quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ja maar ik ben ook slim.quote:
Next.. !quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook slim.
Ook al werk ik als nachtwaker![]()
Dat ligt eigenlijk ver beneden mijn niveau
Waarom ben je dan nachtwaker?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook slim.
Ook al werk ik als nachtwaker![]()
Dat ligt eigenlijk ver beneden mijn niveau
Echt waar !quote:
Ik MOEST destijds geld verdienen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nachtwaker?
Wiezo dat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Echt waar !
[..]
Ik MOEST destijds geld verdienen.
Twee jaar lang heb ik 6 mensen finaniceel ondersteunt.
Daardoor moest ik stoppen met mijn opleiding.
En daarom ben ik nu nachtwaker.
Rustig maar, ik weetzzzquote:
Ik moet nu zo aan het werk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Noors, hoe val jij iemand aan die ergens niet hoort te zijn?![]()
Vraag je 'm weg te gaan? Sluip je naar 'm toe, geeft 'm een beuk en neem 'm mee naar binnen?![]()
Doe is aantal procedures posten.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
want ik had een tas gevonden
jij was je tas verloren
en het duurde één seconde
tot een liefde was geboren.
Misschien dat ik er dan nog ben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik moet nu zo aan het werk.
Post ik wel als ik rond een uur of 1 terug ben.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
want ik had een tas gevonden
jij was je tas verloren
en het duurde één seconde
tot een liefde was geboren.
Ik maak daar geen geheim van hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wiezo dat?![]()
Of is dat personal enzo?
hij gaat gewoon Berzerk en maait alles aan de kant wat op zijn pad terecht komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Noors, hoe val jij iemand aan die ergens niet hoort te zijn?![]()
Vraag je 'm weg te gaan? Sluip je naar 'm toe, geeft 'm een beuk en neem 'm mee naar binnen?![]()
Doe is aantal procedures posten.
Proeftijd, da'ah. Bewijs je baasheidgehalte.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mag mijn usericon dan vanaf nu ook in de openingspost?Of moet ik proeftijd lopen.
Goede insteek!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik maak daar geen geheim van hoor.
Mijn ma was na 27 jaar werkloos ineens.
Ging aan de alcohol.
En toen moest ik het allemaal maar opknappen.
Dus stopte ik met school, had ik 3 baantjes per dag en deed ik wat ik kon om alles draaiende te houden.
Tegenwoordig ben ik alles bij elkaar aan het rapen en mijn opleidingen langzaam af te maken.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
hij gaat gewoon Berzerk en maait alles aan de kant wat op zijn pad terecht komt![]()
[ afbeelding ]
Proeftijd !quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mag mijn usericon dan vanaf nu ook in de openingspost?Of moet ik proeftijd lopen.
Ok.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik maak daar geen geheim van hoor.
Mijn ma was na 27 jaar werkloos ineens.
Ging aan de alcohol.
En toen moest ik het allemaal maar opknappen.
Dus stopte ik met school, had ik 3 baantjes per dag en deed ik wat ik kon om alles draaiende te houden.
Tegenwoordig ben ik alles bij elkaar aan het rapen en mijn opleidingen langzaam af te maken.
Je kan twee dingen doen.quote:
Je moet eerst zon 10 topics meedraaien en bewijzen dat je waardig genoeg bent voor de OPquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Veel mensen posten niet meer inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ff over de OP, he.
Dat usericon gedeelte ziet er echt niet uit
kloptquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ff over de OP, he.
Dat usericon gedeelte ziet er echt niet uit
ik heb mijn baasheid al bewezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Proeftijd, da'ah. Bewijs je baasheidgehalte.
Neen nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.Pittig, wel knap van je.
Alles weer goed met ma?
Nou ik bedoelde eigenlijk:quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel mensen posten niet meer inderdaad.
Oh?quote:
Ok, lijkt me verdomde lastig als je moeder zo'n ommekeer maakt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen nog steeds niet.
Maar het gaat een stuk beter.
Alleen moet ze het nu toch echt zelf gaan doen.
Eer komt wie eer toekomt.
En niet aan zielige mensen die niets willen doen.
Jouw tijd komt nog wel...quote:
Wat voor browser gebruik jij dan ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk:
je moet helemaal naar rechts scrollen om alle UI's te kunnen zien.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je moet eerst zon 10 topics meedraaien en bewijzen dat je waardig genoeg bent voor de OP
Wat heeft Emimich dan meer dan jijquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh?
Ik ben sub-baas manager.
Voor echte baasstatus motje bij Emimich zijn.
Wtf?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk:
je moet helemaal naar rechts scrollen om alle UI's te kunnen zien.
Kaste indeling.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat heeft Emimich dan meer dan jij
Geen verkeerde browser... gewoon een 8'' scherm ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat voor browser gebruik jij dan ?
Toedels!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar mensen ik ga wat doen !
Tot 1 uur.
[insert makkelijke grap]quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat heeft Emimich dan meer dan jij
Knackerbrod.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Hey sexy biatches, whaazzzaaaaaa?
HIHIHIHIHIHI!!!!!!!!1!1!1!!!1!1!1!1!!!1!1!1!!1!1!!!!!!!!quote:
Succes! Ik ben ook zo weg trouwens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar mensen ik ga wat doen !
Tot 1 uur.
IEquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat voor browser gebruik jij dan ?
Ze zittn allemaal in1quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okemaar dat is gay, en daarbij staan Ricko en Jos volgensmij hoger in de kaste dan Ememich
Daarom juist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okemaar dat is gay, en daarbij staan Ricko en Jos volgensmij hoger in de kaste dan Ememich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ban voor jou.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Elmostyle het volgende:
Ik moest vragen van Paaskonijn om hier te vragen wie hij is =$
Hij is gebanned.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Elmostyle het volgende:
dit is KLB SC: één grote beerput van incest en orgies, ongeacht wat voor geaardheid je hebtquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Whehe posten uit naam van gebande, heb al een TR gemaaktquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Elmostyle het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dit is KLB SC: één grote beerput van incest en orgies, ongeacht wat voor geaardheid je hebt![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
tvp
Eerst poepen en douchen.Tuuk wel, zo het putje in proppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Kssst...quote:
whehehe ff een ban aannaaienquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Whehe posten uit naam van gebande, heb al een TR gemaakt [ afbeelding ]
okequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dit is KLB SC: één grote beerput van incest en orgies, ongeacht wat voor geaardheid je hebt![]()
Paaskonijn heeft je zojuist gepwnd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke
En ik snap er niks meer vanPaaskonijn pm't me maar wat enzo dat ik te rijk ben enzeauw, en omdat ik 'm niet kende post ik 't hier ff
Je mag niet uit naam van een gebande posten... ofzo..quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke
En ik snap er niks meer vanPaaskonijn pm't me maar wat enzo dat ik te rijk ben enzeauw, en omdat ik 'm niet kende post ik 't hier ff
Maar jij valt kankerhard als lurker en dan dat te flikken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Catch_me het volgende:
Moet je je maar aan de regels houden want je weet dat het niet mag
wat heeft ie allemaal gezegt ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke
Dat zeg ik heulegaar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:39 schreef Catch_me het volgende:
Lurkers hebben tegenwoordig minder recht dan nerds met 1000 posts per dag?
Gelukkig ben jij van niemand de baas
niet veelquote:
Hmpfff.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
Herrie in de keuken is afgelopen.
Ik vroeg hoe 't gingquote:
Ga er nou niet op in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
niet veel
dat ik "Rijke stinker..:o " ben, en daarna toen ik vroeg wie die was "vraag in de SC maar wie PK is"
Ik maakte als grapje Waza Knackerbrod.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe 't ging? Of gaat alles knackerbrod
?
fok! is troag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Skaff-a het volgende:
ik hou de onderwerpen niet bij omdat m`n internet niet op wil schieten
Grapjes uitleggen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maakte als grapje Waza Knackerbrod.
Niet veel weten dit maar PK is een transsexueel. Nee geen grapje, dit is serieusquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
niet veel
dat ik "Rijke stinker..:o " ben, en daarna toen ik vroeg wie die was "vraag in de SC maar wie PK is"
Goed idee!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeik zal jouw heilige advies dan maar volgen
okequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Niet veel weten dit maar PK is een transsexueel. Nee geen grapje, dit is serieus
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Niet veel weten dit maar PK is een transsexueel. Nee geen grapje, dit is serieus
Nee, dat vind ik nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
PK is een mongool.
Zou leuk zijn in quote500quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
PK is een mongool.
Elmostyle, volgend jaar in de Quote500_!!!! ik sta in kaste 2 btw
Hoe dat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:44 schreef slindenau het volgende:
Heey stelletje baggeraars, ik denk...kom even melden dat ik in de tussentijd een permban op GoT heb gekregen...wat ben je dan
Was jij niet degene, die zei nooit meer terug te komen hier?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:44 schreef slindenau het volgende:
Heey stelletje baggeraars, ik denk...kom even melden dat ik in de tussentijd een permban op GoT heb gekregen...wat ben je dan
Dan heb je waarschijnlijk een van de mods gebasht ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:44 schreef slindenau het volgende:
pssstquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:45 schreef Skaff-a het volgende:
PK is voor mij een onbekendezelfs afkorting zegt me niks
PK betekent Pik-Kutje, sluit wel precies aan bij zijn omgebouwdheidquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:45 schreef Skaff-a het volgende:
PK is voor mij een onbekendezelfs afkorting zegt me niks
Omdat ik nog niet 100% baas benquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:44 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zou leuk zijn in quote500mja, ik droom nog wel ff verder..
waaorm kaste 2 xD?
Omg ik snapte 'm nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maakte als grapje Waza Knackerbrod.
En als je hossel-topics gaat openen met uberstrakke paints sta je in no-time in kaste 1 zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet 100% baas ben
Heb je al gedaan, netquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef Skaff-a het volgende:
ik ga me zometeen helemaal vol vreten
Ik heb haar 1 keer gepostquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef Florian_ het volgende:
welke pauper heeft me uit de OP gehaald![]()
En niemand heeft tijdens mijn afwezigheid pics van Keeley Hazell gepost, ik verveelde me dood op stage
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je al gedaan, net
Florian, u r back
waarom....quote:
wel Hayden panettierequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef Florian_ het volgende:
welke pauper heeft me uit de OP gehaald![]()
En niemand heeft tijdens mijn afwezigheid pics van Keeley Hazell gepost, ik verveelde me dood op stage
PWND.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef Florian_ het volgende:
Ja vriendjes en vriendinnetjes, 2 keer klonen is niet aan te raden
ik kan niet paintenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En als je hossel-topics gaat openen met uberstrakke paints sta je in no-time in kaste 1 zeker?
lulz dat was niet helemaal vol en daarnaast heb ik weer hongerquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je al gedaan, net
Florian, u r back
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En als je hossel-topics gaat openen met uberstrakke paints sta je in no-time in kaste 1 zeker?
ook niet op de rickokun manier? die kwaliteitspaintsquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan niet paintenIk moet het hebben van mijn leuke opmerkingen.
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die NG moet het hebben van zijn sarcasmequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bwoh, waarschijnlijk valt posten in KLB SC en het maken van comments als "WOARST VLEISCH!!1" zonder posthistory een beetje opquote:
EN JIJ BENT EEN ARME SLOEBER DIE JALOERS ISquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie zijn allemaal homo en pedo:R
EN ELMO IS EEN VIEZE PARASIET;rR; :R
En ik ben nieuw.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie zijn allemaal homo en pedo:R
EN ELMO IS EEN VIEZE PARASIET;rR; :R
Heel verstandig, posten uit naam van een gebande = ban, staat ook in de policy. Ik zal het in dit geval door de vingers zien, maar da's een hoge uitzondering.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeik zal jouw heilige advies dan maar volgen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig, posten uit naam van een gebande = ban, staat ook in de policy. Ik zal het in dit geval door de vingers zien, maar da's een hoge uitzondering.
fiewquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig, posten uit naam van een gebande = ban, staat ook in de policy. Ik zal het in dit geval door de vingers zien, maar da's een hoge uitzondering.
LEFFING AUT LOUT________!1!1!!1!1!!1!1!1!!1!!1!1!1!!!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
EN JIJ BENT EEN ARME SLOEBER DIE JALOERS IS
pfft, zit je in de overgang ofzoserueys
WOW JIJ KRIJGT NA JE DOOD SOWIESO EEN SPECIALE PLEK NAAST JEZUS EN GHANDIquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik, kies mij!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
Wie weet nog leuke muziek??
Silversteinquote:
waayoo, ik werd ook in eerste instantie gebanned zonder dat ik wist wat ik fout had gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
jij bent aardig zegquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die NG moet het hebben van zijn sarcasme
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
Wie weet nog leuke muziek??
wat wil je, het is door Fok!kers gemaakt...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
waayoo, ik werd ook in eerste instantie gebanned zonder dat ik wist wat ik fout had gedaan![]()
Trouwens, ik wilde dus een keer die FAQ lezen, en dat lukte me niet eens, dat ding zit echt heul raar in elkaar en loopt steeds vast
goed ehquote:
Er zitten vast wel tweakernerds bijquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat wil je, het is door Fok!kers gemaakt...
Jawel, ze hebben een forumban, geen pm-ban, tenzij ze ook via pm vervelend doen. Zoals PK dus eigenlijk nuquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
fiewmaar hoe weet ik dan wie er gebanned is? mij lijkt dat een user die gebanned is ook niet meer kan pm'en?
Gaaf manquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil jij pics van me zien om te soppen?
Anders krijg je ze niet
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaaf man. Oh jij was die dude met de goede muzieksmaak
. Post meer bitte.
Zal ik nu in een waas van verstandsverbijstering een pic van mij posten of niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
Oh en 4EBE posten die hap.
Gewoon de link posten, meer nietquote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef Skaff-a het volgende:
juch ik weet niet hoe ik video`s moet plaatsen
iig van noisecontrollers is crumb fcking vet
maar in vrgelijking met shakermaker van Oasis zijn ze niks![]()
gewoon een youtube link, zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef Skaff-a het volgende:
juch ik weet niet hoe ik video`s moet plaatsen
iig van noisecontrollers is crumb fcking vet
maar in vrgelijking met shakermaker van Oasis zijn ze niks![]()
Beetje pauperesk, desalniettemin vermakelijk als je al van de wereld bent.quote:
oke bedanktquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben een forumban, geen pm-ban, tenzij ze ook via pm vervelend doen. Zoals PK dus eigenlijk nu
Ow en hier Florian_: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Is echt niet zo moeilijk te vinden.
Ja wat heb je te verliezenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal ik nu in een waas van verstandsverbijstering een pic van mij posten of niet?
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
Oh en 4EBE posten die hap.
Jij wel zeker?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:06 schreef Skaff-a het volgende:
NG durft geen pic van zichzelf te posten
Moet jequote:
Niceeequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb al 4 foto's van mezelf gepost, haas
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je
je kunt moeilijk iets tegen mij hebben, want ik heb alle metallica albums in de kast staan![]()
Oh, en ter opvrolijking van het topique:
[ afbeelding ]
Wesley³ zegt:quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
neemaar ik zeik niet op msn of jij hem voor mij wilt posten
Oh voeg es toequote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niceee.
We zijn trouwens maar medium op last.fm.
UNIBROWquote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
die lulhannes met het lange zwarte haar is Skaff-a
Echwoar? Baas!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je
je kunt moeilijk iets tegen mij hebben, want ik heb alle metallica albums in de kast staan![]()
[ afbeelding ]
Ff kijken welke ik kan postenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wat heb je te verliezen![]()
.
Wesley³ zegt:quote:Op woensdag 12 november 2008 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wesley³ zegt:
doe jij maar trouwens
NG zegt:
waarom
Ik moest lachenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij bent nou ook niet echt moeders mooiste hoor
Heb ze tevens live gezien, krijg altijd een harde plasser van de gitaarsolo'squote:
Volgens mij heb ik hem net gepost?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wesley³ zegt:
doe jij maar trouwens;/
NG zegt:
waarom -)
Wesley³ zegt:
omdat je niet durft;w
moet je hem wel afmaken kanker lutser
Ik heb heb godkanker geen kaartje dit keer. Ook niet voor acdc.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb ze tevens live gezien, krijg altijd een harde plasser van de gitaarsolo's
Ik heb je een vriendenverzoek gedaanquote:Op woensdag 12 november 2008 00:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh voeg es toe![]()
Ik moet het opnieuw installeren, heb het nu al een paar maanden niet meer gebruikt
Je had al een beste bal op die leeftijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ff kijken welke ik kan posten
[ afbeelding ]
Deze kan ik wel posten![]()
Metal.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:14 schreef De_Ananas het volgende:
Metal!!!
STELLETJE FLIKKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mênnusquote:Op woensdag 12 november 2008 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je had al een beste bal op die leeftijd.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:14 schreef De_Ananas het volgende:
Metal!!!
die mist een achterpootquote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ff kijken welke ik kan posten
[ afbeelding ]
Deze kan ik wel posten![]()
Bij mij zit ze in het beeldscherm.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:15 schreef Florian_ het volgende:
K-K-K-K-KEELEY HAZELL OP JE BEELDSCHERM
[ afbeelding ]
Het kan wel, alleen het mag niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Wat een geweldige foto.
Maar ik bedoelde eentje van nu hier kan ik niet op fappen natuurlijk.
Heiden !quote:Op woensdag 12 november 2008 00:14 schreef De_Ananas het volgende:
Metal!!!
jetsersquote:Op woensdag 12 november 2008 00:15 schreef Florian_ het volgende:
K-K-K-K-KEELEY HAZELL OP JE BEELDSCHERM
[ afbeelding ]
Ik kan wel een fot ovan een tijdje geleden posten maar dan zeggen jullie ''hahah verenigingquote:Op woensdag 12 november 2008 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Wat een geweldige foto.
Maar ik bedoelde eentje van nu hier kan ik niet op fappen natuurlijk.
Sjonge...quote:
Ik haat kinderen dus nee 't kan ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen het mag niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zelfkennis is okequote:Op woensdag 12 november 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel een fot ovan een tijdje geleden posten maar dan zeggen jullie ''hahah vereniging''
Tof. Aphex Twin is geilquote:Op woensdag 12 november 2008 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb je een vriendenverzoek gedaan.
Bij mij valt ie ook steeds weg alleen de nummers die ik op m'n ipod luister komen er nu nog bij.
Waiting.....quote:Op woensdag 12 november 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb al een leuke foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WEET ZEKER DAT JULLIE MOETEN LACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik haat kinderen dus nee 't kan ook niet![]()
![]()
.
Maar wel veel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee hoor ik ben heel tolerant en menslievendquote:Op woensdag 12 november 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel een fot ovan een tijdje geleden posten maar dan zeggen jullie ''hahah vereniging''
Een liegenaar in ons midden.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest lachen om de reacties van LS, BP, IQM en 4ebebebebebebe
Als je een foto van je moeder wilt postten, laat dan maar zittenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb al een leuke foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WEET ZEKER DAT JULLIE MOETEN LACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als je een foto van je moeder wilt postten, laat dan maar zitten
Tuuk ben je wilkommen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:20 schreef Skaff-a het volgende:
[ afbeelding ]
nu sta ik toch al met m`n bolle snuffert op Fok!
ow en ik kan mee naar de meet mits ik welkom ben
Jezus mauritsquote:
1 vraag: Waarom heb je gisteravond een ploatje gemacht van je rokende hoofd?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:20 schreef Skaff-a het volgende:
[ afbeelding ]
nu sta ik toch al met m`n bolle snuffert op Fok!
ow en ik kan mee naar de meet mits ik welkom ben
!!111!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je ziet eruit als een fransman
was NG die de foto van mijn rokende hoofd maaktequote:Op woensdag 12 november 2008 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1 vraag: Waarom heb je gisteravond een ploatje gemacht van je rokende hoofd?
Hoezo kansloos.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
was NG die de foto van mijn rokende hoofd maakte
Aphex Twinquote:Op woensdag 12 november 2008 00:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tof. Aphex Twin is geilHeb je ook alles van u-Ziq en Mike & Rich etc?
Ik heb er ook 1 van NG, maar die mag k niet postenquote:
Hoezo dat danquote:Op woensdag 12 november 2008 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je ziet eruit als een fransman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |