendin uit london wil wel wat lush spul opsturenwat is nog een echte must have?
naast een lekkere massage bar en solid karma perfume?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
Koopt iedereen deze week you snap the whip
Ja, NU!quote:
Zou dat ook gelden voor Lush UK bestellingen die voor de kerst geplaatst zijn maar nu nog in de wachtrij staan?quote:Op zondag 28 december 2008 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, NU!
Als je voor 30 euro koopt in de winkels dan mag je iets uitzoeken van alle produkten die voor 1 novmeber zijn gemaakt. En dat varieert dus van BBS tot creme tot complete kadootjes.
Je kunt ook via mailorder bestellen: krijg je een verrassingsbag twv 20 euro bij elke 50 euro die je besteedt.
Of vanaf morgen via Lush UK: bij besteding vanaf 30 pond krijg je voor 10 pond spullen erbij, 50 pond = 20 pond extra en dat telt zo op. Nu de pond zo gunstig staat weet ik wel waar ik ga bestellen. En ik heb een flinke lijst.
Ik heb geen creditcard en ik zoek iemand die voor mij 1 bananamoon soap zou willen bestellenquote:Op zondag 28 december 2008 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, NU!
Als je voor 30 euro koopt in de winkels dan mag je iets uitzoeken van alle produkten die voor 1 novmeber zijn gemaakt. En dat varieert dus van BBS tot creme tot complete kadootjes.
Je kunt ook via mailorder bestellen: krijg je een verrassingsbag twv 20 euro bij elke 50 euro die je besteedt.
Of vanaf morgen via Lush UK: bij besteding vanaf 30 pond krijg je voor 10 pond spullen erbij, 50 pond = 20 pond extra en dat telt zo op. Nu de pond zo gunstig staat weet ik wel waar ik ga bestellen. En ik heb een flinke lijst.
je hebt pb!quote:Op maandag 15 december 2008 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh ja![]()
jungle is mijn favo geur dus als het niet al te duur is heb ik zeker interesse
quote:Op maandag 29 december 2008 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Goed bezig DipKip!![]()
Ik heb mijn lijst van 150 pond vanmorgen al opgestuurd. (sorry oh-oh, ik zag je verzoekje te laat, een pb-er is sneller). Tis wel een order met twee andere mensen. Nu moet ik dus een derde bewaardoos aanschaffen, gaat echt niet meer passen. En nog snel wat van mijn huidige stash opmaken.
*duikt gauw het bad in*
Check, dat doe ik ook. Kleine stukjes eraf snijden om te gebruiken, de rest staat op de studeerkamer z'n kostbare geur aan de nabijliggende sjaals af te geven.quote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef oh-oh het volgende:
de zeep snij ik altijd in kleine stukken
Ja best wel!! Ik heb een Floating Island, dus dat is een bath melt? Het komt uit zo'n cadeauverpakking, gekregen met kerst, Floating Island, Butterball en wat popcorn mijn familie denkt dat de popcorn ook mee het bad in gaat...quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Als je een muffin-vormige BBS hebt, kan dat best een bath melt zijn. (Melting Marshmellow Moment = rose en zoet, Floating Island is wit en iets neutraler van geur). Die moet je eigenlijk al drijvend laten oplossen in het het water maar de twee muffin-vormige melts kun je waarschijnlijk ook prima verkruimelen. Je krijgt er wel een stuk minder schuim mee dan met de BBS-en. Daarentegen zijn melts, door de oliën die erin zitten, weer heel verzorgend. Ingewikkeld he, Lush?
Ja dat dus, rook naar niks, bijna geen schuim, geen heel zacht vel. Een scheut melkmeisje had meer gedaan.quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Cat22 het volgende:
En die Marzibain is voor mij de meest tegenvallende BBS ooit. Hij moet naar amandelen ruiken, maar ik rook er niks aan. En schuim krijg je ook niet echt, hoeveel je ook in het bad gooit. Hooguit glibber je door de kuip door de zeepresten.
Bij mn volgende shopping spree zal ik er zeker eentje in gooienquote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou je aanraden om de Comforter BBS eens te proberen (bosbessen). Of Pop in the Bath (sinaasappel/mandarijntjes). Of, als je van kruidig houdt, is Karma een goede keuze.
Ik durf niet aan de Lush haarspul te beginnenquote:
Ik ben dus in de winkel geweest en je ruikt inderdaad alleen maar één zoete damp, geen losse geuren. Het enige wat ik echt heb kunnen ruiken was de Spice Curlsquote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het altijd geweldig hoe snel mensen enthousiast worden van Lush. Ik heb al een paar vriendinnen gek gemaakt ermee. De winkel vind ik nooit zo'n goede plek om alles te ruiken als nieuweling, omdat de 'basis'geur daar zo overheersend is. Dus iedereen wordt meegevoerd naar mijn badkamer, cq. lushHQ in huize Cat en komt er met witte neusjes vandaan.
Ik vind de geur niet geweldig, het is me iets te snoepig en te vanille. Maar ik wil alles van Lush wel proberen dus ik ga m zeker gebruikenquote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Butterball ballistic is trouwens wel een fijne hoor! Je hebt de bruis en er zitten veel cacao deeltjes in, waardoor je velletje heel zacht aanvoelt achteraf. En de geur is prima. Er is ook eenmalig een douchegel van gemaakt, die schuimt totaal niet maar ruikt naar witte chocolade en werkt briljant! Helaas niet meer in de winkel te koop.
LOL! Dat kon ik een jaar geleden wel geschreven hebben!quote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef Dipkip het volgende:
En ja, ik ben helemaal om, zo stom is datik ben namelijk totaal niet van de cosmetica. Ik heb op het moment niet eens een gezichtsreiniger, creme of bodylotion. Ik vind het niet fijn om te gebruiken en vergeet het daarom meestal. Ik zit wel heel graag in bad maar gebruik daarbij meestal goedkoop doucheschuim. Ik hou wel heel erg van geuren, bijvoorbeeld uit zo'n olieverdamper, maar heb nooit écht lekker ruikend badspul kunnen vinden. Kneipp bijvoorbeeld ruikt wel sterk, maar dan heb je 1 hele sterke geur, dus alleen lavendel of alleen rozemarijn. Dat vind ik dan niet zo bijzonder.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Cat22 het volgende:
LOL! Dat kon ik een jaar geleden wel geschreven hebben!
En nu heb ik drie dozen vol badspul en drie plankjes van mijn badkamerkastje vol voorraad. Het komt wel goed met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |