Je mag niet uit naam van een gebande posten... ofzo..quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke
En ik snap er niks meer vanPaaskonijn pm't me maar wat enzo dat ik te rijk ben enzeauw, en omdat ik 'm niet kende post ik 't hier ff
Maar jij valt kankerhard als lurker en dan dat te flikken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Catch_me het volgende:
Moet je je maar aan de regels houden want je weet dat het niet mag
wat heeft ie allemaal gezegt ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke
En ik snap er niks meer vanPaaskonijn pm't me maar wat enzo dat ik te rijk ben enzeauw, en omdat ik 'm niet kende post ik 't hier ff
Dat zeg ik heulegaar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:39 schreef Catch_me het volgende:
Lurkers hebben tegenwoordig minder recht dan nerds met 1000 posts per dag?
Gelukkig ben jij van niemand de baas
niet veelquote:
Hmpfff.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
Herrie in de keuken is afgelopen.
Ik vroeg hoe 't gingquote:
Ga er nou niet op in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
niet veel
dat ik "Rijke stinker..:o " ben, en daarna toen ik vroeg wie die was "vraag in de SC maar wie PK is"
Ik maakte als grapje Waza Knackerbrod.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe 't ging? Of gaat alles knackerbrod
?
fok! is troag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Skaff-a het volgende:
ik hou de onderwerpen niet bij omdat m`n internet niet op wil schieten
Grapjes uitleggen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maakte als grapje Waza Knackerbrod.
Niet veel weten dit maar PK is een transsexueel. Nee geen grapje, dit is serieusquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
niet veel
dat ik "Rijke stinker..:o " ben, en daarna toen ik vroeg wie die was "vraag in de SC maar wie PK is"
Goed idee!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeik zal jouw heilige advies dan maar volgen
okequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Niet veel weten dit maar PK is een transsexueel. Nee geen grapje, dit is serieus
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Niet veel weten dit maar PK is een transsexueel. Nee geen grapje, dit is serieus
Nee, dat vind ik nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
PK is een mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |