Elvi: ik heb hier nog een halve pot redelijk recente Celestial staan waar ik niks mee kan. Bij interesse: pb me maar voor meer info.
Ik gebruik nauwelijks Lush zeep, dat vind ik teveel gedoe. Stukjes zeep die ik heb bewaar ik in plastic folie. Voor gebruik een stukje afsnijden is erg handig om de geur zoveel mogelijk te bewaren (en het evt. door te verkopen als de geur toch niet bevalt). Ik heb mensen ook van die vakjes-dozen van de Xenos zien gebruiken. Elke zeep zijn eigen vakje.
Bruisballen bewaar ik naakt in een Tupperwaredoos op de badkamer. Tupperware is waterdicht, dus dat gaat goed. En bruisballen (en de meeste BBS-en) steken elkaar niet aan qua geur.
BBS-en bewaar in plastic zakjes in een andere Tupperware doos. BBS-en altijd in plastic doen en niet in die stomme papieren zakjes laten! Ik ben helemaal voor het milieu en zo, maar vooral BBS-en zoals de Comforter verliezen geur en kleur in die kl***zakjes. Het zakje was paars, de BBS niet meer.
En dan heb ik sinds kort nog een aparte Tupperware doos waar alle citroenige ballisitcs en BBS-en in zitten, want die besmetten de hele boel met hun geur.
Douchespul gaat bij mij van de grote fles in 100 ml flesjes (van het Kruidbvat b.v.) en die staan in een bakje in de badkamer. Jellies hebben ieder hun eigen Xenos bakje. Ik haal er altijd het mes doorheen zodat ik in de douche makkelijk een blokje eruit kan halen.
Bath melts zitten ook in een Xenos bakje.
Tip voor beginnelingen: met een halve BBS maak je al een heerlijk bad vol schuim.