Wat zal het daar heerlijk geroken hebbenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n fles karma is vanmorgen kapot gevallen in de badkamer
het heeft daar inderdaad 3 dagen geweldig gerokenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zal het daar heerlijk geroken hebben
Je krijgt voor iedere 5 potjes een maskertje dus je mag er zoveel halen als je wiltquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:33 schreef heppifisj het volgende:
Oeh, goed dat ik dit topic tegenkom, Snowfairy voor mijn nichtje is een briljant plan!![]()
Ik wil eigenlijk mijn collega's voorzien van een vers maskertje voor de kerst, en ik verzuip in de zwarte potjes, iemand enig idee of ik meerdere maskertjes tegelijk kan krijgen voor die potjes? Of mogen ze maar 1 gratis masker per keer weggeven?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je krijgt voor iedere 5 potjes een maskertje dus je mag er zoveel halen als je wilt
zorg wel dat je op een dag komt dat er nieuwe maskertjes zijn, dan heb je meer keuseens in de twee weken op woensdag komen de nieuwe maskers binnen.
Ze hebben ook bodylotion in potjes, zoals Charity Pot, Dream Cream en Sympathy for the Skin. Dream Cream is heel goed voor de huid maar ruikt wat minder, vind ik, en Sympathy for the Skin ruikt ontzettend zoet, heel lekker als je ervan houdtquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef Dipkip het volgende:
Mn moeder is nu helemaal Lush fan en wil nu graag een bodylotion en een shampooik wil die voor dr kopen voor de kerst, maar ik weet niet goed welke. Met name bodylotion, dat is bij lush dan toch een bodybutter? Heeft iemand een tip?
Oh ok, wist ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef HoneyTrap het volgende:
[..]
nee hoor, 1 x in de week, het zijn tenslotte verse maskers!
Dan moet je inderdaad voor een massagebar of een 'gewone' bodylotion gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil niet iets heel zoets, daar houdt ze niet van. En een na de douche smeer spul zonder scrub.. Hm.
Alles van Flying fox en snowcake!!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriendin uit london wil wel wat lush spul opsturenwat is nog een echte must have?
naast een lekkere massage bar en solid karma perfume?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
Koopt iedereen deze week you snap the whip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |