abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63886872
Snowfairy ruikt naar die zoete roze kauwgom.
pi_63928594
m'n fles karma is vanmorgen kapot gevallen in de badkamer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63968043
Ok... Ik hoor er nu écht bij... Ik heb per ongeluk vandaag 60 euro uitgegeven in Lush Den Haag

Ik heb:
Dream Cream
Ultra Bland
Ring of Roses
Spice Curls
Godmother
Taai Taai

En ik twijfelde om Snow Fairy te kopen, maar misschien koop ik die nog 'even' online
pi_63982188
Welkom bij de club Elvi!

Ik heb net een colbert jasje gewassen met Snowfairy. Mijn handen ruiken nog heerlijk zoet!
En ik heb een paar retro kerst produkten besteld in de UK. Santa Moritz (BBS die ruikt naar Tramp!) en Silver Cloud, come to mamma!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 december 2008 @ 12:43:37 #85
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63983380
Mijn Lush stock past al niet meer in de mand die ik daar voor had, ik moet zo eens iets groters gaan zoeken.
Gisteren heb ik nog de Miranda gekocht.
En twee uur in bad gelegen met marzibain
Maar nu is na het douchen vanochtend mn Rockstar op!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 13 december 2008 @ 12:59:16 #86
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_63983645
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:01 schreef Elvi het volgende:
Ok... Ik hoor er nu écht bij... Ik heb per ongeluk vandaag 60 euro uitgegeven in Lush Den Haag

Ik heb:
Dream Cream
Ultra Bland
Ring of Roses
Spice Curls
Godmother
Taai Taai

En ik twijfelde om Snow Fairy te kopen, maar misschien koop ik die nog 'even' online
verzendkosten had je daarmee wel kunnen besparen
pi_64002124
Het is dus de snowcake die ik heb; ik had het nog niet aangedurft het zakje te openen; inmiddels wel gedaan nadat ik jullie posts had gelezen; de zeep ruikt zelf inderdaad minder heftig; maar ben er nog niet uit of ik het lekker vind. Ik denk dat ik hem zowieso eens moet laten luchten; want volgens mij zijn alle geurtjes die bij elkaar zaten in de doos in het zakje van de snowcake getrokken. (vrnml. godmother + candycane gok ik)
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64002182
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:59 schreef HoneyTrap het volgende:
verzendkosten had je daarmee wel kunnen besparen
Nou dat was dus mn originele plan... Ik wilde namelijk alleen Dream Cream en Ultra Bland kopen, maar online kwam dat uit op 40 euro. Dus ik dacht "ik heb OV, laat ik was geld uitbesparen door naar de winkel te gaan" Maar ja dan zie en ruik je allerlei lekkers en kom je ineens op de 60 euro uit

Vandaar dat online bestellen dan toch iets veiliger voor mn portomonnee is
  zondag 14 december 2008 @ 14:11:03 #89
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_64005672
hihi, ja..de winkel is verleidelijk
  zondag 14 december 2008 @ 18:31:16 #90
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_64011073
Eindelijk vind ik het niet erg dat ik geen bad heb. Douchen is ook zo lekker!
Het weekend in Antwerpen kennis gemaakt met Lush. Vanmorgen voordat we naar huis gingen nog maar wat extra gehaald. Ik weet tenslotte niet wanneer ik er weer in de buurt van een winkel kom(snel denk ik).
En dat bad, dat ga ik toch ooit nog wel missen, wat een keuze aan bruisballen!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_64015516
Ik ben al een aantal jaar Lush fan en heb een behoorlijke stash.
Mijn favo's zijn Snow fairy, Snowcake, Porridge en Spice Curls.
Grappig om te lezen dat de meeste Snowfairy en Snowcake te zoet vinden.
Ik kan er geen genoeg van krijgen.
En Spice curls is niet zo bekend maar echt heerlijk voor de koude maanden.
Ruikt heerlijk naar specerijen en er zit gelijk een scrub in!
pi_64040029
Heeft iemand hier al eens Volcano Foot Mask gebruikt?
Ik heb altijd hele erge koude en droge voeten in de wintertijd en volgens de beschrijving hiervan zou dit dan wel iets voor me zijn.
Ik vind alleen 12 euro een beetje te veel als ik niet eens weet of het werkt.

Verder volgende maand weer naar Lush!
Ik woon in Gelderland en hier zit niet 1 winkel!! Ik kan dus maar een paar keer per jaar gaan.
Heb nu nog:
- Honey I Washed The Kids
- Rockstar
- I should coco
- The godmother --> die vind ik eigenlijk niet zo lekker
- Heavenly Bodies
- Coolaulin
- Jungle
- Curly Wurly

Ik koop echt veel te veel maar elke keer bedenk ik iets dat ik toch weer wil hebben.
E.
pi_64042311
Mocht iemand nog interesse hebben in Jungle parfum..... PB'tje!
pi_64042882
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef .Sparkling. het volgende:
- The godmother --> die vind ik eigenlijk niet zo lekker

Die is juist ÜBERLEKKER!!!
  Moderator maandag 15 december 2008 @ 23:48:23 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64046043
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Heeft iemand hier al eens Volcano Foot Mask gebruikt?
Ik heb altijd hele erge koude en droge voeten in de wintertijd en volgens de beschrijving hiervan zou dit dan wel iets voor me zijn.
Ik vind alleen 12 euro een beetje te veel als ik niet eens weet of het werkt.
Yep het is geweldig

het is echt een verwennerij voor je voetjes. Vooral als je veel moet staan, zoals ik voor mijn werk, dan is het echt fijn om af en toe je voeten even extra te behandelen.

en je doet een keer of tien met zo'n pot dus zo duur is het niet
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator maandag 15 december 2008 @ 23:50:04 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64046095
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef Ooi86 het volgende:
Mocht iemand nog interesse hebben in Jungle parfum..... PB'tje!
Oeh ja jungle is mijn favo geur dus als het niet al te duur is heb ik zeker interesse
pi_64046359
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Yep het is geweldig

het is echt een verwennerij voor je voetjes. Vooral als je veel moet staan, zoals ik voor mijn werk, dan is het echt fijn om af en toe je voeten even extra te behandelen.

en je doet een keer of tien met zo'n pot dus zo duur is het niet
Dan ga ik het volgende maand kopen!
Ik vind Lush trouwens helemaal niet duur als je bekijkt hoe lang je er altijd mee kan doen, ik wil alleen altijd graag zekerheid voor ik iets koop
E.
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 07:45:40 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64049104
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:01 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dan ga ik het volgende maand kopen!
Ik vind Lush trouwens helemaal niet duur als je bekijkt hoe lang je er altijd mee kan doen, ik wil alleen altijd graag zekerheid voor ik iets koop
laat even weten wat je ervan vindt

ik vind ook dat je waar krijgt voor je geld bij Lush, de meeste producten gaan vet lang mee alleen de douchegels vind ik in vergelijking vrij duur. Maar die gebruik ik ook minder
pi_64050164
Oeh, goed dat ik dit topic tegenkom, Snowfairy voor mijn nichtje is een briljant plan!

Ik wil eigenlijk mijn collega's voorzien van een vers maskertje voor de kerst, en ik verzuip in de zwarte potjes, iemand enig idee of ik meerdere maskertjes tegelijk kan krijgen voor die potjes? Of mogen ze maar 1 gratis masker per keer weggeven?
~*~Common sense is not so common~*~
  dinsdag 16 december 2008 @ 09:36:19 #100
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64050203
Mag ik even?

Joy of Jelly
Buffy
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 16 december 2008 @ 09:39:31 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64050259
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n fles karma is vanmorgen kapot gevallen in de badkamer
Wat zal het daar heerlijk geroken hebben
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64051620
Ik heb van mijn collega's een kadobon van Lush gekregen!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64053520
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat zal het daar heerlijk geroken hebben
het heeft daar inderdaad 3 dagen geweldig geroken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 12:33:44 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64054328
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:33 schreef heppifisj het volgende:
Oeh, goed dat ik dit topic tegenkom, Snowfairy voor mijn nichtje is een briljant plan!

Ik wil eigenlijk mijn collega's voorzien van een vers maskertje voor de kerst, en ik verzuip in de zwarte potjes, iemand enig idee of ik meerdere maskertjes tegelijk kan krijgen voor die potjes? Of mogen ze maar 1 gratis masker per keer weggeven?
Je krijgt voor iedere 5 potjes een maskertje dus je mag er zoveel halen als je wilt

zorg wel dat je op een dag komt dat er nieuwe maskertjes zijn, dan heb je meer keus eens in de twee weken op woensdag komen de nieuwe maskers binnen.
pi_64054796
Mn moeder is nu helemaal Lush fan en wil nu graag een bodylotion en een shampoo ik wil die voor dr kopen voor de kerst, maar ik weet niet goed welke. Met name bodylotion, dat is bij lush dan toch een bodybutter? Heeft iemand een tip?
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:32:28 #106
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_64057307
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je krijgt voor iedere 5 potjes een maskertje dus je mag er zoveel halen als je wilt

zorg wel dat je op een dag komt dat er nieuwe maskertjes zijn, dan heb je meer keus eens in de twee weken op woensdag komen de nieuwe maskers binnen.

nee hoor, 1 x in de week, het zijn tenslotte verse maskers!
pi_64058030
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef Dipkip het volgende:
Mn moeder is nu helemaal Lush fan en wil nu graag een bodylotion en een shampoo ik wil die voor dr kopen voor de kerst, maar ik weet niet goed welke. Met name bodylotion, dat is bij lush dan toch een bodybutter? Heeft iemand een tip?
Ze hebben ook bodylotion in potjes, zoals Charity Pot, Dream Cream en Sympathy for the Skin. Dream Cream is heel goed voor de huid maar ruikt wat minder, vind ik, en Sympathy for the Skin ruikt ontzettend zoet, heel lekker als je ervan houdt .
Massage Bars kun je ook als body lotion gebruiken, daar hebben ze er heel veel van.
Body butters zijn meer voor onder de douche en daar zit vaak scrub in.
Tap tap tap
pi_64060873
Ik wil niet iets heel zoets, daar houdt ze niet van. En een na de douche smeer spul zonder scrub.. Hm.
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 16:54:19 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64061866
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef HoneyTrap het volgende:

[..]

nee hoor, 1 x in de week, het zijn tenslotte verse maskers!
Oh ok, wist ik niet Het lijkt me eigen verantwoordelijkheid hoeveel maskertjes je haalt. Het is hoogstens onverstandig voor jezelf, maar wat maakt het voor Lush uit?
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 16:56:45 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64061940
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil niet iets heel zoets, daar houdt ze niet van. En een na de douche smeer spul zonder scrub.. Hm.
Dan moet je inderdaad voor een massagebar of een 'gewone' bodylotion gaan.

Dream Cream is op zich niet heel zoet en de meeste massagebars ook niet echt (ga dan niet voor Mange Too of Soft Coeur ) Business Time is vrij kruidig, Fever wat pittig, Nutts ruikt naar noten ( ) Het lijkt me het handigst als je zelf in de winkel komt snuffelen
pi_64062193
each peach ruikt lekker fris . naar citroen.
Tap tap tap
  donderdag 18 december 2008 @ 13:55:31 #112
176471 oh-oh
pi_64118552
De score van vandaag is :
een snap the whip body butter
christmas kisses
cream candy
woosh jelly
en een tester razorantium om mn hond mee te scheren
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64248075
Ben net terug van een weekendje familiebezoek in Limburg; we zijn nog even naar de Lush in Aken geweest. Daar heb ik gescoord;

- Snow Fairy klein (voor mijn nichtje)
- Dream Cream
- Middelgrote Olive Branch
- Vanilla Fountain

Maar jemig wat een kutwijf die me hielp bij het afrekenen zeg! . Ik verstond haar niet meteen goed, zat ze te katten zeg. Ik ben bijna weggelopen en haar met de spullen laten zitten, maar ja; die lushspulletjes he?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 22 december 2008 @ 16:26:14 #114
176471 oh-oh
pi_64248587
Ik ben weer geweest.
Te erg gewoon. Ik moest even een Snap the Whip halen voor een vriendin, en zij wilde ook Angel's Delight en Christmas Cake. Maar de Angel's Delight was echt bijna op, er lagen nog maar 5 stukken of zo, en die komt nu ook niet meer binnen , dus ik heb zelf ook nog maar een mooi groot stuk meegenomen.
En voor mn tante en moeder elk een stuk Miranda en Milky Bar.
En nog een flesje snowfairy, voor mezelf...
Hoe erg ben ik als ik er achter kom dat ik in minder dan een maand tijd 5 stempels erbij heb op mn klantenkaart
( Groucho Marx )
pi_64261949
een vriendin uit london wil wel wat lush spul opsturen wat is nog een echte must have?

naast een lekkere massage bar en solid karma perfume?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_64282826
Ik heb voor mn mama deze keer cynthia stout shampoo, veganese conditioner, dream cream en helping hands. Kerstcadeautjes

Van het vorige pakket heeft ze geloof ik alleen nog maar 1 soort zeep gebruikt, maar ze wilde dus graag ook de andere producten proberen

Ik vind dat ze zulk leuk personeel hebben bij de lush voor je t weet sta je een half uur te kletsen alsof je met een vriendin aan het winkelen bent.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:03:29 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64283035
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriendin uit london wil wel wat lush spul opsturen wat is nog een echte must have?

naast een lekkere massage bar en solid karma perfume?
Alles van Flying fox en snowcake!!!
KuikenGuppy
pi_64284322
You Snap The Whip, Ring of Roses, Angels on Bare Skin, Miranda, Snowcake, Each Peach, Angel's Delight, The Olive Branch, Snow Fairy, Coolaulin, American Cream, Honey I Washed The Kids .
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 23 december 2008 @ 15:48:26 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64287096
Koopt iedereen deze week you snap the whip
pi_64289331
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
Koopt iedereen deze week you snap the whip

ik niet
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:16:06 #121
176471 oh-oh
pi_64290514
Ik wel!
Hij is echt geweldig vind ik!
( Groucho Marx )
pi_64294159
You snap the whip staat op mijn 'nog te proberen' lijst. Maar vooralsnog ben ik heel gelukkig met mijn net gearriveerde, vers gemaakte fles Comforter douchegel uit de UK.
pi_64317613
Wij hebben alleen lush in huis. wel duur maar super goed
www.Styleguide.nl de nummer 1 mode en lifestyle site, (dat vind ik dan)
  Moderator woensdag 24 december 2008 @ 21:15:28 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64339068
De score van vandaag:
- Yuki hi bruisbal
- 2x ruby red slippers BBS
- christmas morning BBS

van de week nog meer kerstbadspul halen voor het weer op is. Vooral twinkle en ruby red slippers
pi_64431020
Ook ik ga dat Lush maar eens uitproberen, ik hoor er zoveel goede verhalen over. Ik wil beginnen met een douchgel/douchezeep en een creme/lotion voor mijn best droge gevoelige huid? Wat raden jullie mij aan? En vinden jullie fijn om te gebruiken?
pi_64438126
Is er wel eens sale bij Lush?!
pi_64438402
* Casparovvv heeft zijn moeder een badderpakket gegeven voor kerst

Ruby Red Slippers Bubble Bar
Christmas Party
Chocolate Santa bruisbal
Jingle Spells Bruisbal
Christmas Cake Zeep
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_64440277
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:53 schreef Ooi86 het volgende:
Is er wel eens sale bij Lush?!
Ja, NU!

Als je voor 30 euro koopt in de winkels dan mag je iets uitzoeken van alle produkten die voor 1 novmeber zijn gemaakt. En dat varieert dus van BBS tot creme tot complete kadootjes.

Je kunt ook via mailorder bestellen: krijg je een verrassingsbag twv 20 euro bij elke 50 euro die je besteedt.

Of vanaf morgen via Lush UK: bij besteding vanaf 30 pond krijg je voor 10 pond spullen erbij, 50 pond = 20 pond extra en dat telt zo op. Nu de pond zo gunstig staat weet ik wel waar ik ga bestellen. En ik heb een flinke lijst.
pi_64443146
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, NU!

Als je voor 30 euro koopt in de winkels dan mag je iets uitzoeken van alle produkten die voor 1 novmeber zijn gemaakt. En dat varieert dus van BBS tot creme tot complete kadootjes.

Je kunt ook via mailorder bestellen: krijg je een verrassingsbag twv 20 euro bij elke 50 euro die je besteedt.

Of vanaf morgen via Lush UK: bij besteding vanaf 30 pond krijg je voor 10 pond spullen erbij, 50 pond = 20 pond extra en dat telt zo op. Nu de pond zo gunstig staat weet ik wel waar ik ga bestellen. En ik heb een flinke lijst.
Zou dat ook gelden voor Lush UK bestellingen die voor de kerst geplaatst zijn maar nu nog in de wachtrij staan?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 28 december 2008 @ 23:24:33 #130
176471 oh-oh
pi_64449171
quote:

[..]

Ja, NU!

Ik heb geen creditcard en ik zoek iemand die voor mij 1 bananamoon soap zou willen bestellen
( Groucho Marx )
pi_64457322
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh ja jungle is mijn favo geur dus als het niet al te duur is heb ik zeker interesse
je hebt pb!
pi_64463368
quote:
Ja, NU!
Zeg. Dat. Nou. Niet.

*66 euro overmaakt*
  maandag 29 december 2008 @ 14:23:38 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64464300
Arme Dipkip, zo'n slaaf zijn van lush... .

(Ik kom intussen om in die troep, maar ga vanavond toch maar weer bestellen ).
KuikenGuppy
pi_64464443
Dit is mn eerste bestelling ben wel al twee keer naar de winkel geweest voor mn moeder, maar had nog nooit iets voor mezelf gekocht.

Maar, ik heb het nagerekend op de nederlandse site, en als ik het via de nederlandse Lush had besteld was ik 110 euro kwijt geweest

Yay voor de creditcard van mn vriend

Ben superbenieuwd wat ik cadeau krijg.... Dit is mn bestellijstje trouwens:

Fever Solid Perfume
Fresh Farmacy
Whipstick
Fever
Therapy
Free Massage Bar Tin
Dream Cream
Amandopondo
Waving Not Drowning Ballistic
Free £20 New Year Offer
Ickle Baby Angel Ballistic
Mud Flats
Karma Soap
Sonic Death Monkey (Weight: 250)
The Witches Ball
Pineapple Grunt

En we hebben niet eens een badkamer we hebben wel bijna een badkamer, en dit is een goede motivatie om te leren tegelen hm
pi_64468614
Goed bezig DipKip!

Ik heb mijn lijst van 150 pond vanmorgen al opgestuurd. (sorry oh-oh, ik zag je verzoekje te laat, een pb-er is sneller ). Tis wel een order met twee andere mensen. Nu moet ik dus een derde bewaardoos aanschaffen, gaat echt niet meer passen. En nog snel wat van mijn huidige stash opmaken.

*duikt gauw het bad in*
pi_64468947
Ik moet ook nog wat bedenken om alles in te bewaren straks. Mijn moeder had wat ik voor haar had gekocht opgeborgen in een bewaarmand, in de papieren zakjes waar het in zat, en die mand had ze in de badkamer staan (op een plank, ze heeft alleen een open kast in de badkamer).

Resultaat: uit elkaar gevallen badbruisbal (waarschijnlijk vochtig geworden van de waterdamp in de badkamer) en een marsibain die geen eigen geur meer had maar 'besmet' was met de er naast liggende spice curls zeep en een andere zeep was vrijwel geurloos geworden, na 2 weken zo bewaren.

Ik heb het idee dat je het allemaal het beste in aparte bakjes met deksel kan doen, van die nep-tupperware dingen. Dan kan er geen vocht bij komen en ze kunnen elkaars geur niet aannemen. Mn moeder had namelijk 1 van haar zeepjes in zo'n bakje gedaan omdat ie mee ging op vakantie, en die rook het sterkste van allemaal. Terwijl het juist geen sterke geur was (Honey I washed the kids). De zeep was ook helemaal niet plakkerig en mushy geworden zoals je vaak hebt met gewone zeep die je bijv. in een zeepbakje bewaard.

Hoe bewaren jullie je Lush spul en werkt dat goed?
  maandag 29 december 2008 @ 16:56:01 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64469186
Spice Curls kan je het beste in een geurloze isoleercel bewaren, anders geeft het af op alles wat erbij in de buurt ligt (ps. de geurloze isoleercel na gebruik ook weggooien, die is nergens anders meer voor geschikt hierna).

Ik bewaar alles gewoon in zakjes in een schoenendoos in een andere kamer dan de badkamer. Werkt prima .
KuikenGuppy
pi_64469777
isoleercel weggooien na gebruik, check.

Misschien zijn van die ziplockzakjes ook wel een idee? Ik weet alleen niet of dat gaat passen...

Het bewaren in een andere kamer lijkt me niet zo'n goed idee. Wel voor massage bars en bruisballen, maar niet voor douchespul en reiniger / creme voor mn gezicht. Dan sta ik straks onder de douche, denk ik *&^^&%^$* en sta ik me alsnog met de axe van mn vriend in te zepen. En reiniger en creme vergeet ik gewoon helemaal als ik het niet in het zicht heb liggen....
  maandag 29 december 2008 @ 17:14:45 #139
176471 oh-oh
pi_64469804
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Goed bezig DipKip!

Ik heb mijn lijst van 150 pond vanmorgen al opgestuurd. (sorry oh-oh, ik zag je verzoekje te laat, een pb-er is sneller ). Tis wel een order met twee andere mensen. Nu moet ik dus een derde bewaardoos aanschaffen, gaat echt niet meer passen. En nog snel wat van mijn huidige stash opmaken.

*duikt gauw het bad in*
jammer, ff niet aan gedacht...
Ik heb mn hele stash gewoon in een mand met een stoffen voering op de slaapkamer staan.
Sommige dingen in papieren zakje, de meeste dingen gewoon los.
En alles wat in gebruik is ( de zeep snij ik altijd in kleine stukken en mn deo en mn Snap the Whip en mn trichomania ook ) op de badkamer. De natte dingen op van die fijne zeepbakjes met een goed uitlekrekje, en de deo op een klein schoteltje.
Alleen de snowfairy en de Woosh staan gewoon in hun bakkie op de badrand.
( Groucho Marx )
pi_64470101
Wel slim om het in kleinere stukken te snijden, dat wil ik ook gaan doen dat ik niet eerst 4 weken ananaszeep heb voor ik de karmazeep kan proberen

Maar blijft het bij jou wel goed sterk ruiken dan? Of vlieg je gewoon heel snel door je voorraden heen want ik wil niet zoals bij mn moeder dat het na 2 weken al niet meer lekker ruikt, ik ga wat ik allemaal gekocht heb nooit zo snel opkrijgen...

*overweegt aluminiumfolie voor ongebruikte zeep*
  maandag 29 december 2008 @ 17:35:14 #141
47102 Elvi
miemkwien
pi_64470482
Ik hou de zeep in het papier waarin het komt en dat leg ik op strategische plekken in mn kledingkast Wel ieder zeepje zn eigen deur/ la.

Ik was vandaag weer in Lush Den Haag geweest. Er stond heel weinig, maar toch nog voor 45 euro uitgegeven... Het erge is: ik moet morgen naar Lush Amsterdam want daar ligt een dagcréme op me te wachten: Celestial. Die was niet meer in Den Haag en ook niet meer bij de postorder. Het is de enige créme waar ik tegen kan dus ik MOET m hebben. Maar ik denk dat ik ook een andere ga uitproberen... Morgen kan ik dus wéér een gratis kadootje uitzoeken (dat verzacht de pijn in mn portomonnee...)
  maandag 29 december 2008 @ 17:39:35 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64470628
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef oh-oh het volgende:
de zeep snij ik altijd in kleine stukken
Check, dat doe ik ook. Kleine stukjes eraf snijden om te gebruiken, de rest staat op de studeerkamer z'n kostbare geur aan de nabijliggende sjaals af te geven.

Maar zo gaat je zeep ook nog eens langer mee, omdat je niet constant het hele stuk nat maakt (en het gaat al trager op dan de ozonlaag!).
KuikenGuppy
pi_64470852
Elvi: ik heb hier nog een halve pot redelijk recente Celestial staan waar ik niks mee kan. Bij interesse: pb me maar voor meer info.

Ik gebruik nauwelijks Lush zeep, dat vind ik teveel gedoe. Stukjes zeep die ik heb bewaar ik in plastic folie. Voor gebruik een stukje afsnijden is erg handig om de geur zoveel mogelijk te bewaren (en het evt. door te verkopen als de geur toch niet bevalt). Ik heb mensen ook van die vakjes-dozen van de Xenos zien gebruiken. Elke zeep zijn eigen vakje.
Bruisballen bewaar ik naakt in een Tupperwaredoos op de badkamer. Tupperware is waterdicht, dus dat gaat goed. En bruisballen (en de meeste BBS-en) steken elkaar niet aan qua geur.
BBS-en bewaar in plastic zakjes in een andere Tupperware doos. BBS-en altijd in plastic doen en niet in die stomme papieren zakjes laten! Ik ben helemaal voor het milieu en zo, maar vooral BBS-en zoals de Comforter verliezen geur en kleur in die kl***zakjes. Het zakje was paars, de BBS niet meer.
En dan heb ik sinds kort nog een aparte Tupperware doos waar alle citroenige ballisitcs en BBS-en in zitten, want die besmetten de hele boel met hun geur.
Douchespul gaat bij mij van de grote fles in 100 ml flesjes (van het Kruidbvat b.v.) en die staan in een bakje in de badkamer. Jellies hebben ieder hun eigen Xenos bakje. Ik haal er altijd het mes doorheen zodat ik in de douche makkelijk een blokje eruit kan halen.
Bath melts zitten ook in een Xenos bakje.

Tip voor beginnelingen: met een halve BBS maak je al een heerlijk bad vol schuim.
pi_64471143
Hoe grote stukken maak je er dan van? 30 gram ofzo?
pi_64471285
Zeep bedoel je? Tja, wat jij lekker in de (was)hand (of scrubhandschoen) vindt liggen. Ik denk dat 30 gram wel een mooi stukje oplevert. Trouwens, niet alles in één keer in stukken snijden! Dan drogen de randjes zo uit. Je kunt beter een speciaal Lush mesje in je badkamer leggen en elke keer voor gebruik een stukje afsnijden. Da's een must-have voor iedere echte Lushie.

BBS-en snij ik gewoon doormidden, dus dan kom je aan ongeveer 50 gram per keer.
pi_64471617
Maar zo'n ballistic, dat is toch zoiets als een bruisbal? Tieft dat niet helemaal uit elkaar dan?

Ik was me graag onder de douche met zeep dus ik wil straks een zeepbakje bij de douche hebben staan en daar dan een stukje zeep in wat nog wel groot genoeg is om fijn mee te wassen maar ook weer niet dat ik er een maand mee doe. Dus ik dacht zo'n 100 grams stuk in 3 stukken te snijden (of dus eerst 1/3 er af nu ik dit lees van die randjes) en dan een stukje bij het bad en de rest goed inpakken zodat het zn geur houdt. En dan 3 soorten zeep afwisselen, ofzo.

Nog een vraagje, de Lushzeep, laat dat wat achter op je handen? Want het lijkt me ook wel heerlijk om overal in huis de zeep te gebruiken, maar ik moet wel aan mn contactlenzen kunnen frummelen nadat ik mn handen er mee was, zonder dat ik lavendelcitroenkaneelhoninglenzen krijg.
pi_64472295
Learn the words babe.

Ballistic = bruisbal (in zijn geheel in bad plonken voor geur maar geen schuim). Je kunt de helft gebruiken maar ik vind er dan te weinig geur aan zitten. En dan is het uit elkaar tief riscio ook aanwezig, al valt dat wel mee als je het breekt op het randje.
BBS = Bubble Bar Slice (de helft verkruimelen onder de stromende kraan voor geur en schuim). Het is eigenlijk badschuim in vaste vorm.

Je zeep plan klinkt goed.
En het blijft niet aan je vingers hangen hoor, ik heb af en toe ook lenzen in en dan was ik mijn handen juist vooraf met Lush zeep om ze schoon te kijgen. Je zou wellicht wat moeten oppassen met de zeepjes met scrub erin, en dan je handen extra goed afspoelen.
  Moderator maandag 29 december 2008 @ 18:41:07 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64472698
Een halve BBS vind ik nog veel, ik doe er makkelijk een keer of 4 a 5 mee
pi_64473575
Edit: verkeerd gelezen.... Volgens mij heb ik zelf dan alleen 1 BBS en das een soort muffinding... Die kan je wel snijden natuurlijk.

Ik ben bij mn moeder trouwens in bad geweest met een halve marsibain. Dat vond ik echt niet genoeg schuim / geur maar dat kan dus komen doordat ie pre-bad al verplupperd was van de stoom.
pi_64474187
Als je een muffin-vormige BBS hebt, kan dat best een bath melt zijn. (Melting Marshmellow Moment = rose en zoet, Floating Island is wit en iets neutraler van geur). Die moet je eigenlijk al drijvend laten oplossen in het het water maar de twee muffin-vormige melts kun je waarschijnlijk ook prima verkruimelen. Je krijgt er wel een stuk minder schuim mee dan met de BBS-en. Daarentegen zijn melts, door de oliën die erin zitten, weer heel verzorgend. Ingewikkeld he, Lush?

En die Marzibain is voor mij de meest tegenvallende BBS ooit. Hij moet naar amandelen ruiken, maar ik rook er niks aan. En schuim krijg je ook niet echt, hoeveel je ook in het bad gooit. Hooguit glibber je door de kuip door de zeepresten.

Ik zou je aanraden om de Comforter BBS eens te proberen (bosbessen). Of Pop in the Bath (sinaasappel/mandarijntjes). Of, als je van kruidig houdt, is Karma een goede keuze.

MaJo: wauw, 5 keer per BBS!?!? Dat lukt mij nooit!
  maandag 29 december 2008 @ 19:37:42 #151
176471 oh-oh
pi_64474442
Ik snij meestal gewoon een stukje zeep af voor gebruik, en als het dan eenmaal nat is geworden maak ik het ook op.
Stukjes zijn 3 cm bij 1 cm of zo, maar daar doe ik dan toch weer eeuwen mee. En ik heb meestal 3 verschillende stukken op de badkamer op mn zeepbakje liggen. Dus ik hoef me niet elke dag met dezelfde zeep te wassen.
En de stukken die ik niet gebruik verliezen niks aan qualiteit.
Na een half jaar of zo lijken ze wel wat minder te ruiken maar als je ze dan gaat nat maken bij gebruik is de geur meteen weer terug.
Ik had vandaag willen gaan lushen maar het is er niet van gekomen, dus ik hoop dat ik woensdag nog ff tijd heb om langs te gaan.
Ben ik de enige die zo verslaafd is aan jelly voor mn haar?
Mn kapster deed gisteren mn haren vast en die vroeg meteen welke shampoo ik gebruik omdat het zo heerlijk aanvoelde.
Geen shampoo dus, maar woosh jelly !
En voor mn honden doet het ook wonderen, zondag wil ik dr zelfs mn langhaar chihuahua mee wassen!
( Groucho Marx )
pi_64474638
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Als je een muffin-vormige BBS hebt, kan dat best een bath melt zijn. (Melting Marshmellow Moment = rose en zoet, Floating Island is wit en iets neutraler van geur). Die moet je eigenlijk al drijvend laten oplossen in het het water maar de twee muffin-vormige melts kun je waarschijnlijk ook prima verkruimelen. Je krijgt er wel een stuk minder schuim mee dan met de BBS-en. Daarentegen zijn melts, door de oliën die erin zitten, weer heel verzorgend. Ingewikkeld he, Lush?
Ja best wel!! Ik heb een Floating Island, dus dat is een bath melt? Het komt uit zo'n cadeauverpakking, gekregen met kerst, Floating Island, Butterball en wat popcorn mijn familie denkt dat de popcorn ook mee het bad in gaat...

Ik denk dan, dat ik helemaal geen BBSen heb uitgekozen, alleen ballistics. Ik vond die marzibain nogal tegenvallen terwijl volgens mn moeder haar badbruisbal geweldig was, dus heb ik er daar wat van gekozen. De karma BBS leek me ook wel lekker, maar ik wist niet meer zeker of ik die geur niet te pittig vond, dus ik heb er eerst maar eens een stukje zeep van genomen.

Eigenlijk wel jammer, want ik vind juist die verzorgende schuimbaden altijd erg lekker. Maar marzibain deed niks voor me, ook qua zachtheid niet zoveel, terwijl ze verkoopster stond te huppelen dat dat ding het absolute einde was qua geur en verzorging
quote:
En die Marzibain is voor mij de meest tegenvallende BBS ooit. Hij moet naar amandelen ruiken, maar ik rook er niks aan. En schuim krijg je ook niet echt, hoeveel je ook in het bad gooit. Hooguit glibber je door de kuip door de zeepresten.
Ja dat dus, rook naar niks, bijna geen schuim, geen heel zacht vel. Een scheut melkmeisje had meer gedaan.
quote:
Ik zou je aanraden om de Comforter BBS eens te proberen (bosbessen). Of Pop in the Bath (sinaasappel/mandarijntjes). Of, als je van kruidig houdt, is Karma een goede keuze.
Bij mn volgende shopping spree zal ik er zeker eentje in gooien of ik drop al eerder even langs de winkel, we hebben er een hier in de stad, alleen heb ik besteld in engeland vanwege de kosten.

Ik kan vooral niet wachten op mn Sonic Death Monkey. Toen ik voor mn moeder winkelde kreeg ik er een proefje van, die is echt ge-wel-dig en mn vriend kon het ook wel waarderen dat ik naar koffie rook
pi_64474757
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Geen shampoo dus, maar woosh jelly !
Ik durf niet aan de Lush haarspul te beginnen ik heb haar tot op mn kont en gebruik een grote fles extreem goedkope cremespoeling per maand (en zo'n fles shampoo per twee maanden).

Wordt een hele dure hobby denk ik
  maandag 29 december 2008 @ 20:01:43 #154
176471 oh-oh
pi_64475286
Met de jelly gebruik ik echt maar een vingertipje en voor het eerst van mn leven geen cremespoeling
Een van mn twee chinezen die ik dr ook mee doe moet ik normaal echt drie keer per dag even met de slicker ontklitten om m mooi fluffy uit te laten zien de hele dag, en nu kan ik hem gewoon een hele week niet kammen
( Groucho Marx )
pi_64475425
Oh en dat woosh spul is niet eens zo duur.... Nou, dan gaat die volgende keer ook mee ooh, echt te erg dit...
pi_64476100
Ik vind het altijd geweldig hoe snel mensen enthousiast worden van Lush. Ik heb al een paar vriendinnen gek gemaakt ermee. De winkel vind ik nooit zo'n goede plek om alles te ruiken als nieuweling, omdat de 'basis'geur daar zo overheersend is. Dus iedereen wordt meegevoerd naar mijn badkamer, cq. lushHQ in huize Cat en komt er met witte neusjes vandaan.

Butterball ballistic is trouwens wel een fijne hoor! Je hebt de bruis en er zitten veel cacao deeltjes in, waardoor je velletje heel zacht aanvoelt achteraf. En de geur is prima. Er is ook eenmalig een douchegel van gemaakt, die schuimt totaal niet maar ruikt naar witte chocolade en werkt briljant! Helaas niet meer in de winkel te koop.

Whoosh vind ik ook erg lekker: fris citroen! De gouden tip hierbij: koop zo'n douchpuff (je weet wel, zo'n bol van gaatjesspul aan een touwtje). Dan krijg je van douchegel en jellies torenhoog schuim. En je jellie glibbert niet de douchebak door.
pi_64477049
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het altijd geweldig hoe snel mensen enthousiast worden van Lush. Ik heb al een paar vriendinnen gek gemaakt ermee. De winkel vind ik nooit zo'n goede plek om alles te ruiken als nieuweling, omdat de 'basis'geur daar zo overheersend is. Dus iedereen wordt meegevoerd naar mijn badkamer, cq. lushHQ in huize Cat en komt er met witte neusjes vandaan.
Ik ben dus in de winkel geweest en je ruikt inderdaad alleen maar één zoete damp, geen losse geuren. Het enige wat ik echt heb kunnen ruiken was de Spice Curls

Omdat ik me in de winkel moest laten vertellen wat waarnaar rook, dacht ik dat ik beter eerst eens op de site kon kijken. Dan kun je tenminste lézen waar het naar ruikt ik ben heel benieuwd hoe het echt gaat ruiken straks...

En ja, ik ben helemaal om, zo stom is dat ik ben namelijk totaal niet van de cosmetica. Ik heb op het moment niet eens een gezichtsreiniger, creme of bodylotion. Ik vind het niet fijn om te gebruiken en vergeet het daarom meestal. Ik zit wel heel graag in bad maar gebruik daarbij meestal goedkoop doucheschuim. Ik hou wel heel erg van geuren, bijvoorbeeld uit zo'n olieverdamper, maar heb nooit écht lekker ruikend badspul kunnen vinden. Kneipp bijvoorbeeld ruikt wel sterk, maar dan heb je 1 hele sterke geur, dus alleen lavendel of alleen rozemarijn. Dat vind ik dan niet zo bijzonder.

Ik hoop dat ik nu echt fijne producten heb gevonden, zodat ik ze ook echt eens ga gebruiken (de creme en reiniger enzo). Want ik voel me wel lekkerder als ik dingen gebruik en zie ook wel verschil aan mn huid. Toch stop ik steeds weer met smeren en soppen omdat ik het vervelend vind om te doen we zullen zien.... Anders heb ik iig fijne zeep gevonden
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Butterball ballistic is trouwens wel een fijne hoor! Je hebt de bruis en er zitten veel cacao deeltjes in, waardoor je velletje heel zacht aanvoelt achteraf. En de geur is prima. Er is ook eenmalig een douchegel van gemaakt, die schuimt totaal niet maar ruikt naar witte chocolade en werkt briljant! Helaas niet meer in de winkel te koop.
Ik vind de geur niet geweldig, het is me iets te snoepig en te vanille. Maar ik wil alles van Lush wel proberen dus ik ga m zeker gebruiken en als ie lekker verzorgend is, is het sowieso wel fijn.
pi_64479293
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef Dipkip het volgende:

En ja, ik ben helemaal om, zo stom is dat ik ben namelijk totaal niet van de cosmetica. Ik heb op het moment niet eens een gezichtsreiniger, creme of bodylotion. Ik vind het niet fijn om te gebruiken en vergeet het daarom meestal. Ik zit wel heel graag in bad maar gebruik daarbij meestal goedkoop doucheschuim. Ik hou wel heel erg van geuren, bijvoorbeeld uit zo'n olieverdamper, maar heb nooit écht lekker ruikend badspul kunnen vinden. Kneipp bijvoorbeeld ruikt wel sterk, maar dan heb je 1 hele sterke geur, dus alleen lavendel of alleen rozemarijn. Dat vind ik dan niet zo bijzonder.
LOL! Dat kon ik een jaar geleden wel geschreven hebben!
En nu heb ik drie dozen vol badspul en drie plankjes van mijn badkamerkastje vol voorraad. Het komt wel goed met jou.
  maandag 29 december 2008 @ 21:48:47 #159
176471 oh-oh
pi_64479408
Oh echt zo herkenbaar!
Ik ga alleen maar naar de winkel als ik weet wat ik wil hebben, want je ruikt daar echt niet meer wat wat is.
En ik heb ook echt mn hele omgeving helemaal enthousiast gemaakt.
Alleen steken we elkaar erg aan nu, laatst zei een vriendin van me al Lush is oorlog, want iedereen wil wat de ander heeft
We hebben nu zelfs op het naakthondenforum een heel goedlopend Lush topic , en ik moet voor iedereen die geen winkel in de buurt heeft shoppen en opsturen of meenemen naar shows en wandelingen.
Zaterdag hebben we weer een wandeling en de bestellingen komen alweer binnen.
( Groucho Marx )
pi_64479619
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Cat22 het volgende:
LOL! Dat kon ik een jaar geleden wel geschreven hebben!
En nu heb ik drie dozen vol badspul en drie plankjes van mijn badkamerkastje vol voorraad. Het komt wel goed met jou.

Maar doe je nu ook dingen zoals iedere avond je gezicht schoonmaken en creme gebruiken en je insmeren enzo? Of hou je het bij douchen en badderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')