Ok, lijkt me verdomde lastig als je moeder zo'n ommekeer maakt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen nog steeds niet.
Maar het gaat een stuk beter.
Alleen moet ze het nu toch echt zelf gaan doen.
Eer komt wie eer toekomt.
En niet aan zielige mensen die niets willen doen.
Jouw tijd komt nog wel...quote:
Wat voor browser gebruik jij dan ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk:
je moet helemaal naar rechts scrollen om alle UI's te kunnen zien.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je moet eerst zon 10 topics meedraaien en bewijzen dat je waardig genoeg bent voor de OP
Wat heeft Emimich dan meer dan jijquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh?
Ik ben sub-baas manager.
Voor echte baasstatus motje bij Emimich zijn.
Wtf?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk:
je moet helemaal naar rechts scrollen om alle UI's te kunnen zien.
Kaste indeling.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat heeft Emimich dan meer dan jij
Geen verkeerde browser... gewoon een 8'' scherm ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat voor browser gebruik jij dan ?
Toedels!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar mensen ik ga wat doen !
Tot 1 uur.
[insert makkelijke grap]quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat heeft Emimich dan meer dan jij
Knackerbrod.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Hey sexy biatches, whaazzzaaaaaa?
HIHIHIHIHIHI!!!!!!!!1!1!1!!!1!1!1!1!!!1!1!1!!1!1!!!!!!!!quote:
Succes! Ik ben ook zo weg trouwens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar mensen ik ga wat doen !
Tot 1 uur.
IEquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat voor browser gebruik jij dan ?
Ze zittn allemaal in1quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okemaar dat is gay, en daarbij staan Ricko en Jos volgensmij hoger in de kaste dan Ememich
Daarom juist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okemaar dat is gay, en daarbij staan Ricko en Jos volgensmij hoger in de kaste dan Ememich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ban voor jou.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Elmostyle het volgende:
Ik moest vragen van Paaskonijn om hier te vragen wie hij is =$
Hij is gebanned.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Elmostyle het volgende:
dit is KLB SC: één grote beerput van incest en orgies, ongeacht wat voor geaardheid je hebtquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Whehe posten uit naam van gebande, heb al een TR gemaaktquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Elmostyle het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dit is KLB SC: één grote beerput van incest en orgies, ongeacht wat voor geaardheid je hebt![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
tvp
Eerst poepen en douchen.Tuuk wel, zo het putje in proppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Kssst...quote:
whehehe ff een ban aannaaienquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Whehe posten uit naam van gebande, heb al een TR gemaakt [ afbeelding ]
okequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dit is KLB SC: één grote beerput van incest en orgies, ongeacht wat voor geaardheid je hebt![]()
Paaskonijn heeft je zojuist gepwnd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke
En ik snap er niks meer vanPaaskonijn pm't me maar wat enzo dat ik te rijk ben enzeauw, en omdat ik 'm niet kende post ik 't hier ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |